Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1961 berichten ]  Vorige   1 75 76 77 78 79  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: [Centraal] Verdediging
BerichtGeplaatst: 02 mei 2021 22:00 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Pushkin schreef:
Ajax heeft recent met zijn management om tafel gezeten en men schijnt goede gesprekken te hebben gehad. Patrick Van Aanholt is kandidaat numero uno om onze nieuwe linksback te worden.
En zou hij dan pas komen na vertrek van Tagliafico? Of sorteren ze alvast voor..?

BerichtGeplaatst: 04 mei 2021 10:35 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Bergkamp
Droomaankoop: Calvin Stengs
Ben absoluut geen fan van Patrick van Aanholt, maar ik heb ook geen suggestie wie we dan wel zouden moeten halen. Ik kijk tegenwoordig alleen nog maar Ajax in de Eredivisie dus ik heb niet veel gezien van potentiële kandidaten in de Eredivisie, maar Owen Wijndal viel me zeer tegen de keren dat ik hem zag (ook in Oranje) dus dat lijkt me geen goede optie.

Als ik kijk naar onze verdediging dan mis ik vooral een klasbak voor RCV. Ik ben groot fan van Timber, maar ik zie hem nog niet als eerste keuze komend jaar.

BerichtGeplaatst: 04 mei 2021 11:17 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Pushkin schreef:
Ajax heeft recent met zijn management om tafel gezeten en men schijnt goede gesprekken te hebben gehad. Patrick Van Aanholt is kandidaat numero uno om onze nieuwe linksback te worden.
Is er ook iets bekend in hoeverre PSV belangstelling heeft? En hoe hij zelf erin staat? Ik bedoel ziet hij beide clubs als optie want bij beide clubs moet hij vooralsnog de concurrentie aangaan.

BerichtGeplaatst: 04 mei 2021 13:29 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
Pushkin schreef:
Poeh, dat is een optie waarbij ze duidelijk aan de portemonnee denken. Want zo'n keuze is niet uit luxe geboren. Dan ga je voor een (veel te) dure Wijndal of een exoot als Braian Cufre die ooit eerder is genoemd. Of moeten die twee de strijd aan gaan? Nu hebben we eigenlijk ook maar één echte linksback.

BerichtGeplaatst: 04 mei 2021 15:59 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Logische vervanger met zoveel inkomsten die je mist.
Vind Van Aanholt niet slecht maar ook niet zo goed als Nico.
Wijndal zal wel 20 miljoen moeten kosten, dat kunnen we simpelweg niet betalen.

Stekelenburg
Rensch Timber Martinez Van Aanholt
Gravenberch Blind
Klaassen
Antony Haller Tadic.

Niks mis mee.

BerichtGeplaatst: 04 mei 2021 18:28 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Pushkin schreef:
Is er ook iets bekend in hoeverre PSV belangstelling heeft? En hoe hij zelf erin staat? Ik bedoel ziet hij beide clubs als optie want bij beide clubs moet hij vooralsnog de concurrentie aangaan.
Ajax heeft Van Aanholt natuurlijk al meerdere zomers in beeld gehad. De reden dat men een kans heeft is dat Van Aanholt zelf open zou staan voor een terugkeer naar Nederland, o.a. gezin en familie die hij in Den Bosch nog heeft. Verder allemaal niet zo spectaculair, Derksen zei in april ook al dat Ajax ermee bezig was. Enige dat ik met m'n post wou aangeven is dat het echt speelt.

Bij PSV zal men ook pas interesse hebben als Max verkocht wordt lijkt me, das nog niet aan de orde.

BerichtGeplaatst: 24 mei 2021 21:33 
Erelid

https://www.ed.nl/psv/voormalig-psv-er- ... ~af669ecd/

Willems transfervrij. Ik ben nooit zo'n fan geweest van Willems. Is wel een speler, die op het lijstje van Overmars kan staan. Geen transfersom, nederlander en iemand met ervaring in het buitenland.

Nogmaals, niet mijn keus maar als Van Aanholt een serieuze kandidaat is, kan hij dit ook zomaar zijn.

BerichtGeplaatst: 24 mei 2021 21:50 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Blessuregevoelig, wil een fors salaris en naar een PL-club, maar hij is vooral een verschrikkelijk domme gast.
Een type Promes of Lang. Te duur voor op de bank. Hopelijk niet op het lijstje van Overmars.
https://www.goal.com/nl/nieuws/jetro-wi ... fl13htotu3

BerichtGeplaatst: 25 mei 2021 18:13 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
Ik kan me ook totaal niet identificeren met dat soort gasten. Moet altijd aan zijn actie bij Auschwitz denken als ik Willems zie. Totaal geen idee of gevoel bij wat er daar allemaal is gebeurd. Kun je ze misschien niet eens verwijten, is ook een gebrek aan intellect en interesse. Bij jongens als Lang en Kluivert heb ik dat ook, natuurlijk sta ik op de banken als ze een mooi doelpunt zouden maken voor Ajax maar ik zou er nooit en te nimmer een shirtje van halen om maar wat te noemen.

Met Willems heb je wel een speler die in het rijtje Bakker, Van Aanholt en dus ook Willems past. Goedkope jongens met de Nederlandse nationaliteit die als linksback kunnen fungeren wanneer Tagliafico gaat. Noodverbandjes voor een of twee jaar of zelfs reserve-opties indien de spelers zelf zich daar niet te groot voor voelen.

BerichtGeplaatst: 26 mei 2021 13:51 

Hopelijk staat Willems hoog op een lijstje bij AZ om Wijndal op te volgen. En is die interesse wederzijds.

Dan kan het ook zomaar zijn dat AZ snel wil schakelen.

BerichtGeplaatst: 03 jun 2021 15:14 
Beheerder

Ajax heropent jacht op 16-jarig PEC Zwolle-talent Rav van den Berg
https://www.ad.nl/transfer-talk/ajax-he ... a0e90bf4b/

BerichtGeplaatst: 03 jun 2021 15:24 

343 schreef:
Ajax heropent jacht op 16-jarig PEC Zwolle-talent Rav van den Berg
https://www.ad.nl/transfer-talk/ajax-he ... a0e90bf4b/
Ken hem niet, maar vind dit wel prima 'profielen'. Kort contract, zal ook niet al te duur zijn en met een beetje geluk heb je door de naam Ajax op het CV hier altijd een speler mee die meer waard zal worden dan hij gekost heeft. Zelfde geldt voor Gorter.

Goed dat Ajax ook lijkt te leren van de Pierie's. Want dat is juist een speler die net níet het juiste profiel had en waar dan ook teveel voor betaald moest worden om het risico mee te nemen dat hij door zou breken via Jong Ajax.

BerichtGeplaatst: 03 jun 2021 15:25 
Erelid

Jammer geen Zaal, Zaal en Aertssen zijn de 2 beste CV van hun lichting.

BerichtGeplaatst: 03 jun 2021 15:28 

Morfe0 schreef:
Jammer geen Zaal, Zaal en Aertssen zijn de 2 beste CV van hun lichting.
Hamstra zal hem vast kennen, dus wellicht dat daar ook wel contact mee is. Ook hier: ken hem zelf niet, maar wel interessant om je op zulke jongens te richten.

BerichtGeplaatst: 03 jun 2021 16:50 

Hillen is toch ook talentvol?

BerichtGeplaatst: 03 jun 2021 16:55 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Aertssen ook pas 16 een Zaal wilde eerder zelf nog niet volgens mij.
https://www.lc.nl/sport/Timo-Zaal-15-va ... 16165.html

BerichtGeplaatst: 05 jun 2021 12:46 
Erelid

Pushkin schreef:
Hoe staat het hiermee?

BerichtGeplaatst: 05 jun 2021 17:24 
Erelid

de dominee schreef:
Hillen is toch ook talentvol?
Die keren dat hij met Jong Ajax speelde vond ik hem niet best. Soort type Doekhi.

BerichtGeplaatst: 18 jun 2021 09:43 

Moet toch terugkomen op Wijndal. Wat valt die tegen bij Oranje zeg, jeetje. Loopt er verloren bij, zonder enige energie. Daar zou ik zeker niet een smak geld voor gaan neerleggen.

Van Aanholt bevestigt mijn beeld. Technisch ondermaats, verdedigend ondermaats. Echt de Dumfries van de linksbacks. Beetje wild naar voren rennen.

Ik weet nu al dat als een van de twee komt, dat een Rensch oid er binnen no time voorbij is. Zo gaat dat vaak bij Ajax.

BerichtGeplaatst: 18 jun 2021 11:14 

Hopen op Van Aanholt dan maar. Eens met je conclusies overigens.

BerichtGeplaatst: 18 jun 2021 11:14 
Beheerder

Denk ik ook, Snake.
Zou absoluut nooit 15 miljoen uitgeven aan Wijndal.

BerichtGeplaatst: 18 jun 2021 21:28 
Erelid

Zou inderdaad dan ook voor de transfervrije Van Aanholt gaan. Maar zullen nu wel meer kapers op de kust zijn, nu hij als transfervrij back op het EK speelt.

Wellicht dan toch Rensch het volle vertrouwen gevn op linksback en een goede rechtsback of RCV erbij halen en een talentvolle linksback.

BerichtGeplaatst: 18 jun 2021 21:52 
Erelid

Snake schreef:
Moet toch terugkomen op Wijndal. Wat valt die tegen bij Oranje zeg, jeetje. Loopt er verloren bij, zonder enige energie. Daar zou ik zeker niet een smak geld voor gaan neerleggen.

Van Aanholt bevestigt mijn beeld. Technisch ondermaats, verdedigend ondermaats. Echt de Dumfries van de linksbacks. Beetje wild naar voren rennen.

Ik weet nu al dat als een van de twee komt, dat een Rensch oid er binnen no time voorbij is. Zo gaat dat vaak bij Ajax.
Heb ik ook al in het oranje-topic gemeld maar ik vind Wijndal spelen als een kip zonder kop.
Wijndal is tactisch heel matig en nu moet hij anders spelen en weet totaal niet wat hij moet doen. Hij loopt de bal gewoon achterna en vergeet gewoon positie te kiezen. Ik vergeet niet meer dat Slot zo met hem bezig was in het begin van het seizoen om hem te helpen waar te staan. Dit heb ik eens gevolgd omdat hij altijd aan Ajax gelinkt werd maar hij heeft weinig bijgeleerd. Kent 1 kunstje bij AZ maar dan houdt het op.

Ik vind van Aanholt juist veel rustiger. Voetballend blijft hij makkelijk overeind en dan neem ik nu bij Oranje ook mee, dat hij een tijdje niet gespeeld heeft. Alleen verdedigend is het net Wijndal. Het is meer een half speler, die back moet. Doet me denken aan Sinkgraven toen hij de eerste wedstrijden back stond maar Aanholt speelt daar al jaren...

Wijndal laat zien internationaal nog lang niet klaar te zijn en met van Aanholt haal je een voetballer in huis, die in mijn ogen makkelijker zich staande houdt. Ik heb van Aanholt ook wel wedstrijden zijn spelen bij Palace en daar is hij toch lang vaste basisspeler geweest. Is niet alleszeggend maar ik snap wel de belangstelling van Ajax.

Eens dat beide snel de hete adem van Rensch zullen voelen al blijf ik wel hopen dat Rensch op termijn centrale verdediger wordt.

BerichtGeplaatst: 18 jun 2021 21:59 

Mocht Rensch laten zien de beste linksback te zijn, heb je daar nog steeds iemand achter nodig.

Dus als hij als serieuze optie wordt beschouwd voor de basis, lijkt het me ook logisch dat Ajax voor van Aanholt gaat. Die last nu ook zien over een prima basisniveau te beschikken. En mocht hij de strijd verliezen van Rensch, heb je een perfecte backup die geen transfersom heeft gekost.

Zou me ook niet verbazen als die gesprekken al dusdanig vergevorderd zijn dat het eigenlijk alleen wachten is op de transfer van Tagliafico. Want waarom heeft hij anders sinds januari nog geen club gevonden?

Wilde ook graag terug naar Nederland. En volgens Pushkin waren er ook al gesprekken.

1 + 1 = ...

BerichtGeplaatst: 21 jun 2021 20:35 
Erelid

ibramovic89 schreef:
Mocht Rensch laten zien de beste linksback te zijn, heb je daar nog steeds iemand achter nodig.

Dus als hij als serieuze optie wordt beschouwd voor de basis, lijkt het me ook logisch dat Ajax voor van Aanholt gaat. Die last nu ook zien over een prima basisniveau te beschikken. En mocht hij de strijd verliezen van Rensch, heb je een perfecte backup die geen transfersom heeft gekost.

Zou me ook niet verbazen als die gesprekken al dusdanig vergevorderd zijn dat het eigenlijk alleen wachten is op de transfer van Tagliafico. Want waarom heeft hij anders sinds januari nog geen club gevonden?

Wilde ook graag terug naar Nederland. En volgens Pushkin waren er ook al gesprekken.

1 + 1 = ...
Ik hoop het. Van Aanholt is de ideale speler voor deze positie. Ervaring, snelheid (zeker als je met Tadic op linksbuiten wil spelen), voetballend vermogen en gratis..

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1961 berichten ]  Vorige   1 75 76 77 78 79  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00