Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1623 berichten ]  Vorige   1 61 62 63 64 65  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Kamaldeen Sulemana
BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 18:06 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Precies mijn gedachten. Oppleuren met die gozer dan maar. Als je Rennes boven Ajax verkiest..

Neres warm maken voor nog 1 jaar vlammen. Al zal dat wel lastig worden met Berghuis, Tadic en natuurlijk ook Antony nog.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 18:14 

Wat een grap.. Ajax heeft alles gedaan om hem te halen, maar deze twijfelaar laat op het laatste moment Ajax in de kou staan. Lekker oppleuren! Ik moet nog maar zien of Neres echt vertrekt, anders zou ik voorlopig nog niks nieuws halen voor op de flanken behalve Berghuis.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 18:31 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Vraag me af in hoeverre het zijn eigen keuze is en niet die van zijn zaakwaarnemer die hem voor de gek houdt.

Als het wel zijn keuze is dan snap ik het ergens ook wel. Hij heeft Ajax in Europa zien schitteren en ziet dat momenteel de grote Tadic, de Braziliaanse (jeugd)internationals Neres en Antony en de aanvoerder van Feyenoord (Oranje international) op zijn positie spelen. Wat is zijn uitzicht op speelminuten dan? Als Tadic fit is speelt hij letterlijk altijd.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 18:38 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
guy_ajax schreef:
Vraag me af in hoeverre het zijn eigen keuze is en niet die van zijn zaakwaarnemer die hem voor de gek houdt.

Als het wel zijn keuze is dan snap ik het ergens ook wel. Hij heeft Ajax in Europa zien schitteren en ziet dat momenteel de grote Tadic, de Braziliaanse (jeugd)internationals Neres en Antony en de aanvoerder van Feyenoord (Oranje international) op zijn positie spelen. Wat is zijn uitzicht op speelminuten dan? Als Tadic fit is speelt hij letterlijk altijd.
Dat Tadic voor hem staat is toch al vanaf het begin van de onderhandelingen duidelijk? Ik ben er zelf niet rouwig om, omdat ik niet denk dat hij goed genoeg is om er zoveel geld voor te betalen. Als Tadic toch niet fit is of rust nodig heeft kan je uit nood ook nog wel Gravenberch linksbuiten zetten en Kudus op zijn plek denk ik als een jeugdspeler niet voldoet, Neres vertrokken is en we niemand anders konden kopen.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 19:10 

Als Sulemana niet komt heeft Overmars gewoon weer slecht gehandeld. Ik ken de speler niet dus oordeel ook niet over zijn capaciteiten maar AJAX is maanden bezig geweest om hem te krijgen. Net zoals bij eerder mislukte transfers na maandenlange onderhandelingen. Alleen bij Magallan was Overmars "succesvol" na zeer lange onderhandelingen. Nou, nou, dat is een schot in de roos.
Wat heeft hij gedaan tot nu toe deze transferperiode? Keepers gehaald en waarschijnlijk komt Berghuis.
En dan maar veren in de r**t van die kleine steken. Lachwekkend.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 19:15 

Volgens de T. heeft Ajax zelf de stekker uit deze transfer getrokken, nadat Kamaldeen wederom om bedenktijd vroeg.

Prima. Neres verlengen en door.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 19:30 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
de dominee schreef:
Volgens de T. heeft Ajax zelf de stekker uit deze transfer getrokken, nadat Kamaldeen wederom om bedenktijd vroeg.

Prima. Neres verlengen en door.
Bij Stade Rennes 'beloven' ze hem een basisplek en bij Ajax niet. Dat schijnt de onderliggende reden te zijn om nogmaals bedenktijd de vragen. Als hij via de makkelijke weg zijn carriere wil plannen dan wens ik hem veel succes. Jammer van de tijd maar op naar een alternatief. En goed dat hij niet komt als zo bang is een concurrentiestrijd aan te gaan.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 19:37 

renemar schreef:
Als Sulemana niet komt heeft Overmars gewoon weer slecht gehandeld. Ik ken de speler niet dus oordeel ook niet over zijn capaciteiten maar AJAX is maanden bezig geweest om hem te krijgen. Net zoals bij eerder mislukte transfers na maandenlange onderhandelingen. Alleen bij Magallan was Overmars "succesvol" na zeer lange onderhandelingen. Nou, nou, dat is een schot in de roos.
Wat heeft hij gedaan tot nu toe deze transferperiode? Keepers gehaald en waarschijnlijk komt Berghuis.
Blahblahblahblahblahblah. Weer azijn gedronken? Of weet jij precies hoe het gegaan is allemaal?

En jij roept al weken dat Overmars een deadline moet stellen :lol:

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 19:43 

renemar schreef:
Als je op Richarlison doelt, dat lag aan van Duivenbode die hem te duur vond en niet aan Overmars. Verder is er nog genoeg tijd voor plan B, anders waren ze misschien al wel eerder er mee opgehoude als bleek dat plan B niet meer mogelijk was. Magallan was volgens insiders hier een deal met een makelaarskantoor om ze zo een cadeautje te doen.

Hadden we al zoveel moeten halen dan? We zijn wat spelers kwijt die verhuurd, of 3e spits waren. Nou nou. We hebben net een coronaseizoen achter de rug. Verwachtte transferopbrensten van Onana zijn verdampt. Voor Neres lijkt nog weinig animo en hetzelfde geldt voor Tagliafico. Met de nieuwe golf van corona die er aan komt mis je misschien weer een half seizoen inkomsten, want de winter komt er zo ook weer aan en corona gaat echt nooit meer weg.

Berghuis was bij 37 goals betrokken ( Goal of Assist ) in 41 wedstrijden met Feyenoord. Dus daar haal je gewoon veel effectiviteit voor weinig. Prima aankoop, zeker ter vervanging van Idrissi.

Waarschijnlijk verwachten ze nu of dat Kamaldeen zelf toch nee gaat zeggen, of het wordt te laat voor plan B dus kiezen ze voor mogelijk meer zekerheid. Wat kan Ajax verder doen? Ze hebben nu toch de limiet gesteld ipv te wachten totdat de speler een definitieve keuze maakt. Verder kan je ze weinig verwijten, als hij voor een keuring zou komen is het contract al wel rond en de transfersom ook.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 19:44 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Met Brobbey gate nog vers in het geheugen, ben ik hier wel blij mee.

Doorrrr.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 19:45 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Rustig, rustig, jongens. :) Weer verder over deze....broodvoetballer.
(Topic zal binnen een paar dagen samengaan met een andere topic.)

Eens met FR en nog een paar. Hoeveelste keer is dit nu al dat hij twijfelt? Een gegarandeerde basisplek eisen? :roll:
Inderdaad Neres proberen te behouden, mijn eerste keus. Lukt dit niet, dan uiteraard een ander halen.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 19:50 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Ik baal er wel van, maar hij wilde dus een basisplaats.
Dat gaat niet met Tadic voor zijn neus.
Ajax had ook Tadic aan Milan kunnen verkopen, maar ik heb liever Tadic dan Kamaldeen, maar Kamaldeen in de CL wedstrijden zou wel fijn zijn met zijn diepgang of je behoud Neres of je haalt iemand anders die diepgang heeft..
Allebei vind ik prima, Neres vind ik ook een goede speler.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 19:54 

Zouden ze met het afgelopen trainingskamp in het achterhoofd er aan denken om dan maar een jeugdspeler door te schuiven misschien? Nu dat Kamaldeen het niet wordt?

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 19:56 
Erelid

DeRuit schreef:
Zouden ze met het afgelopen trainingskamp in het achterhoofd er aan denken om dan maar een jeugdspeler door te schuiven misschien? Nu dat Kamaldeen het niet wordt?
Wie dan?
Van Axel Dongen is eenzelfde type speler, maar is nog maar 16.
Rasmussen is meer een spits.
Dus geloof het niet, als je nu Neres verkoopt heb je 0 diepgang voorin in de CL wedstrijden.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 19:58 

Morfe0 schreef:
DeRuit schreef:
Wie dan ?
Dus geloof het niet , als je nu Neres verkoopt heb je 0 diepgang voorin in de CL wedstrijden.
Ten Hag noemde Rasmussen toch het beste als rechtsbuiten? Ik vond Kamaldeen ook niet de diepgang hebben die wij zoeken. Op alle highlights en samenvattingen die ik zie zie ik hem maar af en toe zonder bal lopen. Verder vooral vanaf de middellijn de bal ontvangen en naar voren dribbelen. Zijn voortzetting, als het geen schot is, vond ik ook niet zo bijzonder en zijn balaaname vond ik ook al niet super in die highlights. Dus ik vind het prima dat hij niet komt. Als Neres vertrekt missen wij daar wel wat in ja, ik weet niet of Rasmussen dat heeft.

edit:
https://www.vi.nl/nieuws/ten-hag-positi ... navolgbaar

Op de linkerflank stond Rasmussen, een achttienjarige Deen die in 2019 overkwam van FC Nordsjaelland. 'Hij is aan het ontluiken', vervolgde Ten Hag. 'Ik kende hem niet, nu is hij twee weken bij me. Soms doet hij heel verrassende dingen. Er moet nog wel meer consistentie in zijn spel komen, maar soms is hij onnavolgbaar in de positieve zin van het woord. Hij laat heel aardige dingen zien.'

Laatst gewijzigd door DeRuit op 15 jul 2021 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 20:00 
Erelid

DeRuit schreef:
Morfe0 schreef:
DeRuit schreef:
Wie dan?
Dus geloof het niet, als je nu Neres verkoopt heb je 0 diepgang voorin in de CL wedstrijden.
Ten Hag noemde Rasmussen toch het beste als rechtsbuiten? Ik vond Kamaldeen ook niet de diepgang hebben die wij zoeken. Op alle highlights en samenvattingen die ik zie zie ik hem maar af en toe zonder bal lopen. Verder vooral vanaf de middellijn de bal ontvangen en naar voren dribbelen. Zijn voortzetting, als het geen schot is, vond ik ook niet zo bijzonder en zijn balaaname vond ik ook al niet super in die highlights. Dus ik vind het prima dat hij niet komt. Als Neres vertrekt missen wij daar wel wat in ja, ik weet niet of Rasmussen dat heeft.
Ten Hag ziet Rasmussen als rechtsbuiten, maar komt het best tot zijn recht in de spits.
En dan nog, stel Neres vertrekt, Antony op links is niet goed, Berghuis op links is niet goed, houd je alleen Tadic over op links, dat is karig.
Neres kan zowel links als rechts, dus ik zou of Neres houden of een nieuwe linksbuiten halen.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 20:04 

Compleet Sulemana moe. Goed gedaan Overmars. We laten ons niet meer aan het lijntje houden. Geleerd van het verleden.

Rennes zal wel een jongensdroom zijn. Schitteren in de Conference League, hahahaha :lol:

Jochie kijkt puur en alleen naar het geld blijkbaar. Doeiiiiiiiiiiii.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 21:42 

Robert97 schreef:
renemar schreef:
Blahblahblahblahblahblah. Weer azijn gedronken? Of weet jij precies hoe het gegaan is allemaal?

Ik weet niet hoe het gegaan is. Heb ik ook niet beweerd. Jij weet wel hoe het gegaan is?
Feit is dat ze er maanden mee bezig zijn geweest en ze hem heel graag wilden hebben. Dat weet ik wel. En dat is niet gelukt blijkbaar. Moeten we dan constateren dat Overmars het goed gedaan heeft? Hij is niet overtuigend genoeg geweest. En als Sulemana inderdaad een basisplaats heeft geëist had hij meteen de zaak moeten afkappen en zeggen dat dat bij geen enkele fatsoenlijke club kan worden gegarandeerd tenzij je Messi bent. Die deadline had Overmars al veel eerder moeten stellen.
Dus, zelf de stekker eruit getrokken of niet, Overmars heeft hier weer gefaald. Of hij heeft de speler in al die maanden niet kunnen overtuigen of hij had de stekker er eerder moeten uittrekken. Niet weer aan het lijntje laten houden.
Maar als jij tevreden bent met het aantrekken van enkele reserve keepers en waarschijnlijk Berghuis vind ik dat prima.
Ik zie liever dat AJAX ieder jaar weer beter wordt. En dat een TD weet wat hij daarvoor moet doen.
En dan heb ik het niet eens over de verkwiste tientallen miljoenen aan miskopen als Magallan, Labyad, Bandé, Marin enz. enz.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 22:04 
Beheerder

Tsja, dat is wel zo. Pas twee reservekeepers binnen en na het weekend Berghuis.
AJAX is er nog niet sterker op geworden. Het is nog steeds wachten op (nog) een buitenspeler, spits en een verdediger.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 22:05 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: Suarez
Seizoenskaart: Nee
Je moet wel iemand anders halen. Neres gaat het echt niet meer voor je doen hoor. Al 2 jaar uit vorm of geblesseerd. Je kan niet meer op hem rekenen.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 22:14 

renemar schreef:
Robert97 schreef:
renemar schreef:

Ik weet niet hoe het gegaan is. Heb ik ook niet beweerd. Jij weet wel hoe het gegaan is?
Feit is dat ze er maanden mee bezig zijn geweest en ze hem heel graag wilden hebben. Dat weet ik wel. En dat is niet gelukt blijkbaar. Moeten we dan constateren dat Overmars het goed gedaan heeft? Hij is niet overtuigend genoeg geweest. En als Sulemana inderdaad een basisplaats heeft geëist had hij meteen de zaak moeten afkappen en zeggen dat dat bij geen enkele fatsoenlijke club kan worden gegarandeerd tenzij je Messi bent. Die deadline had Overmars al veel eerder moeten stellen.
Dus, zelf de stekker eruit getrokken of niet, Overmars heeft hier weer gefaald. Of hij heeft de speler in al die maanden niet kunnen overtuigen of hij had de stekker er eerder moeten uittrekken. Niet weer aan het lijntje laten houden.
Maar als jij tevreden bent met het aantrekken van enkele reserve keepers en waarschijnlijk Berghuis vind ik dat prima.
Ik zie liever dat AJAX ieder jaar weer beter wordt. En dat een TD weet wat hij daarvoor moet doen.
En dan heb ik het niet eens over de verkwiste tientallen miljoenen aan miskopen als Magallan, Labyad, Bandé, Marin enz. enz.

Alleen de slechte dingen van iemand benoemen is goedkoop. Toen Overmars kwam stonden we diep rood. Nu zijn we honderden miljoenen verder, een fantastische organisatie, ons salarishuis is 3x hoger dan toen en ook nog eens een in Europa bijzonder fraaie dingen laten zien. Dus doe niet net alsof Overmars een kneusje is.

Toptransfers van Overmars bijvoorbeeld.: Sanchez, Ziyech, Klaassen, Blind, Tadic, F. De Jong, Neres, Antony, Onana, Schöne enz.

En de transferperiode duurt nog 1,5 maand, dus ik snap dat niet van jou. De transfermarkt komt nu pas echt op gang internationaal. Daarnaast heeft Ajax al aangegeven 50 miljoenen binnen te willen halen deze zomer en we zitten momenteel pas op 10.

Daar komt nog bij dat wij helemaal niet weten met wie Overmars bezig is. En Overmars moet wel weten of plan B gaat lukken voor hij plan A afzegt. Overmars schaakt altijd op meerdere borden zoals zoveel technische directeuren doen.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 22:31 
Beheerder

Hopelijk. Volgens mij had hij voor Richarlison en Lainez geen plan B wat betreft een vervangende aankoop.
Misschien een multifunctionele aankoop halen die zowel linksbuiten als in de spits uit de voeten kan.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2021 22:47 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
343 schreef:
Tsja, dat is wel zo. Pas twee reservekeepers binnen en na het weekend Berghuis.
AJAX is er nog niet sterker op geworden. Het is nog steeds wachten op (nog) een buitenspeler, spits en een verdediger.
Wel een heel snelle conclusie zo vroeg in de voorbereiding ;)
Als deze selectie intact blijft, gaan er dit jaar eens geen belangrijke spelers weg. Ik denk dat je dan automatisch al sterker wordt als je als team bij elkaar blijft.

Ik vind Ajax er nu al sterker op geworden als je kijkt naar de ontwikkeling van met name Rensch en Timber. Voorin komt Berghuis erbij die best goede papieren kan overleggen. Haller heeft een half jaar kunnen wennen.

Ik vind het altijd zo makkelijk praten als mensen de fout bij Overmars neerleggen. Hij had dit of hij had dat. Niemand is bij de besprekingen geweest en ik kan me niet voorstellen dat Overmars ergens zijn tanden inzet als het niet haalbaar is. Ik denk dat zo'n jongen ook heel erg beinvloed wordt door zijn aanhang wat te kiezen en die proberen er uiteindelijk de beste deal uit te halen (wie weet ook voor hun eigen commissie). Dat komt het smoesje er nu uit, dat hij een basisplaats eist. Dat gelooft ook iedereen hier. Je kunt een hoop scenario's bedenken zodat je de schuld neer wil leggen bij jij wil.

En ja misschien had Overmars een maand geleden wel 'harder' moeten onderhandelen maar wat dan? Stel Overmars had een maand geleden gezegd nu beslissen of we gaan verder. Sulemana zegt ik durf niet en speelt vervolgens de pannen van het dak bij een andere club. Dat roept iedereen hier dat Overmars toen niet zo had moeten onderhandelen.
Of je hebt een speler aangetrokken die niet met de druk om kan gaan en niet de concurrentie aan wil gaan en ongelukkig hier is. Dan roept iedereen ook dat Overmars weer een miskoop heeft gedaan.

Lekker makkelijk. Nu trekt Ajax zelf de stekker eruit en is het ook niet goed...

Ajax heeft gewoon de tijd. Natuurlijk is het beter dat je nieuwe spelers zo snel mogelijk binnen haalt maar Ajax heeft een brede selectie en had geen haast met Sulemana.

BerichtGeplaatst: 16 jul 2021 05:12 

343 schreef:
Hopelijk. Volgens mij had hij voor Richarlison en Lainez geen plan B wat betreft een vervangende aankoop.
Misschien een multifunctionele aankoop halen die zowel linksbuiten als in de spits uit de voeten kan.
Volgens Verweij ( maar hoe betrouwbaar is die nog ) schakelt Ajax wel door. Wist nog geen namen of rugnummers.

BerichtGeplaatst: 16 jul 2021 08:04 

Ik vermoed Danjuma of Bergwijn?

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1623 berichten ]  Vorige   1 61 62 63 64 65  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00