Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1109 posts ]  Previous   1 41 42 43 44 45
Author Message
PostPosted: 27 Sep 2020 13:44 
Erelid

Die Berghuis hoef ik absoluut niet te zien. Enige positie waar hij rendeert is rechtsbuiten. En daar zijn Antony en Neres ook het beste.

PostPosted: 27 Sep 2020 17:08 

Die Berghuis hoef ik absoluut niet te zien. Enige positie waar hij rendeert is rechtsbuiten. En daar zijn Antony en Neres ook het beste.
Kan ook op 10. Is imo (veel) beter dan Promes.

PostPosted: 27 Sep 2020 20:20 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
renemar wrote:
Kan ook op 10. Is imo (veel) beter dan Promes.
Ja dat kan hij, maar waarom staat hij daar bij Feyenoord nooit dan? Hebben ze een tijdje geprobeerd, pakte niet zo lekker uit. In mijn ogen geen tien. Is het best op rechts en daar zijn we momenteel al voldoende bezet. Onze Brazilianen kunnen daar uit de voeten en eventueel nog Labyad of Lang. Is dus niet nodig op dit moment, wel een goede speler. Als de geruchten kloppen dat hij voor rond de 8 miljoen is op te halen dan zou ik het wel weten als middenmoter of subtopper uit een wat grotere competitie. Weinig geld voor een speler die al jarenlang redelijk constant presteert en een goed rendement behaald.

PostPosted: 27 Sep 2020 20:31 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Wat ik me wel afvraag he: als Ajax echt een contract aangeboden heeft aan Zahavi, wat is dan hetgeen dat ze zoeken? Neem toch aan dat je op een specifieke plek of met een specifiek profiel je selectie wil versterken..

PostPosted: 27 Sep 2020 20:36 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
Wat ik me wel afvraag he: als Ajax echt een contract aangeboden heeft aan Zahavi, wat is dan hetgeen dat ze zoeken? Neem toch aan dat je op een specifieke plek of met een specifiek profiel je selectie wil versterken..
Zahavi is een goalgetter die het moet hebben van de ruimtes die hij in kan duiken. Een afmaker die niet met zijn rug naar de goal kan spelen, geen speler die een bal kan vasthouden of uitblinkt in het meevoetballen. Een goede spits, maar geen 'kapstokspits'. Lijkt me met zijn doelgerichtheid en zijn loopacties meer geschikt voor op '10'. Promes en eerder Van de Beek stonden in meer en mindere mate ook altijd diep op het veld en maakten vooral loopacties richting de goal. Dan kan een spits als Tadic (of Labyad...) zich wat meer laten uitzakken en meevoetballen.

PostPosted: 28 Sep 2020 13:46 
Erelid

Zahavi is een goalgetter die het moet hebben van de ruimtes die hij in kan duiken. Een afmaker die niet met zijn rug naar de goal kan spelen, geen speler die een bal kan vasthouden of uitblinkt in het meevoetballen. Een goede spits, maar geen 'kapstokspits'. Lijkt me met zijn doelgerichtheid en zijn loopacties meer geschikt voor op '10'. Promes en eerder Van de Beek stonden in meer en mindere mate ook altijd diep op het veld en maakten vooral loopacties richting de goal. Dan kan een spits als Tadic (of Labyad...) zich wat meer laten uitzakken en meevoetballen.
Nee, Tadic moet de tandem aan de linkerkant met Tagliafico vormen toch? Labyad is wel een goede optie in de spits, zeker met een doelgerichte speler met loopacties als Zahavi op de 10 positie. Maar zou Davy Klaassen daar dan geen betere optie zijn? Zou ideaal kunnen renderen met Bazoer en Thomas als blok erachter.

PostPosted: 28 Sep 2020 19:48 

Moet je plek 2 in groepsfase EL wel mee kunnen bereiken ja :roll:

Labyad een goede optie in de spits.
Bazoer en Thomas als blok.
Klaassen....

Jongens jongens. Mag de lat vanaf nu weer omhoog?

PostPosted: 28 Sep 2020 22:25 
Erelid

Snake wrote:
Moet je plek 2 in groepsfase EL wel mee kunnen bereiken ja :roll:

Labyad een goede optie in de spits.
Bazoer en Thomas als blok.
Klaassen....

Jongens jongens. Mag de lat vanaf nu weer omhoog?
Je snapt hopelijk wel dat ik sarcastisch was. Dit waren de suggesties waar FR de laatste dagen mee kwam.

PostPosted: 28 Sep 2020 22:45 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Als je de geruchten dan over Klaiber hoort, zijn de opties Bazoer of Thomas verademingen. Wat een dramatische keuze.

Post new topic  Reply to topic  [ 1109 posts ]  Previous   1 41 42 43 44 45

All times are UTC+01:00