Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 2073 posts ]  Previous   1 77 78 79 80 81 83  Next
Author Message
PostPosted: 28 Feb 2019 16:24 
Erelid

ajaxrules wrote:
Suarez terug dat zou een stap of 4 vooruit zijn in de spitspositie! Die is nu echt matig bezet. Een chronisch wisselvallige Dolberg en een over de hill zijnde Huntelaar. Ik hoop dat Marc dit kan verwezenlijken. Dan wordt Ajax blind kampioen volgend seizoen. Vertonghen met Magallan centrum, Schuurs backup niet slecht.
Ik vraag me alleen af hoe realistisch het is dat Suarez (bijvoorbeeld volgend jaar), al terug gaat komen. Die kans lijkt me behoorlijk klein, zeker gezien Suarez daar wel een miljoen of 10 op jaarbasis verdient en nog een contract heeft dat tot zijn 34e levensjaar loopt. Die zal dat niet zo snel opgeven.

Het meest ideale zou dan zijn om De Ligt en Onana die kant op te sturen, dat wij daarvoor Suarez en Cillessen voor terug krijgen met +- 70 miljoen erbij, en het salaris van Suarez "afkopen" met een tekenpremie (is deel transfergeld van De Ligt), waardoor er eenzelfde constructie ontstaat als bij Tadic en Blind. Vertonghen en Alderweireld er nog bij halen en er staat echt een geweldig team waarmee je de CL kan winnen haha. Maarja, dromen mag he.

Stel je voor, Ajax pakt echt door aankomende zomer:

---Suarez-----------Dolberg--------------Neres----
-----------------------Tadic--------------------------
-----------Blind----------------VD Beek-------------
-Tagliafico-Vertonghen--Alderweireld--Mazraoui--
---------------------Cillessen------------------------

Suarez dan in een vrije rol vanaf links, waarbij de vrijheid heeft om te zwerven. Zou echt een fantastisch team zijn, maar evenwel behoorlijk onrealistisch vrees ik haha.

PostPosted: 28 Feb 2019 16:37 

6 spelers zonder restwaarde, 1 twijfelgeval. Ik vind dat echt veel teveel. Sowieso zeer ongezond voor je salarishuis om zo'n omzetting te doen in categorie spelers.

1 of 2 erbij lijkt me niet verkeerd, verder zou ik vooral focussen op categorie 21-25.

PostPosted: 28 Feb 2019 16:40 
Erelid

Snake wrote:
6 spelers zonder restwaarde, 1 twijfelgeval. Ik vind dat echt veel teveel. Sowieso zeer ongezond voor je salarishuis om zo'n omzetting te doen in categorie spelers.

1 of 2 erbij lijkt me niet verkeerd, verder zou ik vooral focussen op categorie 21-25.
Is natuurlijk ook compleet onrealistisch. Wellicht dat we deze zomer Vertonghen of Alderweireld wel terug kunnen halen, 1 van de twee zou echt fantastisch zijn. Zou mooi zijn, aangezien er centraal wel wat gaten vallen. Daarnaast zou ik Cillessen een fantastische vervanger voor Onanan vinden. Suarez lijkt me nu sowieso nog onrealistisch.

PostPosted: 28 Feb 2019 16:57 

Snake wrote:

Is natuurlijk ook compleet onrealistisch. Wellicht dat we deze zomer Vertonghen of Alderweireld wel terug kunnen halen, 1 van de twee zou echt fantastisch zijn. Zou mooi zijn, aangezien er centraal wel wat gaten vallen. Daarnaast zou ik Cillessen een fantastische vervanger voor Onanan vinden. Suarez lijkt me nu sowieso nog onrealistisch.
Dat is waar hoor. Eén van hen erbij zou al geweldig zijn. Ik denk dat je moet streven naar zo'n type in elke linie. Hoeft niet altijd per sé per linie te zijn, maar dan heb je 3 routiniers in je team staan. Tadic voorin, Blind midden, bijv Vertonghen achterin. En dan verder bouwen met jongere gasten. Gister had je dat eigenlijk ook met Tadic, Schone en Blind. (Alleen Schone is qua routine beperkter dan jongens die in het buitenland hebben gezeten, dus daar maak je dan nog een stap mee.)

PostPosted: 01 Mar 2019 10:36 

Snake wrote:

Dat van die restwaarde lees ik vaker. Dat interesseert mij eigenlijk geen reet. Kun je een team op de been brengen die CL voetbal zo goed als garandeert maakt dat al helemaal niks uit.
Op die jongens kun je dan ook 4 of 5 jaar bouwen. Daar heb je dan geen omkijken meer heen.
Die kunnen bovendien de jonge talenten dan ook goed bij de hand nemen waardoor die sneller groeien. Als je de financiën dan toch zo belangrijk vind (mij interesseert alleen het sportieve, we zijn immers een voetbalclub) verdien je dat op die manier weer terug.
Uiteindelijk gaan de kosten de baten vooruit. Dat zie je dit seizoen wel. Goede transfers betalen zich terug.

PostPosted: 01 Mar 2019 11:46 

renemar wrote:
Snake wrote:

Dat van die restwaarde lees ik vaker. Dat interesseert mij eigenlijk geen reet. Kun je een team op de been brengen die CL voetbal zo goed als garandeert maakt dat al helemaal niks uit.
Op die jongens kun je dan ook 4 of 5 jaar bouwen. Daar heb je dan geen omkijken meer heen.
Die kunnen bovendien de jonge talenten dan ook goed bij de hand nemen waardoor die sneller groeien. Als je de financiën dan toch zo belangrijk vind (mij interesseert alleen het sportieve, we zijn immers een voetbalclub) verdien je dat op die manier weer terug.
Uiteindelijk gaan de kosten de baten vooruit. Dat zie je dit seizoen wel. Goede transfers betalen zich terug.
Dat interesseert mij wel degelijk. Ik kijk wat verder dan de korte termijn, en als je als Ajax wil domineren op de lange termijn binnen NL en daarbuiten heb je die centen keihard nodig. De top loopt verder weg, ipv dat ze inleveren. En anders ga je situaties creëren zoals Feyenoord nu. Oude spelers in je selectie die niets meer opleveren, aankopen die het niet kunnen brengen en de jeugd is niet goed genoeg. Succes. (Let maar op de komende jaren. Feyenoord gaat problemen krijgen.)

Dat je CL speelt is nooit een garantie. Die gok moet je ook niet willen nemen. Zeker niet met een NL dat achteruit holt op de coëfficiëntenlijst. Ajax begroot daar nu ook al niet voor niets niet op.

Daarnaast, als je de CL bereikt met een goede mix in de selectie, heb je veel meer waardevergroting dan alleen de inkomsten uit de CL (zie dit jaar). Waarom zou je je dan zo beperken. Als je dat niet meer kan of het droogt voor een deel op, dan kun je fluiten naar goede transfers die zich terugbetalen. Dát bedoel ik juist.

PostPosted: 01 Mar 2019 13:09 

Snake wrote:
renemar wrote:
Snake wrote:

Dat interesseert mij wel degelijk. Ik kijk wat verder dan de korte termijn, en als je als Ajax wil domineren op de lange termijn binnen NL en daarbuiten heb je die centen keihard nodig. De top loopt verder weg, ipv dat ze inleveren. En anders ga je situaties creëren zoals Feyenoord nu. Oude spelers in je selectie die niets meer opleveren, aankopen die het niet kunnen brengen en de jeugd is niet goed genoeg. Succes. (Let maar op de komende jaren. Feyenoord gaat problemen krijgen.)

Dat je CL speelt is nooit een garantie. Die gok moet je ook niet willen nemen. Zeker niet met een NL dat achteruit holt op de coëfficiëntenlijst. Ajax begroot daar nu ook al niet voor niets niet op.

Daarnaast, als je de CL bereikt met een goede mix in de selectie, heb je veel meer waardevergroting dan alleen de inkomsten uit de CL (zie dit jaar). Waarom zou je je dan zo beperken. Als je dat niet meer kan of het droogt voor een deel op, dan kun je fluiten naar goede transfers die zich terugbetalen. Dát bedoel ik juist.
Ben het inhoudelijk niet met je eens. Onze situatie vergelijken met die van feijenoord is van de gekke.
Maar goed, ieder zijn mening.

PostPosted: 01 Mar 2019 13:19 

renemar wrote:
Snake wrote:
renemar wrote:

Ben het inhoudelijk niet met je eens. Onze situatie vergelijken met die van feijenoord is van de gekke.
Maar goed, ieder zijn mening.
Ik doe ook geen vergelijking. Ik doe een schets van wat kan ontstaan als je selectiebeleid niet gezond is en andere factoren ook tegen zouden zitten. We zitten momenteel allesbehalve in dezelfde situatie als Feyenoord, en gelukkig maar. Ik wil dat alleen wel vasthouden zo met gezond lange termijnbeleid.

Maar oke, agree to disagree.

PostPosted: 07 Mar 2019 17:51 
Erelid

Aankomende zomer
Verkopen
De Ligt: +-100 miljoen
Frenkie de Jong: 86 miljoen
Onana: +- 40 miljoen
Ziyech: +- 35 miljoen
Labyad: +- 2 miljoen
Kristensen: +- 1 miljoen
Dani de Wit: +- 1 miljoen
S. De Jong: Transfervrij
Van Leer: Transfervrij
Johnsen: Transfervrij
Cassierra: Doorverkoop verhuur
Orejuela: Doorverkoop verhuur

Totaal: +-255 miljoen

Verhuren
Cerny
Schuurs

Aankopen
Jasper Cillessen*: +- 20 miljoen (opvolger Onana)
Jan Vertonghen*: +- 15 miljoen (opvolger De Jong, Blind naar middenveld)
Matias Vargas: +- 12.5 miljoen (basisspeler linksbuiten, talentvol, international Argentinië)
Edson Alvarez: +- 10 miljoen (opvolger De Ligt)
Martin Ödegaard: +- 10 miljoen (talent, maar nog wel back-up)
Ritsu Doan: +- 7.5 miljoen (talent, maar nog wel back-up)
Kik Pierie: +- 5 miljoen (talent, maar nog wel back-up)

Totaal: +- 80 miljoen

Mogelijk interessante andere opties zouden zijn: Timothy Fosu-Mensah, Andreas Skov Olsen
*Niet meer betalen dan deze bedragen, gezien amper restwaarde

Basis
---Vargas------------Dolberg---------------Neres---
------------------------Tadic--------------------------
--------------Blind--------------VD Beek------------
-Tagliafico--Vertonghen---Alvarez----Mazraoui----
----------------------Cillessen-----------------------

Back-ups
Varela; Sinkgraven, Pierie, Magallan, Veltman; Schöne, Eiting, Ödegaard; Bandé, Huntelaar, Doan

Grote talenten in aankomst die aankomend seizoen een kans kunnen krijgen:
Kotarski (DM), Dest (RA), Gravenberch (CM), Ünüvar (CAM), Traoré (SP)

PostPosted: 07 Mar 2019 22:06 

Aankomende zomer
Verkopen

Verhuren
Cerny
Schuurs

Aankopen
Matias Vargas: +- 12.5 miljoen (basisspeler linksbuiten, talentvol, international Argentinië)

Mogelijk interessante andere opties zouden zijn: Timothy Fosu-Mensah, Andreas Skov Olsen

Basis

Back-ups
Varela; Sinkgraven, Pierie, Magallan, Veltman; Schöne, Eiting, Ödegaard; Bandé, Huntelaar, Doan

Amper restwaarde?
Los daarvan, wat maalt dat uit? Je ziet dit seizoen dat kwaliteit zich uiteindelijk ruimschoots terug verdient.

PostPosted: 07 Mar 2019 22:47 
Erelid

+255, -80. 'T lijkt heel mooi.

PostPosted: 07 Mar 2019 23:18 
Erelid

renemar wrote:
Aankomende zomer
Verkopen

Verhuren
Cerny
Schuurs

Aankopen

Basis

Back-ups

Amper restwaarde?
Los daarvan, wat maalt dat uit? Je ziet dit seizoen dat kwaliteit zich uiteindelijk ruimschoots terug verdient.
Ja, je kan me nou niet vertellen dat Vertonghen en Cillessen nog veel restwaarde hebben indien ze gekocht worden toch? Ik zeg niet dat het veel uitmaakt, maar het lijkt me wel waanzin om bjivoorbeeld 30 miljoen voor een speler als Vertonghen of Cillessen te betalen. Dan draaien we gewoon door en dat moeten we niet doen. Vandaar dat ik zeker niet meer dan 20 voor Cillessen en 15 voor Vertonghen zou betalen.

PostPosted: 07 Mar 2019 23:24 
Erelid

Je zult voor die laatste drie echt wel dieper in de buidel moeten tasten hoor.

PostPosted: 07 Mar 2019 23:57 

Aankomende zomer

Basis

Back-ups

Het is knap wanneer Overmars er in slaagt er max 5 te verkopen. Na de huidige successen zie ik Tagliafico, Neres en Tadic ook nog gaan. En als dat gebeurt, hou je vd Beek ook niet. Mazraoui is m.i ook geen zekerheid.

Voor mij mag Mark met een zaak geld naar Barcelona, een met Suarez babbelen, als dat niet lukt Babel terug halen.
Onderstaand is bizar, maar niet onwerkelijk..

---Vargas------------Dolberg-------------Suarez/Babel--
------------------------Odegaard/Doan-------------------
--------------Blind----------Gravenberch (Schone)-
-Sinkgraven--Vertonghen---Alvarez----TFM----

PostPosted: 08 Mar 2019 06:49 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Overmars moet alles op alles zetten om de Ligt nog een jaartje te houden.
Ik weet niet wat hij nu verdient, maar dat kan vast nog wel wat omhoog en dan een jaartje er bij tekenen. Ja hij kan overal terecht, maar hij kan ook nog wel wat leren bij Ajax en heeft dan ook Europees voetbal er naast voor de echte topwedstrijden. Dan is zijn lichaam ook niet op op latere leeftijd omdat hij al gelijk naar een topcompetitie ging en in de basis speelt daar.

Verder naast de Jong alleen Onana en Ziyech laten gaan. Ziyech zie ik dan nog niet zo snel gaan ook niet, met zijn topsalaris.

Tagliafico is pas net hier, zijn eerste avontuur in Europa was geen success. Waarom niet het nu iets rustiger aan doen en dan na 2 jaar constant knallen naar een top club.
- Neres kan bij een vertrek van Ziyech vast op zijn favoriete positie spelen. Doe dat een jaar en je kan ook overal terecht. Bij het blijven van Ziyech en een erg goed bod moet je hem de stap maar gunnen als hij geen linksbuiten wil zijn.
- Van de Beek kan op de plek van Schone zijn vaste plek krijgen. Lijkt mij nu nog niet stabiel/goed genoeg voor de basis van een subtop ploeg. Ook nog steeds erg jong dus tijd zat.
- Mazraoui, eerst laten bijtekenen, heeft nog genoeg te leren. Zelfde verhaal als v.d. Beek.
- Tadic heeft al aangegeven te willen blijven.
- Blind zie ik ook wel blijven.

---Neres/Aankoop---Dolberg-----------Neres/Ziyech---
-Tagliafico-------Alvarez-------De-Ligt----Mazraoui----
----------------------Varela/aankoop-----------------

back ups
---Bande/Jensen---------Traore---------------Cerny---
------------------------Lang/Labyad----------------------
----------------Eiting--------------Schone------------
-Sinkgraven----Magallan------Schuurs----Kristensen----
----------------------Varela/aankoop---------------------

talenten/ 2e backups
Kuhn, Jensen, Gravenberch, Kotarski, Dest, Brobbey, Taylor, De Wit en Ekkelenkamp, Huntelaar

PostPosted: 08 Mar 2019 08:58 

renemar wrote:
Aankomende zomer
Verkopen

Verhuren
Cerny
Schuurs

Aankopen

Basis

Back-ups

Amper restwaarde?
Ja, je kan me nou niet vertellen dat Vertonghen en Cillessen nog veel restwaarde hebben indien ze gekocht worden toch? Ik zeg niet dat het veel uitmaakt, maar het lijkt me wel waanzin om bjivoorbeeld 30 miljoen voor een speler als Vertonghen of Cillessen te betalen. Dan draaien we gewoon door en dat moeten we niet doen. Vandaar dat ik zeker niet meer dan 20 voor Cillessen en 15 voor Vertonghen zou betalen.
Dat is makkelijk. Je pikt er 2 uit. En die andere 5 dan?

PostPosted: 08 Mar 2019 12:42 
Erelid

@Renemar: Als je goed kijkt zie je een sterretje achter de naam Vertonghen en Cillessen staan, en niet bij die andere 2 ;)

PostPosted: 08 Mar 2019 14:30 

@Renemar: Als je goed kijkt zie je een sterretje achter de naam Vertonghen en Cillessen staan, en niet bij die andere 2 ;)
Klopt. Niet op gelet. Excuus.

PostPosted: 09 Mar 2019 14:12 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Odegaard, Doan en Pierie voor een kleine vijfentwintig miljoen kopen en dan nog op de bank zetten ook. Wat een kapitaalsvernietiging is dat zeg. Ik word echt droevig als ik dat soort dingen zie staan. Daarnaast vind ik je verkoopbedragen soms erg hoog ingeschaald. De Ligt zo'n 100 miljoen? Ik moet het nog maar zien. Los van zijn talent, het is en blijft een verdediger waar nu eenmaal niet zo veel voor wordt betaald. Ik verwacht dat het zeker een kwart minder zal zijn, wat alsnog een erg hoog bedrag zou zijn.

We moeten niet ineens als een bezetene met het geld gaan smijten nu er veel binnen gaat komen. We moeten juist goed blijven scouten. Tagliafico was niet duur, maar kwalitatief wel erg sterk. Ook met Tadic kocht je een eindproduct voor een schappelijke prijs. De prijs/kwaliteit blijft erg belangrijk. Wanneer je voor spelers als Doan en Odegaard de hoofdprijs gaat betalen moet je niet raar opkijken dat elke club er ineens een 'Ajax-tax' bovenop gaat gooien. Wat jij lijkt te doen is schieten met hagel, een drietal talenten kopen uit de Eredivisie, die op de bank laten belanden en dan maar hopen dat er eentje zich toevallig ontwikkeld. Ik vind dat opportunistisch. Want ik zie vervolgens een andere speler die het goed deed bij een subtopper weer vertrekken voor 2 miljoentjes. Dan verdampt het geld hard hoor.

PostPosted: 09 Mar 2019 15:12 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Odegaard, Doan en Pierie voor een kleine vijfentwintig miljoen kopen en dan nog op de bank zetten ook.
Zeg ik helemaal niet. AJAX hoeft Odegaard echt niet aan trekken van mij.
Doan mag komen, maar niet als de vervanger van Ziyech.
En Pierie kun je best voor 7,5 miljoen kopen (niet meer!) en nog een seizoen uitlenen. Is nog lang niet klaar om aan te haken bij dit AJAX.

PostPosted: 09 Mar 2019 17:20 

343 wrote:
Odegaard, Doan en Pierie voor een kleine vijfentwintig miljoen kopen en dan nog op de bank zetten ook.
Zeg ik helemaal niet. AJAX hoeft Odegaard echt niet aan trekken van mij.
Doan mag komen, maar niet als de vervanger van Ziyech.
En Pierie kun je best voor 7,5 miljoen kopen (niet meer!) en nog een seizoen uitlenen. Is nog lang niet klaar om aan te haken bij dit AJAX.
Ik vind het echt bizar. 'Pierie kun je best voor 7,5 miljoen kopen'. Alsof het niets is. Alsof het normaal is om een dergelijke investering te doen en hem vervolgens maar even uit te lenen. Voor dat geld moet je óf een toptalent halen óf een directe versterking. Geen speler die je even uitleent en waarvan het afwachten blijft of hij wel iets gaat worden voor Ajax 1. Die jongen kan helemaal niet zo goed verdedigen, staat in een elftal dat wekelijks ik weet niet hoeveel kansen en goals weggeeft. Is bovendien ook niet zo snel. Kan hij wel met ruimte in de rug spelen? Ik betwijfel dat ten zeerste. Je zegt zelf dat hij nog lang niet klaar is om aan te haken bij Ajax, waarom zou je hem dan aantrekken?

PostPosted: 09 Mar 2019 17:31 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Omdat hij wel potentieel heeft en AJAX dit bedrag makkelijk kan opbrengen.

PostPosted: 09 Mar 2019 17:35 

343 wrote:
Omdat hij wel potentieel heeft en AJAX dit bedrag makkelijk kan opbrengen.
Ja, dat laatste vind ik dus het gevaarlijke. We gaan ineens wel heel makkelijk denken over dat geld omdat er incidenteel ineens héél veel geld binnenkomt dit seizoen. Maar we moeten wel kritisch blijven kijken en niet ineens gaan kopen 'omdat het kan'. Want dan is het geld ook weer snel verdampt hoor.

We hebben het over een aardige verdediger van Heerenveen. De club met een verdediging die zo lek als een mandje is. Geen international zoals Edson Alverez, een bewezen topper als Vertonghen of een TFM die de speelstijl al kent en al wat Premier League ervaring heeft. Ook internatonial btw.

PostPosted: 09 Mar 2019 17:42 

Odegaard, Doan en Pierie voor een kleine vijfentwintig miljoen kopen en dan nog op de bank zetten ook. Wat een kapitaalsvernietiging is dat zeg. Ik word echt droevig als ik dat soort dingen zie staan. Daarnaast vind ik je verkoopbedragen soms erg hoog ingeschaald. De Ligt zo'n 100 miljoen? Ik moet het nog maar zien. Los van zijn talent, het is en blijft een verdediger waar nu eenmaal niet zo veel voor wordt betaald. Ik verwacht dat het zeker een kwart minder zal zijn, wat alsnog een erg hoog bedrag zou zijn.

We moeten niet ineens als een bezetene met het geld gaan smijten nu er veel binnen gaat komen. We moeten juist goed blijven scouten. Tagliafico was niet duur, maar kwalitatief wel erg sterk. Ook met Tadic kocht je een eindproduct voor een schappelijke prijs. De prijs/kwaliteit blijft erg belangrijk. Wanneer je voor spelers als Doan en Odegaard de hoofdprijs gaat betalen moet je niet raar opkijken dat elke club er ineens een 'Ajax-tax' bovenop gaat gooien. Wat jij lijkt te doen is schieten met hagel, een drietal talenten kopen uit de Eredivisie, die op de bank laten belanden en dan maar hopen dat er eentje zich toevallig ontwikkeld. Ik vind dat opportunistisch. Want ik zie vervolgens een andere speler die het goed deed bij een subtopper weer vertrekken voor 2 miljoentjes. Dan verdampt het geld hard hoor.
Er is genoeg geld. Ik vind het met geld smijten prima mits er kwaliteit voor komt. Spelers die ons sterker maken. Waarbij je geen twijfel hebt of ze ons beter maken. Goedkoop is duurkoop.
Dat is iets anders dan veel geld uitgeven voor spelers waarvan je maar moet afwachten of het direct versterkingen zijn.
Op de koop dan Blind en Tadic was ook veel kritiek, ze waren zgn. te duur. Zelfde als bij Neres. Kluivert was zgn. beter.
Kwaliteit betaald zich uiteindelijk terug.
En dat betekent niet dat je niet goed moet scouten. Het een sluit het ander niet uit. Dat gaat samen.
Wat ik vooral belangrijk vind is dat er voor de komende jaren een sterk, ervaren, goed geraamte staat waarin je grote jonge talenten kunt inpassen. Spelers die die talenten bij de hand nemen, ze helpen. En die mogen van mij best veel geld kosten. Ku je bijv. voor het geld van De Ligt 2 uitstekende CV's halen moet je niet zeggen dat het veel geld is. Uiteindelijk wordt je dan beter.
Trainen en spelen met ervaren kwaliteitsspelers maken de talenten ook sneller beter. Uiteindelijk verdient zich die investering terug. Door de transfersommen van de talenten en de inkomsten uit CL voetbal.
Wat je niet uit het oog moet verliezen zijn de eigen talenten.

PostPosted: 09 Mar 2019 22:37 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Ronald de Boer
Droomaankoop: Cristian Pavon
Seizoenskaart: Nee
Ajax is heel erg goed ingelicht in de Zuid Amerikaanse markt ben ik van overtuigd. Ook die Braziliaanse jongen Anthony waar Ajax al maanden achteraan zou zitten, staat nu ook ineens in de concrete belangstelling van Arsenal en schijnen zelfs al een bod op hem van 30 miljoen te hebben gedaan. Pedrinho ook waar Ajax vroeg bij was wilde Dortmund al 30 miljoen voor betalen. Ik hoop dan ook echt dat een van die namen ook gaan komen en ze niet uiteindelijk bij Stengs eindigen dalijk zoals de afgelopen voorgaande jaren zo ging met Ajax. Je hoorde de meest veelbelovende namen iedere keer maar ze kwamen uiteindelijk elke keer met Eredivisiemiddenmaat aanzetten. Ze mogen van mij 25 miljoen voor die Pedrinho of Antony neerleggen. Zeker dadelijk met de verkoop van de ligt bijv. en Voor Pavon ook.

Post new topic  Reply to topic  [ 2073 posts ]  Previous   1 77 78 79 80 81 83  Next

All times are UTC+02:00