Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1365 posts ]  Previous   1 4 5 6 7 8 55  Next
Author Message
 Post subject: Re: Aankoop-suggesties
PostPosted: 31 Jan 2012 19:11 

Nu Ajax Bouy kwijt lijkt te raken moeten ze slim zijn en Patrick Olsen naar Amsterdam halen om hem te vervangen. Hij koppelt een zeer goed inzicht aan een zeer goede passing en als hij zich goed blijft ontwikkelen dan zal hij een topspeler worden.

PostPosted: 31 Jan 2012 20:11 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
ghostwriter wrote:
Nu Ajax Bouy kwijt lijkt te raken moeten ze slim zijn en Patrick Olsen naar Amsterdam halen om hem te vervangen. Hij koppelt een zeer goed inzicht aan een zeer goede passing en als hij zich goed blijft ontwikkelen dan zal hij een topspeler worden.
Is dat die jongen die al eens in verband is gebracht met Ajax?

PostPosted: 31 Jan 2012 20:17 

Ja Steen Olsen heeft hem al een paar keer genoemd.

PostPosted: 31 Jan 2012 20:29 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Ajax heeft in ieder geval een verdediger nodig.
Als je dit leest, word je gewoon depressief.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 10 Feb 2012 22:52 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Suarez
Seizoenskaart: 428
Castilion zit op de bank bij Rkc, volgend jaar nog maar een jaar verhuren als laatste kans, Bulykin/De Jong voldoen niet als spits... Blijft Sighthorsson over, ik zou graag Armenteros bij Ajax zien komen als 2e spits. Geweldige techniek, meer techniek dan alle aanvallers van Ajax. Sterk aan de bal, en nog maar 21 jaar. Vind het een beetje type Dembéle.
http://www.youtube.com/watch?v=AnF26Oe__6Y
Dubbele kaats, en goed afgewerkt.
http://www.youtube.com/watch?v=28boPk_IglA
Geweldige goal.
http://www.youtube.com/watch?v=aOIcsS1d ... re=related
Steekbal achter standbeen.
http://www.youtube.com/watch?v=aOIcsS1d ... re=related
Geweldige actie..
Kan ook aardig op de vleugels uit de voeten, als je hem afzet tegen Ebecilio/Ozbiliz/DeJong/Bulykin/Sulejmani. Wordt je bijna jaloers op de aanval van Heracles. :roll: Contract loopt tot 2013. Heb je wel voor 1/1,5 miljoen lijkt me.

maar een beet're club dan deze is er niet!

Last edited by Abruzzi on 10 Feb 2012 22:57, edited 2 times in total.

PostPosted: 10 Feb 2012 22:54 
Erelid

Ik zie Armenteros nooit spelen, maar meen me te herinneren dat Van Halst hem eens te kort vond komen voor de spitspositie (Eredivisie samenvattingen). Half jaartje, jaartje geleden volgens mij. Ging als ik mij niet vergis vooral om het positie kiezen.

PostPosted: 14 Feb 2012 14:03 

Ik ben nooit een groot fan van hem geweest maar mocht Chivu onhaalbaar zijn dan moet Ajax toch even aan Maduro denken. Hij is een stuk beter geworden sinds zijn vertrek naar Valencia en ik weet zeker dat hij het als verdedigende middenvelder beter zal doen dan Enoh.

PostPosted: 14 Feb 2012 14:58 
Erelid

ghostwriter wrote:
Ik ben nooit een groot fan van hem geweest maar mocht Chivu onhaalbaar zijn dan moet Ajax toch even aan Maduro denken. Hij is een stuk beter geworden sinds zijn vertrek naar Valencia en ik weet zeker dat hij het als verdedigende middenvelder beter zal doen dan Enoh.
Beter dan Enoh in bepaalde facetten, wellicht, maar lang niet beter dan Anita op die positie. Maduro moet je niet willen op VMC. Heeft een veel te trage handelingssnelheid voor die positie, en is een matige balafpakker. Als je hem haalt zou hij centraal in de verdediging moeten komen.

PostPosted: 14 Feb 2012 16:42 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Droomaankoop: Lionel Messi
Ik weet niet of zijn handelingssnelheid dan veel minder is geworden ?
Naar mijn idee had hij vroeger juist een vrij hoge handelingssnelheid.

PostPosted: 14 Feb 2012 18:31 
De Goeie Ouwe Tijd

Ik hoop nog steeds dat Chivu komt.....absoluut een verbetering t.o.v. Vertonghen. Narsingh zou natuurlijk ook geweldig zijn, maar ik las alweer dat die "in de wolken is met de komst van v.Basten"......en dat bevalt me niet. :(

PostPosted: 14 Feb 2012 18:54 

Ad wrote:
Ik hoop nog steeds dat Chivu komt.....absoluut een verbetering t.o.v. Vertonghen. Narsingh zou natuurlijk ook geweldig zijn, maar ik las alweer dat die "in de wolken is met de komst van v.Basten"......en dat bevalt me niet. :(
Toen bekend werd dat van Basten naar Heerenveen ging dacht ik al meteen: 'ojee, als dat maar geen problemen met een mogelijke overgang van Narsingh gaat opleveren.'
Dost, Assaidi en Gouweleeuw hebben zich ook al zeer positief over de komst van van Basten uitgelaten, zou me niets verbazen als het hele team bij elkaar blijft.

PostPosted: 14 Feb 2012 19:05 
De Goeie Ouwe Tijd

Marc wrote:
Ad wrote:
Toen bekend werd dat van Basten naar Heerenveen ging dacht ik al meteen: 'ojee, als dat maar geen problemen met een mogelijke overgang van Narsingh gaat opleveren.'
Dost, Assaidi en Gouweleeuw hebben zich ook al zeer positief over de komst van van Basten uitgelaten, zou me niets verbazen als het hele team bij elkaar blijft.
Hoe is het mogelijk man.... :( Natuurlijk is Marco een grote naam maar als trainer heeft hij helemaal niks gepresteerd. Ik zou dan liever met Cruijff en Bergkamp werken, maar ja.....

PostPosted: 14 Feb 2012 19:51 

Droomaankoop: Viktor Fischer :O
Volgens mij wil je als verdediger en vleugel zijnde nog liever training van Frank de Boer en Marc Overmars of ben ik nou gek?

Waar er nu bij Heerenveen één van loopt, lopen er bij Ajax wel 10.

PostPosted: 14 Feb 2012 19:58 

Als Ajax straks weer voor hem aan de deur klopt zal Narsingh ook zelf wel tot de conclusie komen dat bij Ajax er veel meer mensen rondlopen waar hij veel van kan leren. Als Ajax slim is dan proberen ze een transfer van Narsingh voor April af te ronden. Heerenveen zou zo'n 6 miljoen euro voor hem willen hebben en daarbij zouden ze bij Ajax geen seconde over na moeten te denken. 6 miljoen voor Narsingh is een no-brainer.

PostPosted: 15 Feb 2012 17:49 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
ghostwriter wrote:
Als Ajax straks weer voor hem aan de deur klopt zal Narsingh ook zelf wel tot de conclusie komen dat bij Ajax er veel meer mensen rondlopen waar hij veel van kan leren. Als Ajax slim is dan proberen ze een transfer van Narsingh voor April af te ronden. Heerenveen zou zo'n 6 miljoen euro voor hem willen hebben en daarbij zouden ze bij Ajax geen seconde over na moeten te denken. 6 miljoen voor Narsingh is een no-brainer.
6 miljoen is veel hoor. Je weet helemaal niet of hij bij Ajax ook zo goed gaan spelen. Er zijn zoveel spelers geweest die heel veel geld hebben gekost, maar het gewoon niet konden waarmaken door de druk.
4 miljoen lijkt me zat.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 15 Feb 2012 19:41 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Droomaankoop: Guldelj
Seizoenskaart: 6 jaar
Heeft iemand een beeld van Bram Nuytink? Ik ken hem niet goed, maar hij staat aardig in de belangstelling als aanvoerder van Jong Oranje. Uit de samenvattingen komt hij over op mij als een echte verdediger met redelijk veel snelheid.

Ik las een interview in VI en daarin maakte hij een uitstekende indruk. Hij komt uit een een stabiel en intelligent gezin. Intelligentie vind ik altijd belangrijk voor een voetballer, maar met name voor een verdediger

PostPosted: 15 Feb 2012 19:42 

Narsingh in de voorselectie van het Nederlands elftal, zal je zien staan straks de buitenlandse clubs voor hem in de rij. Op de 1 of andere manier heb ik het gevoel dat hij niet naar Ajax gaat deze zomer..

PostPosted: 15 Feb 2012 19:44 
Erelid

Daarom moeten ze bij Ajax niet treuzelen en hem NU alvast vast leggen voor aankomend seizoen. Als je hem afgelopen winter wilde, kun je nu ook gewoon transferonderhandelingen voeren ipv weer wachten tot 25 augustus, waarna hij naar Bayern Munchen gaat en wij weer met waardeloze spelers zitten.

PostPosted: 16 Feb 2012 06:54 
De Goeie Ouwe Tijd

Stormrage wrote:
ghostwriter wrote:
6 miljoen is veel hoor. Je weet helemaal niet of hij bij Ajax ook zo goed gaan spelen. Er zijn zoveel spelers geweest die heel veel geld hebben gekost, maar het gewoon niet konden waarmaken door de druk.
4 miljoen lijkt me zat.
Inderdaad, wat dat betreft heeft Ajax de plank al zo vaak mis geslagen......denk eens aan Machlas bv of die "geweldige" Mickey.... :evil:

PostPosted: 16 Feb 2012 15:30 
Erelid

4 miljoen zou ik een spotprijs vinden voor Narsingh. Kijk hoe snel hij is, kan een man voorbij spelen binnen en buitenom dmv techniek ipv snelheid alleen. Is ook al assistkoning dit seizoen en al opgeroepen voor het NL elftal. Zal de toekomstige rechtsbuiten daarvan worden. 6 miljoen vind ik een marktconforme prijs.

PostPosted: 17 Feb 2012 00:06 
De Goeie Ouwe Tijd

Ajax kennende (zo slagvaardig zijn ze nooit op de transfermarkt) zullen ze wel weer veel te lang wachten en dan ernaast pakken......de miskopen lukken altijd wel vreemd genoeg. :?

PostPosted: 17 Feb 2012 02:47 
Erelid

Ad wrote:
Ajax kennende (zo slagvaardig zijn ze nooit op de transfermarkt) zullen ze wel weer veel te lang wachten en dan ernaast pakken......de miskopen lukken altijd wel vreemd genoeg. :?
Hehe inderdaad :p

PostPosted: 23 Feb 2012 18:47 

Wat vinden jullie van Wildschut? Hij lijkt me een zeer complete buitenspeler en gezien het feit dat hij pas vier maanden twintig is lijkt het me een interessante optie voor Ajax. Het lijkt me dat hij ook niet meer dan een klein miljoen zal kosten wat hem nog interessanter maakt. Bij VVV speelt hij misschien vooral als linksbuiten maar hij is rechtsbenig en heeft ook een goede voorzet in dat been. Met zijn fysieke kracht, snelheid en behendigheid zou hij volgens mij een prima rechtsbuiten voor Ajax.

PostPosted: 23 Feb 2012 20:17 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Droomaankoop: -
Seizoenskaart: Geen
Dus ipv Narsingh nu ineens Wildschut?

Ander vraagje: Wie ziet dit forum als beoogd vervanger van Van der Wiel?

Een echte Ajacied paai je niet met een kampioenschap. Die paai je met voetbal. Voetbal dat bij Ajax hoort. Voetbal vol bravoure. De echte Ajacied is een purist. Een idealist. Een kampioenschap is slechts een bonus.

PostPosted: 23 Feb 2012 20:55 

Ovenwant wrote:
Dus ipv Narsingh nu ineens Wildschut?
Nee ik zie nog altijd liever Narsingh komen maar zie Wildschut wel als een optie.
Ander vraagje: Wie ziet dit forum als beoogd vervanger van Van der Wiel?
Ik zou Gouweleeuw kopen en zou zolang Alderweireld bij Ajax speelt Gouweleeuw en Van Rhijn laten concurreren om de rechtsback positie. Wanneer Alderweireld vertrekt kan Gouweleeuw dan centraal en Van Rhijn als rechtsback spelen.

Post new topic  Reply to topic  [ 1365 posts ]  Previous   1 4 5 6 7 8 55  Next

All times are UTC+02:00