Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1432 posts ]  Previous   1 54 55 56 57 58
Author Message
 Post subject: Re: Aankoop-suggesties
PostPosted: 22 Nov 2019 21:40 

Skimo wrote:
Iemand die die Todibo beter kent?

Geen idee hoe betrouwbaar het is maar las ergens dat hij wellicht voor 10M mag vertrekken.
(https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=363081)

Rechtsbenige CV, 1m89 maar komt bij Barca amper aan de bak. Als het echt een groot talent is kan het wellicht iets voor de winterstop zijn?
Hebben we momenteel genoeg opties. En Todibo gaat niet superveel beter zijn dan die opties.
Eens als Alvarez vast op RCV gaat spelen, maar die heeft tot nu toe vooral op het middenveld gespeeld.

Veltman - Schuurs is wat mij betreft toch kwalitatief te licht voor RCV.

PostPosted: 31 Dec 2019 16:08 

Aangezien het uitverkoop is in Brussel kan je informeren voor Saelemaekers. Technische rechtsbuiten met veel talent. Draait niet geweldig maar dat is niet gek in dit elftal. Is erg zelfzuchtig maar als je dat er uit krijgt een geweldige aanwinst.

Of als je een risico wilt nemen: Lamkel Ze. Goede linksbuiten, wel zo gek als een deur en bij het minste geringste doet hij iets doms.

PostPosted: 04 Jan 2020 23:49 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Skimo wrote:
Iemand die die Todibo beter kent?

Geen idee hoe betrouwbaar het is maar las ergens dat hij wellicht voor 10M mag vertrekken.
(https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=363081)

Rechtsbenige CV, 1m89 maar komt bij Barca amper aan de bak. Als het echt een groot talent is kan het wellicht iets voor de winterstop zijn?
Hebben we momenteel genoeg opties. En Todibo gaat niet superveel beter zijn dan die opties.
Vertrekt mogelijk naar AC Milan op huurbasis. Wordt nog gesproken over een eventuele optie tot koop. Talentvolle jongen die eerder in de belangstelling stond van Ajax.

PostPosted: 20 Jan 2020 14:46 

Is die jongen met die moeilijke naam van NEC (op huurbasis spelend bij Willem II) niks voor ons in de zomer? Lijkt me een uitstekende voetballer. Creatief.

PostPosted: 20 Jan 2020 15:08 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
de dominee wrote:
Is die jongen met die moeilijke naam van NEC (op huurbasis spelend bij Willem II) niks voor ons in de zomer? Lijkt me een uitstekende voetballer. Creatief.
M. Ndayishimiye. Ja is wel afwachten of hij zelf een reserverol wil. En wat Willem 2 er voor wil vangen als hij al getekend heeft m.b.t de optie de ze hebben tot overnemen van N.E.C.

PostPosted: 20 Jan 2020 15:40 

Lijkt me dat hij gewoon een eerlijke kans kijgt op een basisplaats. Wat ik van hem gezien heb sluit ik niet uit dat hij ook in de basis terecht komt. Qua transferprijs denk ik dat je (ruim) onder de 5 miljoen uit moet kunnen komen.

PostPosted: 20 Jan 2020 16:27 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=366371

Raffie ziet hem ook graag naar Ajax komen. Ik kijk eigenlijk nooit naar Willem II en heb dus ook geen idee van zijn kwaliteiten. Mensen zijn erg enthousiast, maar mijn eerste gedachte is toch gelijk: hij komt van Willem II, is dit wel een versterking?

Dat er een creatieve speler bij moet voor de tien positie ben ik het in ieder geval wel mee eens.

Post new topic  Reply to topic  [ 1432 posts ]  Previous   1 54 55 56 57 58

All times are UTC+01:00