Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 539 posts ]  Previous   1 12 13 14 15 16 22  Next
Author Message
PostPosted: 11 Nov 2017 15:38 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Morfe0 wrote:
343 wrote:
Wendel gaat zo goed als zeker naar PSG, Arthur moet 20-30 miljoen kostten, houd je inderdaad nog Tulio over waar Ajax wel gescout heeft maar nog niet concreet is.
Ik neem aan, dat dit allemaal creatieve middenvelders zijn (vervanging Ziyech/Nouri)?

PostPosted: 12 Nov 2017 18:53 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: De Bruyne
Seizoenskaart: I wish
Die Tulio ken ik niet, kent iemand die jongen beter?

En waarom kijkt Ajax voornamelijk op de Braziliaanse markt, wat direct ook de duurste markt van Zuid-Amerika is.

PostPosted: 12 Nov 2017 22:44 

Wandelgangen...

PostPosted: 14 Nov 2017 10:41 

Morfe0 wrote:
343 wrote:
Wendel gaat zo goed als zeker naar PSG, Arthur moet 20-30 miljoen kostten, houd je inderdaad nog Tulio over waar Ajax wel gescout heeft maar nog niet concreet is.
Ik neem aan, dat dit allemaal creatieve middenvelders zijn (vervanging Ziyech/Nouri)?
Frenkie is de opvolger van Ziyech komend seizoen.

PostPosted: 14 Nov 2017 13:01 

Droomaankoop: Adam Maher
343 wrote:
Die laatste is nog min of meer een jeugdspeler toch?
Klopt Tulio speelt in de jeugd, Arthur is nu al dusdanig een hype in Brazilie dat je die niet meer kan halen, zelfde als Wendel, en Arana ook wat ik al had aangegeven, van de zomer had je ze kunnen halen, en met name Arana (Linksback ) zou een welkome versterking zijn geweest, maar helaas te laat, ze vonden hem te duur dus dan houd het op, kostte 15 miljoen euro.
Als je dan de markt nu kijkt en dat er al bedragen voor De Ligt worden gerept van 40 miljoen, is 15 miljoen niet absurd veel, voor een van de revalaties van Braziliaanse competities, en toekomste Braziliaanse linksback.
Wendel is overigens een controlerende middenvelder, Arthur is wel meer een creative speler.

PostPosted: 14 Nov 2017 13:14 

de dominee wrote:
Morfe0 wrote:

Ik vind Frenkie een totaal andere speler dan Ziyech. Wil niet zeggen, dat hij Ziyech niet kan opvolgen maar ze hebben alle 2 totaal verschillende kwaliteiten.

Frenkie is aan de bal sterk maar is technisch minder onderlegd en heeft een mindere traptechniek. Ik vind Ziyech een echte spelmaker. Frenkie heeft een meer dan gemiddelde techniek maar hij is vooral goed in zijn eerste aanname. Op dit moment loopt hij nog te veel met de bal.

PostPosted: 14 Nov 2017 17:25 

de dominee wrote:

Ik vind Frenkie een totaal andere speler dan Ziyech. Wil niet zeggen, dat hij Ziyech niet kan opvolgen maar ze hebben alle 2 totaal verschillende kwaliteiten.

Frenkie is aan de bal sterk maar is technisch minder onderlegd en heeft een mindere traptechniek. Ik vind Ziyech een echte spelmaker. Frenkie heeft een meer dan gemiddelde techniek maar hij is vooral goed in zijn eerste aanname. Op dit moment loopt hij nog te veel met de bal.
De traptechniek van Ziyech valt wel mee. Zijn spelhervattingen zijn dramatisch.
Ik vind Frenkie technisch zeker niet minder. Integendeel, Frenkie lijdt veel minder balverlies.
Als Frenkie zo oud is als Ziyech nu is hij imo veel completer en beter.

PostPosted: 14 Nov 2017 18:53 

renemar wrote:
de dominee wrote:

Ik vind Frenkie technisch zeker niet minder. Integendeel, Frenkie lijdt veel minder balverlies.
Ziyech speelt veel directer en versnelt met name in de omschakeling het spel , en creeërt daardoor ook veel kansen voor zijn medespelers.
Frenkie De Jong vind ik persoonlijk veels te veel lopen als half, vind hem meer een controleur.

PostPosted: 14 Nov 2017 19:47 

Morfe0 wrote:
renemar wrote:

Ziyech speelt veel directer en versnelt met name in de omschakeling het spel , en creeërt daardoor ook veel kansen voor zijn medespelers.
Frenkie De Jong vind ik persoonlijk veels te veel lopen als half, vind hem meer een controleur.
Dat laatste vind ik ook. Maar dat gaat er na verloop van tijd uit.

PostPosted: 28 Nov 2017 10:20 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Ik zie de voetballer Labyad wel graag komen in de zomer als vervanger van Ziyech. Ik vind hem namelijk wel complementair aan Van de Beek en Frenkie de Jong. Creatief, fysiek, diepgang, scorend vermogen.

PostPosted: 28 Nov 2017 12:11 

guy_ajax wrote:
Ik zie de voetballer Labyad wel graag komen in de zomer als vervanger van Ziyech. Ik vind hem namelijk wel complementair aan Van de Beek en Frenkie de Jong. Creatief, fysiek, diepgang, scorend vermogen.
Is imo ook een jongen die voor problemen gaat zorgen als hij niet onomstreden basisspeler is. Dan zie ik meer in Ayoub.

PostPosted: 28 Nov 2017 13:27 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
renemar wrote:
Is imo ook een jongen die voor problemen gaat zorgen als hij niet onomstreden basisspeler is. Dan zie ik meer in Ayoub.
Ik denk dat dit wel meevalt. Toen Labyad vorig seizoen naar Utrecht kwam heeft hij meer minuten gemaakt vanaf de bank dan dat hij in de basis stond en zo goed als ik mij het kan herinneren heeft hij hier niet over lopen te klagen.

PostPosted: 28 Nov 2017 13:40 

Ik vind Labyad nu ook niet dé speler die ons intrinsiek beter gaat maken. Ik vind dat geen speler die het niveau Europese subtop gaat halen. Ik vraag me af hoeveel progressie marge daar nog inzit. Ik heb daar mijn twijfels bij. In het verleden trouwens ook niet echt positief geweest over de club Ajax.

PostPosted: 28 Nov 2017 15:51 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
rebuah wrote:
Ik vind Labyad nu ook niet dé speler die ons intrinsiek beter gaat maken. Ik vind dat geen speler die het niveau Europese subtop gaat halen. Ik vraag me af hoeveel progressie marge daar nog inzit. Ik heb daar mijn twijfels bij. In het verleden trouwens ook niet echt positief geweest over de club Ajax.
Dat zie ik dus wel in Labyad. Alleen denk ik niet dat Keizer de juiste trainer voor hem is. Maar met Bosz of Ten Hag aan het roer zou ik het wel aandurven met die jongen. Vind hem echt vele malen beter dan Ayoub, die overigens een type is die we niet nodig hebben.

PostPosted: 29 Nov 2017 09:38 

guy_ajax wrote:
Dat zie ik dus wel in Labyad. Alleen denk ik niet dat Keizer de juiste trainer voor hem is. Maar met Bosz of Ten Hag aan het roer zou ik het wel aandurven met die jongen. Vind hem echt vele malen beter dan Ayoub, die overigens een type is die we niet nodig hebben.
Los van het feit dat we anders denken over de mogelijkheden van Labyad, vind ik Ayoub een ander type voetballer dan Labyad. Ik zie daarin meer een '6' en dat is Labyad zeer zeker niet. Waar we het dan wel weer over eens zijn, is dat ik ook niet denk dat Ajax een Ayoub moet halen. Tenzij voor de breedte, maar dan blokkeer je Eijting.

PostPosted: 29 Nov 2017 16:07 

Labyad, Ayoub?? Leuk als de transfermarkt ten einde is, maar er zijn veel betere haalbare opties die je kan halen ipv Labyad of Ayoub.

PostPosted: 29 Nov 2017 16:07 

Labyad, Ayoub?? Leuk als de transfermarkt ten einde is, maar er zijn veel betere haalbare opties die je kan halen ipv Labyad of Ayoub.

PostPosted: 30 Nov 2017 10:08 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Inderdaad. En je bent ze ook kwijt tijdens de Africa Cup. Ook iets om mee te nemen. Liever een Zuid-Amerikaan.

PostPosted: 13 Dec 2017 14:24 

Ajax dus nog steeds geinteresseerd in Jenssen.

Ik heb het al vaker gezegd, dat die Thomas van Zwolle ook een heel interessante optie is.
Goede balvaste middenvelder, die er echt bovenuit steekt bij Zwolle. Speelde gisteren echt goed tegen AZ en dat doet hij meer.

Ik zeg niet, dat Thomas direct een basisspeler bij Ajax is/wordt maar het is in mijn ogen wel een type Ajaxspeler. Schone zal ook geen jaren meer blijven en met hem haal je misschien wel een goede jonge vervanger in huis.

Hij is pas 20 of 21 jaar met genoeg eredivisie ervaring en met ook nog voldoende rek erin.

Ik blijf het een interessante optie.

PostPosted: 13 Dec 2017 15:01 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Ik heb die naam al best vaak gehoord de afgelopen jaren. Ik wist niet dat Thomas nog zo jong was. Die jongen was er vroeg bij dan.

PostPosted: 13 Dec 2017 15:05 

Thomas wordt over een week 23.

PostPosted: 13 Dec 2017 15:55 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Seizoenskaart: Nee
AFCA Niels wrote:
Thomas wordt over een week 23.
2 jaar ouder in een week tijd dus.

Blijft nog wel een jonge interessante speler met al heel wat minuten in zijn benen.

PostPosted: 13 Dec 2017 16:15 

Jep, mist gewoon twee jaar van zijn ontwikkeling.

PostPosted: 13 Dec 2017 19:08 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Richard Witschge
Droomaankoop: Pavon
Labyad, Ayoub?

Die hoef ik geen van beide bij Ajax te zien. Zou erg sneu zijn als dat weer de vijver gaat zijn waarin we gaan vissen. Laat Feyenoord zich maar met dat soort spelers bezig houden.

PostPosted: 15 Dec 2017 00:03 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Trabelsi
Droomaankoop: Thomas Muller
Seizoenskaart: Nee
Skimovic wrote:
Labyad, Ayoub?

Die hoef ik geen van beide bij Ajax te zien. Zou erg sneu zijn als dat weer de vijver gaat zijn waarin we gaan vissen. Laat Feyenoord zich maar met dat soort spelers bezig houden.
Ik opperde al voor Labyad voordat het seizoen begonnen was. Die jongen kan echt heel goed voetballen, is sterk in de kleine ruimte, heeft een goed schot en wil voor het team werken. Ik zie hem graag komen, al moge het duidelijk zijn dat in de winterstop de focus moet liggen op verdedigers. Er moet minimaal 1 verdediger bij en aub niet weer een Zuid-Amerikaan die alleen kan aanvallen..

Post new topic  Reply to topic  [ 539 posts ]  Previous   1 12 13 14 15 16 22  Next

All times are UTC+01:00