Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1461 posts ]  Previous   1 55 56 57 58 59
Author Message
 Post subject: Re: Aankoop-suggesties
PostPosted: 03 Apr 2020 21:53 
Erelid

Wat denken jullie van Nicolas Lodeiro? Inmiddels 31, heeft heel veel ervaring opgedaan, is aanvoerder bij zijn club, en speelt daar al een paar jaar op rij erg goed. Zou wat mij betreft op de "10" positie, hier goed gedijen.

Bekend met de club en de cultuur bovendien.

PostPosted: 04 Apr 2020 10:25 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Wat denken jullie van Nicolas Lodeiro? Inmiddels 31, heeft heel veel ervaring opgedaan, is aanvoerder bij zijn club, en speelt daar al een paar jaar op rij erg goed. Zou wat mij betreft op de "10" positie, hier goed gedijen.

Had echt een zwak voor die jongen. Mooie speler. Vraag me alleen wel af of hij mee kan komen in het omschakelingsspel van ten Hag..

Voordeel is wel dat je een grotere kans hebt op terugkeer van Suárez :D

PostPosted: 04 Apr 2020 18:37 
Erelid

Had echt een zwak voor die jongen. Mooie speler. Vraag me alleen wel af of hij mee kan komen in het omschakelingsspel van ten Hag..

Voordeel is wel dat je een grotere kans hebt op terugkeer van Suárez :D
Klopt, ik zag het ook best wel lang zitten in die jongen, ook bij Ajax. Naar mijn inziens een beetje ten onder gegaan aan het "andere culturen gedijen hier niet, Hollandse jongens genieten de voorkeur", onder de Boer. Die durfde hem ook niet op 1 van de halfposities neer te zetten.

Nu zijn er meerdere voorwaarden voor hem die beter zijn: Hij heeft 8 jaar meer ervaring, kan nu op "10" spelen, we hebben momenteel meer een cultuur met Zuid-Amerikaanse jongens, is al bekend met de clubcultuur en zal mentaal ook veranderd zijn door de jaren.

Mijn inziens iemand die hier uitstekend Ziyech zou kunnen vervangen op de "10", die betaalbaar zou zijn, en een hoop ervaring meebrengt.

PostPosted: 05 Apr 2020 10:17 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
TFM is transfervrij, laat maar komen!

PostPosted: 05 Apr 2020 10:58 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Lodeiro zit al wel 4 jaar in de MLS. Ik weet niet hoe hij er fysiek voorstaat? Ik had hem toentertijd ook graag meer en langer bij ons gezien.

TFM heeft nog wel een optie in zijn contract die geligt kan worden door Man Utd.

PostPosted: 05 Apr 2020 12:34 

Morfe0 wrote:
Mits blessurevrij zou ik hem ook proberen te halen. Heeft in principe alles wat een moderne verdediger moet hebben.

PostPosted: 05 Apr 2020 12:56 

Morfe0 wrote:
Interessant. Zeker contracteren, desnoods op een kortlopend en/of prestatie contract.

PostPosted: 05 Apr 2020 19:22 

Morfe0 wrote:
Buiten dat Man Utd nog een optie heeft om hem een jaar langer vast te leggen weet ik niet of je hem wel moet willen halen. Heeft volgens transfermarkt als dadelijk het volgende seizoen begint maar 80 potjes (incluse u21 potjes ) gespeeld in 6 jaar. 12 wedstrijden per seizoen en dan nog niet eens allemaal volledig. ALs je het aantal minuten daar omrekent dan is het bijna 58 potjes.

Dan kan hij nog wel maar 22 zijn maar met nog geen 10 potjes per seizoen, voor de afgelopen 6 seizoenen en recentelijk heel lang aan de kant gestaan met een zware knieblessure weet ik niet of je hem wel moet willen halen.

Je hebt nog Alvarez, bijna zelfde leeftijd. Perr Schuurs. En Timber heeft ook zijn eerste minuten gemaakt. Dan heb je TFM wat mij betreft ook niet nodig.

PostPosted: 05 Apr 2020 19:23 
Erelid

Eens. Heeft een jaar geleden voor het laatst een serieuze wedstrijd gespeeld. Niemand weet hoe hij er nu voor staat. Hoe kan je nou zeggen dat hij moet komen?

PostPosted: 05 Apr 2020 22:04 

DeRuit wrote:
Morfe0 wrote:
Buiten dat Man Utd nog een optie heeft om hem een jaar langer vast te leggen weet ik niet of je hem wel moet willen halen. Heeft volgens transfermarkt als dadelijk het volgende seizoen begint maar 80 potjes (incluse u21 potjes ) gespeeld in 6 jaar. 12 wedstrijden per seizoen en dan nog niet eens allemaal volledig. ALs je het aantal minuten daar omrekent dan is het bijna 58 potjes.

Dan kan hij nog wel maar 22 zijn maar met nog geen 10 potjes per seizoen, voor de afgelopen 6 seizoenen en recentelijk heel lang aan de kant gestaan met een zware knieblessure weet ik niet of je hem wel moet willen halen.

Je hebt nog Alvarez, bijna zelfde leeftijd. Perr Schuurs. En Timber heeft ook zijn eerste minuten gemaakt. Dan heb je TFM wat mij betreft ook niet nodig.
Alvarez en Schuurs zijn gewogen en te licht bevonden. Als TFM blessurevrij is is hij imo zeker een optie. Dat hij het laatste jaar vrijwel niet gespeeld heeft is logisch door zijn blessure.
Hij is voetballend goed, snel, atletisch, fysiek goed. Kan overal in de achterhoede spelen. Heeft alles wat een verdediger moet hebben.
Mist natuurlijk ritme maar dat is een kwestie van spelen. Veltman heeft er ook vaker maanden uit gelegen.
Nogmaals, mits fit, veel beter dan Alvarez en Schuurs.
Timber is een talent maar niet geschikt als CV (te klein). Bovendien heeft die nog wel een jaar of 2 nodig.
Of schieten we na een redelijk goede bijna 90 minuten alweer door en zien we hem als potentiële basisspeler de komende 2 seizoenen?

PostPosted: 06 Apr 2020 03:21 

renemar wrote:
DeRuit wrote:
Morfe0 wrote:

Alvarez en Schuurs zijn gewogen en te licht bevonden. Als TFM blessurevrij is is hij imo zeker een optie. Dat hij het laatste jaar vrijwel niet gespeeld heeft is logisch door zijn blessure.
Hij is voetballend goed, snel, atletisch, fysiek goed. Kan overal in de achterhoede spelen. Heeft alles wat een verdediger moet hebben.
Mist natuurlijk ritme maar dat is een kwestie van spelen. Veltman heeft er ook vaker maanden uit gelegen.
Nogmaals, mits fit, veel beter dan Alvarez en Schuurs.
Timber is een talent maar niet geschikt als CV (te klein). Bovendien heeft die nog wel een jaar of 2 nodig.
Of schieten we na een redelijk goede bijna 90 minuten alweer door en zien we hem als potentiële basisspeler de komende 2 seizoenen?
Alvarez valt tegen ja, dat ben ik wel met je eens. Maar je hebt nog Schuurs, neo international van Nederland en over hem ben ik het met je oneens. Dat wordt naar mijn verwachting gewoon 1 van de 2 opties voor RCV.

Om dan nog een onbewezen verdediger, die ook nog veel van zijn potjes op Rechtsback heeft gespeeld er bij te halen vind ik onverstandig. Ook omdat je nog talent in Jong Ajax hebt zitten. Dan gok je of op je eigen talenten of, als Alvarez verkocht wordt, je haalt een speler die er meteen moet staan.

Post new topic  Reply to topic  [ 1461 posts ]  Previous   1 55 56 57 58 59

All times are UTC+02:00