Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 892 posts ]  Previous   1 24 25 26 27 28 36  Next
Author Message
PostPosted: 09 Jan 2019 17:39 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
343 wrote:
Vind het maar raar, hoor. Veltman is een rechtsback en rechtsbenige verdediger. Wober linksbenig en ook als linksback inzetbaar.
Qua positie is het niet zo heel raar omdat Magallan zijn meeste wedstrijd als linkercentrale verdediger heeft gespeeld. Magallan kan dus op beide posities centraal uit de voeten.

Vwb linksback lijkt Sinkgraven de voorkeur te krijgen nu hij fit is omdat hij aanvallender en voetballend beter is dan Wober. Alleen blijft het link om op hem te vertrouwen na al die blessures.

Bakker is er nog lang niet klaar voor.

Ik heb meer schrik voor die positie (linksback) omdat je met Magallan en Veltman centraal wel goed zit. Op linksback heb je beduidend minder alternatieven.

Daarnaast vind ik het richting volgend seizoen ook heel jammer. Van de andere kant geeft het Ajax ook weer tijd om goed te zoeken naar een alternatief. Jammer want ik vond Wober een uitstekende speler met nog genoeg potentie.

PostPosted: 09 Jan 2019 19:49 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Daarnaast vind ik het richting volgend seizoen ook heel jammer. Van de andere kant geeft het Ajax ook weer tijd om goed te zoeken naar een alternatief. Jammer want ik vond Wober een uitstekende speler met nog genoeg potentie.
Inderdaad. Denk dat we nog veel van Wober gaan horen.

PostPosted: 09 Jan 2019 19:55 
Erelid

Van de andere kant vind ik het ook een vreemde stap van Wöber zelf.

Hij "twijfelde" al over Ajax omdat hij dat niet zoveel speeltijd te gaan hebben (op zo'n jonge leeftijd). Toen Sanchez alsnog vertrok koos hij eieren voor zijn geld en kwam hij alsnog naar Ajax.

Heeft toch redelijk veel gespeeld maar door de komst van Blind toch weer wat minder.
Toch in de grote wedstrijden heeft hij zich uitstekend gemanifesteerd (hierdoor zal er wel interesse ontstaan zijn). Nu Sevilla waar ik toch ook niet verwacht, dat hij zomaar onvoorwaardelijk basisspeler wordt. Toch ook een risico al zal hij er financieel niet op achteruit gaan.

Jammer als hij vertrekt. Ik wens hem het allerbeste en als zijn talent er uitkomt, komt het wel goed met hem.

PostPosted: 09 Jan 2019 21:36 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
343 wrote:
Vind het maar raar, hoor. Veltman is een rechtsback en rechtsbenige verdediger. Wober linksbenig en ook als linksback inzetbaar.
Wober is niet geschikt voor linksback. Verwacht trouwens niet dat hij nu weg gaat. In de zomer misschien wel. Kijken hoe de selectie zich ontwikkeld. Heb zelf bij Wober het gevoel dat we nog maar 80 procent van hem hebben gezien.

PostPosted: 10 Jan 2019 08:01 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Van de andere kant vind ik het ook een vreemde stap van Wöber zelf.

Hij "twijfelde" al over Ajax omdat hij dat niet zoveel speeltijd te gaan hebben (op zo'n jonge leeftijd). Toen Sanchez alsnog vertrok koos hij eieren voor zijn geld en kwam hij alsnog naar Ajax.

Heeft toch redelijk veel gespeeld maar door de komst van Blind toch weer wat minder.
Toch in de grote wedstrijden heeft hij zich uitstekend gemanifesteerd (hierdoor zal er wel interesse ontstaan zijn). Nu Sevilla waar ik toch ook niet verwacht, dat hij zomaar onvoorwaardelijk basisspeler wordt. Toch ook een risico al zal hij er financieel niet op achteruit gaan.

Jammer als hij vertrekt. Ik wens hem het allerbeste en als zijn talent er uitkomt, komt het wel goed met hem.
Tja. Nieuwe club, nieuwe kansen.

Of hij de basis gaat halen is niet zeker, maar zijn situatie bij Ajax is op het moment redelijk uitzichtloos. Er zijn dit seizoen twee centrale verdedigers bijgehaald (Blind en Magallan). Dit moet ook wat zeggen over het geloof dat Ajax in hem heeft.

Daarnaast kom je in Spanje te wonen in een mooie stad met een goede temperatuur. Je speelt ook je wedstrijden op een hoger niveau bij een (sub)topper die zo goed als altijd wel Europees speelt.

Ik zie hem niet graag gaan, maar voor 14 miljoen mag hij van mij best vertrekken. Voor dat bedrag kun je vast nog wel ergens in Europa of Zuid-Amerika een getalenteerde centrale verdediger kopen.

PostPosted: 10 Jan 2019 10:30 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Tomza2 wrote:
Ik zie hem niet graag gaan, maar voor 14 miljoen mag hij van mij best vertrekken. Voor dat bedrag kun je vast nog wel ergens in Europa of Zuid-Amerika een getalenteerde centrale verdediger kopen.
En van dit soort uitspraken snap ik dus echt helemaal niks. We hebben Wöber echt keihard nodig dit seizoen. Wat als Blind en De Ligt geblesseerd raken of geschorst worden? Wil je dan met Schuurs gaan spelen? Wil je gokken dat je misschien nog een 'getalenteerde centrale verdediger' kunt oppikken die er meteen staat?

In dit seizoen is elke misstap er één teveel. Dan ga je toch niet je eerste back-up verkopen? En al helemaal niet voor 14 miljoen, kom op zeg.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 10 Jan 2019 10:38 
Erelid

Tomza2 wrote:
Tja. Nieuwe club, nieuwe kansen.
Ja, dit zal het wel zijn maar van de andere kant als hij naar het volgende seizoen kijkt.
De Ligt vertrekt en dan heb je nu Wober, Magallan en Blind. En wie zegt, dat Blind volgend jaar niet op het middenveld speelt?

Daarnaast speelt hij toch regelmatig en heeft in de "grote" wedstrijden toch best vaak gespeeld. Natuurlijk wil hij meer spelen en zullen de omstandigheden in Sevilla wellicht beter zijn maar hij is ook pas 20 jaar ofzo. Die stap kan hij altijd nog maken.

Ergens snap ik Ajax nog wel want met Magallan heb je al iemand extra in huis en daarnaast kan Veltman ook prima als CV spelen.

PostPosted: 10 Jan 2019 10:40 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Inderdaad. Als je nu Wöber verkoopt en Blind scheurt volgende week zijn hamstring heb je gewoon een groot probleem. En die 14 miljoen kan je echt wel laten lopen hoor. Hebben we ten eerste niet nodig en als je kampioen wordt + je laat nog wat zien in Europa krijg je die komende zomer ook wel.

PostPosted: 10 Jan 2019 10:44 

Ik denk dat het ook van belang kan zijn wat AJAX volgend seizoen gaat doen. Zijn ze ver met Vertonghen? Of hebben ze een andere LCV al op het oog?
Zou dat zo zijn dan moet je Wöber laten gaan. Bijzonder sympathieke jongen die moet gaan spelen. Ziet het ernaar uit dat het bij ons wss. niet gaat gebeuren is het voor hem ook logisch te verkassen.
Dan is het voor speler en club beter dat hij gaat. Je maakt winst op hem en gezien zijn status als wisselspeler zal je niet meer voor hem gaan krijgen. Ook voor hem is het dan beter te gaan.
Wij hebben dan Blind, De Ligt, Magallan, Veltman en evt. Frenkie nog als mogelijke CV's. Dat moet voldoende zijn in onze competitie.

PostPosted: 10 Jan 2019 10:55 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Op zich eens, maar dan verkopen in de zomer, niet nu. Veltman is echt nog niet zo ver dat je volledig op hem kunt vertrouwen. Misschien krijgt hij nog wel een terugslag, gebeurt wel vaker. De Jong moet je echt niet meer in de verdediging zetten. Die is zo belangrijk op het middenveld, die moet daar echt blijven. Hij is ook gewoon geen verdediger en tegen PSV hebben we gezien wat voor gevolgen dat kan hebben.

Dan hou je dus Blind, De Ligt en Magallan over, dat vind ik niet genoeg.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 10 Jan 2019 14:15 
Erelid

renemar wrote:
Ik denk dat het ook van belang kan zijn wat AJAX volgend seizoen gaat doen. Zijn ze ver met Vertonghen? Of hebben ze een andere LCV al op het oog?
Zou dat zo zijn dan moet je Wöber laten gaan. Bijzonder sympathieke jongen die moet gaan spelen. Ziet het ernaar uit dat het bij ons wss. niet gaat gebeuren is het voor hem ook logisch te verkassen.
Dan is het voor speler en club beter dat hij gaat. Je maakt winst op hem en gezien zijn status als wisselspeler zal je niet meer voor hem gaan krijgen. Ook voor hem is het dan beter te gaan.
Wij hebben dan Blind, De Ligt, Magallan, Veltman en evt. Frenkie nog als mogelijke CV's. Dat moet voldoende zijn in onze competitie.
Volgens mij heeft Vertonghen net zijn contract verlengd met één seizoen. Mocht Ajax hem dus willen overnemen, dan zal er voor betaald moeten worden. Levy kennende zal dit niet zomaar gaan.

PostPosted: 10 Jan 2019 14:16 
Erelid

Stormrage wrote:
En van dit soort uitspraken snap ik dus echt helemaal niks. We hebben Wöber echt keihard nodig dit seizoen. Wat als Blind en De Ligt geblesseerd raken of geschorst worden? Wil je dan met Schuurs gaan spelen? Wil je gokken dat je misschien nog een 'getalenteerde centrale verdediger' kunt oppikken die er meteen staat?

In dit seizoen is elke misstap er één teveel. Dan ga je toch niet je eerste back-up verkopen? En al helemaal niet voor 14 miljoen, kom op zeg.
Hier heb jij ook gelijk in hoor. Ik vraag mij alleen af of Ajax ooit nog 14 miljoen gaat krijgen voor Wöber, maar zoals jij al doet voorkomen: 14 miljoen is op het moment niet veel geld voor Ajax.

PostPosted: 10 Jan 2019 14:17 

Tomza2 wrote:
renemar wrote:
Volgens mij heeft Vertonghen net zijn contract verlengd met één seizoen. Mocht Ajax hem dus willen overnemen, dan zal er voor betaald moeten worden. Levy kennende zal dit niet zomaar gaan.
Dan betaal je toch. Het bedrag zal een fractie zijn van het geld dat je voor De Ligt krijgt.

PostPosted: 17 Jan 2019 17:51 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=344913

Vincenzo Millico van Torino zou Ajax een nee hebben verkocht.

PostPosted: 24 Jan 2019 19:03 
Erelid

https://twitter.com/CABJ_English/status ... 7324510208

Ajax zou een bod op Pavon voorbereiden.

PostPosted: 24 Jan 2019 19:07 

Dat is wel precies wat we nodig hebben straks. Een echte buitenspeler die een directe versterking is.

Verwacht niet dat hij haalbaar is. Of hij moet heel goed bevriend zijn met Magallan ofzo

PostPosted: 24 Jan 2019 19:21 

Riejuh wrote:
https://twitter.com/CABJ_English/status ... 7324510208

Ajax zou een bod op Pavon voorbereiden.
Toevallig eerste waar ik aan dacht bij het nieuws van de transfer van De Jong.
Deel van het geld herinvesteren in Pavon ophalen.

Of dat echt realistisch is valt af te wachten. Volgens sommige al onhaalbaar maar zit nog altijd gewoon bij Boca.

Hoe dan ook verwacht ik wel dat met de opbrengst van De Jong (en straks wellicht de Ligt) er goed geherinvesteerd gaat worden. Het geeft financiele slagkracht om spelers te halen die voorheen onhaalbaar werden geacht.

PostPosted: 24 Jan 2019 19:24 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Dat is een zeer betrouwbare journalist die dit meld.
Dan Neres naar China voor 43 miljoen en Pavon naar Ajax?
Waar kan ik tekenen?

PostPosted: 24 Jan 2019 19:27 

Morfe0 wrote:
Waar kan ik tekenen?
Of gewoon Neres en Pavon als buitenspelers.
Tadic als aanvallende middenvelder aangezien Ziyech deze zomer wel zal vertrekken.

PostPosted: 24 Jan 2019 19:31 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Appie Nouri
Droomaankoop: Lionel Messi
Seizoenskaart: Nee
Skimo wrote:
Morfe0 wrote:
Waar kan ik tekenen?
Of gewoon Neres en Pavon als buitenspelers.
Tadic als aanvallende middenvelder aangezien Ziyech deze zomer wel zal vertrekken.
Ik zie Tadic na dit seizoen sowieso liever naar de 10-positie verhuizen.

PostPosted: 24 Jan 2019 20:13 

Overmars ontkende net bij Fox Sports de interesse in Pavon niet, maar zei wel dat het deze winter niet gaat gebeuren. Verder bevestigde hij dat ze nog kijken naar een keeper.

PostPosted: 24 Jan 2019 20:14 
Beheerder

Inderdaad. Overmars bleef een beetje vaag over Pavon.

PostPosted: 24 Jan 2019 20:19 
Erelid

343 wrote:
Inderdaad. Overmars bleef een beetje vaag over Pavon.
Pavon is een speler, die haal je niet voor de bank. Als hij nu zou komen, zou dat wellicht onrust veroorzaken. Pavon mag ook niet meer in Jong Ajax uitkomen namelijk.

Is meer een speler die indirect Ziyech zou kunnen opvolgen. Zou het wel mooi vonden als we volgend jaar met Dolberg in de spits, Tadic op "10", Neres op rechts, Pavon op links kunnen spelen. En dan Van de Beek op rechtshalf en Blind op linkshalf. Dan staat er wederom een super middenveld + aanval.

PostPosted: 24 Jan 2019 20:24 
Beheerder

Hier de reactie van Overmars:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/ ... 8575590400

PostPosted: 24 Jan 2019 20:47 

343 wrote:
Laten we hopen dat dit een ongelukkig interview was.

"Magallan meer degelijkhijd en gewoon verdediger" en dan 'Wij gaan echt niks meer halen"

Geen sterk optreden. Met dan nog een kartonnen bekertje koffie in de hand.

Post new topic  Reply to topic  [ 892 posts ]  Previous   1 24 25 26 27 28 36  Next

All times are UTC+02:00