Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1218 posts ]  Previous   1 40 41 42 43 44 49  Next
Author Message
PostPosted: 13 Sep 2017 12:58 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
343 wrote:
AJAX is aan een ramp ontsnapt. Luckassen...
https://www.ajaxinside.nl/ajax-nam-cont ... luckassen/
Blijf ik apart vinden dat zowel Feyenoord, PSV als Ajax interesse hadden voor dergelijk bedrag. Enige verklaring in mijn ogen is dat men nog veel ontwikkelingspotentieel ziet. Zijn prestaties tot nu toe waren enorm wisselvallig. Overigens speelt zijn jongste broertje al bij Ajax.

Ik had hem niet gehoeven iig.

Blind komt natuurlijk niet meer terug.

PostPosted: 13 Sep 2017 13:00 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: De Bruyne
Seizoenskaart: I wish
renemar wrote:
Lees net dat Blind na dit seizoen transfervrij is. Samen met TFM terughalen. Heb je een top verdediging.
Net alsof die nu al terug eredivisie willen spelen... hou op man. Is toch totaal niet realistisch!

PostPosted: 13 Sep 2017 18:11 

rebuah wrote:
renemar wrote:
Lees net dat Blind na dit seizoen transfervrij is. Samen met TFM terughalen. Heb je een top verdediging.
Net alsof die nu al terug eredivisie willen spelen... hou op man. Is toch totaal niet realistisch!
Wie zegt dat? Als je hem transfervrij kunt halen, een topsalaris biedt en flinke som tekengeld (immers geen transfergeld)? Ik denk bovendien dat Blind in principe niet in de Engelse competitie past. Is daar alleen door Van Gaal gekomen. In Engeland heeft men liever grote sterke verdedigers. Hij is 27, precies de goede leeftijd. En belangrijker, is een Ajacied en past als een vuist op een oog in ons systeem.
Altijd dat op voorhand zeggen dat iemand niet haalbaar is vind ik idioot. Proberen kan altijd. Zegt hij nee, dan is dat zo.

PostPosted: 13 Sep 2017 18:24 
Nieuwsredacteur

renemar wrote:
Ik denk bovendien dat Blind in principe niet in de Engelse competitie past. Is daar alleen door Van Gaal gekomen. In Engeland heeft men liever grote sterke verdedigers.
Über-verdediger Mourinho stelt hem anders ook gewoon op, in Engeland.

Blind kan na dit seizoen echt naar veel betere en grote clubs dan Ajax. Het zou me niet verbazen als Arsenal bijvoorbeeld ook geïnteresseerd is als hij transfervrij is. Barca ook wel, maar dan als back-up. Maar verder staan clubs als Everton, Sevilla, Dortmund, Roma, dus zeg maar de goede subtoppers uit de topcompetities, gewoon nog in de rij voor hem verwacht ik. Lijkt me niet dat hij dan al naar Ajax terug zou komen...

Ja, vragen kan altijd. Dat kan je Messi ook.

PostPosted: 13 Sep 2017 19:15 
Columnist

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Blind komt niet terug verwacht ik, maar om nou te roepen dat hij naar Barca als back-up kan is ook zwaar overdreven. Hij speelt bij ManU door Van Gaal en op dit moment gewoon bij gebrek aan beter. Ook in Engeland vinden ze het gewoon een waardeloze speler. Hij zal denk ik eerder bij een soort clubs als Hertha BSC, Sporting Lissabon of Valencia terecht komen verwacht ik.

PostPosted: 14 Sep 2017 09:01 

Jnp wrote:
renemar wrote:
Ik denk bovendien dat Blind in principe niet in de Engelse competitie past. Is daar alleen door Van Gaal gekomen. In Engeland heeft men liever grote sterke verdedigers.
Als je het verschil niet ziet reageer ik verder maar niet.

PostPosted: 14 Sep 2017 09:19 

GJ1402 wrote:
Blind komt niet terug verwacht ik, maar om nou te roepen dat hij naar Barca als back-up kan is ook zwaar overdreven. Hij speelt bij ManU door Van Gaal en op dit moment gewoon bij gebrek aan beter. Ook in Engeland vinden ze het gewoon een waardeloze speler. Hij zal denk ik eerder bij een soort clubs als Hertha BSC, Sporting Lissabon of Valencia terecht komen verwacht ik.

Nu is dat beeld in Engeland wel een stuk genuanceerder hoor. Ze waarderen daar zijn spelinzicht en zijn passing. Arsenal zou inderdaad een typische club voor hem zijn en ook in Spanje worden dat soort spelers gewaardeerd. Dortmund is een andere club waar ze graag voetballende mensen achterin hebben. Blind heeft aan het eind van dit seizoen gewoon de clubs voor het uitkiezen die hem dik betalen.

PostPosted: 14 Sep 2017 09:34 
Erelid

renemar wrote:
Jnp wrote:
renemar wrote:
Ach The Guardian schreef in mei 2017 nog; Daley Blind has been one of Manchester United's steadiest players this season. Onder Mourinho is Blind ook dit seizoen basisspeler,.Terwijl er in Engeland ook in het verleden genoeg waardering was voor Blind in de Engelse pers

Net zoals je in Engeland dit soort artikelen nog had;
http://www.dailyrecord.co.uk/sport/foot ... ey-8895803
http://www.espnfc.com/english-premier-l ... ter-united

Kortom Blind heeft sportief helemaal geen reden om weg te gaan uit Manchester, verder ook nog niet de leeftijd om terug te keren. Hebben we het nog niet eens over het aantal clubs wat anders wel interesse zal hebben en de enorme verschillen in salarissen en belastingklimaat.

Meer woorden hoeven er ook eigenlijk niet aan vuil gemaakt te worden. Praktisch het hele forum brengt meer realiteitszin op.

PostPosted: 14 Sep 2017 10:53 

Pushkin wrote:
renemar wrote:
Jnp wrote:

Ach The Guardian schreef in mei 2017 nog; Daley Blind has been one of Manchester United's steadiest players this season. Onder Mourinho is Blind ook dit seizoen basisspeler,.Terwijl er in Engeland ook in het verleden genoeg waardering was voor Blind in de Engelse pers

Net zoals je in Engeland dit soort artikelen nog had;
http://www.dailyrecord.co.uk/sport/foot ... ey-8895803
http://www.espnfc.com/english-premier-l ... ter-united

Kortom Blind heeft sportief helemaal geen reden om weg te gaan uit Manchester, verder ook nog niet de leeftijd om terug te keren. Hebben we het nog niet eens over het aantal clubs wat anders wel interesse zal hebben en de enorme verschillen in salarissen en belastingklimaat.

Meer woorden hoeven er ook eigenlijk niet aan vuil gemaakt te worden. Praktisch het hele forum brengt meer realiteitszin op.
Realiteitszin heeft niks te maken om een speler te polsen. Dat doet praktisch het hele forum dan hetzelfde als AJAX: totaal geen ambitie uitstralen.
Wordt de naam van Haps en Luckassen in de media genoemd (hetzij bij AJAX, hetzij bij een andere club) dan is het forum te klein met opmerkingen dat we niet in die vijver moeten vissen. Welke vijver dan? De vijver waar Dijks toebehoort?
Los van dat alles denk ik dat de voetballer Blind niet in Engelse voetbal past. Dat hij veel speelt heeft gewoon te maken met de vele langdurige blessures in de verdediging bij Man. U.. Mourinho heeft telkens laten blijken vooral op fysiek sterke verdedigers te staan. Engelse clubs van een lager niveau kijken helemaal naar grote sterke verdedigers. Zie Riedewald. Ik garandeer je dat hij nu helemaal niet meer aan de bak komt. Die zal volgend seizoen wel bij psv spelen..
Noem me nog een Engelse club waar verdedigers spelen met de fysiek van Blind. Niet voor niks doet Sanchez het daar naar volle tevredenheid en is Van Dijk een speler die de topclubs willen hebben.
Ook Duitsland is geen land waar Blind past. Is vergelijkbaar met Engeland.
Blind is uitermate geschikt voor onze competitie. Technisch en tactisch goed.
Financieel? Normaliter niet te doen voor AJAX. Ik weet niet hoeveel hij nu verdient. Ik schat 3-4 miljoen. Geef hem hier 1,5 (hebben naar verluidt Sanchez 1,6 geboden) en tekengeld.
Veel meer zal hij ook niet bij een andere club gaan verdienen.
En als je er geen woorden meer aan vuil wil maken reageer dan niet. Heb ik geen moeite mee.
Dus noem maar geen Engelse clubs waar verdedigers lopen met het fysiek van Blind. Anders kom je op jouw woorden terug.

PostPosted: 14 Sep 2017 11:32 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Ik denk dat Blind geen onmogelijke opgave is, maar wel één die weinig kans van slagen heeft op dit moment. Hij doet het prima bij Man U. Iedereen had verwacht dat hij als eerste uit de basis gewerkt zou worden door Mourinho, omdat hij nou eenmaal van andere types houd achterin. Maar Blind speelt meer dan genoeg en doet het vaak ook meer dan prima.

Maar ik zou het wel raar vinden als Ajax het niet probeert, wanneer zijn contract niet verlengd word. Bij oud-Ajacieden moet je het altijd proberen.

Ik zou ook alvast een lijntje gooien naar Suarez, gewoon om contact te houden, misschien dat hij over een paar jaar terug komt.

PostPosted: 14 Sep 2017 13:02 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari, Johan, Marco
Droomaankoop: Franklin Rijkaard
Seizoenskaart: Helaas....
Blind is zo ongeveer de beste speler die Nederland heeft.
Speelt bij een TOP club en zal totaal GEEN zin hebben om al terug te komen naar ons aller AJAX.
Je zit in een grote Punica oase als je denkt dat AJAX op dit moment ook maar een schijn van kans maakt om hem terug te halen.
Sportieve uitdaging t.o.v. de andere competities ........ 0,0
Been there, done that, read the book, bought the T-shirt and waiting for the movie to come out.....

PostPosted: 14 Sep 2017 14:06 
Erelid

renemar
Realiteitszin heeft niks te maken om een speler te polsen. Dat doet praktisch het hele forum dan hetzelfde als AJAX: totaal geen ambitie uitstralen.
Heeft niks met ambitie-zin te maken, men weet gewoon hoe het werkt op de transfermarkt. Blind (zeker met kortlopend contract) zal altijd de spotrieve ambitie willen aangaan en kan financieel sowieso veel meer elders verdienen. . Hij is straks op de leeftijd dat hij op zijn piek is als speler dan wil je ook sportief voor het hoogste gaan. Ajax is een optie die pas zal gaan spelen als hij op leeftijd is.
Ik kan me afgelopen zomer nog herinneren. Eerst was het “Hoezo is de interesse van Tottenham concreet?” toen was het “Hoezo zal Ajax snel tot een deal komen en niet heel lang aanslepen?” toen was het “Hoezo kan Ajax geen 70 miljoen vragen” toen was het “Hoezo gaat Sanchez naar Tottenham als die andere clubs ook interesse hebben” en tenslotte was het “Hoezo gaat Sanchez een basisplaats krijgen bij Tottenham , die hebben ook Alderweireld en Vertonghen nog””  gister stond dat drietal overigens basis.
Toen bewees je voor mij gewoon dat je gewoon niet snapt hoe het hele spel op de transfermarkt gespeeld wordt en de overtuiging dat Blind wel tot de mogelijkheden behoort, sja beetje zinloos.
Wordt de naam van Haps en Luckassen in de media genoemd (hetzij bij AJAX, hetzij bij een andere club) dan is het forum te klein met opmerkingen dat we niet in die vijver moeten vissen. Welke vijver dan? De vijver waar Dijks toebehoort?
De vijver van de grote aanstormende talenten in binnen en buitenland, en routiniers die nog een laatste kunstje in zich hebben.

Los van dat alles denk ik dat de voetballer Blind niet in Engelse voetbal past. Dat hij veel speelt heeft gewoon te maken met de vele langdurige blessures in de verdediging bij Man. U.. Mourinho heeft telkens laten blijken vooral op fysiek sterke verdedigers te staan.
Mja, met zo’n CV en zoveel potten op de teller bij Man Utd kan je gewoon naar heel veel clubs.
Engelse clubs van een lager niveau kijken helemaal naar grote sterke verdedigers. Zie Riedewald. Ik garandeer je dat hij nu helemaal niet meer aan de bak komt. Die zal volgend seizoen wel bij psv spelen..
Haha over een kromme vergelijking gesproken. Riedewald ging er op verzoek van de Boer heen anderrs had CP nooit aangeklopt. En ja Riedewald is een dromer ala Urby, dat die het niet zal gaan redden waar gerede kans toe is, dara hoef je geen raketgeleerde voor te zijn. CP heeft 6CV’s in totaal. Tuurlijk is de aankoop van de vorige trainer dan kind van de rekening als die niet de pannen van het dak speelt.
Noem me nog een Engelse club waar verdedigers spelen met de fysiek van Blind. Niet voor niks doet Sanchez het daar naar volle tevredenheid en is Van Dijk een speler die de topclubs willen hebben.
Je hele redenering is eendimensionaal. Als het werkelijk het geval zou zijn dan zou Blind sowieso al meteen verkocht zijn en was hij niet bezig aan zijn derde seizoen en had hij uberhaupt geen positieve berichten in de pers gehad. Nogmaals kwaliteitskrant The Guardian “Blind steadeast player in 2017 for Man U”. Blind is een nuttige speler voor Man Utd.
Het zal allemaal wel, daarom zou Blind als hij al weg zou gaan dus juist wel eens in Spanje kunnen uitkomen.
Financieel? Normaliter niet te doen voor AJAX. Ik weet niet hoeveel hij nu verdient. Ik schat 3-4 miljoen. Geef hem hier 1,5 (hebben naar verluidt Sanchez 1,6 geboden) en tekengeld.
Ja tekengeld, leuk. Hoeveel houdt Blind daar van over met de belastingen in NL?
Als je dat echt denkt dan leef je in je eigen droomwereldje.

PostPosted: 14 Sep 2017 14:34 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: De Bruyne
Seizoenskaart: I wish
Pushkin wrote:
eigen droomwereldje.
Zeer eigengereid zijn met een zwart-wit visie icm een gebrek aan realiteitszin = eigen droomwereldje inderdaad ;)

PostPosted: 14 Sep 2017 18:14 

Pushkin wrote:
renemar
Heeft niks met ambitie-zin te maken, men weet gewoon hoe het werkt op de transfermarkt. Blind (zeker met kortlopend contract) zal altijd de spotrieve ambitie willen aangaan en kan financieel sowieso veel meer elders verdienen. . Hij is straks op de leeftijd dat hij op zijn piek is als speler dan wil je ook sportief voor het hoogste gaan. Ajax is een optie die pas zal gaan spelen als hij op leeftijd is.
Ik kan me afgelopen zomer nog herinneren. Eerst was het “Hoezo is de interesse van Tottenham concreet?” toen was het “Hoezo zal Ajax snel tot een deal komen en niet heel lang aanslepen?” toen was het “Hoezo kan Ajax geen 70 miljoen vragen” toen was het “Hoezo gaat Sanchez naar Tottenham als die andere clubs ook interesse hebben” en tenslotte was het “Hoezo gaat Sanchez een basisplaats krijgen bij Tottenham , die hebben ook Alderweireld en Vertonghen nog””  gister stond dat drietal overigens basis.
Toen bewees je voor mij gewoon dat je gewoon niet snapt hoe het hele spel op de transfermarkt gespeeld wordt en de overtuiging dat Blind wel tot de mogelijkheden behoort, sja beetje zinloos.
De vijver van de grote aanstormende talenten in binnen en buitenland, en routiniers die nog een laatste kunstje in zich hebben.

Los van dat alles denk ik dat de voetballer Blind niet in Engelse voetbal past. Dat hij veel speelt heeft gewoon te maken met de vele langdurige blessures in de verdediging bij Man. U.. Mourinho heeft telkens laten blijken vooral op fysiek sterke verdedigers te staan.
Mja, met zo’n CV en zoveel potten op de teller bij Man Utd kan je gewoon naar heel veel clubs.
Engelse clubs van een lager niveau kijken helemaal naar grote sterke verdedigers. Zie Riedewald. Ik garandeer je dat hij nu helemaal niet meer aan de bak komt. Die zal volgend seizoen wel bij psv spelen..
Haha over een kromme vergelijking gesproken. Riedewald ging er op verzoek van de Boer heen anderrs had CP nooit aangeklopt. En ja Riedewald is een dromer ala Urby, dat die het niet zal gaan redden waar gerede kans toe is, dara hoef je geen raketgeleerde voor te zijn. CP heeft 6CV’s in totaal. Tuurlijk is de aankoop van de vorige trainer dan kind van de rekening als die niet de pannen van het dak speelt.
Je hele redenering is eendimensionaal. Als het werkelijk het geval zou zijn dan zou Blind sowieso al meteen verkocht zijn en was hij niet bezig aan zijn derde seizoen en had hij uberhaupt geen positieve berichten in de pers gehad. Nogmaals kwaliteitskrant The Guardian “Blind steadeast player in 2017 for Man U”. Blind is een nuttige speler voor Man Utd.
Het zal allemaal wel, daarom zou Blind als hij al weg zou gaan dus juist wel eens in Spanje kunnen uitkomen.
Ja tekengeld, leuk. Hoeveel houdt Blind daar van over met de belastingen in NL?
Als je dat echt denkt dan leef je in je eigen droomwereldje.
Riedewald ging inderdaad naar Palace omdat De Boer daar trainer was. Ben je nou echt zo naïef te denken dat Blind naar Manchester zou zijn gegaan als van Gaal geen trainer was?
Hoe weet jij nou wat Blind met zijn carrière wil?

Hoezo zou Blind al meteen verkocht zijn? En wat is de relevantie wat in de kranten staat? Lees de Nederlandse kranten bijvoorbeeld eens. De krant die de meest info over AJAX heeft publiceerde dat Richarlison zou komen. En de waarderingen van de spelers n de kranten.

Wat betreft de salarissen: kijk eens naar de salarissen in het buitenland bij de niet topclubs. Middenmoot en lager. Want daar zou Blind dan terecht kunnen komen. En met een salaris van 1,5 miljoen en tekengeld van 8 miljoen over 4 jaar zit je gewoon heel hoog in vergelijking met dat soort clubs.

Tenzij je nog namen wil noemen van verdedigers uit de PL met dezelfde fysiek als Blind.

Last edited by 343 on 14 Sep 2017 18:18, edited 1 time in total.
Post aangepast. Geen persoonlijke aanvallen. Ook niet van anderen aub.

PostPosted: 14 Sep 2017 18:22 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Geen persoonlijke aanvallen.

Irriteert iemand je? Reageer dan niet of zet diegene die jou irriteert op de negeer-lijst.
Klik op zijn profiel en zet hem bij | Vijand toevoegen ]

Reacties via de pb en nu weer on-topic. Dank je wel.

PostPosted: 14 Sep 2017 19:18 
Erelid

Terug on-topic dan maar weer, na Perr Schuurs heeft Ajax Kick Pierie op de korrel. Dat laatste bevestigt hij in dit filmpje zelf. Overmars zou zich dus een paar maand terug hebben gemeld .

Mooi hoe hij niet rond de pot draait als het PSV aangaat. :lol:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=313129

Interssant overigens dat Pieri 17 is en zijn contract tot 2018 loopt, is momenteel wel al basisspeler bij Heerenveen

PostPosted: 14 Sep 2017 19:53 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Pushkin wrote:
Interssant overigens dat Pieri 17 is en zijn contract tot 2018 loopt, is momenteel wel al basisspeler bij Heerenveen
Goed dat Ajax hem in de gaten houdt. Speelde een prima pot tegen PSV maar dat was maar 1 wedstrijd. St Juste speelde ook een uitstekend eerste seizoen bij Heerenveen....

Laten we het erop houden, dat Ajax dus schijnbaar wel bezig is met de verdediging wat ook zeer noodzakelijk is, zeker na dit seizoen.

Is die Cuesta nu nog naar Europa verkast?

PostPosted: 14 Sep 2017 20:01 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Nog altijd bij Atletico Nacional.

PostPosted: 14 Sep 2017 20:02 
Nieuwsredacteur

Het zou trouwens ook heel gek zijn als hij niet op een lijstje bij Ajax stond. Ga er maar vanuit dat hij dat ook staat bij PSV en Feyenoord.

Zegt allemaal nog niet heel veel, dit bericht.

PostPosted: 14 Sep 2017 20:31 
Erelid

Jnp wrote:
Het zou trouwens ook heel gek zijn als hij niet op een lijstje bij Ajax stond. Ga er maar vanuit dat hij dat ook staat bij PSV en Feyenoord.

Mwoah op een lijstje staan of Overmars die effectief al interesse heeft getoond vind ik wel twee verschillende dingen.

PostPosted: 14 Sep 2017 21:34 

Pushkin wrote:
Jnp wrote:

Mwoah op een lijstje staan of Overmars die effectief al interesse heeft getoond vind ik wel twee verschillende dingen.
Wat mij betreft mag er best de portemonnee getrokken worden voor zowel Schuurs als Pierie; en ook Dumphries doet het meer dan aardig.. Kadioglu heb ik dit seizoen nog niet zien spelen; maar deze 4 talenten staan hoog op mijn bord-op-schoot-lijst met het oog op komend seizoen; met de defensieve exodus; en het meer dan waarschijnlijk vertrek van Ziyech..

PostPosted: 14 Sep 2017 21:58 
Nieuwsredacteur

Pushkin wrote:
Jnp wrote:

Ah, dan had ik het bericht niet helemaal goed begrepen.

PostPosted: 15 Sep 2017 09:33 

Volgens Luckassen heeft AJAX ook met hem gesproken over een transfer. Volgens hem zou AJAX gezegd hebben dat eerst Sanchez verkocht zou moeten worden.
Ervan uitgaand dat dat juist is en de kwaliteit van die jongen even buiten beschouwing gelaten is dat weer een bewijs van de ongelooflijk wereldvreemde onkunde van de mensen die het bij ons voor het zeggen hebben. Wie dat ook mogen zijn. Iedereen wist dat de kans dat er belangstelling voor Sanchez zou komen en een verkoop daarom ook waarschijnlijk zou zijn.
Los daarvan, ook weer een bewijs dat ze niet pro-actief denken, laat staan handelen. Met de huidige mensen aan het roer wordt het niks.
Het lijkt de politiek wel. Bewijs wordt nu ook weer geleverd door gemeente Den Haag. Daar mogen lieden die terrorisme verheerlijken en IS aanbidden als mede rechtsradicalen wel gewoon demonstreren. Het verzet tegen de demonstratie van AJAX supporters groeit daar. Lijkt me dan ook dat de demonstratie alsnog verboden gaat worden. Ziehier Nederland anno 2017.
Onverteerbare onkunde regeert. Weg met dat hele zooitje.

PostPosted: 15 Sep 2017 10:20 
Erelid

Pushkin wrote:
Jnp wrote:

Wat mij betreft mag er best de portemonnee getrokken worden voor zowel Schuurs als Pierie; en ook Dumphries doet het meer dan aardig.. Kadioglu heb ik dit seizoen nog niet zien spelen; maar deze 4 talenten staan hoog op mijn bord-op-schoot-lijst met het oog op komend seizoen; met de defensieve exodus; en het meer dan waarschijnlijk vertrek van Ziyech..
Dumfries had je afgelopen zomer dan moeten halen maargoed.

Deze zomer meldde ik al dat Ajax ook Van Drongelen in het vizier had. De interesse in Cuesta werd deze zomer niet geconcretiseerd wegens te door. Kortom een jonge talentvolle CV - waarvan we hier op het forum ook al concludeerden dat het geen overbodige luxe zou zijn - lijkt dus wel een speerpunt.
Hoewel Ajax dus met het mislopen van de EL zit is er nog steeds voldoende geld in kas en de club is nog steeds aantrekkelijk genoeg om jong Nederlands talent te halen. Een belangrijke troef in mijn ogen. Ik kan me nog herinneren dat er een periode zo rond 2000 was waarin PSV telkens aan het langste eind trok qua talenten, sporto ef stond het daar toen beter. Nu zit Ajax in een fase waarin het met dat soort uitgaven anti-cyclisch kan handelen en dus snel toeslaan. Vind het nog steeds jammer dat dat afgelopen zomer uiteindelijk geen van de spelers is rondgekomen. Wel iets waar we nu deze winter/zomer werk van moeten maken.

Zowel de A1 als Jong Ajax heeft geen aanstormende toppers op die posities. Keepers, aanvallende middenvelders, spitsen, buitenspelers hebben we nu voorlopig even zat. Qua backs hebben we ook nog wel een paar spelers met mogelijkheden rondlopen met jeugdspelers. Maar qua CV's is en blijft het karig. Ik ga er niet meteen vanuit dat die ACT speler snel de stap zet en spelers als Bergsma kunnen zich hooguit ontwikkelen tot bruikbare back-up. Ook Farcas in de A1 lijkt de stap niet te zetten helaas.

Voor aanvallend ingestelde spelers wil ik even afwachten hoe Pasquali, Jensen, Ylatupa en co
het doen voor perse Kardioglu te halen. Maar jonge centrale CV''s met mogelijkheden in Nederland mag ook best wat geld aan uitgegeven worden.

PostPosted: 15 Sep 2017 10:21 

Pierie en Schuurs beide lijkt me wel wat teveel van het goede. Allebei linksbening, allebei LCV geloof ik.

Post new topic  Reply to topic  [ 1218 posts ]  Previous   1 40 41 42 43 44 49  Next

All times are UTC+01:00