Riechedly Bazoer
Moderator: Site Admins
-
- Columnist
- Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
- Droomaankoop: Wim Jonk
Re: Riechedly Bazoer
Als hij zich zo doorontwikkeld, dan kan hij weleens voor een recordbedrag (voor Ajax) verkocht worden.
In Portugal is het niet gek om in een contract een belachelijk hoge afkoopsom in het contract te zetten (zie Zeegelaar die een clausule van 45 miljoen in zijn contract heeft).
Ik zou die ook adviseren om dit bij Ajax te doen.
Zet bij je grote talenten maar een clausule van 60 miljoen, de eerste de beste die zo'n bedrag betaald kan hem ophalen.
Normaal gaan we ook overstag bij bedragen tussen de 20 en de 30 miljoen, dus waarom bij zo'n groot talent niet een clausule vanaf 60 miljoen?
Zelfs de beste voetballer aller tijden (Messi) heeft een clausule van 250 miljoen in zijn contract
In Portugal is het niet gek om in een contract een belachelijk hoge afkoopsom in het contract te zetten (zie Zeegelaar die een clausule van 45 miljoen in zijn contract heeft).
Ik zou die ook adviseren om dit bij Ajax te doen.
Zet bij je grote talenten maar een clausule van 60 miljoen, de eerste de beste die zo'n bedrag betaald kan hem ophalen.
Normaal gaan we ook overstag bij bedragen tussen de 20 en de 30 miljoen, dus waarom bij zo'n groot talent niet een clausule vanaf 60 miljoen?
Zelfs de beste voetballer aller tijden (Messi) heeft een clausule van 250 miljoen in zijn contract
"Iedere wasbeer heeft een staart, maar niet iedere staart heeft een wasbeer"
- AFCA Niels
- Erelid
Je hebt niks aan zo'n clausule, het is in die landen enkel een formaliteit.
"Toeval is logisch."
-
- Columnist
Als het totaal geen nut heeft, waarom zouden ze die moeite dan doen?AFCA Niels schreef:Je hebt niks aan zo'n clausule, het is in die landen enkel een formaliteit.
- AFCA Niels
- Erelid
Beste aller tijden?
-
- Columnist
In de Portugese competitie ben je verplicht een clausule in het contract te zetten?AFCA Niels schreef:Omdat het verplicht is.
- AFCA Niels
- Erelid
Een verkoopclausule inderdaad. De intentie van deze clausule is om de rechten van de speler te beschermen. Door een vooraf vastgesteld verkoopbedrag in het contract te laten opnemen kan de speler altijd bij de club vertrekken als iemand dat bedrag wenst te betalen. Dat betekent niet dat dit het minimale verkoopbedrag is. Maar in praktijk is het gewoon een formaliteit en wordt er een bij goede spelers een torenhoog bedrag afgesproken wat niemand op tafel zal leggen. De club heeft er niets aan.
"Toeval is logisch."
-
- Columnist
Nooit van gehoord dat het daar een verplichting is, maar ik neem ik het direct van je aan.AFCA Niels schreef:Een verkoopclausule inderdaad. De intentie van deze clausule is om de rechten van de speler te beschermen. Door een vooraf vastgesteld verkoopbedrag in het contract te laten opnemen kan de speler altijd bij de club vertrekken als iemand dat bedrag wenst te betalen. Dat betekent niet dat dit het minimale verkoopbedrag is. Maar in praktijk is het gewoon een formaliteit en wordt er een bij goede spelers een torenhoog bedrag afgesproken wat niemand op tafel zal leggen. De club heeft er niets aan.
- Ovenwant
- Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
- Droomaankoop: -
- Seizoenskaart: Geen
FM leert je nog wat he, Niels 

Een echte Ajacied paai je niet met een kampioenschap. Die paai je met voetbal. Voetbal dat bij Ajax hoort. Voetbal vol bravoure. De echte Ajacied is een purist. Een idealist. Een kampioenschap is slechts een bonus.
- AFCA Niels
- Erelid
Haha. FM heb ik al heel lang niet gespeeld, nooit goed in geweest
. Wordt weer eens tijd om te proberen!

"Toeval is logisch."
-
- Columnist
Ik ga binnenkort ook weer een Steam code bestellen.
Een vriend van mij weet een site waar het geen dr*l kost, hoef je alleen een code in te vullen bij je Steam account en je hebt de nieuwste versie.
Bij mij ging het altijd wel aardig.
In mijn 4e seizoen kon ik iedere speler verkopen voor een 5 sterren potentieel uit de Jong Ajax
Een vriend van mij weet een site waar het geen dr*l kost, hoef je alleen een code in te vullen bij je Steam account en je hebt de nieuwste versie.
Bij mij ging het altijd wel aardig.
In mijn 4e seizoen kon ik iedere speler verkopen voor een 5 sterren potentieel uit de Jong Ajax
-
- Columnist
Arsenal volgt Bazoer nu ook op de zelfde intensieve wijze als Barça.
Die zouden nog weleens een mooie transferstrijd aan kunnen gaan in financieel voordeel van Ajax.
Ik zie in Van de Beek dan direct zijn opvolger, maar dan wel als een nummer 6 die het spel versneld en wanneer de mogelijkheid er is aansluiting zoekt bij de voorste linie.
Die zouden nog weleens een mooie transferstrijd aan kunnen gaan in financieel voordeel van Ajax.
Ik zie in Van de Beek dan direct zijn opvolger, maar dan wel als een nummer 6 die het spel versneld en wanneer de mogelijkheid er is aansluiting zoekt bij de voorste linie.
- Non-Flying Dutchman
- Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Hè, hoe werkt dit precies? Heb hier nog nooit van gehoord.Litmanen87 schreef:Ik ga binnenkort ook weer een Steam code bestellen.
Op naar de 4e ster!
- 343
- Beheerder
- Contacteer:
Morgen nieuws blijkbaar van Bazoer.
https://twitter.com/MikeVerweij/status/ ... 7822291968
https://twitter.com/MikeVerweij/status/ ... 7822291968
"Ajax is dood" Gerard Cox (Oktober 1970)
http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/2016/01 ... napoli-af/
Die zal komende zomer wel vertrekken. Er komen dan echt wel clubs waar hij wel heen wil die lachend die 25 miljoen op tafel leggen.
Die zal komende zomer wel vertrekken. Er komen dan echt wel clubs waar hij wel heen wil die lachend die 25 miljoen op tafel leggen.
“Bij Ajax beleef ik het voetbal zoals ik dat het liefst beleef.” - Hakim Ziyech
- Stormrage
- Erelid
- Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Compleet gestoord bij Ajax...
'In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk.'
Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!
- GJ1402
- Erelid
- Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
- Droomaankoop: Torsten Mattuschka
25 mil is een mooie zak met centen maar wat gaar dit Ajax met dat geld doen? Bazoer en Tete vind ik uitzonderlijke talenten dus die zou ik trouwens nog niet voor 25 miljoen zo makkelijk verkopen.
"Bij Ajax zijn we? -Heel goed?- Nooit tevreden!" --- Jeugdtrainer Robin Pronk seizoen 99/00
- Non-Flying Dutchman
- Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Wat is dit voor iets belachelijks!? 1,5 jaar wachten en je kan gewoon 40-50 vangen voor deze jongen.
Op naar de 4e ster!
- OptimelNapoleon
- Favoriete Ajacied (aller tijden): NeeskensKeizerScirea
- Droomaankoop: Gewaagd specifiek opleiden
- Seizoenskaart: 112
Verkeerde beslisregels, alweer. Wens me succes want dit moet veranderd worden, en de verandering verankerd.
"Zelfkritiek is de belangrijkste kwaliteit"
Stormrage schreef:Compleet gestoord bij Ajax...
GJ1402 schreef:25 mil is een mooie zak met centen maar wat gaar dit Ajax met dat geld doen? Bazoer en Tete vind ik uitzonderlijke talenten dus die zou ik trouwens nog niet voor 25 miljoen zo makkelijk verkopen.
Non-Flying Dutchman schreef:Wat is dit voor iets belachelijks!? 1,5 jaar wachten en je kan gewoon 40-50 vangen voor deze jongen.
Geen paniek jongens. Verweij zegt dat dit bedrag exclusief zeer makkelijk te behalen bonussen was, en dat het uiteindelijke bedrag dat Ajax waarschijnlijk zou krijgen dan bijna twee keer zo hoog zou zijn. Dat is beter, Marc.OptimaalSportBestuur schreef:Verkeerde beslisregels, alweer. Wens me succes want dit moet veranderd worden, en de verandering verankerd.

https://mobile.twitter.com/MikeVerweij/ ... 916480?p=v
https://mobile.twitter.com/MikeVerweij/ ... 784832?p=v
“Bij Ajax beleef ik het voetbal zoals ik dat het liefst beleef.” - Hakim Ziyech
- Stormrage
- Erelid
- Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Jij gaat dat even fixen?OptimaalSportBestuur schreef:Verkeerde beslisregels, alweer. Wens me succes want dit moet veranderd worden, en de verandering verankerd.
Beter had hij gewoon resoluut 'nee' gezegd.Jnp schreef:
Geen paniek jongens. Verweij zegt dat dit bedrag exclusief zeer makkelijk te behalen bonussen was, en dat het uiteindelijke bedrag dat Ajax waarschijnlijk zou krijgen dan bijna twee keer zo hoog zou zijn. Dat is beter, Marc.
https://mobile.twitter.com/MikeVerweij/ ... 916480?p=v
https://mobile.twitter.com/MikeVerweij/ ... 784832?p=v
'In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk.'
Als een club 40-50 milj wil betalen voor een speler van Ajax, moet je haast de keuze wel bij de speler leggen!Stormrage schreef: Beter had hij gewoon resoluut 'nee' gezegd.
Ik hoop dat Bazoer nee heeft gezegd omdat hij bij Ajax wil blijven en niet omdat hij in onderhandeling is met een andere club.
Maar vooralsnog heel goed nieuws. Al is het verontrustend dat Ajax hem zou willen laten gaan. Is het veldspel ze dan helemaal niets meer waard? Je kan er zomaar het kampioenschap mee weggooien en het geld wat je daar aan zou verdienen maakt die deal met Napoli al een stuk minder aantrekkelijk.
En sowieso, we hebben voorlopig geld zat en Bazoer wordt echt niet minder waard als hij blijft. Een win-win situatie voor iedereen dus. Fans, Ajax-bobos, Bazoer zelf en aankomende talenten die wat hem leren op meerdere gebieden. Heel Ajax wordt er beter van.
Maar vooralsnog heel goed nieuws. Al is het verontrustend dat Ajax hem zou willen laten gaan. Is het veldspel ze dan helemaal niets meer waard? Je kan er zomaar het kampioenschap mee weggooien en het geld wat je daar aan zou verdienen maakt die deal met Napoli al een stuk minder aantrekkelijk.
En sowieso, we hebben voorlopig geld zat en Bazoer wordt echt niet minder waard als hij blijft. Een win-win situatie voor iedereen dus. Fans, Ajax-bobos, Bazoer zelf en aankomende talenten die wat hem leren op meerdere gebieden. Heel Ajax wordt er beter van.
- 343
- Beheerder
- Contacteer:
Eens. Overmars had gewoon moeten weigeren. AJAX heeft het geld niet nodig en waarom je eigen kansen op een kampioenschap minder maken?
Pff, Bazoer, Klaassen en El Ghazi...er wordt al flink aan deze spelers getrokken.
Pff, Bazoer, Klaassen en El Ghazi...er wordt al flink aan deze spelers getrokken.
"Ajax is dood" Gerard Cox (Oktober 1970)
-
- Erelid
Waarbij ik blij Klaassen en El Ghazi het niet eens heel erg vindt als ze na dit seizoen voor een flink bedrag verkocht worden. Opvolgers staan al klaar (zoals het hoort).343 schreef:Eens. Overmars had gewoon moeten weigeren. AJAX heeft het geld niet nodig en waarom je eigen kansen op een kampioenschap minder maken?