Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 539 posts ]  Previous   1 18 19 20 21 22
Author Message
PostPosted: 10 Aug 2018 15:56 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
https://foxsportsafrica.com/news/item/4 ... ul-Zubairu

PostPosted: 10 Aug 2018 21:02 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: De Bruyne
Seizoenskaart: I wish
343 wrote:
African wonderkid en box-to-box destroyer :lol: :lol: :lol:

PostPosted: 28 Oct 2018 17:56 
Beheerder

Van Pushkin:
https://www.ajaxinside.nl/exclusief-aja ... itsu-doan/

PostPosted: 11 Nov 2018 09:12 

Doan had het in het in het begin van het seizoen zwaar in een slecht draaiend Groningen, maar de laatste twee wedstrijden maakt hij een uitstekende indruk. Dat komt natuurlijk ook doordat Mahi en Cassierra eindelijk allebei fit zijn, dat voetbalt een stuk makkelijker.

Als hij zijn huidige ontwikkeling doorzet zou hij bij een vertrek van Ziyech een goede toevoeging op de selectie zijn. Wel als nr. 10 dan, zodat Neres zich gewoon op de rechtsbuiten positie kan richten.

In dat zelfde licht blijft Ödegaard een interessante speler. Die lijkt ook eindelijk los te komen.

PostPosted: 12 Nov 2018 04:58 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Zimmerman wrote:
Doan had het in het in het begin van het seizoen zwaar in een slecht draaiend Groningen, maar de laatste twee wedstrijden maakt hij een uitstekende indruk. Dat komt natuurlijk ook doordat Mahi en Cassierra eindelijk allebei fit zijn, dat voetbalt een stuk makkelijker.

Als hij zijn huidige ontwikkeling doorzet zou hij bij een vertrek van Ziyech een goede toevoeging op de selectie zijn. Wel als nr. 10 dan, zodat Neres zich gewoon op de rechtsbuiten positie kan richten.

In dat zelfde licht blijft Ödegaard een interessante speler. Die lijkt ook eindelijk los te komen.
Odegaard kunnen we denk ik niet betalen. Verdient nu 3,5/4 miljoen per jaar bij Real Madrid

PostPosted: 13 Nov 2018 10:19 
Beheerder

Doan is een leuke speler voor erbij, maar voor de opvolgers van De Jong en Ziyech moet AJAX (weer) hoger mikken. Odegaard hoeft voor mij sowieso niet te komen.

PostPosted: 13 Nov 2018 16:18 

DeRuit wrote:
Zimmerman wrote:

Odegaard kunnen we denk ik niet betalen. Verdient nu 3,5/4 miljoen per jaar bij Real Madrid
Ik hoef odegaard ook niet te zien bij ons, maar met wat hij gepresteerd heeft de laatste jaren zal hij niet in die looncategorie blijven zitten. Real Madrid zal hem trachten te slijten aan een andere club wegens niet goed genoeg, en de nieuwe club zal never nooit die loonschaal betalen aan hem. Wat heeft die jongen nu laten zien, hij blinkt niet eens uit in de eredivisie.

PostPosted: 13 Nov 2018 16:19 

343 wrote:
Doan is een leuke speler voor erbij, maar voor de opvolgers van De Jong en Ziyech moet AJAX (weer) hoger mikken. Odegaard hoeft voor mij sowieso niet te komen.
Mee eens, al zie ik Doan nog wel steeds progressie maken. Maar om Frenkie of Hakim te vervangen komt hij tekort.

PostPosted: 14 Nov 2018 11:15 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
343 wrote:
Mee eens. Ik zie Daon geen dingen doen waarvan ik direct zeg, die gaat slagen bij Ajax. Iets wat bv Ziyech wel had (al was die iets ouder). Natuurlijk kan hij doorgroeien maar de vraag is of je hiervoor kiest. Ik vind het geen toptalent.

PostPosted: 15 Nov 2018 10:11 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Ik vind dat mensen wat onderschatten hoe jong zowel Doan (20) als Odegaard (19) zijn. Met name Doan laat een mooie ontwikkelcurve zien, bedenk ook dat zo'n jongen vanuit Japan op zijn 18de kwam, dan heb je ook even aanpassingstijd nodig. Wat Doan vooral intern bij Grunn heeft laten zien is discipline en bereidheid om te leren, dat zijn twee kenmerken die mij wel enthousiast maken. Talent is 1 ding, de wil om te ontwikkelen een tweede.

PostPosted: 15 Nov 2018 10:17 

Droomaankoop: Adam Maher
Pushkin wrote:
Ik vind dat mensen wat onderschatten hoe jong zowel Doan (20) als Odegaard (19) zijn. Met name Doan laat een mooie ontwikkelcurve zien, bedenk ook dat zo'n jongen vanuit Japan op zijn 18de kwam, dan heb je ook even aanpassingstijd nodig. Wat Doan vooral intern bij Grunn heeft laten zien is discipline en bereidheid om te leren, dat zijn twee kenmerken die mij wel enthousiast maken. Talent is 1 ding, de wil om te ontwikkelen een tweede.
Dat zal wel, maar een Gravenberch, Unuvar, Taylor, Jensen heeft Ajax ook in de jeugdopleiding die ook zeer jong zijn, en die in mijn ogen ook ver kunnen geraken, kopen om het kopen vind ik niet nodig, eerst kijken naar je eigen talenten.
Als je niks in je jeugdopleiding hebt zitten, of denk je dat je meer routine nodig moet hebben, moet je iets kopen.

PostPosted: 15 Nov 2018 10:58 

Pushkin wrote:
Daarnaast had hij vorig seizoen bij Groningen prima cijfers. 10 goals in je eerste seizoen, op je 18e lijkt mij dat niet slecht. Dat is vergelijkbaar met wat Suarez liet zien in zijn eerste seizoen voordat Ajax hem oppikte. Dat hij dit seizoen moeizaam is begonnen zegt me niet zo veel, met een zoekend Groningen. Nu Mahi en Cassierra fit zijn zie je hem meteen beter in zijn spel komen.

Zoals ik al zei, als hij deze lijn doortrekt zie ik hem er graag bij. De enige discussie is wat mij betreft zijn positie. Beetje hetzelfde verhaal als Ziyech, is het nou een 10 of een rechtsbuiten?

Morfe0 wrote:
Dat zal wel, maar een Gravenberch, Unuvar, Taylor, Jensen heeft Ajax ook in de jeugdopleiding die ook zeer jong zijn, en die in mijn ogen ook ver kunnen geraken, kopen om het kopen vind ik niet nodig, eerst kijken naar je eigen talenten.
Als je niks in je jeugdopleiding hebt zitten, of denk je dat je meer routine nodig moet hebben, moet je iets kopen.
De meeste spelers die je opnoemt vind ik toch een stuk meer échte middenvelders dan Doan, die meer als Ziyech speelt. Dus wat betreft zouden die elkaar niet in de weg lopen. Daarnaast zie ik van die spelers alleen Gravenberch op korte termijn bij het eerste komen, de rest zal wat langer nodig hebben. Als ze het al redden, want bijvoorbeeld Jensen heeft helemaal nog niet zoveel laten zien.

PostPosted: 16 Nov 2018 16:38 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Ik vind het wel degelijk andere types, maar dat terzijde. Echter, kijk hoe Ziyech binnenkwam qua staat van dienst en hoe Doan binnen zou komen. Geef mij dan maar jongens als Ziyech in plaats van een Doan die naar verluidt meer dan acht miljoen moet kosten. Dat vind ik te veel geld voor een speler waar ik nog niet zo heel zeker van ben. Ziyech had jarenlang steevast veel goals en assist en was beslissend bij een zwalkende ploeg. Dat heb ik Doan nog niet zien doen. Hoeft ook niet, wie weet komt dan over een tijdje pas. Maar tot die tijd vind ik hem nog niet rijp/goed genoeg voor Ajax.

PostPosted: 09 Dec 2018 16:39 

Kokcu heeft z'n visitekaartje afgegeven. Zal de komende tijd wel meer gaan spelen lijkt me. Speelde zeer sterk vandaag.

Post new topic  Reply to topic  [ 539 posts ]  Previous   1 18 19 20 21 22

All times are UTC+01:00