Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 743 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 30  Next
Author Message
 Post subject: Re: Mogelijke Aanwinsten
PostPosted: 07 May 2019 13:15 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Pierie en deze jongen kunnen nog in Jong Ajax spelen.
Wober heeft ook redelijk wat gespeeld en Pierie kan dat dus ook prima. Is ook geen linksback en dus is een backup wel nodig daar. Sinkgraven zal dan of naar het middenveld gaan of er wordt afscheid van genomen verwacht ik.

PostPosted: 07 May 2019 14:07 

DeRuit wrote:
Snake wrote:
Miro wrote:

Haha ik zei het toch;)
Zie voetbalzone.
Mooie gok! Kende hem niet maar lijkt me een interessante speler. Jong, goede opbouwer, goede mentaliteit, international, relatief goedkoop (vermoedelijk).

Volgens de cijfers alleen niet echt een linksback, dus hoe De Telegraaf daar bij komt.. Vergelijkbaar met Blind. In nood kan ie er spelen, maar veel beter als lcv.

Hoe zou Ajax dit daadwerkelijk zien? Met hem erbij heb je 3 man voor lcv voor volgend jaar. Misschien toch Blind naar het middenveld, of zien ze Pierie misschien nog niet meteen aanhaken en zetten ze die een jaar bij Jong? Dan heb je wel de ruimte voor Martinez.
Je kan iemand met 50 duels in de eredivisie toch niet meer stallen in Jong Ajax. Zelf zegt hij ook nieuwe prikkels nodig te hebben. Ik denk dat deze aankoop gewoon linksback moet worden. Er is een gat achter Nico en volgend jaar is Nico waarschijnlijk weg.
Eigenlijk niet nee, maar hij is nog maar 18 en krijgt de tijd om de stap hoger te zetten. Dan is Jong wel een prima uitkomst toch? Martinez is in principe gewoon geen linksback.

PostPosted: 07 May 2019 16:46 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Volgens ESPN staat Alvarez bovenaan het lijstje bij Ajax als De Ligt word verkocht.
Alvarez en Martinez centraal achterin Blind op 6?

PostPosted: 07 May 2019 23:18 
Erelid

Morfe0 wrote:
Volgens ESPN staat Alvarez bovenaan het lijstje bij Ajax als De Ligt word verkocht.
Zou meer dan prima zijn wat mij betreft.

PostPosted: 08 May 2019 00:14 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Morfe0 wrote:
Of dit prima is, weet ik niet. Twee nieuwe jonge buitenlandse aankopen, die de verdediging moeten leiden in een voor hun nieuw systeem?

Ik zou ten alle tijden Blind achterin houden. Ik heb ook altijd gepleit voor Blind als nr 6 maar zoals hij nu speelt, zou ik hem achterin houden. Juist deze Blind kan straks een Alvarez of Martinez laten wennen aan het systeem.

Je gaat straks al een steunpilaar zeker missen (De Ligt) en dan ook nog Blind daar weghalen, lijkt me teveel van het goede.

Ik ben zeer gecharmeerd van Alvarez. Maakt bij het mexicaanse elftal altijd een zeer goede indruk (zelfs op meerdere posities). Ik vind hem ook wel iets weghebben van De Ligt. Op jonge leeftijd al zo ver zijn (ook mentaal) zegt ook iets over hem.

De naam Alvarez zingt al een hele tijd rond en hopelijk hengelen ze hem binnen als vervanger van De Ligt.

PostPosted: 08 May 2019 03:34 

Morfe0 wrote:
Of dit prima is, weet ik niet. Twee nieuwe jonge buitenlandse aankopen, die de verdediging moeten leiden in een voor hun nieuw systeem?

Ik zou ten alle tijden Blind achterin houden. Ik heb ook altijd gepleit voor Blind als nr 6 maar zoals hij nu speelt, zou ik hem achterin houden. Juist deze Blind kan straks een Alvarez of Martinez laten wennen aan het systeem.

Je gaat straks al een steunpilaar zeker missen (De Ligt) en dan ook nog Blind daar weghalen, lijkt me teveel van het goede.

Ik ben zeer gecharmeerd van Alvarez. Maakt bij het mexicaanse elftal altijd een zeer goede indruk (zelfs op meerdere posities). Ik vind hem ook wel iets weghebben van De Ligt. Op jonge leeftijd al zo ver zijn (ook mentaal) zegt ook iets over hem.

De naam Alvarez zingt al een hele tijd rond en hopelijk hengelen ze hem binnen als vervanger van De Ligt.
Ik denk ook niet dat Blind verschoven wordt. Ervaring is zo belangrijk, hij ziet het spel goed en kan dus de verdediging aansturen, en met twee jonge gasten ben je gewoon minder stabiel. Ik vermoed nog steeds dat die Martinez voor links back komt. Voor LCV heb je al Blind en Pierie en rechts in principe Magallan en Schuurs.

PostPosted: 08 May 2019 12:20 
Erelid

Er gaan een hoop verhalen rond over die Martinez. Ik las ook ergens, dat een type Tagliafico is. Iemand, die de hele linkerkant kan bestrijken, heeft hetzelfde gif als Tagliafico maar men beschrijft hem als een meer verfijnde voetballer. Ik denk ook, dat hij in eerste instantie komt als linksback. Zo kan hij wat rustiger gebracht worden. Je weet al dat Tagliafico na volgend jaar vertrekt en mocht er toch nog een echte topclub komen dan blijft Tagliafico ook niet en heb je een vervanger in huis.

Ook kun je Pierie en deze jongen wat uittesten wie er voor welke positie moet strijden. Wie weet zien ze in Pierie ook in eerste instantie een back, die later moet doorgroeien.

PostPosted: 08 May 2019 12:50 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Seizoenskaart: Nee
Er gaan een hoop verhalen rond over die Martinez. Ik las ook ergens, dat een type Tagliafico is. Iemand, die de hele linkerkant kan bestrijken, heeft hetzelfde gif als Tagliafico maar men beschrijft hem als een meer verfijnde voetballer. Ik denk ook, dat hij in eerste instantie komt als linksback. Zo kan hij wat rustiger gebracht worden. Je weet al dat Tagliafico na volgend jaar vertrekt en mocht er toch nog een echte topclub komen dan blijft Tagliafico ook niet en heb je een vervanger in huis.

Ook kun je Pierie en deze jongen wat uittesten wie er voor welke positie moet strijden. Wie weet zien ze in Pierie ook in eerste instantie een back, die later moet doorgroeien.
Verhaal van Telegraaf die weer eens poep l#llen.

PostPosted: 08 May 2019 15:46 

Droomaankoop: Apatosaurus ajax
Seizoenskaart: Ne
Kijk op Adam Hložek uit Sparta Praag. Hij is 16 jaar oud en speelt voor Sparta Praag A-team. :shock:

PostPosted: 09 May 2019 17:44 

http://www.soccernews.nl/news/579260/aj ... ddenvelder

Noorse middenvelder, Tobias Borchgrevink Borkeeiet, van 20 jaar oud van Stabaek IF (1.86m ) zou in de belangstelling staan van o.a. Ajax

PostPosted: 14 May 2019 00:21 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Bergwijn???

https://www.telegraaf.nl/sport/3581741/ ... r-bergwijn

PostPosted: 14 May 2019 00:37 
Erelid

Leonel wrote:
Past prima bij Ajax.
Allen verwacht ik niet dat dit ook echt gaat gebeuren.

PostPosted: 14 May 2019 01:55 
Erelid

Vraag me af of Ajax de stap wil zetten om 35 a 40 miljoen wil betalen voor één speler. Stel je zou Ziyech verkopen voor 40 miljoen. Waarom dan ook eigenlijk niet?

Want voor minder ga je hem echt niet krijgen. Wel een prima speler natuurlijk. Zou echt een versterking zijn, en Nederlands.

PostPosted: 14 May 2019 04:04 

Vraag me af of Ajax de stap wil zetten om 35 a 40 miljoen wil betalen voor één speler. Stel je zou Ziyech verkopen voor 40 miljoen. Waarom dan ook eigenlijk niet?

Want voor minder ga je hem echt niet krijgen. Wel een prima speler natuurlijk. Zou echt een versterking zijn, en Nederlands.
Pavon en die Antony moeten ook zoiets kosten. Dan kan je misschien beter Bergwijn halen.

PostPosted: 14 May 2019 07:52 

Droomaankoop: Luis Suarez
Maar wel voor een redelijk bedrag, we moeten niet PSV gaan sponsoren, die gaan natuurlijk extra veel vragen aan Ajax.
25 milj. Max.

PostPosted: 14 May 2019 07:55 

Ze zeiden laatst wel dat Ajax alleen interesse had in Edson Alvarez om de prijs op te drijven. Misschien dan 25 miljoen voor Bergwijn en de interesse in hem terugtrekken :P

Lijkt me wel een aardig schot hagel van de Telegraaf. Kop met Ajax gaat vol voor Bergwijn en dan in het stuk tekst schrijven ze dat er gesproken is over Bergwijn.

PostPosted: 14 May 2019 08:27 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
DeRuit wrote:

Pavon en die Antony moeten ook zoiets kosten. Dan kan je misschien beter Bergwijn halen.
Ik weet niet of die meer kosten.

Ik vind het veel te veel. Tegen AZ ook weer niet gezien. Vind hem 15-20 miljoen waard. Ten hoogste. Nooit aan beginnen. Als je psv-ers haalt haal dan de jeugd die er nu aankomt.
Overigens wel het soort buitenspeler die ik graag zie komen.

PostPosted: 14 May 2019 08:53 
Erelid

Hahaha, ze doen het gewoon echt. Verwacht niet dat ie ook daadwerkelijk gaat komen, maar het is wel even spierballen laten zien. :lol:

PostPosted: 14 May 2019 09:01 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Matthijs de Ligt
Dom, dom, dom. Hij kost minimaal 34 miljoen. En dat voor een Eredivisiespeler! Dan kun je nauwelijks nog andere spelers halen.

PostPosted: 14 May 2019 09:12 

Vind ik veel te veel geld. Kun je imo 2 prima buitenspelers voor halen. Alleen omdat hij Nederlander is zoveel te betalen vind ik ridicuul.

PostPosted: 14 May 2019 09:24 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Zlatan
Gewoon lekker onrust zaaien, doen ze goed. Dat bedrag gaan ze toch wel krijgen, is het niet van ons dan is het wel uit het buitenland. Ik ben er zelf meer voorstander voor om dan voor dat geld een Pavon of ander pareltje te halen. Zo'n Bergwijn is hier niet voor niks vertrokken en zie ik, als hij zou komen, toch meer als een soort van geldwolfje.

PostPosted: 14 May 2019 09:28 

DeRuit wrote:

Dat lijkt mij niet, maar Pavon en Antony zitten nog lang niet op het niveau Bergwijn. Bergwijn is een directe versterking, die 2 hebben tijd nodig.

Je moet de kas van PSV niet overbodig gaan spekken vind ik, maar als je qua prijs dichtbij een bod van een buitenlandse club kan zitten, waarom niet? Als ie voor 25 miljoen naar Inter kan, en Ajax 30 moet betalen, vind ik dat nog acceptabel. PSV krijgt de centen toch wel binnen, met het verschil dat ie dan naar de directe concurrent gaat. Dan verzwakt PSV en wordt Ajax echt sterker. Maar als je dermate moet betalen voor de Ajax-tax, dan laat maar lekker zitten.

PostPosted: 14 May 2019 09:35 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Gaat toch niet komen. Ajax gaat echt niet ineens het transferrecord verdubbelen voor een Eredivisiespeler, no way.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 14 May 2019 09:37 

Brasil wrote:
Gewoon lekker onrust zaaien, doen ze goed. Dat bedrag gaan ze toch wel krijgen, is het niet van ons dan is het wel uit het buitenland. Ik ben er zelf meer voorstander voor om dan voor dat geld een Pavon of ander pareltje te halen. Zo'n Bergwijn is hier niet voor niks vertrokken en zie ik, als hij zou komen, toch meer als een soort van geldwolfje.
Maar hij is juist niet vertrokken om geldredenen ofzo. En als hij naar het buitenland kan (waar het op lijkt) en voor Ajax zou kiezen, is het juist geen geldwolf lijkt mij.

PostPosted: 14 May 2019 09:46 
Erelid

Seizoenskaart: 125
Dit is gewoon machtsvertoon denk ik. Of AJAX dit zelf bij de Telegraaf heeft ingefluisterd om die reden is giswerk maar zou me niet verbazen.
Ajax zal niet dat geld neerleggen maar het is puur om te laten zien dat als ze willen ze het nu wel zouden kunnen. Zou mijn inziens teveel geld zijn (ook al is het wel een type wat goed bij ons past).

Post new topic  Reply to topic  [ 743 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 30  Next

All times are UTC+01:00