Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1111 posts ]  Previous   1 4 5 6 7 8 45  Next
Author Message
PostPosted: 17 Aug 2015 12:13 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Type Van Ginkel

PostPosted: 17 Aug 2015 13:22 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Droomaankoop: -
Seizoenskaart: Geen
Witte Gullit wrote:
Waarom "zucht"? Schijnt een enorm talent te zijn. Enige bedenking bij deze transfer heb ik omdat ik bang ben dat hij Nouri en vd Beek in de weg gaat lopen; hij is immers van dezelfde generatie.
Juist, en dat heb ik ook. Ajax is Rupsje Nooitgenoeg...

Een echte Ajacied paai je niet met een kampioenschap. Die paai je met voetbal. Voetbal dat bij Ajax hoort. Voetbal vol bravoure. De echte Ajacied is een purist. Een idealist. Een kampioenschap is slechts een bonus.

PostPosted: 17 Aug 2015 13:25 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Ovenwant wrote:
Witte Gullit wrote:
Waarom "zucht"? Schijnt een enorm talent te zijn. Enige bedenking bij deze transfer heb ik omdat ik bang ben dat hij Nouri en vd Beek in de weg gaat lopen; hij is immers van dezelfde generatie.
Juist, en dat heb ik ook. Ajax is Rupsje Nooitgenoeg...
Qua jonge talenten met potentieel mag Ajax van mij best rupsje nooitgenoeg zijn zolang er maar een idee achter zijn komst zit.

PostPosted: 17 Aug 2015 13:28 

Dan vraag ik me af wat er in een paar weken tijd is veranderd aan het idee achter de komst van De Jong...

Een echte Ajacied paai je niet met een kampioenschap. Die paai je met voetbal. Voetbal dat bij Ajax hoort. Voetbal vol bravoure. De echte Ajacied is een purist. Een idealist. Een kampioenschap is slechts een bonus.

PostPosted: 29 Nov 2015 22:06 
Erelid

Ik zie voor volgend seizoen wel een aantal dilemma's...

-Andersen die weer terug komt en het prima doet bij Willem 2
-Nouri die dan weer een jaar Jupiler League ervaring heeft, en het grootste talent van ons is (kijk bijvoorbeeld wat VD Beek al wel niet kan laten zien).
-VD Beek weer een jaar verder, die nu al een prima pot op de mat kan leggen.
-Sinkgraven weer een jaar verder die steeds beter begint te spelen.
-Klaassen die zojuist verlengt heeft.
-Bazoer die nog tot 2020 vastligt.
-Gudelj die nog enorm lang vastligt en voor een enorm bedrag gekocht is.
-Eiting die sterspeler in de A1 is.
-Serero die we ook nog hebben rondlopen hier...

Hoe gaan we dit oplossen? Die spelers moeten allemaal aan minuten gaan komen... Ik zou Serero deze winter al proberen te verkopen. Hij is gewoonweg overbodig geworden, evenals Duarte die ook nog ergens rondloopt.

Ook al is hij hier nog maar net en een "stabiele kracht", zou ik proberen Gudelj voor te verkopen met dikke winst aankomende zomer. Laat hem nog maar een paar vrije trapjes nemen en een paar cornertjes assists geven, waardoor hij aan het einde van het seizoen op ongeveer 10 goals en 10 assists uitkomt. Hij ziet er daarbij professioneel uit, lijkt krachtig en fysiek en heeft een afstandsschot en is echt een typische speler voor ergens in Engeland. Ik zou hem dus proberen te verkopen deze zomer.

Dan houden we over:
-(Sinkgraven/Andersen/Nouri)-----(Klaassen/VD Beek)-
------------------------(Bazoer/Eiting)---------------------

PostPosted: 30 Nov 2015 09:34 

RogerGarcia wrote:
Ik zie voor volgend seizoen wel een aantal dilemma's...

-Andersen die weer terug komt en het prima doet bij Willem 2
-Nouri die dan weer een jaar Jupiler League ervaring heeft, en het grootste talent van ons is (kijk bijvoorbeeld wat VD Beek al wel niet kan laten zien).
-VD Beek weer een jaar verder, die nu al een prima pot op de mat kan leggen.
-Sinkgraven weer een jaar verder die steeds beter begint te spelen.
-Klaassen die zojuist verlengt heeft.
-Bazoer die nog tot 2020 vastligt.
-Gudelj die nog enorm lang vastligt en voor een enorm bedrag gekocht is.
-Eiting die sterspeler in de A1 is.
-Serero die we ook nog hebben rondlopen hier...

Hoe gaan we dit oplossen? Die spelers moeten allemaal aan minuten gaan komen... Ik zou Serero deze winter al proberen te verkopen. Hij is gewoonweg overbodig geworden, evenals Duarte die ook nog ergens rondloopt.

Ook al is hij hier nog maar net en een "stabiele kracht", zou ik proberen Gudelj voor te verkopen met dikke winst aankomende zomer. Laat hem nog maar een paar vrije trapjes nemen en een paar cornertjes assists geven, waardoor hij aan het einde van het seizoen op ongeveer 10 goals en 10 assists uitkomt. Hij ziet er daarbij professioneel uit, lijkt krachtig en fysiek en heeft een afstandsschot en is echt een typische speler voor ergens in Engeland. Ik zou hem dus proberen te verkopen deze zomer.

Dan houden we over:
-(Sinkgraven/Andersen/Nouri)-----(Klaassen/VD Beek)-
------------------------(Bazoer/Eiting)---------------------

Ik zou Gudelj nog niet zo snel verkopen. VD Beek doet het inderdaad aardig, maar gaat ook nog een terugslag krijgen. Nouri zal fysiek nog sterker moeten worden en Eiting zal zijn wedstijden vooral in Jong Ajax spelen.

Je hebt dan met Sinkgraven, Andesen, Klaassen, Gudelj, Bazoer en VD Beek alle posities dubbel bezet en kan je Nouri en Eiting inschuiven bij blessures. Ook volgend jaar zullen we 60 wedstrijden spelen en dan is 6 volwaardige middenvelders en 2 back-up geen overbodige luxe.

PostPosted: 30 Nov 2015 11:09 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Is Eiting officieel niet pas tweedejaars B-junior?

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 30 Nov 2015 11:38 

Yup. Maar Vd Beek is ook officieel tweedejaars A. Dat is onderdeel van Plan Cruijff he.

PostPosted: 30 Nov 2015 13:09 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Ja, maar dan lijkt het me wel erg vroeg om hem volgend jaar al bij de A-selectie te betrekken, vind je niet?

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 30 Nov 2015 13:19 

Dat moet je niet aan mij vragen. :P Ik vind namelijk: "Goed genoeg is oud genoeg".

PostPosted: 30 Nov 2015 14:45 
Erelid

Ik heb het al vaker gezegd, maar het opportunisme heerst weer hoor. Van de Beek wordt na twee wedstrijden al als volwaardig selectielid neergezet. Ja hij speelde best goed, dus laat dat nog maar een paar wedstrijden zien. Andersen volg ik niet heel goed, maar volgens mij speelt hij bij Willem II als linksbuiten, niet? Eiting? Kom op. Zulke conclusies kun je beter aan het eind van het seizoen trekken.

Vorig jaar miste Ajax spelers met ervaring (lees: oudere spelers) en nu moet Ajax gaan bouwen op 18-jarige broekjes?

Maar even wat anders, wat is het plan met Frenkie de Jong eigenlijk?

PostPosted: 30 Nov 2015 18:11 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Seizoenskaart: Nee
Vooralsnog zitten we gewoon prima in de middenvelders, maar de posities zijn ook zeker niet overbezet. Met Bazoer, Klaassen, Sinkgraven hebben we denk ik een prima basiselftal staan en Gudelj zal ook het meeste wel spelen omdat er meestal wel een speler geblesseerd is. 4 basisspelers heb je gewoon nodig. Serero is een erg nuttige stand-in met wat meer ervaring en daarnaast heb je een aantal jeugdspelers die je regelmatig eens bij de selectie kan halen (Van de Beek/Nouri). Andersen moet eerst nog maar eens bij Willem II laten zien echt een dragende kracht te worden. Als dat lukt kan hij zeker weer doorgroeien naar een volwaardig selectielid. De concurrentie is er, maar vooral achter de 4 basisspelers. Daar zullen uiteindelijk de sterksten overblijven, zo is het nou eenmaal. Op de zaken vooruitlopen door Serero en Gudelj maar te verkopen lijkt me niet verstandig, want dan ben je ineens afhankelijk van 18 jarige broekies, terwijl je die gewoon rustig zonder teveel druk wil brengen.

PostPosted: 30 Nov 2015 23:05 
Erelid

Ik ben het er wel mee eens dat wat betreft Serero je gewoon moet doorselecteren.

PostPosted: 05 Dec 2015 12:33 
Erelid

AFCA Niels wrote:
Ik ben het er wel mee eens dat wat betreft Serero je gewoon moet doorselecteren.
Serero kun je deze winter al met een gerust hart verkopen.

Gudelj sowieso dit seizoen erbij houden (wordt steeds belangrijker). Dan even afwachten of er buitenlandse clubs interesse tonen.

Eiting laten spelen is wellicht iets te opportunistisch ja :D

Maar als ik zie hoe makkelijk spelers als Tete, Riedewald, Bazoer, VD Beek, Cerny, El Ghazi mee kunnen van deze lichtingen (en bijna meteen de betere zijn) heb ik geen twijfel om binnenkort Nouri en Eiting al eens te laten ruiken aan het eerste. Eiting is wel weer een typische VMC, die het hier prima gaat doen. Voldoet aan alle kwaliteiten op die positie :)

PostPosted: 05 Dec 2015 12:52 

Het verschil is wel dat Eiting en Nouri al helemaal nog behoorlijk iel zijn. Dat geldt natuurlijk niet voor jongens als Tete, Riedewald en Bazoer.

PostPosted: 05 Dec 2015 12:58 
Erelid

Bert wrote:
Het verschil is wel dat Eiting en Nouri al helemaal nog behoorlijk iel zijn. Dat geldt natuurlijk niet voor jongens als Tete, Riedewald en Bazoer.
Eiting is niet iel. Nouri wel, maar dat zal ook nooit veranderen. Daar liggen ook zijn kwaliteiten: Snel wegdraaien, etc.

Messi, Iniesta en Neymar zijn ook iel.

PostPosted: 05 Dec 2015 13:48 

Vergelijk anders even het lichaam van afgetrainde topsporter Iniesta met Appie 'babyvet' Nouri...

PostPosted: 05 Dec 2015 14:03 
Erelid

Bert wrote:
Vergelijk anders even het lichaam van afgetrainde topsporter Iniesta met Appie 'babyvet' Nouri...
Jammer dat je ook al besmet bent door het De Boer-virus.

PostPosted: 05 Dec 2015 16:49 

Ik kan prima zelf nadenken, lieve jongen.

PostPosted: 15 Apr 2016 10:37 
Beheerder

Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/2016/04 ... illarreal/

PostPosted: 27 Apr 2016 15:21 
Beheerder

Gerucht over IJslander.
http://www.soccernews.nl/news/352971/Aj ... _IJslander

PostPosted: 10 May 2016 08:53 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
Is ook enkel maar een gerucht gebleven, want heb hierover niets meer opgevangen. Ach, de komkommertijd komt er weer aan dus er zullen in de komende weken en maanden weer voldoende geruchten in de wereld geholpen worden.

PostPosted: 13 Jun 2016 22:06 
Beheerder

Al geplaatst in EK-topic door Rebuah.
http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/2016/06 ... -kapustka/

PostPosted: 15 Jun 2016 14:57 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Bergkamp
Zou wel dom zijn van Overmars. Op een speler gaan bieden die het goed doet op een EK. Betaal je altijd extra. En betalen doet Marc niet graag.

PostPosted: 15 Jun 2016 15:05 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
NwankwoKanu4 wrote:
Zou wel dom zijn van Overmars. Op een speler gaan bieden die het goed doet op een EK. Betaal je altijd extra. En betalen doet Marc niet graag.
Overmars had de club van Kapustka al VOOR het EK benaderd i.v.m. een mogelijke transfer. Wat slim is van Overmars, want hij betaald inderdaad niet graag ;) Zowel de speler als de club wilden pas na het EK praten over een evt. transfer, wat een verstandige keuze is gebleken want als die jongen zo doorgaat dan gaat hij de duurste uitgaande Poolse transfer ooit worden. Er worden nu al bedragen genoemd van 6 miljoen dus.

Post new topic  Reply to topic  [ 1111 posts ]  Previous   1 4 5 6 7 8 45  Next

All times are UTC+02:00