Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 954 posts ]  Previous   1 35 36 37 38 39  Next
Author Message
PostPosted: 25 Jul 2019 09:00 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Seizoenskaart: Nee
Morfe0 wrote:
Tomza2 wrote:
Morfe0 wrote:
A Bola is wel redelijk betrouwbare bron voor Portugese begrippen.
Misschien zien ze in Martinez wel echt linksback willen ze Blind op 6 en dan deze Leite samen met Alvarez achterin.
Het wordt wel echt een vreemdelingenlegioen op die manier. Ik weet dat kwaliteit op één staat en nationaliteit daaronder, maar toch vind ik het jammer dat er geen geschikte Nederlandse spelers zijn voor dit Ajax (op een Bergwijn en Pröpper na).
De enige haalbare CV die Nederlands is en het niveau heeft is TFM maar die ligt er lang uit ivm blessure.
Of TFM het niveau heeft is nog maar de vraag, stond vrij veel wissel bij Fulham (uit mijn hoofd).

PostPosted: 25 Jul 2019 09:34 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
20 miljoen is wel achterlijk veel geld als je kijkt hoe weinig hij gespeeld heeft... Dan neem je wel een behoorlijke gok. Al zat Neres natuurlijk ook in een soortgelijke situatie.

https://www.transfermarkt.nl/diogo-leit ... ler/357156

PostPosted: 25 Jul 2019 11:31 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Geen gerucht, maar wel iets dat in de wandelgangen rondzweeft: Malen heeft nog een 1-jarig contract. Zou dat iets zijn dat Overmars zou kunnen overwegen ook? Ook al zit hij bij Raiola..

PostPosted: 25 Jul 2019 11:35 

Geen gerucht, maar wel iets dat in de wandelgangen rondzweeft: Malen heeft nog een 1-jarig contract. Zou dat iets zijn dat Overmars zou kunnen overwegen ook? Ook al zit hij bij Raiola..
Beste aanvaller bij PSV momenteel, imo. Maar ik geloof nooit dat Overmars trek heeft in cliënten van Raiola. Zal ze eerder ontwijken dan opzoeken. Vorig jaar is er ook wat gesteggel geweest rond Kluivert in de media tussen Ajax en Raiola, dus die band zal sowieso niet geweldig zijn.

PostPosted: 25 Jul 2019 11:35 

In welke wandelgangen? Lijkt me vooral wensdenken. Persoonlijk zie ik het wel zitten overigens. Of nu halen voor 10 mln ipv Bergwijn voor 40, of komende zomer voor 0 euro halen.

PostPosted: 25 Jul 2019 11:40 

Vooral de supporterswandelgangen hoor. Niet zozeer de wandelgang rondom het kantoor van onze Marc. ;)

Maar kan me niet voorstellen dat hij níet besproken is. Zeker gezien zijn contractsituatie en 'profiel. Potentie voor Nederlands elftal etc.

Enerzijds zal Overmars Raiola willen ontwijken, anderzijds zal je ook nog wel met hem te doen blijven hebben. Situatie Gravenberch bv. Dan kan je toch maar beter hem wellicht júist opzoeken?

PostPosted: 25 Jul 2019 18:54 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Vooral de supporterswandelgangen hoor. Niet zozeer de wandelgang rondom het kantoor van onze Marc. ;)

Maar kan me niet voorstellen dat hij níet besproken is. Zeker gezien zijn contractsituatie en 'profiel. Potentie voor Nederlands elftal etc.

Enerzijds zal Overmars Raiola willen ontwijken, anderzijds zal je ook nog wel met hem te doen blijven hebben. Situatie Gravenberch bv. Dan kan je toch maar beter hem wellicht júist opzoeken?
Ik denk niet dat ze 1. een speler van Raiola kopen. 2. Een Jeugdspeler die kon blijven een, maar zelf voor een vertrek koos om zijn eerste contract ergens anders te tekenen weer terug te halen.

PostPosted: 26 Jul 2019 07:54 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
GERUCHT: Ajax en PSV volgen achttienjarige Deense verdediger Winther
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... diger.html

PostPosted: 26 Jul 2019 07:57 

DeRuit wrote:

Ik denk niet dat ze 1. een speler van Raiola kopen. 2. Een Jeugdspeler die kon blijven een, maar zelf voor een vertrek koos om zijn eerste contract ergens anders te tekenen weer terug te halen.
Hmm, dat tweede is inderdaad een goed punt. Had niet meer scherp dat hij in tegenstelling tot bv. TFM en Dilrosun wel gewoon een aanbieding had gehad. Zou dan niet het juiste signaal zijn om hem terug te halen.

PostPosted: 26 Jul 2019 16:04 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Ronald de Boer
Droomaankoop: Cristian Pavon
*** Post aangepast***
Niets van andere AJAX-sites melden aub. En was al dagen eerder gemeld.
viewtopic.php?f=10&t=3069&start=875#p149631

PostPosted: 26 Jul 2019 16:39 

Tomza2 wrote:
Morfe0 wrote:
A Bola is wel redelijk betrouwbare bron voor Portugese begrippen.
Misschien zien ze in Martinez wel echt linksback willen ze Blind op 6 en dan deze Leite samen met Alvarez achterin.
Het wordt wel echt een vreemdelingenlegioen op die manier. Ik weet dat kwaliteit op één staat en nationaliteit daaronder, maar toch vind ik het jammer dat er geen geschikte Nederlandse spelers zijn voor dit Ajax (op een Bergwijn en Pröpper na).
Hier kan Ajax toch niet zoveel aan doen? ze kunnen moeilijk Nederlands talent gaan toveren of dan maar een NL'er halen die iets minder is.

PostPosted: 07 Aug 2019 16:33 
Beheerder

Antony moet de vervanger worden van David Neres. Ajax is in gesprek met Sao Paulo en is bereid om 30 miljoen te betalen.
https://twitter.com/Rinzinho/status/1159103245584932865

PostPosted: 07 Aug 2019 16:44 

Als Neres dan toch moet gaan, zou dit in mijn ogen een prima vervanger zijn.

PostPosted: 07 Aug 2019 17:12 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
343 wrote:
Antony moet de vervanger worden van David Neres. Ajax is in gesprek met Sao Paulo en is bereid om 30 miljoen te betalen.
Zo dat is een berg geld. Kennelijk genoeg vertrouwen in hem, dat ze zo'n megatransfer aandurven.

Maar indien Neres en Ziyech vertrekken, vind ik het toch een achteruitgang. Tadic, Promes en Anthony tov Neres, Ziyech en Tadic. Misschien dat een Anthony een enorme potentie heeft maar die zal er niet direct staan itt bv Bergwijn.

Ik ga er vanuit, dat Ajax niet en 30 miljoen neerlegt voor Anthony (als vervanger van Neres) en nog eens zo'n zelfde bedrag voor Bergwijn (evt ipv Ziyech).

Kennelijk is Bergwijn dan toch afgehaakt zeker als je geen 'vreemdelingenlegioen' wil/gaat worden.

PostPosted: 07 Aug 2019 17:24 

343 wrote:
Zo dat is een berg geld. Kennelijk genoeg vertrouwen in hem, dat ze zo'n megatransfer aandurven.

Maar indien Neres en Ziyech vertrekken, vind ik het toch een achteruitgang. Tadic, Promes en Anthony tov Neres, Ziyech en Tadic. Misschien dat een Anthony een enorme potentie heeft maar die zal er niet direct staan itt bv Bergwijn.

Ik ga er vanuit, dat Ajax niet en 30 miljoen neerlegt voor Anthony (als vervanger van Neres) en nog eens zo'n zelfde bedrag voor Bergwijn (evt ipv Ziyech).

Kennelijk is Bergwijn dan toch afgehaakt zeker als je geen 'vreemdelingenlegioen' wil/gaat worden.
Maar als het bericht óók klopt dat Ajax Neres dit jaar nog niet wil laten gaan.. Sterkt ook je onderhandelingspositie naar Sao Paulo aangezien zij die 23% dit jaar niet kunnen vangen. Mag hij een jaar Anthony begeleiden. Hoeft hij niet meteen in de basis. Dan krijg je toch wel een mooie voorhoede hoor.

Edit: Overigens heeft Sao Paulo ook financiële problemen toch? En heeft het net Juanfran en Dani Alves gehaald.. Klinkt als een ideale situatie voor Overmars om met het mes tussen de tanden te onderhandelen!

https://www.goal.com/br/not%C3%ADcias/a ... bea9yx70ch

"We denken na over manieren om het [financiële] doel te bereiken, maar zonder ons team te verliezen. Onze planning is niet voor de jongens die hier kwamen om te onderhandelen. We hebben bijvoorbeeld een voorstel voor de 20 miljoen van Antony afgewezen euro, "zei manager Alexandre Bird.

Aanvankelijk wil Sao Paulo de veelbelovende spits nu niet verkopen, maar weet tegelijkertijd dat het dringend de kassier in evenwicht moet brengen. Ondanks een vertrekvergoeding van 50 miljoen euro ($ 223,5 miljoen), wordt de speler gewaardeerd op ongeveer 30 miljoen euro ($ 134 miljoen).

PostPosted: 07 Aug 2019 20:54 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
Misschien dat een Anthony een enorme potentie heeft maar die zal er niet direct staan itt bv Bergwijn.
Wat heeft Bergwijn sinds de winterstop dan laten zien volgens jou dat hij 1.) 30 miljoen waard is en 2.) er direct zou staan?

Vond Malen veel sterker de laatste maanden dan Bergwijn. Dus vind 30 miljoen achterlijk veel geld voor Stevie.

PostPosted: 07 Aug 2019 21:54 
Beheerder

Ik ook. Misschien gaat AJAX voor een Tagliafico/Martinez constructie met Neres/Antony.

PostPosted: 07 Aug 2019 22:19 
Beheerder

Via Google translate.
https://www.itromso.no/100Sport/meninge ... 7702b.html
19 year old Håkon Evjen is the prime example of the opposite in Bodø. You should not have followed so much in the hour to have noticed the narvikværning's sensational spring season. On Monday he ravaged Drammen in front of scouts from Manchester United and Manchester City. Although these clubs often see matches in Norway, the signal effect is strong. It is speculated that a sales sum of between NOK 20 and 30 million. Both Anderlecht and Ajax will, according to iTromsø, be informed that they are interested.
https://www.transfermarkt.com/hakon-evj ... ler/394688

PostPosted: 07 Aug 2019 23:19 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
rebuah wrote:
Misschien dat een Anthony een enorme potentie heeft maar die zal er niet direct staan itt bv Bergwijn.
Wat heeft Bergwijn sinds de winterstop dan laten zien volgens jou dat hij 1.) 30 miljoen waard is en 2.) er direct zou staan?

Vond Malen veel sterker de laatste maanden dan Bergwijn. Dus vind 30 miljoen achterlijk veel geld voor Stevie.
Zo bedoelde ik het ook niet. Ik heb ook al vaker aangegeven, dat 30 miljoen veel te veel is voor Bergwijn. Alleen zie je bij Bergwijn wel potentie. Net zoals Malen. Ook eens maar Malen moet het ook nog voor langere tijd laten zien.

Dat Bergwijn er direct staat, ben ik van overtuigd.

En dan moet nog blijken hoe goed die Anthony echt is. Hij is pas 19 jaar maar dan al 30 miljoen moeten kosten. Ik twijfel want dan stond hij ook wel op de radar van echte topclubs. Toch?

PostPosted: 07 Aug 2019 23:31 

Staat hij ook, City geloof ik had vorige maand nog 20 miljoen over voor hem, maar is afgewezen door Sao Paulo en ook Sporting Portugal heeft interesse.

https://saopaulo.blog/2019/08/07/r-134- ... -diz-site/

PostPosted: 08 Aug 2019 02:47 

https://qgnoticias.com/ajax-nao-desiste ... de-osasco/

Ajax geeft niet op en arriveert met $ 134 miljoen om de driekleur Antony Osasco te nemen

"Ajax terug om te wedden op Osasquense Antony, jonge spits uit Sao Paulo. De Nederlandse club zou met ongeveer 30 miljoen euro ($ 134 miljoen) voor de laatste hamer zijn en de Braziliaan pakken.

Leiders daar spraken hierover met die uit Morumbi, eerste contacten om een ​​voorstel te openen. Op 19-jarige leeftijd heeft Antony zijn voetbalschoenen klaar om het Braziliaanse voetbal te verlaten en is sinds januari het doel van Ajax - ook geciteerd door Manchester City en Sporting.

De spits werd vernieuwd als Sao Paulo tot juni 2024. Detail is dat het Osasquense-voetbal zelfs wordt gewaardeerd tegen reële waarde gewogen door Ajax. Met het contract met nog vijf seizoenen verlengd, is de beëindigingsboete echter astronomisch, ongeveer 50 miljoen euro, meer dan $ 223 miljoen"

PostPosted: 08 Aug 2019 08:48 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Freitas meldde het gisteravond ook aan mij dat Ajax 30 miljoen wil bieden voor Antony.
Hij denkt dat er een kans bestaat dat hij daarvoor komt.

PostPosted: 08 Aug 2019 08:59 

Morfe0 wrote:
Freitas meldde het gisteravond ook aan mij dat Ajax 30 miljoen wil bieden voor Antony.
Ben wel echt héél benieuwd wat de intentie dan is van Ajax en welke vrijheid Overmars heeft gekregen van de RvC. Mag bv. Anthony 'zo al' gehaald worden? Of moet Donny eerst verkocht worden? En áls Donny dan verkocht is, wordt het dan Anthony én Vanaken..? Of komt Ziyech op de plek van v/d Beek terecht?

PostPosted: 08 Aug 2019 09:08 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Morfe0 wrote:
Ben wel echt héél benieuwd wat de intentie dan is van Ajax en welke vrijheid Overmars heeft gekregen van de RvC. Mag bv. Anthony 'zo al' gehaald worden? Of moet Donny eerst verkocht worden? En áls Donny dan verkocht is, wordt het dan Anthony én Vanaken..? Of komt Ziyech op de plek van v/d Beek terecht?
Of ze willen Antony laten acclimatiseren hier, deden ze bij Neres ook de 1e jaar.
Zou mij ook niet verbazen, maar indien dit waar is , is het natuurlijk ook waar dat Vd Beek op het punt staat te vertrekken, anders gaat Ajax dit niet doen verwacht ik.
Volgende jaar gaan zowel Ziyech als Neres vertrekken, houd je alleen Promes en Tadic over.

PostPosted: 08 Aug 2019 09:24 

Morfe0 wrote:
Morfe0 wrote:
Of ze willen Antony laten acclimatiseren hier, deden ze bij Neres ook de 1e jaar.
Zou mij ook niet verbazen, maar indien dit waar is , is het natuurlijk ook waar dat Vd Beek op het punt staat te vertrekken, anders gaat Ajax dit niet doen verwacht ik.
Volgende jaar gaan zowel Ziyech als Neres vertrekken, houd je alleen Promes en Tadic over.
Snap ik, maar dan hadden ze Anthony ook een maand geleden kunnen halen toch? Eigenlijk zelfs vreemder dat Neres en Ziyech nu bij zouden tekenen en je dán juist Anthony nog zou halen..

Neemt uiteraard niet weg dat ik er blij mee zou zijn, maar ik vraag me gewoon af hoe dat precies zou werken daar in die kantoorkamers.

Post new topic  Reply to topic  [ 954 posts ]  Previous   1 35 36 37 38 39  Next

All times are UTC+02:00