Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 765 posts ]  Previous   1 5 6 7 8 9 31  Next
Author Message
PostPosted: 15 Jun 2016 15:18 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Bergkamp
Aha, dat wist ik niet dat Ajax al voor het EK contact had. Las dat ook niet uit het artikel. Nu is hij zoals je zegt alweer te duur :(

Kende em alleen van naam vanwege zijn TOTS kaart die ik in een pack had bij Fifa :P
http://www.futhead.com/16/players/25582 ... -kapustka/

PostPosted: 15 Jun 2016 16:30 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Is die jongen nu een aanvallende middenvelder of toch meer een linksbuiten? Dat zou ook wat betekenen.

PostPosted: 16 Jun 2016 11:18 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
343 wrote:
Is die jongen nu een aanvallende middenvelder of toch meer een linksbuiten? Dat zou ook wat betekenen.
Meeste wedstrijden op linksbuiten volgens http://www.transfermarkt.nl/bartosz-kap ... ler/246579

Maakt het al wat realistischer dan wanneer het een middenvelder was, maar ik denk gewoon dat het een simpel gerucht is omdat hij goed speelde.

PostPosted: 16 Jun 2016 11:25 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp
Droomaankoop: De Bruyne, Vertonghen
Seizoenskaart: I wish
Maar Overmars zou zijn club al voor het EK gepolst hebben?

PostPosted: 10 Aug 2016 10:05 
Beheerder

http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/2016/08 ... er-Ziyech/

PostPosted: 12 Aug 2016 01:01 

Ajax schijnt hem toch te volgen volgens Verweij op Twitter. Eerder deze zomer ontkende hij dit nog.

OPVALLEND: Aanwezigheid Peter Bosz bij #Ajax kan wel eens doorslag geven in keuze Hakim Ziyech ... https://t.co/oo4UtyGStq

http://m.telegraaf.nl/telesport/voetbal ... /fixtures/

PostPosted: 12 Aug 2016 01:15 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Suarez
Seizoenskaart: 428
:shock: :o HALEN.

maar een beet're club dan deze is er niet!

PostPosted: 12 Aug 2016 01:22 
Nieuwsredacteur

Things are getting serious!

Om op de zaken vooruit te lopen, ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Hij heeft uitzonderlijke kwaliteiten, maar zie ook twee nadelen:
- Overschot aan middenvelders. Verhuur dan Sinkgraven, want die heeft er echt niets aan om nóg een jaar te banken. Misschien in deal betrekken?
- Werklust, of beter het meeverdedigen, zoals Pushkin terecht al noemde. Wel een puntje dat nogal van belang is bij Bosz. Zou goed kunnen komen als je Klaassen en Gudelj (Bazoer laat ook geregeld gemakzuchtig z'n mannetje lopen) volledig in dienst van hem laat spelen? Moeten we dat willen? En dan nog is het de vraag of het druk zetten nog goed loopt...

Van Halst noemde trouwens 15 miljoen, dat gaat Ajax nooit betalen. Tien miljoen maximaal gok ik, gaat Twente daarmee akkoord?

Heel benieuwd hoe dit afloopt...

PostPosted: 12 Aug 2016 01:24 
Beheerder

Inderdaad. Uiteraard goede voetballer, maar over zijn mentaliteit ben ik wat minder te spreken. Al voordat de interesse van AJAX er was.
De komst van Ziyech zou misschien ook wel betekenen dat er een middenvelder vertrekt?

Maar AJAX zet hoog in. Bailey, Ziyech...als ze er eentje voor rond de 9 a 10 miljoen weten te halen en misschien nog een linksback dan ben ik tevreden.

PostPosted: 12 Aug 2016 01:31 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Suarez
Seizoenskaart: 428
Meeverdedigen? Dat doen de achterste 6 maar. Als je voetballend zo goed bent hoeft dat niet zo. Gudelj aub eruit. En Sinkgraven kan als backup van Younes spelen en van Ziyech of op 7.
------ Ziyech ---------
------------Klaassen-
----Bazoer-----------
Rdwld-Velt-Sanchez-Tete.

maar een beet're club dan deze is er niet!

PostPosted: 12 Aug 2016 03:13 

Abruzzi wrote:
Meeverdedigen? Dat doen de achterste 6 maar. Als je voetballend zo goed bent hoeft dat niet zo. Gudelj aub eruit. En Sinkgraven kan als backup van Younes spelen en van Ziyech of op 7.
------ Ziyech ---------
------------Klaassen-
----Bazoer-----------
Rdwld-Velt-Sanchez-Tete.
Misschien de voormalige barcelona-opstelling?

Cillessen

Tete- Veltman- Sanchez- Dijks

Bazoer - Riedewald

Klaassen - Ziyech - Sinkgraven/Younes

Traore/Cassierra

PostPosted: 12 Aug 2016 08:26 

http://m.telegraaf.nl/telesport/voetbal ... elesporttf

PostPosted: 12 Aug 2016 08:27 

Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Drie jaar geleden moest Ajax Ziyech nog halen als verdedigende middenvelder en nu zou hij opeens niet meer kunnen meeverdedigen. Wat een bullshit. Als ik trainer van FC Twente was zou ik ook zeggen ''blijf nou maar in godsnaam voorin staan en laat die andere losers maar verdedigen''. Ik denk namelijk dat hij helemaal niet de opdracht krijgt om mee te verdedigen.

Ziyech wordt vergeleken met Sneijder maar de Sneijder van 2010 was ook een hele andere dan die in 2014.

Ik zie Ajax trouwens best 14 miljoen aftikken hoor. En vind dat nog best een marktconform bedrag gezien zijn prestaties en contractduur. Het beeld dat Ajax nooit betaald klopt niet echt naar mijn mening. Sinkgraven kostte maarliefst 8(!!) miljoen euro en dat was een talent. Niets meer dan een veelbelovend talent die het een half jaar leuk deed bij Heerenveen. Deze zomer is er dik 10 miljoen uitgegeven voor twee Colombiaanse talenten en ik vind twee miljoen euro best een fors bedrag om een speler voor een jaartje te huren (ik ben er blij mee, daar niet van).

--------Cillessen---------
Tete--Veltman--Sanchez
---- Bazoer--Riedewald
----Klaassen------------
--------Ziyech-----------
El Ghazi - Traoré - Younes

PostPosted: 12 Aug 2016 09:24 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Mocht AJAX echt voor Ziyech gaan waarom dan nu pas?

Zo'n speler heb je (ook) nodig in voorronde CL en hoe later hij komt, kan er een aantrekkelijke optie (namelijk CL-VOETBAL) wegvallen.

Ziyech zorgt natuurlijk voor de ontbrekende creativiteit maar dit betekend ook, dat of een toptalent (Nouri en vd Beek) minder aan spelen toe komen of een andere dure aankoop (Sinkgraven of Gudelj) weg kunnen. Ook dan definitief einde voor Schone en Serero.

Met Ziyech los je evt ook de nog gewenste buitenpositie op want hij kan ook hangend vanaf de buitenkant spelen.

Ik denk, dat Ziyech Inter niet ziet zitten. Daarnaast is gebleken dat de boer nogal eens moeite heeft met dit type speler. Everton is natuurlijk ook een mooie optie en springplank. Als Ziyech voor het voetbal kiest, heeft AJAX met Bosz een goede kans.

PostPosted: 12 Aug 2016 09:28 

Fernando Redondo wrote:
Mocht AJAX echt voor Ziyech gaan waarom dan nu pas?

Zo'n speler heb je (ook) nodig in voorronde CL en hoe later hij komt, kan er een aantrekkelijke optie (namelijk CL-VOETBAL) wegvallen.

Ziyech zorgt natuurlijk voor de ontbrekende creativiteit maar dit betekend ook, dat of een toptalent (Nouri en vd Beek) minder aan spelen toe komen of een andere dure aankoop (Sinkgraven of Gudelj) weg kunnen. Ook dan definitief einde voor Schone en Serero.

Met Ziyech los je evt ook de nog gewenste buitenpositie op want hij kan ook hangend vanaf de buitenkant spelen.

Ik denk, dat Ziyech Inter niet ziet zitten. Daarnaast is gebleken dat de boer nogal eens moeite heeft met dit type speler. Everton is natuurlijk ook een mooie optie en springplank. Als Ziyech voor het voetbal kiest, heeft AJAX met Bosz een goede kans.
Ik denk nu pas omwille van het feit dat hij opnieuw weinig uitzicht op speeltijd heeft, nog steeds niet verkocht is, heeft aangegeven toch open te staan voor een Nederlandse topclub en vanwege de Milik miljoenen natuurlijk.

Last edited by rebuah on 12 Aug 2016 10:24, edited 1 time in total.

PostPosted: 12 Aug 2016 09:51 

Dat en het feit dat Bosz wel iemand is die op basis van argumenten beslist en dus eerst wilde weten wat hij had rondlopen. Dat Ziyech voor het voetbal (Ajax) kiest is ook niet uit te sluiten want hij liet het geld van Feyenoord ook links liggen.

PostPosted: 12 Aug 2016 11:02 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Luis Suarez
Zou wel extreem lekker zijn zeg. Dan is Ajax op een gegeven moment helemaal niet meer te stuiten denk ik zo.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 12 Aug 2016 12:23 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Die gaat niet komen voordat Klaassen, Bazoer of Gudelj weggaat.

PostPosted: 12 Aug 2016 13:13 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari, Johan, Marco
Droomaankoop: Franklin Rijkaard
Seizoenskaart: Helaas....
Leonel wrote:
Die gaat niet komen voordat Klaassen, Bazoer of Gudelj weggaat.
Het visioen Gudelj in een Inter shirt komt steeds terug. :343:

PostPosted: 12 Aug 2016 14:06 
Beheerder

343 wrote:
We kunnen nog lang over Ziyech praten, maar is nooit optie geweest, volgens Verweij (die nu wel extreem bezig is met het achterwerk van Overmars. Goede dag.)
https://twitter.com/MikeVerweij/status/ ... 00?lang=nl
Wat G-J al zei....eergisteren meldde Verweij nog dat Ziyech nooit een optie is geweest voor AJAX.
Gisteren opeens wel weer....en zijn tweet van eergisteren is verwijderd. Stinkt een beetje.

EDIT: voor wat het waard is: https://twitter.com/JoeriBorrius/status ... 4014907396

PostPosted: 12 Aug 2016 20:34 

Even een redenatie over Ziyech.

Je kan veel zeggen over Mike Verweij; maar hij is niet van het populistische namen droppen, uiteindelijk heeft hij vaak gelijk én de primeur.

Dat hij eerst zei dat Ziyech geen optie was zou kunnen omdat hij, als journalistische ijdeltuit, het nieuws zelf wilde brengen en wilde voorkomen dat andere media ermee zouden komen.

Niet voor niets brengt hij zijn ''BREAKING'' nieuws altijd na middernacht als andere media de deadlines al hebben gehad of al liggen te pitten.
Hij geniet er nu ook van dat mensen bij 'm aan het bedelen zijn om wat info over Ziyech.

Hij komt toch niet voor niets met dat nieuwsbericht? En dat zinnetje over Bosz is wel erg specifiek. Ziyech koos met Twente puur voor het voetbal en niet voor het geld. Het klinkt aannemelijk dat hij gecharmeerd is van een trainer als Bosz en Ajax daarom als een serieuze optie ziet - en dan kan het opeens snel gaan.

Misschien is de wens de vader van de gedachte maar ik kijk de komende dagen rond middernacht toch maar op twitter en hoop het de zin ''BREAKING Ziyech naar Ajax''.

PostPosted: 12 Aug 2016 20:51 

guy_ajax wrote:
Even een redenatie over Ziyech.

Je kan veel zeggen over Mike Verweij; maar hij is niet van het populistische namen droppen, uiteindelijk heeft hij vaak gelijk én de primeur.

Dat hij eerst zei dat Ziyech geen optie was zou kunnen omdat hij, als journalistische ijdeltuit, het nieuws zelf wilde brengen en wilde voorkomen dat andere media ermee zouden komen.

Niet voor niets brengt hij zijn ''BREAKING'' nieuws altijd na middernacht als andere media de deadlines al hebben gehad of al liggen te pitten.
Hij geniet er nu ook van dat mensen bij 'm aan het bedelen zijn om wat info over Ziyech.

Hij komt toch niet voor niets met dat nieuwsbericht? En dat zinnetje over Bosz is wel erg specifiek. Ziyech koos met Twente puur voor het voetbal en niet voor het geld. Het klinkt aannemelijk dat hij gecharmeerd is van een trainer als Bosz en Ajax daarom als een serieuze optie ziet - en dan kan het opeens snel gaan.

Misschien is de wens de vader van de gedachte maar ik kijk de komende dagen rond middernacht toch maar op twitter en hoop het de zin ''BREAKING Ziyech naar Ajax''.
Ik hoop op hetzelfde scenario :ajaxsjaal:

PostPosted: 12 Aug 2016 22:01 

Fernando Redondo wrote:
Daarnaast is gebleken dat de boer nogal eens moeite heeft met dit type speler.
El Hamdaoui, Denswil en Zivkovic om er een paar te noemen: enerzijds houd je eenheidsworst over maar ze hebben stuk voor stuk De Boers ongelijk niet bewezen. En kijk naar een Maher die een paar jaar terug op het toppunt van zíjn hype ook moest en zou komen, daar mag je blij mee zijn dat ze die toen niet hebben gehaald.

Verder is de vergelijking die een paar dagen terug voorbij kwam met Riquelme een treffende, typische vlag-op-een-modderschuit voetballers waarbij complete middelmatige elftallen aan zulke spelers worden opgehangen. Het werkt bij Twente maar past het ook bij Ajax?

Ben zeker niet overtuigd van het mogelijke slagen van Ziyech. Je koopt'm op het toppunt van z'n hype, kost dus per definitie te veel, kan het amper beter doen qua statistieken dan wat-ie bij Twente heeft laten zien, wat zorgt voor een negatieve spiraal. Dan heb je nog de Afrika Cup, en het is ook niet zo dat iemand naarmate hij ouder wordt nog steeds voor Milik-achtige bedragen te verkopen is, wat zomaar even wordt aangenomen.

'Het is niet de bedoeling dat je Peter Bosz tegenspreekt. Hij neemt bovendien allemaal mensen mee die het met hem eens zijn. Het begint al met Hendrie Krüzen, z'n assistent, en het eindigt met z'n ex-vrouw die de was gaat doen.' - Marcel van Roosmalen

PostPosted: 12 Aug 2016 22:35 
Beheerder

Ja, en wat gebeurt er met Nouri?
Er lijkt nog dit weekend witte rook te zijn, maar of de nieuwe club AJAX is valt nog af te wachten.
https://mobile.twitter.com/Sxndxr/statu ... 1385584640

PostPosted: 12 Aug 2016 23:31 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
343 wrote:
Ja, en wat gebeurt er met Nouri?
Er lijkt nog dit weekend witte rook te zijn, maar of de nieuwe club AJAX is valt nog af te wachten.
https://mobile.twitter.com/Sxndxr/statu ... 1385584640
En wat gebeurd er met Vd Beek, De Jong, Schone en Serero? Of wellicht Sinkgraven en Gudelj.

Ik blijf in dubio.
Ziyech is/was de beste speler en zeker de beste middenvelder van de eredivisie vorig jaar. Dan kun je wachten, dat de top 3 je gaat overnemen. Ajax mist in mijn ogen zeker creativiteit op het middenveld. Iets wat Ziyech natuurlijk zeker heeft.

"We" roepen al jaren om een toptransfer en dit is er eentje, waarbij de kans van slagen heel groot is. Daarnaast zal hij na Ajax ook niet voor niks de deur uitlopen dus, kan het.

Daarnaast is Ziyech natuurlijk verder dan Nouri en vd Beek dus zou je er op vooruit gaan. Ziyech geeft natuurlijk geen garantie voor prijzen maar dit doen Nouri en vd Beek ook niet.

Wat natuurlijk ook meespeelt, De Boer mocht Gudelj en Sinkgraven voor veel geld halen. Dit waren ook de betere middenvelders van dat moment. Nu betreft het èèn speler maar tegelijkertijd zijn Sinkgraven en Gudelj nog steeds niet doorgebroken.

Ajax staat natuurlijk bekend om geen koopclub te zijn en zelf op te leiden. Bosz zou kunnen spelen met Gudelj, Sinkgraven en Ziyech. Allemaal gekochte spelers terwijl je Nouri en vd Beek ook hebt.

Ik weet het nog niet wat Ajax moet doen. Als ie naar PSV vertrekt, krijgt iedereen (en zeker Overmars) bij Ajax de zwarte piet toegewezen en is PSV al zeker kampioen.

Het is me allemaal heel toevallig, dat de Telegraaf nu ineens weer melding maakt en Ziyech klaarblijkelijk al afscheid genomen heeft van Twente. Ajax wilde natuurlijk eerst die topspits afronden en schakelt nu wellicht direct door. Ik ben benieuwd.

Post new topic  Reply to topic  [ 765 posts ]  Previous   1 5 6 7 8 9 31  Next

All times are UTC+01:00