Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 2073 posts ]  Previous   1 79 80 81 82 83  Next
Author Message
PostPosted: 29 Mar 2019 11:51 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
DeRuit wrote:
PSV speelt nationaal toch ook prima met Hendrix, Mauro Jr., Malen en Gakpo. Ik vind dat als 3e back up prima. We moeten de jeugd ook een kans blijven geven, daar zijn we ook groot mee geworden. Je zou Eiting nog kunnen verhuren en Proper kunnen halen, maar veel meer zou ik daar niet doen. Als Gravenberch weer net zoveel speelt als dit seizoen gaat hij natuurlijk niet bijtekenen, hetzelfde voor jensen en Kuhn.
Daar noem je de toptalenten op van Psv. Die 4 door jouw genoemde namen zijn middelmaat.
Natuurlijk moet AJAX de jeugd een kans geven, maar kom op....De Wit is echt niet goed genoeg. Jensen en Kuhn zijn nog te licht. Laat ze lekker een half jaar aansterken bij Jong AJAX waar ze niet eens een vaste plek hebben. Bijleveld is al bijna 21 jaar, een leuk spelertje, maar hij is al afgeserveerd door AJAX.
Gravenberch zou je er misschien al bij kunnen nemen zo nu en dan.

PostPosted: 29 Mar 2019 11:59 

DeRuit wrote:
Bizot zie ik niet komen en spelers voor de bank, tenzij grote talenten a la Neres moet je niet halen als Ajax zijnde. We hebben nog de Wit, Bijleveld voor op het middenveld en Jensen en Kuhn voor in de aanval. Achterin zou je dan nog van Drongelen sowieso kunnen halen maar dan zit je weer vast met Pieri.
Niks geleerd van het verleden? Deze jongens hebben echt nog álles te bewijzen, en dan zouden ze nu ineens goed genoeg zijn voor Ajax 1? Klinkt altijd zo romantisch al die jeugd willen inpassen, maar in de praktijk ga je er niet ver mee komen hoor.

PostPosted: 29 Mar 2019 12:10 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
343 wrote:
DeRuit wrote:
PSV speelt nationaal toch ook prima met Hendrix, Mauro Jr., Malen en Gakpo. Ik vind dat als 3e back up prima. We moeten de jeugd ook een kans blijven geven, daar zijn we ook groot mee geworden. Je zou Eiting nog kunnen verhuren en Proper kunnen halen, maar veel meer zou ik daar niet doen. Als Gravenberch weer net zoveel speelt als dit seizoen gaat hij natuurlijk niet bijtekenen, hetzelfde voor jensen en Kuhn.
Daar noem je de toptalenten op van Psv. Die 4 door jouw genoemde namen zijn middelmaat.
Natuurlijk moet AJAX de jeugd een kans geven, maar kom op....De Wit is echt niet goed genoeg. Jensen en Kuhn zijn nog te licht. Laat ze lekker een half jaar aansterken bij Jong AJAX waar ze niet eens een vaste plek hebben. Bijleveld is al bijna 21 jaar, een leuk spelertje, maar hij is al afgeserveerd door AJAX.
Gravenberch zou je er misschien al bij kunnen nemen zo nu en dan.
Ja maar die toptalenten staan 2e in de pikorde, die van ons zijn 3e keus. Verder vind ik Malen een prima speler, maar toptalent? Kuhn en Jensen niet laten spelen maar de jongere Gravenberch wel? Ze hoeven alle 3 niet vaak te spelen, maar gewoon af en toe. Het team hoeven ze ook niet te dragen en van alle 3 kan je niet verwachten dat ze het hele jaar constant zijn. Verder zijn ze ook gewoon jeugdinternational, dus kunnen echt wel wat. Als je ze nu niet laat meedoen met 19 jaar kan je ze net zo goed verkopen.

PostPosted: 29 Mar 2019 12:35 

Belangrijk vind ik in ieder geval niet met teveel jeugd gaan beginnen. Veelal wordt de kwaliteit van de jeugd te hoog ingeschat. Overstap van O19 naar het eerste is alleen voor uitzonderlijke talenten weggelegd. zoals De Ligt. Zelfs Frenkie kon dat niet. We willen ondanks de verkopen beter worden. Nou, dan is kopen absolute noodzaak.

PostPosted: 29 Mar 2019 12:59 
Beheerder

DeRuit wrote:
Ja maar die toptalenten staan 2e in de pikorde, die van ons zijn 3e keus. Verder vind ik Malen een prima speler, maar toptalent? Kuhn en Jensen niet laten spelen maar de jongere Gravenberch wel? Ze hoeven alle 3 niet vaak te spelen, maar gewoon af en toe. Het team hoeven ze ook niet te dragen en van alle 3 kan je niet verwachten dat ze het hele jaar constant zijn. Verder zijn ze ook gewoon jeugdinternational, dus kunnen echt wel wat. Als je ze nu niet laat meedoen met 19 jaar kan je ze net zo goed verkopen.
Zijn niet allemaal derde keus.
Malen is voor psv-begrippen een toptalent.
Gravenberch lijkt mij een groter talent dan Kuhn en Jensen.
Invalbeurten prima, maar bij de top 16 of top 18 van AJAX zitten ze zeker nog niet. Of zouden ze niet moeten zitten. AJAX moet hoger mikken dan dat.

PostPosted: 29 Mar 2019 15:40 

Bij mij waren die jongens allemaal 3e keus. ;)
Alleen Lang en Dest heb ik als backup doorgezet vanuit Jong.

PostPosted: 18 Apr 2019 13:36 
Erelid

Tagliafico, Neres en Van de Beek hier houden. Dat gaat de kernzaak zijn van komende zomer. Zeker als je de CL-finale zou bereiken eventueel. Je kunt ze financieels iets leuks bieden, en ook op het gebied van positieverbetering hoeven ze het dan niet per se te gooien (want wij zijn verder gekomen dan andere clubs waar ze naartoe kunnen).

De Ligt en Frenkie de Jong zijn te goed geworden voor de Eredivisie en zullen op zeker vertrekken. Ook zou ik Ziyech laten gaan. Staat er nu goed op in Europa, heeft de leeftijd, en is in mijn optiek niet onvervangbaar, zoals Matthijs en Frenkie dat wel zijn. De Ligt zou ik echter zeker niet onder de 90 miljoen verkopen.

Verkopen
-Matthijs de Ligt: +- 90 miljoen
-Frenkie de Jong: 86 miljoen
-Hakim Ziyech: +- 35 miljoen
-De Wit, Labyad, Kristensen, Siem de Jong, Orejuela, Cassierra, Johnsen, Van Leer: +- 4 miljoen
Totaal: 215 miljoen

Verlengen
-VD Beek: 2023, Fikse opwaardering
-Tagliafico: 2022, Zelfde contractduur, maar fikse opwaardering door prestaties
-Neres: 2022, Zelfde contractuur, maar fikse opwaardering door prestaties
-Veltman: 2022, handige back-up
-Sinkgraven: 2021 met optie tot 2022, kan handig zijn

Aankopen
-Christian Pavón: +- 25 miljoen
-Martin Ödegaard: +- 20 miljoen
-Davy Pröpper: +- 15 miljoen
-Matias Vargas: +- 15 miljoen
-Christian Alvarez: +- 15 miljoen
-Razvan Marin: 12 miljoen
-Kik Pierie: 4 miljoen
-Marco Bizot: 4 miljoen
Totaal: 120 miljoen

Ik denk dat er dan op onderstaande manier een Ajax-waardige selectie met 22 spelers staat. Wil niet zeggen dat bepaalde spelers per se in de basis zullen staan. Maar het hangt van vorm en interne concurrentie af wie er speelt. Verzwak je? Dan neemt een ander je plek in. Dat is een gezonde vorm van concurrentie, die dit seizoen ervoor heeft gezorgd dat zowel Neres en VD Beek als alle andere aanvallers een hoger niveau hebben gekregen.

--Neres-------Tadic-------Pavón------
-------------VD Beek------------------
------Pröpper-------Marin-------------
-Tagliafico-Blind---Alvarez--Mazraoui-
--------------Onana--------------------

-Vargas------Dolberg------Bandé-----
-------------Ödegaard------------------
------Eiting------------Schöne----------
-Sinkgraven-Pierie-Magallan-Veltman-
---------------Bizot---------------------

Ik denk dat we het zo moeten gaan doen. Ja, er zijn wat extra spelers gehaald. Maar op deze manier valt er goed te rouleren. We misten soms een beetje een brede selectie wat ons soms de das om heeft gedaan. Je kunt op deze manier af en toe rouleren voorin en achterin. Als wij op drie fronten mee willen strijden gaat ons dat uiteindelijk ten goede komen.

PostPosted: 18 Apr 2019 13:46 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Sneijder
Droomaankoop: Vitinho
Ödegaard en Vargas zijn in mijn ogen geen spelers die je haalt als backup, denk persoonlijk ook niet dat dat het juiste zou zijn voor Ajax. Er komen een paar hele goede talenten aan uit de jeugd '02 lichting en ook in JA spelen een aantal talentvolle spelers, in mijn ogen zijn dit spelers die je moet gebruiken voor in de breedte. Als je een Matias Vargas, Martin Ödegaard, Christian Pavon of Edson Alvarez koopt zijn dit jongens die in principe voor de basis komen en niet voor de bank. Overigens zou ik Pavón denk ik alleen halen als Neres vertrekt, met Bandé heb je ook een speler met diepte en snelheid die terugkomt.

PostPosted: 18 Apr 2019 13:50 
Erelid

Ödegaard en Vargas zijn in mijn ogen geen spelers die je haalt als backup, denk persoonlijk ook niet dat dat het juiste zou zijn voor Ajax. Er komen een paar hele goede talenten aan uit de jeugd '02 lichting en ook in JA spelen een aantal talentvolle spelers, in mijn ogen zijn dit spelers die je moet gebruiken voor in de breedte. Als je een Matias Vargas, Martin Ödegaard, Christian Pavon of Edson Alvarez koopt zijn dit jongens die in principe voor de basis komen en niet voor de bank. Overigens zou ik Pavón denk ik alleen halen als Neres vertrekt, met Bandé heb je ook een speler met diepte en snelheid die terugkomt.
Ze komen ook niet als back-up. De beste 11 spelen, simpel. Als zij bij de beste 11 horen dan spelen ze. We moeten gewoon naar een situatie toe waarbij je ongeveer 18 basiswaardige spelers hebt. Als je echt verder wil komen.

Wie komen er vanuit de jeugd dan door die dit niveau aan kan tikken. Voorlopig nog niemand vind ik. Bovendien zal de zomer na deze zomer weer een leegloop zijn waarschijnlijk, dan speel je daar al goed op in. De nummers 12 tot en met 18 van dit seizoen kunnen dan basisspelers worden in het seizoen erna.

Regeren is vooruitzien.

PostPosted: 19 Apr 2019 00:20 

Ze komen ook niet als back-up. De beste 11 spelen, simpel. Als zij bij de beste 11 horen dan spelen ze. We moeten gewoon naar een situatie toe waarbij je ongeveer 18 basiswaardige spelers hebt. Als je echt verder wil komen.

Wie komen er vanuit de jeugd dan door die dit niveau aan kan tikken. Voorlopig nog niemand vind ik. Bovendien zal de zomer na deze zomer weer een leegloop zijn waarschijnlijk, dan speel je daar al goed op in. De nummers 12 tot en met 18 van dit seizoen kunnen dan basisspelers worden in het seizoen erna.

Regeren is vooruitzien.
Teveel nieuwe aankopen halen lijkt mij niet goed. Iik denk dat je een hele ruime bank kan hebben als je ziet dat; Varela?/Scherpen?, Pierie, Schuurs, Magallan, Veltman, Dest, Jurriën Timber?, Sinkgraven, de Wit, Gravenberch, Ekkelenkamp, Matusiwa, Labyad, Bandé, Lang, Kenneth Taylor?, Kühn?, Huntelaar, Traoré & Danilo tot je beschikking zijn.

PostPosted: 19 Apr 2019 09:11 

Regeren is vooruitzien.
Teveel nieuwe aankopen halen lijkt mij niet goed. Iik denk dat je een hele ruime bank kan hebben als je ziet dat; Varela?/Scherpen?, Pierie, Schuurs, Magallan, Veltman, Dest, Jurriën Timber?, Sinkgraven, de Wit, Gravenberch, Ekkelenkamp, Matusiwa, Labyad, Bandé, Lang, Kenneth Taylor?, Kühn?, Huntelaar, Traoré & Danilo tot je beschikking zijn.
Wil je volgend jaar feijenoord imiteren? Hier zitten behoorlijk wat namen bij die er nog lang niet aan toe zijn en jongens die je moet verhuren.

PostPosted: 19 Apr 2019 11:49 

renemar wrote:

Regeren is vooruitzien.
Wil je volgend jaar feijenoord imiteren? Hier zitten behoorlijk wat namen bij die er nog lang niet aan toe zijn en jongens die je moet verhuren.
Ik geef alleen maar aan wat er al in huis is, en dat dure aankopen voor de bank mijn inziens geen goed idee zijn. Zelf zou ik proberen Veltman/Kristensen, Ekkelenkamp & Labyad te verhuren danwel te verkopen. Spelers als Timber,Taylor en Kühn zullen nog geen 1e elftal materiaal zijn maar kun je er gedurende het jaar wellicht een keer bij nemen. Zelf ben ik erg gecharmeerd van Matusiwa en denk ik ook dat Schöne op de bank zal komen volgend jaar. Dan heb je volgens mij een hele sterke bank of zie jij dat anders? Vind dat je deze namen echt niet kan vergelijken met het brandhout dat bij Feyenoord rondloopt.

PostPosted: 19 Apr 2019 13:39 

renemar wrote:

Ik geef alleen maar aan wat er al in huis is, en dat dure aankopen voor de bank mijn inziens geen goed idee zijn. Zelf zou ik proberen Veltman/Kristensen, Ekkelenkamp & Labyad te verhuren danwel te verkopen. Spelers als Timber,Taylor en Kühn zullen nog geen 1e elftal materiaal zijn maar kun je er gedurende het jaar wellicht een keer bij nemen. Zelf ben ik erg gecharmeerd van Matusiwa en denk ik ook dat Schöne op de bank zal komen volgend jaar. Dan heb je volgens mij een hele sterke bank of zie jij dat anders? Vind dat je deze namen echt niet kan vergelijken met het brandhout dat bij Feyenoord rondloopt.
Veltman zou ik proberen te houden. Doet het gewoon goed. Als stand-in voor CV een RB prima. Timber, Taylor en Kuhn zijn imo talenten die op termijn zeker het eerste kunnen halen maar volgend seizoen nog niet.
Kristensen en Labyad zou ik bij een redelijk bod gewoon verkopen. Die zullen nooit goed genoeg worden. Ekkelenkamp verhuren zie ik ook als beste oplossing. Idem eigenlijk De Wit.
Matusiwa ben ik volledig met je eens. Vind ik een prima speler. Weet wat hij kan. Terriër die ballen verovert en bij de goede kleur inlevert. Kan een prima 6 worden.
Overigens lees ik net dat TFM ernstig geblesseerd is en geopereerd moet worden.
Ik zou in ieder geval een ervaren RCV halen. Schuurs komt te kort (verkopen of verhuren). Tavarez wordt genoemd maar die ken ik niet.
Is afwachten wat met Donny gebeurt. Lijkt mij niet uit te sluiten dat hij vertrekt. Zeker als we de dubbel halen. Dan hebben we zeker nig een creatieve middenvelder nodig.
Wat mij betreft is de voorhoede het grootste zorgenkindje. Met name de vleugels. Als Ziyech en Neres vertrekken moet je 2 nieuwe vleugelspelers halen. Hopelijk met snelheid en diepgang. Is een enorm wapen dat we met name op rechts ontberen.

PostPosted: 21 Apr 2019 18:51 

renemar wrote:

Regeren is vooruitzien.
Ik denk ook niet dat er heel veel bijkomt komende zomer, je mag blij zijn wanneer iedere speler/positie die vertrekt, vervangen gaat worden.

Ik ben bang dat er geredeneerd wordt, dat er de vervangers al in huis hebben:
De Ligt - Magallan
Tagliafico - Sinkgraven
De Jong - Marin
Ziyech - Labyad / Bande
En Neres - Cerny

Wellicht dat daarnaast een buitenkansje, of een groot talent aangetrokken wordt. Maar zeker geen 6 of meer aankopen waar in dit topic over gesproken / gemijmerd wordt.

PostPosted: 21 Apr 2019 19:58 

renemar wrote:

Ik denk ook niet dat er heel veel bijkomt komende zomer, je mag blij zijn wanneer iedere speler/positie die vertrekt, vervangen gaat worden.

De Ligt - Magallan
Tagliafico - Sinkgraven
De Jong - Marin
Ziyech - Labyad / Bande
En Neres - Cerny

Wellicht dat daarnaast een buitenkansje, of een groot talent aangetrokken wordt. Maar zeker geen 6 of meer aankopen waar in dit topic over gesproken / gemijmerd wordt.
Dat zou schandalig zijn. Ga je er enorm op achteruit terwijl je een vermogen ter beschikking hebt.

PostPosted: 21 Apr 2019 21:00 

Mocht Tagliafico weg gaan dan moet je hem wel volwaardig vervangen. Sinkgraven heeft de kwaliteit, maar je kan nog niet gelijk 60 wedstrijden op hem bouwen. Bakker gaat weg en sallah-edine is 17. Daar tussen zit niets bruikbaars volgens mij.

PostPosted: 21 Apr 2019 21:06 
Beheerder

Natuurlijk wordt er niet geredeneerd dat de opvolgers al in huis zijn. Kom op, zeg!
AJAX is zich al niet voor niets aan het oriënteren voor een verdediger en een aanvaller.
Tot nu toe is er zeker 1 speler weg (De Jong) en daarvoor is al een vervanger gehaald.
Pierie en Scherpen zijn echt niet gehaald voor de basis.

PostPosted: 21 Apr 2019 22:59 

renemar wrote:

De Ligt - Magallan
Tagliafico - Sinkgraven
De Jong - Marin
Ziyech - Labyad / Bande
En Neres - Cerny

Cerny en Labyad echt niet hoor. Die vallen nooit in. Ten Hag schuift liever dan dat zij invallen. Koos ook al eens voor Lang en laatste tijd Ekkelenkamp.

PostPosted: 22 Apr 2019 00:16 

Cerny en Labyad echt niet hoor. Die vallen nooit in. Ten Hag schuift liever dan dat zij invallen. Koos ook al eens voor Lang en laatste tijd Ekkelenkamp.
Ik ben het met je eens. Ik verwacht bv ook een speler van het kaliber Pavon, of een Vargas, die ik overigens nooit heb zien spelen, of dichter bij huis Odegard. We hebben een buitenspeler met diepgang (Neres), én een 10/ creatieve buitenspeler (Ziyech) nodig. Daarnaast is een linksback (blessure gevoeligheid Sinkgraven) en een snelle centrale verdediger (tov Blind & Magallan) wenselijk.

Maar ik verwacht dat Ajax niet gaat overdrijven. Er worden geen 5 TOPspelers gehaald, zeker niet preventief.
Het is een feit dat aankopen als Kristensen of Labyad afgelopen seizoen gehaald zijn als vervanger, niet aan de bak zijn gekomen; maar vast de kans gaan krijgen, al is het de prijs te drukken voor een vervanger.

Stel, we verkopen onze volledige basis, muv Tadic, Blind en Onana, houd je over:

Cerny - Dolberg - Labyad
Bandé - Traoré - Lang

Marin - Tadic - Schone
Gravenberch - De Wit/ Ekkel - Matusiwa/ Eiting

Sinkgraven - Blind - Magallan - Mazraoui
XxxxxX - Pierie - Schuurs - Kristensen

------------------- Onana

PostPosted: 22 Apr 2019 08:49 

Ik ben het met je eens. Ik verwacht bv ook een speler van het kaliber Pavon, of een Vargas, die ik overigens nooit heb zien spelen, of dichter bij huis Odegard. We hebben een buitenspeler met diepgang (Neres), én een 10/ creatieve buitenspeler (Ziyech) nodig. Daarnaast is een linksback (blessure gevoeligheid Sinkgraven) en een snelle centrale verdediger (tov Blind & Magallan) wenselijk.

Maar ik verwacht dat Ajax niet gaat overdrijven. Er worden geen 5 TOPspelers gehaald, zeker niet preventief.
Het is een feit dat aankopen als Kristensen of Labyad afgelopen seizoen gehaald zijn als vervanger, niet aan de bak zijn gekomen; maar vast de kans gaan krijgen, al is het de prijs te drukken voor een vervanger.

Stel, we verkopen onze volledige basis, muv Tadic, Blind en Onana, houd je over:

Cerny - Dolberg - Labyad
Bandé - Traoré - Lang

Marin - Tadic - Schone
Gravenberch - De Wit/ Ekkel - Matusiwa/ Eiting

Sinkgraven - Blind - Magallan - Mazraoui
XxxxxX - Pierie - Schuurs - Kristensen

------------------- Onana
Met deze selectie maak je jezelf volgend seizoen weer belachelijk in Europa. Precies zoals het jaar na de EL finale.
Kristensen, Schuurs, Pierie, De Wit, Ekkelenkamp, Eiting, Matusiwa, Gravenberch, Bandé, Labyad, Cerny, Traoré, Magallan, Lang. 14 Spelers waarvan je op voorhand weet dat ze internationaal (nog) niet meekomen of een graat vraagteken zijn. Wil je hiermee echt het seizoen beginnen? Er zijn zelfs veel namen bij die het bij een middelmatig eredivisieteam moeilijk zouden hebben. Anderen hebben nog een of meer jaar/jaren nodig.
Dit zou wel heel triest zijn. Zo lever je heel veel kwaliteit in, toon je geen ambitie en neem je jezelf en de supporters in de maling. Het enige positieve zou het banksaldo zijn. Daar mag je dan belasting over gaan betalen.
Gaan Frenkie, De Ligt, Ziyech, Neres, Tagliafico en vd Beek weg en wil je een representatief elftal op de been brengen moet je echt de beurs opentrekken en goede spelers kopen. Alles anders is idioot.

PostPosted: 23 Apr 2019 14:21 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp
Droomaankoop: De Bruyne, Vertonghen
Seizoenskaart: I wish

De Ligt - Magallan
Tagliafico - Sinkgraven
De Jong - Marin
Ziyech - Labyad / Bande
En Neres - Cerny

Ik geloof nooit dat er ook maar één iemand is binnen de technische staf of daarboven die Neres één-op-één zou vervangen door Cerny. Idem voor Ziyech en Labyad/Bandé. Sinkgraven is nog geen enkel seizoen heel gebleven en komt verdedigend duidelijk tekort tov Tagliafico.

Dan wordt het zelfs al moeilijk om de eredivisie te winnen ipv Europees opnieuw te overwinteren.

Denk ook dat Overmars en VD Sar dan afgeschoten worden als ze 150 tot 200 miljoen binnenhalen en geen topaankopen doen. Ik zie de zakdoekjes al voor me :lol:

PostPosted: 23 Apr 2019 15:23 

Maar wat is een TOPspeler? Aankoop zoals Neres destijds, of zoals Tadic? Categorie Neres zou ik heel tevreden mee zijn, en dan met 1 topper erbij nog.

Overmars en V/d Sar hebben heel vaak laten weten dat ze gewoon weer een heel sterk elftal op de been willen brengen, dus verwacht niet dat ze genoegen nemen met Pierie en Cerny. Ik verwacht eigenlijk sowieso 2 Zuid-Amerikanen.

PostPosted: 24 Apr 2019 00:37 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp
Droomaankoop: De Bruyne, Vertonghen
Seizoenskaart: I wish
Ik verwacht een linksback uit Z-Amerika, verder hoop ik op Alvarez als vervanger voor De Ligt. En als Neres vertrekt dan zou Pavon geen verkeerde keuze zijn.

Ajax zou ook nog eens bij Genk moeten gaan scouten. Veel talent daar met Malinovsky, Berge en Trossard. Van Heusden van Inter is ook een heel groot talent, dit seizoen verhuurd aan Standard Luik.

PostPosted: 24 Apr 2019 08:24 

Odegaard vond ik gisteren met afstand de beste man op het veld. Enorm balvast en creatief. Is de vraag of je hem moet halen als vleugelspeler. Ik zie daar eigenlijk liever iemand met een actie en snelheid. Ik denk dat je Odegaard ook als middenvelder kunt laten spelen. In ieder geval een jongen met heel veel kwaliteit.

PostPosted: 24 Apr 2019 08:27 

Snake wrote:

Maar wat is een TOPspeler? Aankoop zoals Neres destijds, of zoals Tadic? Categorie Neres zou ik heel tevreden mee zijn, en dan met 1 topper erbij nog.

Overmars en V/d Sar hebben heel vaak laten weten dat ze gewoon weer een heel sterk elftal op de been willen brengen, dus verwacht niet dat ze genoegen nemen met Pierie en Cerny. Ik verwacht eigenlijk sowieso 2 Zuid-Amerikanen.
Topspelers, spelers als Pavon, international én top van het salaris huis. Spelers in de schaal Tadic en Blind.
Een paar top talenten ligt met voor de hand, maar ook daarvan zullen er niet veel aangetrokken worden, ben ik bang. Marc Netto investeert, maar wel met pijn in zijn hart! ;)

Post new topic  Reply to topic  [ 2073 posts ]  Previous   1 79 80 81 82 83  Next

All times are UTC+02:00