Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1168 posts ]  Previous   1 42 43 44 45 46 47  Next
Author Message
 Post subject: Re: Aankoop-suggesties
PostPosted: 30 Aug 2018 13:35 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: Suarez
Seizoenskaart: Nee
Ik denk niet dat Ajax een extra spits gaat halen, ook al hebben ze extra geld gekregen.

even kopie van andere topic :P :

"Ik hoop met jullie mee jongens, maar ik denk dat Ajax geen spits haalt. Wel heel erg dom natuurlijk van Overmars, omdat je meedoet met drie competities.

Moet je eens nagaan. Ajax heeft letterlijk maar 1 echt kwalitatieve vleugelspeler (Neres) en twee blessuregevoelige spitsen (Huntelaar en Dolberg). Tadic en Ziyech zijn middenvelders en hebben denk ik over hele jaar gezien te weinig scorend vermogen. Dit vind ik echt aan te rekenen op Marc, want hier ga je vroeg of laat last van hebben. Als we zoveel wedstrijden hebben kunnen wij blessures krijgen en hebben wij niemand die het kan opvangen.

Daarnaast is dit het moment om goede spelers te halen, omdat je nu CL gaat spelen. Dit betekent extra geld en hierdoor willen betere spelers naar Ajax komen.

Je kent Overmars toch onderhand wel, die gaat niks meer halen. Helaas..."

PostPosted: 30 Aug 2018 14:21 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Bergkamp
Droomaankoop: Mason Mount
Zijn er spelers die jullie met bovenmatige interesse volgen in de Eredivisie?

Als ik kijk naar waar ik verwacht dat er gaten vallen komend seizoen dan kijk ik met name naar: Keeper, RB, CV, RV (en in mindere mate linksvoor), en 2e spits.

Op deze posities weet ik niet echt wat er rond loopt in de Eredivisie. Ik heb de laatste Jaren ook weinig anders dan Ajax kunnen kijken (hopelijk komt daar dit seizoen verandering in).

Boadu, spits bij AZ, schijnt een groot talent te zijn.
Is Floranus iemand om in de gaten te houden voor RB?
Pierie natuurlijk.

Zijn er nog andere (met name talenten) waar jullie op letten? Ik vind het wel leuk om dat dit seizoen een beetje te doen.

PostPosted: 30 Aug 2018 15:08 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Bij Feyenoord vind ik Van Persie en Berghuis goede spelers, ook qua speelstijl bevallen die me wel. Dus als ik naar hen kijk dan verdienen die spelers extra aandacht. En hoewel ik Berghuis een pisventje vind is het ontegenzeggelijk ook een goede speler. Ik zou wel eens weten wat er zou gebeuren als Ajax met vijftien miljoen op de proppen komt volgend jaar (als vervanger van Neres bijvoorbeeld).

Vitesse vind ik qua spelers niet heel interessant, hoewel ze een kwalitatief goede selectie hebben. Spelers als Matavz, Büttner, Serero en Linssen vind ik voor Vitesse begrippen erg goed, maar ik zou ze niet (meer) bij Ajax willen zien. Ik ben vooral heel benieuwd naar de trainer die ze daar hebben, wat weet die Slutsky aan Vitesse toe te voegen. Zijn eerste indruk is goed in ieder geval, leuke vent denk ik. Vorig jaar vond ik Mount een interessante speler, die zou ik volgend jaar wel als mogelijke vervanger van Ziyech willen.

Heracles heeft Kuwas als smaakmaker, maar dat vind ik geen Ajax-materiaal. Willem II heeft een leuke ploeg geformeerd. Anita vond ik bij Ajax destijds fantastisch. Ik vind het interessant om de verrichtingen van hun flankspelers te volgen. Mogelijk zit daar wat voor Ajax bij. Avdijaj vind ik wel een mannetje dat wat heeft. Ozbiliz moet eerst eens een jaar fit zien te blijven. Akkaynak stond ook te boek als groot talent in Duitsland. Sol vind ik een topspits voor hen, maar geen Ajax-spits.

Bij Heerenveen vind ik het niet veel soeps, idem met Groningen. Al zou ik die laatstgenoemde club wel wat beter volgen vanwege Cassierra. Ook Doan is mogelijk interessant, maar vorig jaar niet bijzonder indrukwekkend. Pierie van Heerenveen vind ik zelf wat traag, ik ben nog niet overtuigd. Maakt ook nog relatief veel foutjes. Bij Ado is El Khayati de beste speler, maar vanwege zijn leeftijd verder niet interessant voor Ajax. Wanneer Kishna naar ADO gaat zal ik die ook met speciale interesse volgen. Necid vond ik bij Zwolle wel aardig spelen, maar ook dat is geen Ajax-materiaal. Utrecht koopt vaak leuk en creatief in, maar ook daar zie ik geen potentiële Ajax-speler rondlopen.

Bij AZ vind ik Svensson erg goed, een van de beste backs van de Eredivisie. Vind het best opvallend dat hij nog een jaar daar blijft. Offensief sterk en maakt weinig fouten. Zou ik er best bij willen hebben om de concurrentiestrijd met Mazraoui aan te gaan. Kristensen en Orejuela schrijf ik af en Veltman vertrekt waarschijnlijk komende zomer. Verder liet Stengs leuke dingen zien voor zijn blessure en stond Boadu eerder in de belangstelling van Ajax. Verder vind ik die Wijndal een leuke spelers, viel me op bij de jeugdselecties van Oranje. Maar blijkbaar is Ouwejan beter en stabieler, want Wijndal speelt zelden tot nooit. Van het type Til en Koopmeiners ben ik geen fan, wel aardige spelers verder.

De Graafschap, VVV, NAC, Emmen, Excelsior en Fortuna hebben in mijn ogen geen interessante spelers voor Ajax. Vorig jaar was alleen Garcia van NAC wel een leuke speler om te zien, evenals Angelino. Wie weet zit er dit jaar weer zo'n verrassing tussen.

PostPosted: 30 Aug 2018 19:28 

Met de CL miljoenen nu gewoon een buitenspeler erbij.

Probeer desnoods Pavon nog binnen te halen.

PostPosted: 30 Aug 2018 19:35 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Skimo wrote:
Onhaalbaar.

PostPosted: 30 Aug 2018 19:46 
Erelid

Skimo wrote:
Met de CL miljoenen nu gewoon een buitenspeler erbij.

Dit vind ik ook zowat. De ene keer worden de miljoenen uit de Champions League gebruikt om te zeggen dat we onze investeringen van de afgelopen transferzomer hebben terugverdiend, de volgende gebruikt het om nieuwe spelers te halen. Maar allebei kan natuurlijk niet.

PostPosted: 30 Aug 2018 21:02 

https://www.telegraaf.nl/sport/2500486/ ... e-selectie

Was wel te verwachten.

PostPosted: 30 Aug 2018 21:25 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: Suarez
Seizoenskaart: Nee
Daar gaan we weer. Dit is precies wat je als Ajax in deze positie niet moet doen. Ajax heeft 0 betrouwbare spitsen op dit moment. Over de vleugelspelers nog niet begonnen (alleen Neres). Dolberg is al 9 maanden geblesseerd en Huntelaar is 35 jaar en heeft vorig jaar 8 a 9 blessures gehad, kortom: beide onbetrouwbaar. Klap op de vuurpijl heeft Ajax Sierhuis nog die het niveau duidelijk nog niet aankan.

Ajax heeft net 43 miljoen binnen geharkt en moet door gaan pakken, maar dat doen ze niet (oh wat verassend). Er is teveel risico als je denkt dat je met deze voorhoede op drie fronten (cl, beker EN competitie) kan strijden.

Overmars maakt elk jaar dezelfde fout door onvoldoende verder te kijken dan het heden. Ik denk dat ik alvast een unibetje kan neerzetten dat wij op de spitspositie een probleem gaan krijgen. Of dat we met een elftal spelen dat 7 a 8 middenvelders bevat. Net als vorig jaar lekker 4 a 5 wedstrijden met Siem de Jong in de spits en denken dat dat gewoon kan, gewoon pure arrogantie.

Mijn welgemeende excuses voor mijn negativisme, maar ik zie de bui al van mijlenver aankomen. En toevallig zie ik zulke buien helaas elk jaar al aankomen.

PostPosted: 30 Aug 2018 21:49 

hotymoty wrote:
Daar gaan we weer. Dit is precies wat je als Ajax in deze positie niet moet doen. Ajax heeft 0 betrouwbare spitsen op dit moment. Over de vleugelspelers nog niet begonnen (alleen Neres). Dolberg is al 9 maanden geblesseerd en Huntelaar is 35 jaar en heeft vorig jaar 8 a 9 blessures gehad, kortom: beide onbetrouwbaar. Klap op de vuurpijl heeft Ajax Sierhuis nog die het niveau duidelijk nog niet aankan.

Ajax heeft net 43 miljoen binnen geharkt en moet door gaan pakken, maar dat doen ze niet (oh wat verassend). Er is teveel risico als je denkt dat je met deze voorhoede op drie fronten (cl, beker EN competitie) kan strijden.

Overmars maakt elk jaar dezelfde fout door onvoldoende verder te kijken dan het heden. Ik denk dat ik alvast een unibetje kan neerzetten dat wij op de spitspositie een probleem gaan krijgen. Of dat we met een elftal spelen dat 7 a 8 middenvelders bevat. Net als vorig jaar lekker 4 a 5 wedstrijden met Siem de Jong in de spits en denken dat dat gewoon kan, gewoon pure arrogantie.

Mijn welgemeende excuses voor mijn negativisme, maar ik zie de bui al van mijlenver aankomen. En toevallig zie ik zulke buien helaas elk jaar al aankomen.
Ben het voor een groot deel met je eens. De spoeling is voorin veel te dun. Eigenlijk was afgelopen dinsdag, hoe goed er ook werd gespeeld, tekenend. Je bent zoveel beter, maar wint niet. Nu maakte dat weinig uit, maar dat kan je heel duur komen te staan in de loop van dit seizoen...

Psv geeft het geld echt veel te makkelijk uit en zo moet je het ook niet gaan doen, maar zoals het nu nog steeds bij ons gaat, klopt het ook niet. Je wilt normaal gesproken 433 spelen, maar voor de drie posities voorin hebben we eigenlijk maar twee echt goede opties op dit moment waarbij ik Huntelaar nog maar het voordeel van de twijfel geef. Jammer dat er, ondanks dat er zeker goede dingen zijn gebeurd, toch nog steeds geen uitgebalanceerde selectie is.

PostPosted: 30 Aug 2018 21:53 

hotymoty wrote:

Is geen negativisme maar realisme. De komst van o.a. Tadic en Blind kunnen niet verbloemen dat er weer prutswerk geleverd is. Ongelooflijke klungels. Maar ja, de ArenA zal wel weer vol zitten met zwaaiende vlaggetjes. Dan zijn de ezels weer tevreden.
Interesseert mij geen moer als ze afgaan ondanks deze alleszins goede loting. Ze leren het nooit. Als het een beetje tegenzit lekker met Sierhuis in de spits tegen Sule of Boateng. Die zullen wel al slapeloze nachten hebben. :lol:

PostPosted: 30 Aug 2018 22:01 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Tuurlijk worden er nog fouten gemaakt, maar kijk eens wat Ajax ook goed gedaan heeft.
Matthijs De Ligt is 65!! miljoen euro op geboden, gewoon afgewezen.
Frenkie de Jong is 50 miljoen op geboden, ook afgewezen.
We wilden kostten wat kost CL behalen (wat gelukt is ) en Kampioen worden, en daarom laten we onze sterspelers niet vertrekken.
Ook Neres een bod van 40 miljoen euro van Roma, gooiden we in de prullenbak.
We haalden Dusan Tadic en Daley Blind voor meer ervaring, en meer balans in ons elftal.
We hadden daarmee +-45 miljoen mee uitgegeven, waardoor het potje op was.
Eergisteren behaalden we de CL, wat ons 43 miljoen euro opleverde, dus probeerde we nog in 3 dagen een goede spits te vinden, want Dolberg is zwaar blessuregevoelig, en Huntelaar is op leeftijd.
In die 3 dagen tijd voor de transferperiode dicht gaat is het niet gelukt want clubs vragen hoge transferssommen, en of willen ze niet meer verkopen net voor de markt sluit (Ajax wil dat zelf ook niet ) .
Waardoor we geen extra spits kunnen halen meer.
Maar wat als we voor de CL behalen nog een spits erbij hadden gehaald en we hadden geen CL behaald??..
Stel dat dat Financieel niet meer verantwoord zou zijn, wat compleet te begrijpen is na al die aankopen die gedaan zijn?
Hoe lang is het geleden dat we maarliefst 4 hele hele creatieve spelers hadden?? Nu hebben We Ziyech,Tadic,Neres en Frenkie De Jong.. daarnaast met De Ligt en Blind 2 goede centrale verdedigers,....
Tuurlijk nogmaals, niet alles gaat top, maar het is al een heel pak beter dan afgelopen jaren.. of wil je weer aankopen van afgelopen zomer, toen haalden we Wober,Orejuela,Siem De Jong,Johnsen,Van Leer en Huntelaar.
Nou poe poe... ik weet het wel..

PostPosted: 30 Aug 2018 22:20 

Morfe0 wrote:
Tuurlijk worden er nog fouten gemaakt, maar kijk eens wat Ajax ook goed gedaan heeft.
We wilden kostten wat kost CL behalen (wat gelukt is ) en Kampioen worden, en daarom laten we onze sterspelers niet vertrekken.
We haalden Dusan Tadic en Daley Blind voor meer ervaring, en meer balans in ons elftal.
Eergisteren behaalden we de CL, wat ons 43 miljoen euro opleverde, dus probeerde we nog in 3 dagen een goede spits te vinden, want Dolberg is zwaar blessuregevoelig, en Huntelaar is op leeftijd.
In die 3 dagen tijd voor de transferperiode dicht gaat is het niet gelukt want clubs vragen hoge transferssommen, en of willen ze niet meer verkopen net voor de markt sluit (Ajax wil dat zelf ook niet ) .
Maar wat als we voor de CL behalen nog een spits erbij hadden gehaald en we hadden geen CL behaald??..
Stel dat dat Financieel niet meer verantwoord zou zijn, wat compleet te begrijpen is na al die aankopen die gedaan zijn?
Hoe lang is het geleden dat we maarliefst 4 hele hele creatieve spelers hadden?? Nu hebben We Ziyech,Tadic,Neres en Frenkie De Jong.. daarnaast met De Ligt en Blind 2 goede centrale verdedigers,....
Tuurlijk nogmaals, niet alles gaat top, maar het is al een heel pak beter dan afgelopen jaren.. of wil je weer aankopen van afgelopen zomer, toen haalden we Wober,Orejuela,Siem De Jong,Johnsen,Van Leer en Huntelaar.
Het is al maanden zo dat de voorhoede niet goed bezet is. Dolberg is chronisch geblesseerd en Huntelaar kan eigenlijk niet meer. Is een veteraan die op CL niveau helemaal niks heeft te zoeken. En op de vleugels moeten middenvelders spelen omdat er buiten Neres geen enkele fatsoenlijke speler is. In Nederland en tegen clubs als Kiev en Luik kom je daar mee weg. Maar het blijft een brevet van onvermogen.
Tadic en Ziyech zijn eigenlijk middenvelders. Ziyech speelde vorig seizoen op het middenveld en Tadic is als zijn vervanger gekomen omdat men dacht dat Ziyech zou vertrekken.
Dat er in het verleden blunders zijn gemaakt betekent toch niet dat een overduidelijk aanwezig tekortkoming niet wordt weggewerkt.

PostPosted: 30 Aug 2018 22:23 
Erelid

renemar wrote:
Morfe0 wrote:
Het is al maanden zo dat de voorhoede niet goed bezet is. Dolberg is chronisch geblesseerd en Huntelaar kan eigenlijk niet meer. Is een veteraan die op CL niveau helemaal niks heeft te zoeken. En op de vleugels moeten middenvelders spelen omdat er buiten Neres geen enkele fatsoenlijke speler is. In Nederland en tegen clubs als Kiev en Luik kom je daar mee weg. Maar het blijft een brevet van onvermogen.
Tadic en Ziyech zijn eigenlijk middenvelders. Ziyech speelde vorig seizoen op het middenveld en Tadic is als zijn vervanger gekomen omdat men dacht dat Ziyech zou vertrekken.
Dat er in het verleden blunders zijn gemaakt betekent toch niet dat een overduidelijk aanwezig tekortkoming niet wordt weggewerkt.
Indien Neres weer fit is staat Neres en Ziyech op de flanken en Tadic op het middenveld, dat gaat weer gebeuren.
Daarnaast vind ik Ziyech zelfs beter op rechts dan vanuit het middenveld.

PostPosted: 30 Aug 2018 22:26 

Morfe0 wrote:
Hoewel ik met je eens ben dat het geen FM is waar je met desnoods een cheat maar kan kopen wat je wil, is dit ook de zomer van Labyad en Bandé he.

Het is misschien ook een idee om wat je nu al uitgeeft eens wat slimmer te doen?

Ik ben blij dat er niks gehaald is, hoeveel contractspelers wil je hebben?

PostPosted: 30 Aug 2018 22:30 
Erelid

DarkChild wrote:
Morfe0 wrote:
Hoewel ik met je eens ben dat het geen FM is waar je met desnoods een cheat maar kan kopen wat je wil, is dit ook de zomer van Labyad en Bandé he.

Het is misschien ook een idee om wat je nu al uitgeeft eens wat slimmer te doen?

Ik ben blij dat er niks gehaald is, hoeveel contractspelers wil je hebben?
Bande geef ik een eerlijke kans, die kan zelfs ook fungeren als spits, vind hem ook meer een spits.
Labyad was overbodig, en heb gevloekt en gedaan toen hij kwam, punt 1 veels te slecht, en punt 2 hij voldoet niet op geen enkele plek...

PostPosted: 30 Aug 2018 22:31 
Erelid

Had enkel Ryan Babel een goede toevoeging gevonden voor 2 contractseizoenen met optie tot nog een extra jaar. Anders niets halen.

PostPosted: 30 Aug 2018 22:33 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Droomaankoop: Luis Suarez
Je kunt weinig betere buitenspelers halen dan Neres / Tadic / Ziyech.
Iets meer snelheid en diepgang zou fijn zijn maar oké .
Dat Tadic en Ziyech eigenlijk middenvelders zijn is maar deels waar.
Ziyech speelt nu op rechtsbuiten veel beter dan vorig jaar als half.
Soms moet je wat geluk hebben dat dingen op hun plaats vallen.
Als Dolberg snel aan zou kunnen haken en zijn vorm vind dan zou de voorhoede fijn zijn.
Maar of dat gaat gebeuren is de vraag. Als er geen spits bijkomt dan misschien een Ziyech, Neres of Tadic proberen.

PostPosted: 30 Aug 2018 22:34 

Morfe0 wrote:
Bande geef ik een eerlijke kans, die kan zelfs ook fungeren als spits, vind hem ook meer een spits.
Labyad was overbodig, en heb gevloekt en gedaan toen hij kwam, punt 1 veels te slecht, en punt 2 hij voldoet niet op geen enkele plek...
Bandé wordt niks, dat is een rommelaar, die eigenlijk grote gedeeltes van het spel nog 'moet leren' omdat hij pas relatief kort in (aardig niveau) clubverband speelt. Ik vind het ook niet echt een ruwe diamant of zo, die dat compenseert met iets. Hij is niet supersnel, hij is niet explosief, hij is niet heel sterk, niet heel groot, niet heel vaardig, niet een goed schot (das bijna Afrikaans eigen) niet slim. Het is een beetje zo-zo. Dan eindig je als Cassiera. Niet dat je dan een slechte speler bent, maar gemiddeld. Uiteindelijk gaan we meer hebben aan Labyad, maar dat dat een onnodige aankoop is ben ik direct eens.

Laat ik het zo zeggen, ik zie vrij veel Belgisch voetbal, zij hebben gekscherend een hele competitie met dat soort spitsen als Bandé. Leuk hoor, maar daar betaal je niet zulke sommen geld voor, zeker als het eigenlijk nog een soort van bouwpakket is.
(wat toch nooit lukt om af te bouwen, dan wordt ie uiteindelijk weer verhuurd, komen we er maar niet van af en ondertussen begrijpen we ook niet waar dat geld toch steeds blijft en waarom dat salarishuis zo hoog is) We leiden namelijk niet alleen op voor andere clubs, we kopen desnoods ook nog voor ze.

PostPosted: 31 Aug 2018 04:09 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Begin ook steeds meer in Babel te zien. Persoonlijk kan ik wel leven met Huntelaar; maar vanaf augustus tot de winterstop 'twee' wedstrijden in de week spelen gaat natuurlijk veel te ver op die leeftijd. Dat doet werkelijk niemand meer. Moet er niet aan denken als hij geblesseerd raakt.

Daarnaast is Babel echt een totaal ander type die we ook goed kunnen gebruiken en ook nog op de flanken kan. Je kunt er prima mee voor de dag komen in de CL, maar hij zit ook moeiteloos 4 potjes op de bank.

PostPosted: 31 Aug 2018 08:45 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Bergkamp
Droomaankoop: Mason Mount
@Rafael, mooie uiteenzetting. Op het eerste oog wel echt weinig om naar uit te kijken. Hopen op een verrassing inderdaad.

PostPosted: 31 Aug 2018 10:49 
Erelid

guy_ajax wrote:
Begin ook steeds meer in Babel te zien. Persoonlijk kan ik wel leven met Huntelaar; maar vanaf augustus tot de winterstop 'twee' wedstrijden in de week spelen gaat natuurlijk veel te ver op die leeftijd. Dat doet werkelijk niemand meer. Moet er niet aan denken als hij geblesseerd raakt.

Daarnaast is Babel echt een totaal ander type die we ook goed kunnen gebruiken en ook nog op de flanken kan. Je kunt er prima mee voor de dag komen in de CL, maar hij zit ook moeiteloos 4 potjes op de bank.
Daarnaast dé ideale speler om in te brengen voor de laatste 20 minuutjes.

PostPosted: 31 Aug 2018 10:59 

Babel is een aanvaller die ruimte voor zich moet hebben. In de Eredivisie krijgt hij dat niet bij Ajax, dus dan zou je 'm kopen voor hooguit 4 potjes CL.

Niet aan beginnen.

PostPosted: 31 Aug 2018 12:19 

Snake wrote:
Babel is een aanvaller die ruimte voor zich moet hebben. In de Eredivisie krijgt hij dat niet bij Ajax, dus dan zou je 'm kopen voor hooguit 4 potjes CL.

Niet aan beginnen.
Onzin. Babel kan ook prima in een kleinere ruimte uit de voeten. Hoeven we van jou dan ook geen speler met diepgang en snelheid op de vleugels?
En wat in wedstrijden tegen clubs als psv, feijenoord, az, vitesse, etc.?
Je doet net alsof we alle wedstrijden de hele tijd op de helft van de tegenstander spelen. Tegen alle clubs heb je periodes in een wedstrijd waar veel ruimte op de vleugels ligt.

PostPosted: 31 Aug 2018 13:20 

renemar wrote:
Snake wrote:

Niet aan beginnen.
Onzin. Babel kan ook prima in een kleinere ruimte uit de voeten. Hoeven we van jou dan ook geen speler met diepgang en snelheid op de vleugels?
En wat in wedstrijden tegen clubs als psv, feijenoord, az, vitesse, etc.?
Je doet net alsof we alle wedstrijden de hele tijd op de helft van de tegenstander spelen. Tegen alle clubs heb je periodes in een wedstrijd waar veel ruimte op de vleugels ligt.
Omschakelmomenten zijn daarbij steeds crucialer in het voetbal, dat is het moment waarop je een tegenstander pijn kan doen met pure snelheid. Daar mist Ajax wel het een en ander voor het mooie.

PostPosted: 31 Aug 2018 14:31 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Snake wrote:

Niet aan beginnen.
Relatief wel. Kwalitatief is Babel ook in de Eredivisie veel beter dan Sierhuis of wie daar ook wilt neerzetten als Huntelaar niet speelt. Je benut hem niet optimaal, maar het is een prima optie.

Post new topic  Reply to topic  [ 1168 posts ]  Previous   1 42 43 44 45 46 47  Next

All times are UTC+01:00