Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1593 posts ]  Previous   1 58 59 60 61 62 64  Next
Author Message
PostPosted: 08 Jun 2019 11:18 

Het is alweer een tijdje stil rondom Cuesta. Begin vd week meldde iemand op Twitter dat hij naar Ajax zou gaan maar daarna is er vrijwel niets meer gebeurd. Hij speelt nog op het Wk -20 dus wellicht dat dit wat vertraging oploopt.
Heb ergens gelezen dat hij volgende week gepresenteerd wordt.

PostPosted: 08 Jun 2019 19:25 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ja, die journalist die ik sprak zei na 11 juni.

PostPosted: 09 Jun 2019 00:51 

343 wrote:
Morfe0 wrote:
https://twitter.com/SimonEdwardsSAF/sta ... 7709932544

Ik weet niet hoe betrouwbaar het is...
Zei vorige jaar dat Benedetti naar ons zou komen, maar die kwam niet.
Kun je die tweet nog vinden?

https://twitter.com/SimonEdwardsSAF/sta ... 9182034945
Mauricio Andrés Luna baseert zich op een zeer ervaren Nederlandse en een Colombiaanse reporter, liet hij me via twitter (DM) weten. Beiden zouden voor grote kranten werken.
We gaan het zien.
https://twitter.com/SimonEdwardsSAF/sta ... 5684652033

PostPosted: 09 Jun 2019 20:35 

Als Cuesta inderdaad komt (kans lijkt groot) ben ik alleen bang dat Ajax is uitgewinkeld wat betreft verdedigers.

Los van de speler Cuesta (waar ik wel positieve dingen over lees) ben ik dan niet echt heel blij met het totaalplaatje.

De Ligt zal vertrekken en een goot gat achter laten.

Dan hou je de volgende optie's over centraal achterin:
- Blind - 180cm
- Martinez 178cm (Zie ik eerder als backup/vervanger Tagliafico)
- Cuesta 180cm
- Magallan 185cm (heeft tot nu toe geen al te beste indruk achter gelaten)
- Veltman 184cm (Al meermaals gewogen en te licht bevonden door de jaren heen, moet je dat nog een keer willen proberen?)
- Pierie 183cm (Jong Ajax?)
- Schuurs 191cm (Jong Ajax?)

Opties genoeg wat betreft aantal spelers maar echt een basiswaardig complemetair centraal duo zie ik er niet in. Of er moet een nieuwe regel komen dat hoge ballen in de 16 verboden worden.

Op zijn minst 1 basiswaardige verdediger met lengte die ijzersterk in de lucht is zou toch wenselijk zijn om het vertrek van De Ligt op te vangen. Het gaat anders wel erg kwetsbaar worden als tegenstanders door krijgen dat ze hoge ballen op een kopsterke spits moeten pompen.

We hebben het gezien tegen Tottenham met Llorente, en dat was dan nog met De Ligt notabene.

Zo bewust een dergelijke zwakke plek in je selectie laten zitten heb ik een slecht gevoel bij. En dan heb ik het nog niet eens over dat je aanvallend geen echte wapens in de lucht meer hebt.

PostPosted: 09 Jun 2019 20:44 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Skimo wrote:
Als Cuesta inderdaad komt (kans lijkt groot) ben ik alleen bang dat Ajax is uitgewinkeld wat betreft verdedigers.

Los van de speler Cuesta (waar ik wel positieve dingen over lees) ben ik dan niet echt heel blij met het totaalplaatje.

- Blind - 180cm
- Cuesta 180cm
- Veltman 184cm (Al meermaals gewogen en te licht bevonden door de jaren heen, moet je dat nog een keer willen proberen?)

Opties genoeg wat betreft aantal spelers maar echt een basiswaardig complemetair centraal duo zie ik er niet in. Of er moet een nieuwe regel komen dat hoge ballen in de 16 verboden worden.

Op zijn minst 1 basiswaardige verdediger met lengte die ijzersterk in de lucht is zou toch wenselijk zijn om het vertrek van De Ligt op te vangen. Het gaat anders wel erg kwetsbaar worden als tegenstanders door krijgen dat ze hoge ballen op een kopsterke spits moeten pompen.

We hebben het gezien tegen Tottenham met Llorente, en dat was dan nog met De Ligt notabene.

Zo bewust een dergelijke zwakke plek in je selectie laten zitten heb ik een slecht gevoel bij. En dan heb ik het nog niet eens over dat je aanvallend geen echte wapens in de lucht meer hebt.
Ramos is ook maar 1.84 en een prima kopper. Dus die paar cm verschil tussen de Ligt en deze jongens hoeft niets uit te maken.

PostPosted: 09 Jun 2019 20:51 

DeRuit wrote:
Skimo wrote:

- Blind - 180cm
- Cuesta 180cm

Ramos is ook maar 1.84 en een prima kopper. Dus die paar cm verschil tussen de Ligt en deze jongens hoeft niets uit te maken.
Klopt, maar die is dan ook wel een uitzondering op de regel en een enorme dooddoenner.
Net zoals dat Mike vd Hoorn 1m90 is maar er verder niet veel van kan.

Dat betekend niet ineens dat lengte niks uit maakt voor een cv. Het is fijn tenminste 1 zon speler erin te hebben die EN gewoon een goede verdediger is EN die lengte etc mee heeft.

PostPosted: 09 Jun 2019 21:14 

Skimo wrote:
DeRuit wrote:
Skimo wrote:

- Blind - 180cm
- Cuesta 180cm

Klopt, maar die is dan ook wel een uitzondering op de regel en een enorme dooddoenner.
Net zoals dat Mike vd Hoorn 1m90 is maar er verder niet veel van kan.

Dat betekend niet ineens dat lengte niks uit maakt voor een cv. Het is fijn tenminste 1 zon speler erin te hebben die EN gewoon een goede verdediger is EN die lengte etc mee heeft.
Klopt, maar is lengte andersom dan niet net zo'n dooddoener? Tuurlijk wil je het liefst een speler die en lengte heeft en 2 meter hoog kan springen en kan voetballen. Maar die zijn er niet veel. Er zijn ook gewoon veel goede CV's die niet zo lang zijn.

Thiago Silva 1.83
Barzagli 1.87
Chielinie 1.87
Marquinhos 1.83
Umtiti 1.82
Pepe 1.87
Godin 1.87
Terry 1.87
Chivu 1.84
Heitinga 1.80
Mathijsen 1.83
Bouhlarouz 1.83
Blind, de Boer, Cannavaro ook onder de 1.80.

Ook allemaal geen reuzen. Ik ben wel blij met de verdediging, je gaat er sowieso op achteruit en Magallan lijkt met de komst van Cuesta toch vervangen te worden ( of aangevuld ).

PostPosted: 10 Jun 2019 02:49 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Sneijder
Droomaankoop: Vitinho
Ik lees nu de posts van de afgelopen dagen even terug en lees de meeste echt met enorme verbazing, de gedachten dat sommigen van jullie niet de TD van Ajax zijn doet mij dan ook erg goed.

Ten eerste vraag ik mij af hoeveel van jullie met een duidelijke mening over Magallan, Martinez en Cuesta deze jongens ook echt frequent hebben zien spelen? Ik wil mijzelf hier geen schouderklopjes gaan geven maar ik heb al deze jongens bij hun oude/huidige club een flink aantal keren zien spelen.

Over Magallan deel ik wel twijfels die sommige van jullie uitten, voetballend en opbouwend is hij gewoon niet zo heel erg sterk en ik ben dan ook benieuwd in hoeverre hij zich hier nog in kan verbeteren. Verdedigend, man tegen man & doordekken naar het middenveld vind ik hem ijzersterk een echte mandekker dus. Ik lees dat hij wordt beoordeeld op het feit dat hij bij Boca veel achteruit liep en niet naar voren verdedigde, maar ik kan je vertellen dat dat de speelstijl is die Boca al jaren hanteert. Ik ben daarom ook heel erg benieuwd in hoeverre hij zich het afgelopen half jaar (en de komende voorbereiding) heeft kunnen/kan aanpassen aan de Ajax-manier van voetballen en of hij zich hier comfortabel in kan voelen. Ik schrijf hem voorlopig nog niet af en vind het bizar dat een aantal dat al wel doen op basis van wat hij bij Ajax heeft laten zien tot nog toe, want die sample size is ronduit veel te klein.

Martinez ben ik het afgelopen seizoen bij DyJ enorm gecharmeerd van geraakt, een echte Ajax verdediger in mijn ogen met ook de nodige "grinta", ben benieuwd of EtH hem in de voorbereiding centraal aan Magallan gaat koppelen want ik denk dat die twee weleens behoorlijk complementair aan elkaar kunnen zijn. Ik ben heel benieuwd of hij aanpassingstijd nodig zal hebben of er direct zal kunnen staan. Ik denk zelf het tweede en ben dan ook erg blij met zijn komst, ondanks dat hij over een prima sprongkracht beschikt komt hij in de luchtduels tegen fysiek sterke spitsen wel te kort vind ik (beetje hetzelfde als Blind) het is daarom ook wel belangrijk dat hij gekoppeld wordt aan een fysiek zeer sterke centrale verdediger.

Cuesta is een getalenteerde verdediger en doet het naar behoren bij Nacional, beschikt over alle kwaliteiten om uiteindelijk uit te kunnen groeien tot een goede centrale verdediger, onverzettelijkheid & leiderschap, snelheid, een goede inspeelpass/crosspass en vrij atletisch. Wel vind ik hem naast een van onze linksbenige cv's (Bind,Martinez & Pierie) echt lengte tekort komen en denk ik daarnaast dat hij nog de nodige tijd nodig zou hebben om aan te kunnen haken bij het huidige niveau mocht hij komen.

Uiteindelijk ben ik ook nog heel benieuwd naar wat het plan met Schuurs is, vind dat hij zich vooral de 2e seizoenshelft van afgelopen seizoen heel erg goed heeft ontwikkeld, opbouwend zeer sterk, redelijk wendbaar en snel en heeft de beoogde lengte. Nog een jaar puur JA zal denk ik niet het beste voor hem zijn en daarom ben ik benieuwd of hij in de voorbereiding al kan aanhaken en misschien wel een basisplaats kan afdwingen of dat hij direct wordt verhuurd. Zie in hem in de toekomst wel een koppel vormen met Pierie. Dan nog een suggestie als aankoop voor de rcv van mij namelijk; William Saliba, een 18-jarige franse centrale verdediger van Saint-Ettiene die fysiek erg sterk is, behoorlijk snel en wendbaar, opbouwend naar behoren lijkt en bovendien nog eens vrij pienter in zijn spel lijkt ook. Hij heeft het afgelopen seizoen een enorm goede indruk op mij gemaakt en zou dit een ideale toevoeging vinden aan de huidige selectie mocht Schuurs nog niet voldoen.

PostPosted: 10 Jun 2019 09:41 

Ik lees nu de posts van de afgelopen dagen even terug en lees de meeste echt met enorme verbazing, de gedachten dat sommigen van jullie niet de TD van Ajax zijn doet mij dan ook erg goed.

Ten eerste vraag ik mij af hoeveel van jullie met een duidelijke mening over Magallan, Martinez en Cuesta deze jongens ook echt frequent hebben zien spelen? Ik wil mijzelf hier geen schouderklopjes gaan geven maar ik heb al deze jongens bij hun oude/huidige club een flink aantal keren zien spelen.

Over Magallan deel ik wel twijfels die sommige van jullie uitten, voetballend en opbouwend is hij gewoon niet zo heel erg sterk en ik ben dan ook benieuwd in hoeverre hij zich hier nog in kan verbeteren. Verdedigend, man tegen man & doordekken naar het middenveld vind ik hem ijzersterk een echte mandekker dus. Ik lees dat hij wordt beoordeeld op het feit dat hij bij Boca veel achteruit liep en niet naar voren verdedigde, maar ik kan je vertellen dat dat de speelstijl is die Boca al jaren hanteert. Ik ben daarom ook heel erg benieuwd in hoeverre hij zich het afgelopen half jaar (en de komende voorbereiding) heeft kunnen/kan aanpassen aan de Ajax-manier van voetballen en of hij zich hier comfortabel in kan voelen. Ik schrijf hem voorlopig nog niet af en vind het bizar dat een aantal dat al wel doen op basis van wat hij bij Ajax heeft laten zien tot nog toe, want die sample size is ronduit veel te klein.

Martinez ben ik het afgelopen seizoen bij DyJ enorm gecharmeerd van geraakt, een echte Ajax verdediger in mijn ogen met ook de nodige "grinta", ben benieuwd of EtH hem in de voorbereiding centraal aan Magallan gaat koppelen want ik denk dat die twee weleens behoorlijk complementair aan elkaar kunnen zijn. Ik ben heel benieuwd of hij aanpassingstijd nodig zal hebben of er direct zal kunnen staan. Ik denk zelf het tweede en ben dan ook erg blij met zijn komst, ondanks dat hij over een prima sprongkracht beschikt komt hij in de luchtduels tegen fysiek sterke spitsen wel te kort vind ik (beetje hetzelfde als Blind) het is daarom ook wel belangrijk dat hij gekoppeld wordt aan een fysiek zeer sterke centrale verdediger.

Cuesta is een getalenteerde verdediger en doet het naar behoren bij Nacional, beschikt over alle kwaliteiten om uiteindelijk uit te kunnen groeien tot een goede centrale verdediger, onverzettelijkheid & leiderschap, snelheid, een goede inspeelpass/crosspass en vrij atletisch. Wel vind ik hem naast een van onze linksbenige cv's (Bind,Martinez & Pierie) echt lengte tekort komen en denk ik daarnaast dat hij nog de nodige tijd nodig zou hebben om aan te kunnen haken bij het huidige niveau mocht hij komen.

Uiteindelijk ben ik ook nog heel benieuwd naar wat het plan met Schuurs is, vind dat hij zich vooral de 2e seizoenshelft van afgelopen seizoen heel erg goed heeft ontwikkeld, opbouwend zeer sterk, redelijk wendbaar en snel en heeft de beoogde lengte. Nog een jaar puur JA zal denk ik niet het beste voor hem zijn en daarom ben ik benieuwd of hij in de voorbereiding al kan aanhaken en misschien wel een basisplaats kan afdwingen of dat hij direct wordt verhuurd. Zie in hem in de toekomst wel een koppel vormen met Pierie. Dan nog een suggestie als aankoop voor de rcv van mij namelijk; William Saliba, een 18-jarige franse centrale verdediger van Saint-Ettiene die fysiek erg sterk is, behoorlijk snel en wendbaar, opbouwend naar behoren lijkt en bovendien nog eens vrij pienter in zijn spel lijkt ook. Hij heeft het afgelopen seizoen een enorm goede indruk op mij gemaakt en zou dit een ideale toevoeging vinden aan de huidige selectie mocht Schuurs nog niet voldoen.
Groot deel met je eens. Zeker het op voorhand afbranden van spelers (ook trainers) vind ik ridicuul. Ik vind ook dat Magallan veel te snel wordt afgeserveerd. We moeten pas oordelen als hij meer heeft gespeeld.
Wat Schuurs betreft ben ik het net met je eens. Die komt imo te kort. Is te traag, niet wendbaar genoeg.. Speelt ook te "lief", heel anders dan De Ligt.

PostPosted: 10 Jun 2019 12:58 

renemar wrote:
Groot deel met je eens. Zeker het op voorhand afbranden van spelers (ook trainers) vind ik ridicuul. Ik vind ook dat Magallan veel te snel wordt afgeserveerd. We moeten pas oordelen als hij meer heeft gespeeld.
Wat Schuurs betreft ben ik het net met je eens. Die komt imo te kort. Is te traag, niet wendbaar genoeg.. Speelt ook te "lief", heel anders dan De Ligt.
Ik ben met je eens dat Schuurs nog niet meedogenloos genoeg is, en ik vind ook dat hij nog wel het nodige mag winnen aan spiermassa. Maar ik vind hem voor een centrale verdediger niet bepaald traag, ook niet heel snel maar traag zeker niet. Zijn wendbaarheid is inderdaad nog wel een verbeterpunt. Ben daarom heel benieuwd of hij de voorbereiding mee mag draaien en of hij daarin kan imponeren.

PostPosted: 10 Jun 2019 13:39 

renemar wrote:
Ik ben met je eens dat Schuurs nog niet meedogenloos genoeg is, en ik vind ook dat hij nog wel het nodige mag winnen aan spiermassa. Maar ik vind hem voor een centrale verdediger niet bepaald traag, ook niet heel snel maar traag zeker niet. Zijn wendbaarheid is inderdaad nog wel een verbeterpunt. Ben daarom heel benieuwd of hij de voorbereiding mee mag draaien en of hij daarin kan imponeren.
Lijkt me wel, zit officieel bij de A-selectie al. Net als De Wit, Kotarski, Cerny en Bandé.

PostPosted: 11 Jun 2019 01:45 

DeRuit wrote:
renemar wrote:

Lijkt me wel, zit officieel bij de A-selectie al. Net als De Wit, Kotarski, Cerny en Bandé.
Bedoel meer van of ze hem de voorbereiding mee laten doen, of daarvoor al verhuren.

PostPosted: 11 Jun 2019 11:31 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Inderdaad. Vele gaan gewoon uit van youtube-filmpjes of meningen van andere. Ik heb Cuesta en Martinez nooit zijn spelen en kijk niet naar filmpjes of laat me leiden door meningen van andere. Ik probeer zelf te oordelen. Daar Ajax lange tijd Magallan heeft gevolgd heb ik een wedstrijd of 10 van Boca gezien met Magallan dus die ken ik een beetje.
Ik deel je mening grotendeels al vind ik dat hij helemaal niet zo slecht is qua meevoetballen. Elke aankoop moet zich aanpassen en de vraag is bij mij hoe dit past in het totaalplaatje. Ik bedoel je moet complementair zijn aan je mede CV en wij weet, past dit bij bv Blind (of iemand anders) of past een ander duo beter.
Denk jij, dat EtH Blind uit het centrum weghaalt? Ik denk namelijk van niet. Ten eerste omdat je dan heel het centrum gaat/moet vervangen en dan ook nog eens door 2 nieuwe buitenlanders (communicatie). Ik vind Blind ook een zeer goede nr 6 maar hij heeft afgelopen jaar achterin laten zien, daar een meerwaarde te zijn. Verder denk ik, dat ze Martinez ook rustig laten wennen als linksback. Hij wordt de vervanger van Tagliafico. Ook moet je nog maar afwachten of Tagliafico echt blijft want als er een absolute topclub komt, kan hij alsnog vertrekken en heb je al een vervanger in huis.
Inderdaad niet alle nieuwelingen heten Sanchez (en staan er vanaf minuut 1).
Uiteindelijk ben ik ook nog heel benieuwd naar wat het plan met Schuurs is, vind dat hij zich vooral de 2e seizoenshelft van afgelopen seizoen heel erg goed heeft ontwikkeld, opbouwend zeer sterk, redelijk wendbaar en snel en heeft de beoogde lengte. Nog een jaar puur JA zal denk ik niet het beste voor hem zijn en daarom ben ik benieuwd of hij in de voorbereiding al kan aanhaken en misschien wel een basisplaats kan afdwingen of dat hij direct wordt verhuurd. Zie in hem in de toekomst wel een koppel vormen met Pierie.
Ik vind dat hij zich ook ontwikkelt heeft maar nog niet dermate dat ik hem aan zie klampen bij de eerste selectie. Die moet je een jaar verhuren aan een stabiele subtopper. Ik vind Pierie ook een heel goede aankoop. Die heeft in zijn eerste half jaar bij Heerenveen mij echt overtuigd en laten zien heel veel talent te hebben. Als je dat op je 17de kan laten zien, heb je talent. De vraag is nu of dit er bij Ajax uit gat komen. Ik schat van wel.

PostPosted: 11 Jun 2019 11:55 

Ik heb afgelopen seizoen vooral het gevoel gekregen dat men Schuurs dit seizoen niet voor de leeuwen wilde gooien. Want afbraakrisico was te groot. Je hebt De Ligt lopen die een wereldster lijkt te worden. Als je dan Schuurs een paar kansen geeft en hij gaat in de fout (inherent aan leeftijd/wedstrijden op niveau) dan is hij klaar.

Nu heeft hij lekker in de luwte kunnen ballen. Komt er in de voorbereiding in naast bv Martinez of Cuesta en je hebt een complementair centrum. Van Schuurs mag je iedere wedstrijd een stabiele voldoende verwachten zonder echte uitschieters naar boven (goals van afstand daargelaten).

Het niveau van De Ligt gaat hij nooit aantikken maar een stabiele kracht centraal kan en gaat het wel worden.

PostPosted: 13 Jun 2019 12:13 
Beheerder

Nu zou er geen overeenkomst zijn met AJAX over Cuesta.
https://twitter.com/MauricioAndrsL5/sta ... 1069850625

PostPosted: 13 Jun 2019 12:25 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
343 wrote:
Gelukkig, Cuesta is klein, Blind en Martinez ook, je hebt gewoon een grotere verdediger langs een kleinere centrale verdediger nodig, anders word je wel heel makkelijk weg gespeeld door een team die een kopsterke spits gaat opstellen.

PostPosted: 13 Jun 2019 12:41 
Erelid

343 wrote:
Ja las ik ook gisteren maar weet niet hoe betrouwbaar dit is.

Maar ja hoe langer het duurt alvorens het officieel wordt, hoe meer kans, dat het niet doorgaat.

PostPosted: 19 Jun 2019 18:38 
Erelid

Dan toch Alvarez naar Ajax?
PSV is bezig met Lyanco, en de voorzitter van Club America heeft gezegd dat Alvarez naar Europa gaat, en in Mexico verwachten ze naar Nederland.
Als PSV achter Lyanco nog aanzit, dan kan dat maar een ding betekenen.

PostPosted: 19 Jun 2019 18:50 
Erelid

Morfe0 wrote:
PSV is bezig met Lyanco, en de voorzitter van Club America heeft gezegd dat Alvarez naar Europa gaat, en in Mexico verwachten ze naar Nederland.
Wat dan?

Bij PSV zijn Schwaab en Angelino al vertrokken en is Obispo verhuurd.
Onder contract staan nu Viergever, Sainsbury, Dumfries en Behich (zou die niet vertrekken?)
Dumfries schijnt in de belangstelling te staan van Man Utd.
Die hebben niet genoeg aan enkel die Lyanco.

Alleen als PSV al moeite heeft om bv die Lyanco te halen zullen ze nu zeker niet in de staat zijn om beide te halen. Maar voor mij is het geen uitgemaakte zaak, dat Alvarez niet naar PSV gaat.

PostPosted: 19 Jun 2019 18:51 

Morfe0 wrote:
Tjah, wij zijn ondertussen ook met die speler van Inter gelinkt, Cuesta is nog voorbij gekomen. Je weet het toch niet waar hij dan heen gaat. PSV zal ook wel niet op 1 bord schaken en Alvarez lijkt mij haalbaarder dan Lyanco.

PostPosted: 19 Jun 2019 19:00 
Erelid

Morfe0 wrote:
Wat dan?

Bij PSV zijn Schwaab en Angelino al vertrokken en is Obispo verhuurd.
Onder contract staan nu Viergever, Sainsbury, Dumfries en Behich (zou die niet vertrekken?)
Dumfries schijnt in de belangstelling te staan van Man Utd.
Die hebben niet genoeg aan enkel die Lyanco.

Alleen als PSV al moeite heeft om bv die Lyanco te halen zullen ze nu zeker niet in de staat zijn om beide te halen. Maar voor mij is het geen uitgemaakte zaak, dat Alvarez niet naar PSV gaat.
PSV heeft nog geen geld he, vergis je daar niet in, Lozano is nog niet verkocht, Angelino slechts voor 12 miljoen, waar ze afgelopen jaar 5,5 miljoen voor hebben neergelegd, Bergwijn is nog niet verkocht.
Zoveel geld heeft PSV nog niet, daarnaast was Lyanco kandidaat nummer 1, ze kunnen nu nog geen 2 spelers halen.
Daarnaast, Angelino en Bechich zijn linksbacks, daar zullen ze inderdaad iemand halen, en Schwaab is een Centrale verdediger.
Gerucht Dumfries kwam van The Daily Mail.. betrouwbaarheid 0,000... dan hadden er wel heel veel andere spelers ook al getransfereerd.
Ze kunnen op 1 manier toch voor Alvarez zijn uitgekomen, en dat is dat blijkt dat Lyanco niet haalbaar bleek.
Anders gaat PSV echt niet voor Lyanco en Alvarez.. no way.

PostPosted: 19 Jun 2019 19:12 
Erelid

Dit is nu net het mooiste aan PSV. Ze moeten wel en zeker als ze willen aanhaken bij Ajax. Die gaan risico nemen. Die kopen gewoon spelers en gaan er dan vanuit, dat de inkomsten uit de CL dit weer dekt (maar wat als?). Dat is het beleid van PSV.

Trouwens schijnt Napoli nu haar aandacht verlegd te hebben in James waardoor Lozano 2e keus is geworden. Ik heb al vaker aangegeven, dat ik er niet van verschiet, dat die volgend jaar nog in Eindhoven speelt.

PostPosted: 19 Jun 2019 20:41 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Lyanco leek me eerder Plan B, heb het eerder gezegd hier ga er nog steeds vanuit dat Alvarez naar PSV gaat.

PostPosted: 19 Jun 2019 21:37 
Erelid

Pushkin wrote:
Lyanco leek me eerder Plan B, heb het eerder gezegd hier ga er nog steeds vanuit dat Alvarez naar PSV gaat.
Als Ajax echt van hem overtuigd was en hem graag wilde hebben, hadden ze wel net zo doortastend kunnen handelen als bij de transfer van Martinez denk ik.

Verwacht daarom ook niet dat hij komt.

PostPosted: 19 Jun 2019 22:14 
Beheerder

Inderdaad. Maar waarom heeft AJAX niet alvast een vervanger gehaald voor De Ligt?

Post new topic  Reply to topic  [ 1593 posts ]  Previous   1 58 59 60 61 62 64  Next

All times are UTC+01:00