Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 2260 posts ]  Previous   1 84 85 86 87 88 91  Next
Author Message
PostPosted: 14 Jul 2019 11:15 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Gevoelsmatig denk ik ook dat de grootste doelstelling voor dit trainingskamp de 'Wie is mijn ideale '6'?'-vraag is.

Eiting / Schöne / Blind / Mazraoui / Martinez. Eventueel een Ekkelenkamp die er heeft gespeeld. Wie van deze spelers functioneert het beste met Marin naast hem. Want die lijkt me toch verzekerd van een 'lopende 6' plek.

Waarbij de ogen vooral op Eiting gericht zijn, aangezien ten Hag zelf ook heeft aangegeven dat hij rijp zou moeten zijn voor een basisplaats.

Ten Hag ziet echter wel dat Eiting zich heeft ontwikkeld in de tussentijd. “Vooral op fysiek vlak zie je dat terug", aldus de coach, die de vraag krijgt of het reëel is dat de middenvelder een basisplek krijgt bij Ajax. Eiting heeft zelf aangegeven de ambitie te hebben om in het begin van het seizoen meteen basisspeler te zijn bij de Amsterdammers.

"Ik denk dat dat de juiste houding is. Ik denk ook dat dat reëel is, want dat was hij vorig jaar ook toen we aan de competitie begonnen", aldus Ten Hag over Eiting, die tot op heden 23 wedstrijden in de hoofdmacht van Ajax achter de rug heeft.

PostPosted: 14 Jul 2019 11:29 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Suarez
Seizoenskaart: 428
Ik ben overtuigd van Eiting, hij gaat echt een basisplaats veroveren dit seizoen. Veel mensen vinden hem niks, alleen door die pot tegen PSV waarin iedereen slecht speelde.
Schone kan in mijn ogen echt niet meer, hij heeft zoveel geluk gehad vorig jaar dat er zo veel goede spelers om hem heen stonden. Kijk Tottenham thuis hoe hij verdedigd en omschakelt, kan echt niet. We moeten door.
Maar mijn ideale 6 is toch echt Daley Blind, maar dit gaat afhangen van de ontwikkeling van Martinez, en hoe goed Martinez als CV is.

maar een beet're club dan deze is er niet!

PostPosted: 14 Jul 2019 11:56 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Abruzzi wrote:
Ik ben overtuigd van Eiting, hij gaat echt een basisplaats veroveren dit seizoen. Veel mensen vinden hem niks, alleen door die pot tegen PSV waarin iedereen slecht speelde.
Ik ook. Ben ook overtuigd van zijn kwaliteiten. Ik heb jaren terug veel wedstrijden gezien van Jong Ajax. Dat jaar met Beek, De Jong en Nouri was fantastisch. Daarna heeft Eiting daar gespeeld. Als je ziet hoe die jonkies zo makkelijk speelde op het middenveld. Dat was echt genieten. Eiting speelde toen in een minder Jong Ajax maar hij was de sleutelspeler. Altijd aanspeelbaar en net zoals Frenkie heeft hij een geweldig oog voor positie. Alleen is Eiting aanvallend nog wat minder maar het is ook een ander type dan De Jong. Ik vond hem vorig jaar ook een sterke eerste 3 maanden spelen bij Ajax. Daarna wat minder en toen geblesseerd geraakt.
Schone kan in mijn ogen echt niet meer, hij heeft zoveel geluk gehad vorig jaar dat er zo veel goede spelers om hem heen stonden. Kijk Tottenham thuis hoe hij verdedigd en omschakelt, kan echt niet. We moeten door.
Schöne is een Ajacied in hart en nieren maar de voetballer Schöne kan eigenlijk al een jaar of 2 niet meer. Zeker niet als het totale nivo omhoog gaat, zie je hem afhaken. Zeker internationaal. Leuk voor erbij maar geen basis meer.
Maar mijn ideale 6 is toch echt Daley Blind, maar dit gaat afhangen van de ontwikkeling van Martinez, en hoe goed Martinez als CV is.
In het laatste jaar Ajax was Blind fantastisch op 6. Alleen moet je hem weghalen achterin? Zeker nu De Ligt (en De Jong) al weg zijn? Daarnaast een bijna buitenlandse achterhoede waarbij er waarschijnlijk 2 nieuwelingen achterin staan (Alvarez en Martinez of Magellan) als je Blind op 6 zet, weet ik ook niet.

Ik vraag me nog steeds af voor welke positie Martinez in eerste instantie gehaald is. Ik denk nog steeds als linksback. Tagliafico is na dit seizoen weg en als je Martinez nu als LCV gaat opstellen, is het dan logisch dat je hem volgend jaar linksback zet? Linksback spelen onder Ten Hag betekend ook, dat je aanvallend iets moet kunnen brengen en dat heeft Pierie aan de zijkant niet. Is hetzelfde als Veltman. Wober had dit ook niet. Sommige kunnen het wel een wedstrijd invullen maar zijn van nature niet zo, dat ze makkelijk mee voetballen zo strak langs de zijlijn. Martinez heeft dit wel.
Vandaar dat ik ook denk, dat Pierie zich moet richten op LCV en Martinez als linksback.

Geldt hetzelfde voor de rechterkant. Mazraoui moet je ook laten staan als back en niet overhevelen naar het middenveld. Veltman komt voetballend tekort. Als RCV vele malen sterker.

Vd Beek, Marin, Eiting en Schone zijn in principe de 4 middenvelders, die gaan strijden voor dat blok van 2. Vd Beek zal ook eerste gegadigde zijn als aanvallende middenvelder maar als Ziyech blijft, blijft dit ook een goede positie voor Ziyech. Tadic en Promes kunnen er ook spelen.

Blind heb je als noodalternatief en ik denk, dat Ten Hag een oogje heeft op Ekkelenkamp.
Jenssen heeft het ook mogen proberen maar is nog steeds te licht en Gravenberch heeft enorm veel potentie maar is nog heel jong. Oh ja De Wit heb je ook nog maar die moet je verkopen.

Ik denk dat Ten Hag nu het zo voor ogen heeft:

----------------Onana--------------
Mazraoui---Alvarez---Blind----Tagliafico
Eiting/Schone--------Beek--------Marin
Ziyech/Neres---Dolberg/Tadic--Tadic/Neres

Dit is als iedereen blijft. Promes vul je in als Ziyech of Neres vertrekken.

Met Alvarez (hoge verwachtingen) is je achterhoede meer dan compleet.
Voorin heb je voldoende mogelijkheden en ik hoop, dat er binnenkort echt witte rook komt mbt verbeterd contract Neres. Ziyech blijft kieskeurig en kan zomaar blijven. Als beide blijven zal Promes niet spelen.

Alleen het middenveld baart me een beetje zorgen. Marin vind ik een interessante speler maar hij is nieuw. Die moet zijn plekje gaan vinden net zoals het totale elftal want de sleutel-driehoek Blind-De Jong en De Ligt is voor 66% weg. Hoe gaan de betreffende spelers en het hele elftal dit vervangen. Dat is de sleutelvraag voor komende weken.

PostPosted: 14 Jul 2019 12:13 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Abruzzi wrote:
Ik ook. Ben ook overtuigd van zijn kwaliteiten. Ik heb jaren terug veel wedstrijden gezien van Jong Ajax. Dat jaar met Beek, De Jong en Nouri was fantastisch. Daarna heeft Eiting daar gespeeld. Als je ziet hoe die jonkies zo makkelijk speelde op het middenveld. Dat was echt genieten. Eiting speelde toen in een minder Jong Ajax maar hij was de sleutelspeler. Altijd aanspeelbaar en net zoals Frenkie heeft hij een geweldig oog voor positie. Alleen is Eiting aanvallend nog wat minder maar het is ook een ander type dan De Jong. Ik vond hem vorig jaar ook een sterke eerste 3 maanden spelen bij Ajax. Daarna wat minder en toen geblesseerd geraakt.
Schöne is een Ajacied in hart en nieren maar de voetballer Schöne kan eigenlijk al een jaar of 2 niet meer. Zeker niet als het totale nivo omhoog gaat, zie je hem afhaken. Zeker internationaal. Leuk voor erbij maar geen basis meer.
In het laatste jaar Ajax was Blind fantastisch op 6. Alleen moet je hem weghalen achterin? Zeker nu De Ligt (en De Jong) al weg zijn? Daarnaast een bijna buitenlandse achterhoede waarbij er waarschijnlijk 2 nieuwelingen achterin staan (Alvarez en Martinez of Magellan) als je Blind op 6 zet, weet ik ook niet.

Ik vraag me nog steeds af voor welke positie Martinez in eerste instantie gehaald is. Ik denk nog steeds als linksback. Tagliafico is na dit seizoen weg en als je Martinez nu als LCV gaat opstellen, is het dan logisch dat je hem volgend jaar linksback zet? Linksback spelen onder Ten Hag betekend ook, dat je aanvallend iets moet kunnen brengen en dat heeft Pierie aan de zijkant niet. Is hetzelfde als Veltman. Wober had dit ook niet. Sommige kunnen het wel een wedstrijd invullen maar zijn van nature niet zo, dat ze makkelijk mee voetballen zo strak langs de zijlijn. Martinez heeft dit wel.
Vandaar dat ik ook denk, dat Pierie zich moet richten op LCV en Martinez als linksback.

Geldt hetzelfde voor de rechterkant. Mazraoui moet je ook laten staan als back en niet overhevelen naar het middenveld. Veltman komt voetballend tekort. Als RCV vele malen sterker.

Vd Beek, Marin, Eiting en Schone zijn in principe de 4 middenvelders, die gaan strijden voor dat blok van 2. Vd Beek zal ook eerste gegadigde zijn als aanvallende middenvelder maar als Ziyech blijft, blijft dit ook een goede positie voor Ziyech. Tadic en Promes kunnen er ook spelen.

Blind heb je als noodalternatief en ik denk, dat Ten Hag een oogje heeft op Ekkelenkamp.
Jenssen heeft het ook mogen proberen maar is nog steeds te licht en Gravenberch heeft enorm veel potentie maar is nog heel jong. Oh ja De Wit heb je ook nog maar die moet je verkopen.

Voorin heb je voldoende mogelijkheden en ik hoop, dat er binnenkort echt witte rook komt mbt verbeterd contract Neres. Ziyech blijft kieskeurig en kan zomaar blijven. Als beide blijven zal Promes niet spelen.

Alleen het middenveld baart me een beetje zorgen. Marin vind ik een interessante speler maar hij is nieuw. Die moet zijn plekje gaan vinden net zoals het totale elftal want de sleutel-driehoek Blind-De Jong en De Ligt is voor 66% weg. Hoe gaan de betreffende spelers en het hele elftal dit vervangen. Dat is de sleutelvraag voor komende weken.
Indien iedereen fit is, Vd Beek meer naar achteren halen, Marin ook meer als verdedigende blok zetten waar eerst Frenkie en Schone speelden daar nu Vd Beek en Marin mits iedereen fit, en Alvarez blijkt te komen.
Dan zou dit mijn 11 zijn.
Onana: Mazraoui Alvarez Blind Tagliafico: Marin Vd Beek Ziyech op 10 : Neres op rechts Tadic Promes op links

PostPosted: 14 Jul 2019 13:01 

Mooi elftal inderdaad Morfeo. Dan kan je ook Bergwijn nog halen, die kan strijden met Promes en Neres voor 2 posities.

Promes - Tadic - Neres
Ziyech
Marin - Beek
Nico - Blind - Alvarez - Mazraoui
Onana

Met veel minuten voor Bergwijn voorin. Dus geen dubbele 6 maar 4-3-3 met de punt naar voren .

PostPosted: 14 Jul 2019 14:37 

Abruzzi wrote:

Zo is het probleem van vorig seizoen, te weinig snelheid en diepgang voorin, nog niet opgelost.
Imo moeten op de vleugels twee snelle spelers staan.
Zoals de selectie nu is zou ik voorin dan ook met Promes, Tadic en Neres spelen.
Tadic is eerste spits. Dolberg moet het eerst nog maar laten zien, Huntelaar is geen eerste spits en Traoré, waar ik wel veel in zie, is er nog niet aan toe.

PostPosted: 14 Jul 2019 15:31 
Erelid

renemar wrote:
Zo is het probleem van vorig seizoen, te weinig snelheid en diepgang voorin, nog niet opgelost.
Zoals de selectie nu is zou ik voorin dan ook met Promes, Tadic en Neres spelen.
Tadic is eerste spits. Dolberg moet het eerst nog maar laten zien, Huntelaar is geen eerste spits en Traoré, waar ik wel veel in zie, is er nog niet aan toe.
Vind ik wel meevallen. Met Neres en Promes heb je 2 snelle diepgaande spelers. Ziyech en Tadic zijn dan de voetballende buitenspelers. Vorig jaar had je alleen Neres en Neres heeft ook weleens vanuit het middenveld gespeeld. Met enkel Neres had je er èèn te weinig om de simpele reden, dat je er dan geen hebt als hij bv geblesseerd is (Spurs vorig jaar). Nu heb je met Promes een extra optie.

Verder vond ik de wisselwerking tussen Tadic op links met Tagliafico ook echt heel goed. Tadic speelt slim en laat andere ook beter renderen. Als spits had ie ook zijn waarde maar dan moet je op links zeker Neres of Promes opstellen.

Ik ben wel tevreden met deze 4 buitenspelers. Lang heb je ook nog. Die hangt een beetje tussen Ziyech en Neres in qua stijl.

PostPosted: 14 Jul 2019 17:36 

renemar wrote:
Vind ik wel meevallen. Met Neres en Promes heb je 2 snelle diepgaande spelers. Ziyech en Tadic zijn dan de voetballende buitenspelers. Vorig jaar had je alleen Neres en Neres heeft ook weleens vanuit het middenveld gespeeld. Met enkel Neres had je er èèn te weinig om de simpele reden, dat je er dan geen hebt als hij bv geblesseerd is (Spurs vorig jaar). Nu heb je met Promes een extra optie.

Verder vond ik de wisselwerking tussen Tadic op links met Tagliafico ook echt heel goed. Tadic speelt slim en laat andere ook beter renderen. Als spits had ie ook zijn waarde maar dan moet je op links zeker Neres of Promes opstellen.

Ik ben wel tevreden met deze 4 buitenspelers. Lang heb je ook nog. Die hangt een beetje tussen Ziyech en Neres in qua stijl.
Kan je redenering volgen maar dan is het wel een must dat Dolberg gaat presteren. Anders moet Tadic in de spits. Huntelaar als eerste spits zie ik niet zitten.

PostPosted: 14 Jul 2019 22:32 
Erelid

renemar wrote:
Kan je redenering volgen maar dan is het wel een must dat Dolberg gaat presteren. Anders moet Tadic in de spits. Huntelaar als eerste spits zie ik niet zitten.
Ook eens.
Dolberg heb ik nog steeds niet afgeschreven. Huntelaar wordt ook geen eerste spits maar als hij net zo goed is als afgelopen jaar, is het heel prettig als je die erbij hebt. Daarnaast heb ik ook veel vertrouwen in Traore.

PostPosted: 15 Jul 2019 08:37 

renemar wrote:
Ook eens.
Dolberg heb ik nog steeds niet afgeschreven. Huntelaar wordt ook geen eerste spits maar als hij net zo goed is als afgelopen jaar, is het heel prettig als je die erbij hebt. Daarnaast heb ik ook veel vertrouwen in Traore.
Dat laatste heb ik ook. Voor de toekomst. Nu is imo nog wat te vroeg.

PostPosted: 15 Jul 2019 14:05 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Bergkamp
Droomaankoop: Calvin Stengs
Zouden jullie meedogenloos doorselecteren op rechtsback? Als ik naar de beoogde basiself kijk (zie beneden) dan is dat toch de minst sterk bezette plek. Al heeft Mazroui het vorig seizoen erg goed gedaan en zal hij niet blij zijn met een plek op de bank als roulatie speler als beloning.

Onana
Mazroui - Alvarez (bijv) - Blind - Tagliafico
Marin - Ziyech - Van de Beek
Neres - Dolberg / Tadic - Tadic / Promes

Ervan uitgaande dat Ziyech nog vertrekt en Van de Beek blijft ben ik aan het dubben wat voor middenvelder er teruggehaald moet worden. Wat mij betreft hoeft dit er maar een te zijn, maar ik weet niet goed wat ik moet verwachten van Marin (in de Frenkie rol of toch defensiever als 6?). Afhankelijk daarvan moet je een creatieve middenvelder halen (Szoboszlai lijkt me wel wat) of een defensievere (Pröpper) versterking moeten halen.

Wat mij betreft is dat naast een centrale verdediger het enige dat er nog moet gebeuren. Daarnaast mogen er nog wel wat spelers vertrekken (Labyad, Kristensen, mogelijk Magallan).

PostPosted: 15 Jul 2019 14:51 

Grappig, ik vind rechtsback juist één van de best bezette posities waarbij ook direct duidelijk is hoe het ervoor staat. Twee verschillende backs die je op basis van de tegenstander kunt inzetten, en waarvan de back-up ook nog eens heel dicht tegen de basis aan zit qua niveau. Daarachter een groot talent die zich de laatste maanden in rap tempo ontwikkelt. Zou niet weten wat je daar beter kan doen.

Mazraoui zijn 1e seizoenshelft was prima en viel terug toen vermoeidheid een rol kwam spelen. Heeft zijn eerste volledige seizoen erop zitten en ik ga er vanuit dat hij vanaf nu alleen maar beter wordt en meer inhoud krijgt.

PostPosted: 15 Jul 2019 15:52 

Ik denk dat Dest onze beste RB voor de toekomst is. Sluit zelfs niet uit dat het snel zal gaan. Moderne back die alles heeft behalve de nodige speelminuten. Maar die krijgt hij dan vanzelf.

PostPosted: 15 Jul 2019 20:48 
Erelid

renemar wrote:
Ik denk dat Dest onze beste RB voor de toekomst is. Sluit zelfs niet uit dat het snel zal gaan. Moderne back die alles heeft behalve de nodige speelminuten. Maar die krijgt hij dan vanzelf.
Vind niet dat hij 'alles' heeft. Met name verdedigend moet hij nog veel leren, denk ik.

PostPosted: 16 Jul 2019 08:49 

Jnp wrote:
renemar wrote:
Vind niet dat hij 'alles' heeft. Met name verdedigend moet hij nog veel leren, denk ik.
Veel vind ik overdreven. Natuurlijk moet hij nog leren. Dat moet iedere jonge speler. Ik blijf erbij, onze RB van de toekomst. Heeft pas contract getekend maar ik zou dat nu al opwaarderen.
Zou mij niets verbazen als hij de revelatie van het seizoen wordt. Je moet voorkomen dat hij weggeplukt wordt. Er zijn volgens hem nu genoeg clubs uit de MLS die hem graag willen hebben. En het voetbal ontwikkeld zich daar snel. Bovendien zit daar ook veel geld.

PostPosted: 16 Jul 2019 14:53 

Dest is 18 jaar en heeft er net een half seizoen Jong Ajax op zitten. Laat hem nog maar een jaar zijn minuten maken in Jong en wat bekerpotjes meepakken. Bij een vertrek van Veltman wordt hij eerste stand in. Dit is een jongen die je volgend jaar pas voor de leeuwen moet gooien. Hij moet verdedigend echt nog wat stappen maken. Mazraoui doet het prima, dus lekker laten staan zo.

PostPosted: 16 Jul 2019 22:29 
Erelid

Yoran wrote:
Dest is 18 jaar en heeft er net een half seizoen Jong Ajax op zitten. Laat hem nog maar een jaar zijn minuten maken in Jong en wat bekerpotjes meepakken. Bij een vertrek van Veltman wordt hij eerste stand in. Dit is een jongen die je volgend jaar pas voor de leeuwen moet gooien. Hij moet verdedigend echt nog wat stappen maken. Mazraoui doet het prima, dus lekker laten staan zo.
Precies. Dit jaar nog een heel seizoen vlieguren laten maken en banken bij Ajax-1 (af en toe invallen).

Wel een heel groot talent dat me positief stemt. Zelfde met Schuurs, die ook stappen aan het maken is. Daarom snap ik Toby ook niet helemaal, dat hij nog een verdediger bij wil halen als vervanger van Veltman. Dan ben je dus een back-up aan het kopen op posities waar we wel grote talenten hebben lopen. Dat is iets waar Cruijff pertinent op tegen was.

PostPosted: 16 Jul 2019 22:35 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Als Kristensen én Veltman vertrekken dan is er wel erg veel talent. Te veel. Pierie, Schuurs, Dest....prima talenten, maar Europees? Ik vind de spoeling echt te dun worden als die 2 vertrekken.

PostPosted: 16 Jul 2019 22:46 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
343 wrote:
Als Kristensen én Veltman vertrekken dan is er wel erg veel talent. Te veel. Pierie, Schuurs, Dest....prima talenten, maar Europees? Ik vind de spoeling echt te dun worden als die 2 vertrekken.
Wat betreft Veltman eens, dat is een zeer bruikbare kracht. Maar aan Kristensen (of Magallan) gaan we niets missen hoor. Dat is niks en wordt ook nooit meer iets. Dat terwijl jongens als Schuurs, Martinez, Dest en Pierie mogelijk wel (gaan) voldoen. Dan investeer ik daar liever in. Bovendien hebben we meerdere multifunctionele spelers. Je kan ook Martinez centraal zetten in plaats van Pierie. Of met Alvarez schuiven naar rechtsback en Schuurs naast Blind plaatsen. Die vind ik wat rijper dan Dest. Dus Ajax heeft alsnog voldoende mogelijkheden bij een vertrek van Veltman en Kristensen en de komst van Alvarez. Als ook Magallan vertrekt (of wanneer je Schuurs wil verhuren) moet je wel overwegen wat aan te trekken. Zeker omdat er naast Dest geen verdedigers op de deur kloppen. Timber heeft echt nog wat meer tijd nodig.

PostPosted: 16 Jul 2019 23:29 

343 wrote:
Magallan zullen ze nog niet willen afschrijven en Veltman en Kristensen zullen ze inderdaad niet allebei dit seizoen al laten vertrekken. Door het goede jeugd EK van Kristensen is dit het moment om die jongen te verkopen. Hij kan echt wel wat, maar komt bij Ajax gewoon niet tot zijn recht. Daarbij geef je Veltman ook meteen de mogelijkheid om aan het einde van het seizoen uit zijn contract te lopen en een mooie stap te maken. Dest is dan een jaartje verder en kan een plek doorschuiven in de pikorde.

Het probleem zit hem naar mijn mening vooral in het feit dat de centrale verdedigers totaal niet complementair zijn aan elkaar. Overmars wordt veel geloofd en dat is volledig terecht, maar het lijkt of hij verdedigend alle spelers afzonderlijk heeft beoordeelt en niet gekeken heeft welke spelers Ajax al heeft en welke specifieke kwaliteiten nog missen. Pierie, Magallan, Martinez, Veltman en Blind kunnen namelijk, zeker Europees, geen koppels vormen door een gebrek aan fysiek/lengte.

De conclusie is daarmee eigenlijk dat wij met zijn allen moeten hopen dat Schuurs de lijn van de voorbereiding door kan trekken zodat wij bij een blessure van Alvarez niet met een kabouterverdediging spelen. Gelukkig is Luuk de Jong verkocht zullen we maar zeggen...

PostPosted: 19 Jul 2019 14:40 

PSV is druk in de weer met Berghuis momenteel.. diezelfde Berghuis zou ik hier nou graag willen zien voor de extra creativiteit die we momenteel missen. Vind het sowieso 1 van de weinige spelers in de Eredivisie die echt een versterking voor ons zou zijn. Is technisch zeer vaardig en heeft een puik rendement. Hij op de nummer 10 zou zoveel meer creativiteit aan het middenveld toevoegen, en is daarnaast Nederlands.

Kunnen we Promes niet terugsturen naar Sevilla en voor die 15 miljoen Berghuis ophalen?

PostPosted: 19 Jul 2019 14:58 

Ik denk ook dat Berghuis een prima alternatief is voor Bergwijn(zal sowieso veel duurder zijn) als Ziyech vertrekt. Bij feijenoord afgelopen seizoen geloof ik 12 keer gescoord en evenzovele assists. Best goed voor bij zo'n ploeg. Bij ons goed voor 15-20 doelpunten en idem assists.
Vind hem wel beetje een vervelende uitstraling hebben.

PostPosted: 19 Jul 2019 15:20 

renemar wrote:
Ik denk ook dat Berghuis een prima alternatief is voor Bergwijn(zal sowieso veel duurder zijn) als Ziyech vertrekt. Bij feijenoord afgelopen seizoen geloof ik 12 keer gescoord en evenzovele assists. Best goed voor bij zo'n ploeg. Bij ons goed voor 15-20 doelpunten en idem assists.
Vind hem wel beetje een vervelende uitstraling hebben.
Ik zou hem sowieso halen, of Ziyech nou wel of niet vertrekt. Is ook in alles meer een Ajax speler dan Promes.

PostPosted: 19 Jul 2019 16:15 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Leuk voor de Eredivisie, maar komt Europees te kort. Niet doen dus.

PostPosted: 19 Jul 2019 16:52 
Erelid

guy_ajax wrote:
Leuk voor de Eredivisie, maar komt Europees te kort. Niet doen dus.
Inderdaad en Berghuis wordt dan gehaald als breedte-aankoop en gaat hij dit accepteren?

Post new topic  Reply to topic  [ 2260 posts ]  Previous   1 84 85 86 87 88 91  Next

All times are UTC+01:00