Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 931 posts ]  Previous   1 34 35 36 37 38  Next
Author Message
PostPosted: 13 Jul 2019 12:04 

renemar wrote:
Zal best een goede speler zijn, maar wij hebben onze eigen Kean t.w. Traoré. Onze spits voor de toekomst. Naast hem zijn er nog Dolberg, Huntelaar en Tadic. Imo zou dat een onzinnige aankoop zijn. Of ze zien in hem een vleugelspeler en komt hij ipv Bergwijn.
Wanneer dit gerucht waar zou zijn, gaat Ajax er waarschijnlijk vanuit dat één of meer spelers van het rijtje Van de Beek-Ziyech-Neres vertrekt. (en er achter de schermen dus al iets speelt) Dan zou bv Tadic op 10 komen, een komt er voorin ruimte vrij voor een speler als Kean.

PostPosted: 13 Jul 2019 12:24 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
DeRuit wrote:
343 wrote:
'Ajax belangrijkste kandidaat voor overname Moise Kean'
https://www.vtbl.nl/nieuws/artikel/4779 ... moise-kean
Zou de eerste speler zijn van Raiola die we kopen? Denk niet dat het gebeurt, we zijn ook goed bezet op zijn posities.
Vooral vanwege dit eerste zie ik dit ook niet gebeuren. En inderdaad het uitgesproken vertrouwen naar Dolberg en Traoré. Brobbey. Huntelaar nog aanwezig. Tadic tot 2026 getekend. Kan me niet voorstellen dat hier een kern van waarheid in zit.

PostPosted: 13 Jul 2019 12:46 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
Moet toch ook 30 miljoen kosten? Geloof er niks van dat Ajax concreet zou zijn voor hem.

PostPosted: 13 Jul 2019 13:16 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Leuke speler die Kean maar we hebben op dit moment geen spelers nodig voor die positie. Denk wel dat hij beter is dan Promes.

PostPosted: 14 Jul 2019 11:58 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Liever Bergwijn dan Keane.

PostPosted: 14 Jul 2019 12:12 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Liever Alvarez halen, Ziyech, Vd Beek en Neres verlengen en de rest ook behouden.

PostPosted: 14 Jul 2019 13:43 
Erelid

Morfe0 wrote:
Liever Alvarez halen, Ziyech, Vd Beek en Neres verlengen en de rest ook behouden.
Geen appels met peren vergelijken. Het gaat om de vermeende belangstelling van Keane. Dit is een speler voor de voorhoede. Dan liever Bergwijn.

Alvarez is een achterhoede speler dus die niet ipv Keane.

Zolang Neres en Ziyech nog niet verkocht zijn, heb je geen Keane nodig en staat los van de achterhoede.

PostPosted: 15 Jul 2019 13:35 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Bergkamp
Droomaankoop: Calvin Stengs
Je hebt al een aanvaller erbij gehaald, dus die hoeft sowieso niet te komen. Als Ziyech vertrekt zou je mijn inziens een creatieve middenvelder moeten halen (Szoboszlai?) en verder niks.

Het is nu al dringen voor de 3 aanvallende posities + creatieve middenvelder posities.

Als Van de Beek (ook) nog vertrekt dan mag er nog wel een type Pröpper bij ook, maar ik verwacht eigenlijk dat hij blijft.

PostPosted: 15 Jul 2019 16:45 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Kean? Was en is geen interesse in, aldus Overmars.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... esse-.html

PostPosted: 18 Jul 2019 13:08 
Beheerder

'Ajax gaat voor 'Abwehr-Star' Jorge Meré van FC Köln als Alvarez-deal in het water valt'
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... lukt-.html

PostPosted: 19 Jul 2019 11:30 

Niet echt een verdediger met lengte en dat is juist wat we zoeken.

PostPosted: 20 Jul 2019 20:35 
Beheerder

AJAX zou de 18-jarige Ecuadoraan Jackson Porozo (centrumverdediger willen overnemen van Santos.
https://twitter.com/futbolecuador1/stat ... 3599015936
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... -ajax.html

PostPosted: 20 Jul 2019 23:36 
Erelid

Toch eventuele vervanger van Veltman?

PostPosted: 20 Jul 2019 23:41 

Toch eventuele vervanger van Veltman?
Je zou het haast zeggen.. En wanneer Ajax hier winst op maakt, juich ik het toe. Zoals ik het lees, is deze jongen 'een sterke slopert', waar we behoefte aan hebben.

PostPosted: 21 Jul 2019 12:23 

Mag hopen dat dit niet klopt. We hebben Dest en Schuurs al ter vervanging van Veltman en daarachter zitten ook weer grote talenten .

PostPosted: 21 Jul 2019 12:40 
Erelid

de dominee wrote:
Mag hopen dat dit niet klopt. We hebben Dest en Schuurs al ter vervanging van Veltman en daarachter zitten ook weer grote talenten .
Dit was eigenlijk ook mijn eerste gedachte. De lichting onder 17 is heel sterk en veelbelovend maar ja doorbreken is een ander verhaal.

Dest wordt normaal gesproken de opvolger van Mazraoui maar meerdere backs heb je ook niet.
Centraal achterin met Alvarez, Martinez, Schuurs, Magallan en Pierie lijkt het qua toekomst wel goed te zitten. Martinez is mij inziens in eerste instantie gehaald als linksachter dus die valt dan wellicht weg. Pierie en Magallan zijn op dit moment nog twijfelgevallen.

Als je zo'n jongen relatief goedkoop kunt halen en je echt potentie in hem ziet, zou ik het toch niet laten hem te halen. En wie weet zien ze in hem een rechtsback. Je weet het niet.

PostPosted: 21 Jul 2019 16:08 

de dominee wrote:

Als je zo'n jongen relatief goedkoop kunt halen en je echt potentie in hem ziet, zou ik het toch niet laten hem te halen. En wie weet zien ze in hem een rechtsback. Je weet het niet.
Even selectief quoten: hoewel ik achterin niemand wil afschrijven, wat we missen is snelheid, power en body van een Sanchez. Wanneer Magallan niet voldoet, is het wijs door te selecteren, ookal doe je dit met het oog op volgend seizoen. Dan heeft Porozo tijd om zich aan te passen, een via Jong naar het eerste te groeien..
En wellicht loopt het anders, gaat Blind naar het middenveld, een krijg je een centrum Alvarez - Schuurs/Porozo

PostPosted: 24 Jul 2019 22:03 
Beheerder

Gerucht uit Portugal: Ajax en Bordeaux zijn geïnteresseerd in verdediger FC Porto Leite
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... porto.html

PostPosted: 24 Jul 2019 22:37 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
343 wrote:
Gerucht uit Portugal: Ajax en Bordeaux zijn geïnteresseerd in verdediger FC Porto Leite
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... porto.html
Zou 20 miljoen moeten kosten :shock: Ik geloof er niet veel van.

PostPosted: 24 Jul 2019 22:44 
Beheerder

Nee, daarom staat het bericht ook in deze topic. ;)

PostPosted: 25 Jul 2019 06:40 
Erelid

A Bola is wel redelijk betrouwbare bron voor Portugese begrippen.
Misschien zien ze in Martinez wel echt linksback willen ze Blind op 6 en dan deze Leite samen met Alvarez achterin.

PostPosted: 25 Jul 2019 07:54 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Morfe0 wrote:
Misschien zien ze in Martinez wel echt linksback willen ze Blind op 6 en dan deze Leite samen met Alvarez achterin.
Het wordt wel echt een vreemdelingenlegioen op die manier. Ik weet dat kwaliteit op één staat en nationaliteit daaronder, maar toch vind ik het jammer dat er geen geschikte Nederlandse spelers zijn voor dit Ajax (op een Bergwijn en Pröpper na).

PostPosted: 25 Jul 2019 07:58 
Erelid

Tomza2 wrote:
Morfe0 wrote:
Het wordt wel echt een vreemdelingenlegioen op die manier. Ik weet dat kwaliteit op één staat en nationaliteit daaronder, maar toch vind ik het jammer dat er geen geschikte Nederlandse spelers zijn voor dit Ajax (op een Bergwijn en Pröpper na).
De enige haalbare CV die Nederlands is en het niveau heeft is TFM maar die ligt er lang uit ivm blessure.

PostPosted: 25 Jul 2019 08:02 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Botman wellicht naar Groningen. Blind stond op het middenveld op een gegeven moment tegen Panathinaikos. Leite is een linkspoot. We hebben geen linksback achter Tagliafico waardoor Martinez daar logischer is dan op LCV.

Zou me niet verbazen als hier misschien toch een kern van waarheid in zou zitten..

Last edited by ibramovic89 on 25 Jul 2019 08:02, edited 1 time in total.

PostPosted: 25 Jul 2019 08:02 

Tomza2 wrote:
Morfe0 wrote:
Klopt wel maar nood breekt wet. Aan de andere kant verbaasd met mij niks als binnen nu en 2-3 jaar mss. wel 5 of 6 eigen talenten (buiten Dest) gaan doorbreken. Is dan een overgangsperiode.

Post new topic  Reply to topic  [ 931 posts ]  Previous   1 34 35 36 37 38  Next

All times are UTC+02:00