Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1013 posts ]  Previous   1 33 34 35 36 37 41  Next
Author Message
 Post subject: Re: [Centraal] Spits
PostPosted: 02 Aug 2016 08:58 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
rebuah wrote:
Pushkin wrote:
Dost verdient naar verluid 4 miljoen per jaar, mesjogge bedrag.
Klopt, Gomez 5 miljoen en KJH nog meer naar verluid. Dan houdt het denk ik snel op. Weet jij geen leuke ervaren spits regio Balkan :ajaxsmiley:

Ik zou Josip Drmic proberen te huren van BMG met optie tot koop. Een goedkope ervaren spits dan zou ik voor Jimmy Briand van Montpellier gaan.

PostPosted: 02 Aug 2016 09:46 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: De Bruyne
Seizoenskaart: I wish
Pushkin wrote:
rebuah wrote:
Pushkin wrote:
Dost verdient naar verluid 4 miljoen per jaar, mesjogge bedrag.
Klopt, Gomez 5 miljoen en KJH nog meer naar verluid. Dan houdt het denk ik snel op. Weet jij geen leuke ervaren spits regio Balkan :ajaxsmiley:

Ik zou Josip Drmic proberen te huren van BMG met optie tot koop. Een goedkope ervaren spits dan zou ik voor Jimmy Briand van Montpellier gaan.
Die Drmic is geen verkeerde optie van jou, die was een paar jaar geleden ook in beeld bij Ajax, niet?

PostPosted: 02 Aug 2016 10:01 
Erelid

https://www.ajaxshowtime.com/article/bi ... rmic-.html

Heeft een contract tot 2019 nu, werd afgelopen seizoen verhuurd aan Hamburger SV. Heeft bij BMG nog steeds heel veel concurrentie. Die zullen alleen pas op het einde zaken willen doen omdat ze zelf ook in CL kwalificatie zitten.

PostPosted: 02 Aug 2016 10:09 

Die pool Łukasz Teodorczyk die nu naar Anderlecht gaat, had misschien ook wel iets voor ons geweest?

PostPosted: 02 Aug 2016 10:24 
Erelid

rebuah wrote:
Die pool Łukasz Teodorczyk die nu naar Anderlecht gaat, had misschien ook wel iets voor ons geweest?
Mwoah van mij mag de lat wel wat hoger, zal bij Anderlecht ook geen basisspeler worden. Dinamo Kiev zit wel in de rats omdat ze veel spelers dollarsalarissen heeft gegeven en de munt dus sterk in waarde is afgenomen. Daarom laten ze hem nu gaan.

Terodorzyk heeft in mijn ogen de stap in zijn loopbaan te vroeg genomen en daardoor zich niet doorontwikkeld. Beetje zelfde verhaal als met Rafal Wolski.

PostPosted: 02 Aug 2016 11:09 
Nieuwsredacteur

Pushkin wrote:

Heeft een contract tot 2019 nu, werd afgelopen seizoen verhuurd aan Hamburger SV. Heeft bij BMG nog steeds heel veel concurrentie. Die zullen alleen pas op het einde zaken willen doen omdat ze zelf ook in CL kwalificatie zitten.
Is ook nog zo'n twee maanden geblesseerd nu.

PostPosted: 02 Aug 2016 11:29 

Jnp wrote:
Pushkin wrote:

Is ook nog zo'n twee maanden geblesseerd nu.
Dan is hij wat mij betreft momenteel geen optie, tegen dat hij hersteld is, wedstrijdfit is en het systeem van Bosz onder de knie heeft zijn we minimaal 4 maanden verder. Daar is dit Ajax niks mee gebaat.

PostPosted: 02 Aug 2016 18:07 
Erelid

Mwoah, voor verhuur wel maar voor directe aankoop valt er best wat voor te zeggen.

PostPosted: 02 Aug 2016 21:18 
Nieuwsredacteur

Pushkin wrote:
Mwoah, voor verhuur wel maar voor directe aankoop valt er best wat voor te zeggen.
Maar willen we niet juist een spits die er direct staat? Omdat we niet vier maanden met Dolberg in de spits aan durven?

PostPosted: 02 Aug 2016 21:34 

Zo'n spits wil iedere club wel.

Alleen een spits halen als hij echt iets toevoegt. Anders je geld gebruiken voor posities waar je wel een echt goede speler kan halen, of simpelweg niemand halen.

PostPosted: 02 Aug 2016 23:04 

Jnp wrote:
Pushkin wrote:
Maar willen we niet juist een spits die er direct staat? Omdat we niet vier maanden met Dolberg in de spits aan durven?
Juist, dat was het punt dat ik in mijn vorige post ook wilde duidelijk maken.

Maar jij zou het dan 3 à 4 maanden proberen vol te houden met Cassierra en Dolberg... Ik denk dat je dan in die periode al wel een grotere kans op averij en puntenachterstand oploopt door met zo weinig ervaring een dergelijke periode te overbruggen. Zeker op zo'n sleutelpositie in het elftal.
Los vd kwaliteiten die Drmic zeker wel heeft.

PostPosted: 03 Aug 2016 23:30 
Erelid

rebuah wrote:
Jnp wrote:
Pushkin wrote:
Juist, dat was het punt dat ik in mijn vorige post ook wilde duidelijk maken.

Maar jij zou het dan 3 à 4 maanden proberen vol te houden met Cassierra en Dolberg... Ik denk dat je dan in die periode al wel een grotere kans op averij en puntenachterstand oploopt door met zo weinig ervaring een dergelijke periode te overbruggen. Zeker op zo'n sleutelpositie in het elftal.
Los vd kwaliteiten die Drmic zeker wel heeft.
We moeten in beginsel eens kijken of we een goede spits kunnen halen, als je dan nu 3-4 maanden blessuretijd voor lief zou moeten nemen maar je zou er vanuit kunnen gaan dat je de komende 3 jaar een goede spits had. Nou anytime/anyplace, das nou lange termijnbeleid. Welke spits je nu ook haalt die zal aanpassingstijd nodig hebben, dat soort opties uitsluiten en dan zeggen dat je een spits wil die er nu meteen moet staan maak je het jezelf alleen maar moeilijker mee.
Verder hebben we Cassierra gehaald, daar hebben ze niet voor niets 6 miljoen voor betaald. Daar wordt wel wat van verwacht, en ook Dolberg manifesteert zich op het moment. Ik zou het m.a.w. best aandurven.

PostPosted: 04 Aug 2016 11:45 
Nieuwsredacteur

murdoch01 wrote:
murdoch01 wrote:
Waar de telegraaf het vandaag over heeft is dat Traore op 1 staat, maar mogelijk pas in de laatste week verhuurd mag worden.
1. ik weet niet of je blij wordt om te huren of het moet zo'n deal zijn als met Milik.
2. Moet een 20-jarige spits,die zelf nog nauwelijks doorgebroken is, de andere 2 de klappen van de zweep bijbrengen?
Hier het hele verhaal
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... /fixtures/
Traoré speelde vannacht gewoon met (grotendeels) de basis van Chelsea mee in een oefenduel. Wellicht dat hij die Belg van 40 miljoen nog voor zich moet gaan dulden, maar Traoré laten ze echt niet gaan daar hoor.

PostPosted: 04 Aug 2016 14:16 

Jnp wrote:
murdoch01 wrote:
murdoch01 wrote:
Waar de telegraaf het vandaag over heeft is dat Traore op 1 staat, maar mogelijk pas in de laatste week verhuurd mag worden.
1. ik weet niet of je blij wordt om te huren of het moet zo'n deal zijn als met Milik.
2. Moet een 20-jarige spits,die zelf nog nauwelijks doorgebroken is, de andere 2 de klappen van de zweep bijbrengen?
Hier het hele verhaal
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... /fixtures/
Traoré speelde vannacht gewoon met (grotendeels) de basis van Chelsea mee in een oefenduel. Wellicht dat hij die Belg van 40 miljoen nog voor zich moet gaan dulden, maar Traoré laten ze echt niet gaan daar hoor.
Wel niet vergeten dat Costa nog niet weg is (gaat wel gebeuren denk ik) en dat ze 80 miljoen op Lukaku hebben geboden. Dus hij gaat sowieso pas 3e keuze worden best case scenario. Maar dan nog denk ik dat hij niet haal- of betaalbaar is. Zou wel een toptransfer zijn voor ons.

PostPosted: 04 Aug 2016 17:08 
Erelid

Toch even de maat opmaken Chelsea heeft;

RECHTSBUITEN: Wilian, Victor Moses en Pedro
CENTRUMSPITS: Costa, Busthuayhi, Loic Remy, Patrick Bamford
LINKSBUITEN: Edin Hazard, Piazon,

Sowieso heeft Chelsea een te kort aan linksbuitens als ze 4-3-3 willen blijven spelen. Traore kan ook op linksbuiten dus ook vanuit dat perspctief zie ik ze hem behouden. Ik zie ze (helaas) ook eerder snoeien met opties als Bamford en Remy die ergens anders naartoegaan.

PostPosted: 04 Aug 2016 17:46 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Die gasten komen toch niet. Laat AJAX zich dan gewoon concentreren op talenten die kunnen kopen ipv huren.

Je zou bijna hopen dat AJAX de CL niet gaat halen.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/13 ... -concreter

PostPosted: 04 Aug 2016 17:54 
De Goeie Ouwe Tijd

Toch het meest bezopen nieuws van het jaar man die interesse in Balotelli? Waar zijn die kneuzen toch iedere transferperiode mee bezig ??
Het zal er wel weer op uit draaien dat we na het gelieg over "2 kanonnen" .....gewoon weer worden opgescheept met de kreet "dat soort spelers komt niet naar Ajax" (ik hoor het nu al overal) en dan "gaan we het doen met de huidige groep"
Een regelrechte schande is het dit klote beleid.....je wist al heel lang dat Milik weg zou gaan. Uiteraard (Ajax eigen de laatste jaren) eerst nog even een leugentje dat ie blijft om hem 2 weken later toch te verpatsen......zondag begint de competitie en de kneuzen hebben nog altijd geen spits gevonden.....ze zijn ook pas een jaar op zoek.
Man man man , wat een wanbeleid.....

PostPosted: 04 Aug 2016 22:14 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Luis Suarez
Voor zn voetbalkwaliteiten is hij natuurlijk een geweldige aanwinst voor Ajax. Het is alleen zo jammer dat zijn mentaliteit zo verrot is (al ligt dit wel wat anders dan het algemene beeld van hem volgens een Italiaanse vriend van mij).

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 04 Aug 2016 22:24 

Van de week was hij nog aan het roken en feesten... Klöpp moet niks meer van hem weten, hij heeft genoeg kansen gekregen vertelde hij. Komt niet meer goed denk ik.

PostPosted: 04 Aug 2016 22:26 
Nieuwsredacteur

Dat ie afgelopen week aan het roken en feesten was vind ik geen reden om 'm af te schrijven.

Vind mentaliteit op het veld (bereid zijn voor het team te werken en te voetballen) belangrijker.

PostPosted: 04 Aug 2016 22:52 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Maar die mentaliteit op het veld is ook dramatisch. Bij de zogenaamde 'lastige' spelers gaat het eens in de zoveel tijd mis. Bij Balotelli is het juist andersom en ben je verrast als het gewoon normaal gaat. Dat hij op tijd het veld op komt, zijn shirt aanhoudt, niet zomaar het veld afloopt, niemand een klap op z'n kanis geeft of supporters provoceert en ook nog een doelpuntje meepikt of een bal afpakt.

Ik vind het goed dat Ajax groot wil denken en dat je dan misbruikt wordt door Eto'o kan ik mee leven. Een gek als Arnautovic vind ik ook nog wel het proberen waard; maar Balotelli gaat gewoon echt te ver. Technisch en fysiek echt top. Maar hij hoort gewoon in een TBS kliniek thuis.
Als hij komt zal hij er best 20 inschieten in 15 wedstrijden maar ook 20 wedstrijden afwezig zijn door allerlei stompzinnige redenen.

Interessant project en geweldig als het lukt. Maar in de lijn van zijn carrière zou ik me oprecht schamen als hij in een Ajax shirt rond gaat lopen en onze club probeert te misbruiken om nog iets van zijn carrière te maken of om gewoon onderdak te hebben, geld binnen te harken en van Amsterdam te genieten. Ik zie deze downie al ons mooie shirt uit trekken voor de grote Balotelli show. Zelfs in de Kuip tegen Feyenoord wil ik dit niet zien. Niet van hem want hij doet het voor zichzelf.

PostPosted: 04 Aug 2016 23:18 

Jnp wrote:
Dat ie afgelopen week aan het roken en feesten was vind ik geen reden om 'm af te schrijven.

Vind mentaliteit op het veld (bereid zijn voor het team te werken en te voetballen) belangrijker.
Nee, dat is prima gedrag voor een profvoetballer en dikbetaalde atleet die wanhopig op zoek is naar een nieuwe club omdat hij uitgekotst word door zijn eigen club en trainer.

Een speler die de laatste 2 jaar niks heeft laten zien. Sinds aug 2014 10 basisplaatsen + 6 invalbeurten in de premier league en slechts 1 goal en afgelopen seizoen 8 basisplaatsen + 12 invalbeurten in de serie A met als resultaat 1 miezerige goal. In totaal in beide competities dus 36 wedstrijden gespeeld en 2 goals gemaakt! Nou indrukwekkend...

Een speler die al heel zijn leven mentaliteitsproblemen heeft. Mentaliteit en hard werken zijn juist het grote probleem van die jongen. In een ideale wereld waarin die jongen hard werkt en geen kortsluiting in zijn bovenkamer heeft, zou hij spits kunnen zijn bij een absolute topclub maar hij toont zijn hele carrière al aan dat hij dit niet zal kunnen waar maken. Dit is trouwens ook de enige reden dat Ajax een optie is voor meneer Balotelli, niemand wil hem omwille van zijn gestoorde gedrag. Zelfs Turkse en Chinese clubs haken af... Wij zijn een ontsnappingsroute als er niks beter uit de bus komt. En dan nog eisen stellen dat hij enkel wil komen als we CL halen.

PostPosted: 04 Aug 2016 23:19 

guy_ajax wrote:
Maar die mentaliteit op het veld is ook dramatisch. Bij de zogenaamde 'lastige' spelers gaat het eens in de zoveel tijd mis. Bij Balotelli is het juist andersom en ben je verrast als het gewoon normaal gaat. Dat hij op tijd het veld op komt, zijn shirt aanhoudt, niet zomaar het veld afloopt, niemand een klap op z'n kanis geeft of supporters provoceert en ook nog een doelpuntje meepikt of een bal afpakt.

Ik vind het goed dat Ajax groot wil denken en dat je dan misbruikt wordt door Eto'o kan ik mee leven. Een gek als Arnautovic vind ik ook nog wel het proberen waard; maar Balotelli gaat gewoon echt te ver. Technisch en fysiek echt top. Maar hij hoort gewoon in een TBS kliniek thuis.
Als hij komt zal hij er best 20 inschieten in 15 wedstrijden maar ook 20 wedstrijden afwezig zijn door allerlei stompzinnige redenen.

Interessant project en geweldig als het lukt. Maar in de lijn van zijn carrière zou ik me oprecht schamen als hij in een Ajax shirt rond gaat lopen en onze club probeert te misbruiken om nog iets van zijn carrière te maken of om gewoon onderdak te hebben, geld binnen te harken en van Amsterdam te genieten. Ik zie deze downie al ons mooie shirt uit trekken voor de grote Balotelli show. Zelfs in de Kuip tegen Feyenoord wil ik dit niet zien. Niet van hem want hij doet het voor zichzelf.
Kijk, jij snapt het :ajaxsmiley:

PostPosted: 04 Aug 2016 23:27 
Nieuwsredacteur

Vind ik ook hoor, maar laten we hem dan daarop beoordelen en niet op een gerookt sigaretje. Er zijn zoveel sporters die roken en zo lang ze fit zijn heb ik daar niet eens zoveel problemen mee.

PostPosted: 04 Aug 2016 23:39 

Stormrage wrote:
Voor zn voetbalkwaliteiten is hij natuurlijk een geweldige aanwinst voor Ajax. Het is alleen zo jammer dat zijn mentaliteit zo verrot is (al ligt dit wel wat anders dan het algemene beeld van hem volgens een Italiaanse vriend van mij).
Welke kwaliteiten? Ik heb hem nooit op grootsheid kunnen betrappen.

Last edited by Sigtyr on 04 Aug 2016 23:41, edited 1 time in total.

Post new topic  Reply to topic  [ 1013 posts ]  Previous   1 33 34 35 36 37 41  Next

All times are UTC+02:00