Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1342 posts ]  Previous   1 48 49 50 51 52 54  Next
Author Message
PostPosted: 29 Jul 2018 17:07 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
343 wrote:
Zal niet gebeuren, denk ik. De angst voor de feyenoord-fans lijkt me daarvoor te groot bij hem.
Leuke speler, maar het is inderdaad ook een beetje een juffrouw.

PostPosted: 29 Jul 2018 17:46 

343 wrote:
Zal niet gebeuren, denk ik. De angst voor de feyenoord-fans lijkt me daarvoor te groot bij hem.
Als hij daar bang voor is kan hij ook beter wegblijven.

PostPosted: 29 Jul 2018 18:49 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
guy_ajax wrote:
343 wrote:
Leuke speler, maar het is inderdaad ook een beetje een juffrouw.
Hij komt denk ik alleen voor een hoog salaris, want weet je wel niet hoeveel hij heeft in moeten leveren om bij feyenoord te kunnen spelen.

PostPosted: 29 Jul 2018 22:51 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Zlatan
renemar wrote:
Zlajan wrote:
Hij heeft Ajax niet genoemd. Hij zei dat hij naar de top 3 kon, en noemde PSV. Dat is onderdeel van de top 3, dus zou goed kunnen dat hij dat op die manier bedoelde.
Arnaut Groeneveld heeft in een interview met het Belgische medium Het Nieuwsblad verteld dat hij een transfer kon maken naar onder meer Ajax. In het afgelopen seizoen maakte hij indruk in het shirt van NEC en zodoende maakte hij onlangs de overstap naar Club Brugge.

'Ik kon naar de Bundesliga, de Premier League, de topdrie in Nederland, Frankrijk ook. Dat is heel wat, maar ik heb goed nagedacht over mijn keuze', zegt Groeneveld. De aanvaller speelde in de jeugd bij PSV en kon ook terug naar die club. 'Bij PSV had ik een heel mooie tijd. Die club heeft me gevormd en gemaakt tot wie ik vandaag ben. Maar uiteindelijk liepen er een aantal dingen mis.'

Hij noemt AJAX wel degelijk. Bovendien noemt hij psv omdat hij daar in de jeugd heeft gespeeld.
Ik zie hier geen citaat van hem met Ajax erin. Dat is allemaal interpretatie.

PostPosted: 30 Jul 2018 07:51 

Zlajan wrote:
renemar wrote:
Zlajan wrote:
Hij heeft Ajax niet genoemd. Hij zei dat hij naar de top 3 kon, en noemde PSV. Dat is onderdeel van de top 3, dus zou goed kunnen dat hij dat op die manier bedoelde.
Arnaut Groeneveld heeft in een interview met het Belgische medium Het Nieuwsblad verteld dat hij een transfer kon maken naar onder meer Ajax. In het afgelopen seizoen maakte hij indruk in het shirt van NEC en zodoende maakte hij onlangs de overstap naar Club Brugge.

'Ik kon naar de Bundesliga, de Premier League, de topdrie in Nederland, Frankrijk ook. Dat is heel wat, maar ik heb goed nagedacht over mijn keuze', zegt Groeneveld. De aanvaller speelde in de jeugd bij PSV en kon ook terug naar die club. 'Bij PSV had ik een heel mooie tijd. Die club heeft me gevormd en gemaakt tot wie ik vandaag ben. Maar uiteindelijk liepen er een aantal dingen mis.'

Hij noemt AJAX wel degelijk. Bovendien noemt hij psv omdat hij daar in de jeugd heeft gespeeld.
Kom op. Wat is aan de eerste zin niet duidelijk?
Arnaut Groeneveld heeft in een interview met het Belgische medium Het Nieuwsblad verteld dat hij een transfer kon maken naar onder meer Ajax.

PostPosted: 30 Jul 2018 11:51 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
renemar wrote:
Arnaut Groeneveld heeft in een interview met het Belgische medium Het Nieuwsblad verteld dat hij een transfer kon maken naar onder meer Ajax.
Ik ben wel benieuwd naar welke positie Ajax hem zag bekleden. Hij wordt nu bij Brugge gebruikt als linksback (als ik het goed heb).

PostPosted: 30 Jul 2018 11:52 

Tomza2 wrote:
renemar wrote:
Ik ben wel benieuwd naar welke positie Ajax hem zag bekleden. Hij wordt nu bij Brugge gebruikt als linksback (als ik het goed heb).
Ik heb de wedstrijd om de supercup tegen Luik gezien. Toen speelde hij gewoon linksbuiten.

PostPosted: 31 Jul 2018 09:08 

renemar wrote:
Zlajan wrote:
renemar wrote:

Staat niet tussen aanhalingstekens, dus geen directe quote. Kan prima interpretatie zijn omdat hij de top 3 noemde. En er zijn veel prutjournalisten, dus tja...

PostPosted: 31 Jul 2018 09:20 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
renemar wrote:
Ik heb de wedstrijd om de supercup tegen Luik gezien. Toen speelde hij gewoon linksbuiten.
Ik heb net even de opstelling opgezocht, en hij stond weldegelijk linksback in een 3-5-2 systeem. Brugge speelt namelijk niet met links- en rechtsbuiten spelers. Je ziet wel vaak dat ze vaker vleugelspelers kopen en deze 'turnen' naar back spelers - ze hebben dit vorig jaar nog gedaan met Limbombe van NEC.

PostPosted: 31 Jul 2018 12:42 

Tomza2 wrote:
renemar wrote:
Ik heb net even de opstelling opgezocht, en hij stond weldegelijk linksback in een 3-5-2 systeem. Brugge speelt namelijk niet met links- en rechtsbuiten spelers. Je ziet wel vaak dat ze vaker vleugelspelers kopen en deze 'turnen' naar back spelers - ze hebben dit vorig jaar nog gedaan met Limbombe van NEC.
Hoe ze opstelling zetten si niet relevant, het gaat erom welke positie hij op het veld inneemt. En dat was zonder enige vorm van twijfel linksbuiten. Je hebt de wedstrijd blijkbaar niet gezien en gaat uit van een papiertje.
Wie speelde bij ons linksbuiten tegen Graz? Ziyech? Daar stond hij wel in de opstelling maar speelde hij daar ook?

PostPosted: 31 Jul 2018 12:45 

Zlajan wrote:
renemar wrote:
Zlajan wrote:

Staat niet tussen aanhalingstekens, dus geen directe quote. Kan prima interpretatie zijn omdat hij de top 3 noemde. En er zijn veel prutjournalisten, dus tja...
Zo lust ik er wel nog een paar. Waarom zou de journalist AJAX wel noemen en psv en feijenoord niet als Groeneveld dat niet nadrukkelijk deed?

PostPosted: 31 Jul 2018 14:34 
Erelid

Omdat Ajax views trekt. Ik snap het punt van Zlajan wel. Nergens wordt hij geciteerd.

PostPosted: 31 Jul 2018 15:24 

renemar wrote:
Zlajan wrote:
renemar wrote:

Zo lust ik er wel nog een paar. Waarom zou de journalist AJAX wel noemen en psv en feijenoord niet als Groeneveld dat niet nadrukkelijk deed?
De journalist van het interview heeft de naam Ajax nul keer genoemd in het artikel. Dat deden Ajax-fansites op basis van een twijfelachtige aanname.

PostPosted: 01 Aug 2018 14:30 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Antony Matheus dos Santos van Sao Paulo zou op de radar staan bij AJAX.
https://esportes.yahoo.com/noticias/cra ... ccounter=1
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/83 ... arel-.html

PostPosted: 01 Aug 2018 15:03 

Oke. Iemand die hem kent?

PostPosted: 09 Aug 2018 10:36 

Die Carcela was wel een prima speler.

PostPosted: 09 Aug 2018 12:34 

Snake wrote:
Beste man op het veld inderdaad.

PostPosted: 09 Aug 2018 16:00 

Snake wrote:
Buiten Luik overal geflopt en een jongen met weinig discipline.

PostPosted: 09 Aug 2018 19:57 

Ik zit naar onze rotterdamse vrienden te kijken. Bij Trencin loopt een hele leuke linksbuiten. Snel, technisch goed, heeft passeerbeweging. Ze krijgen totaal geen vat op hem. Op basis van deze eerste helft vind ik hem beter dan al onze buitenspelers m.u.v. Neres. Ik geniet van dat kleine kereltje. Geloof dat hij Azango heet.
Tadic buiten beschouwing gelaten want dat vind ik eigenlijk meer een middenvelder en volgens mij is hij ook daarvoor gehaald.

PostPosted: 09 Aug 2018 20:14 
Erelid

Mwoah, op basis van deze wedstrijd lijkt Joey Sleegers ook een topper.

PostPosted: 09 Aug 2018 21:28 

Jnp wrote:
Dat valt wel mee. Overigens was Trencin de tweede helft stuk minder. Daardoor ook die jongen. Kreeg weinig ballen. Ik vond hem beduidend beter dan Sleegers.
Trencin heeft sowieso erg goede spelers gehad. Denk aan Lobotka, was AJAX stom genoeg die jongen niet over te nemen. was wekelijks uitblinker bij Jong AJAX en is nu international en staat bij grote clubs op de radar.
Musa kwam ook van Trencin. Die Azango wordt ook een speler die het heel ver gaat schoppen. Let maar op.
Trouwens die nummer 4 kon mij ook wel bekoren. Type Kanté. Maar op het middenveld hebben we genoeg goede opties.

PostPosted: 10 Aug 2018 08:43 

renemar wrote:
Jnp wrote:
Dat valt wel mee. Overigens was Trencin de tweede helft stuk minder. Daardoor ook die jongen. Kreeg weinig ballen. Ik vond hem beduidend beter dan Sleegers.
Trencin heeft sowieso erg goede spelers gehad. Denk aan Lobotka, was AJAX stom genoeg die jongen niet over te nemen. was wekelijks uitblinker bij Jong AJAX en is nu international en staat bij grote clubs op de radar.
Musa kwam ook van Trencin. Die Azango wordt ook een speler die het heel ver gaat schoppen. Let maar op.
Trouwens die nummer 4 kon mij ook wel bekoren. Type Kanté. Maar op het middenveld hebben we genoeg goede opties.
Welke Musa, die van VVV ooit? want die kwam niet van Trencin. Lobotka was inderdaad een mispeer.

Iedereen heeft het er maar over dat Ajax zo'n super goede selectie heeft, maar lekker uitgebalanceerd is het niet.
Je hebt primair 'in de bal' komers, weinig pure snelheid en vooral veel individualisten. Dat betekent dat je uit het niets kan scoren. Maar als ze hun dag een keer niet hebben...

PostPosted: 10 Aug 2018 10:39 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Hij bedoelt waarschijnlijk Moses-Simon (of Bailey). Verder, een beetje off topic, pleit ik voor Eiting op het middenveld. Loopt zonder bal en maakt zo de opbouw beter wat mij betreft.

PostPosted: 10 Aug 2018 11:07 

DeRuit wrote:
Hij bedoelt waarschijnlijk Moses-Simon (of Bailey). Verder, een beetje off topic, pleit ik voor Eiting op het middenveld. Loopt zonder bal en maakt zo de opbouw beter wat mij betreft.
Klopt. Bedoelde Bailey. Musa heeft bij VVV gespeeld. Wat Eiting betreft ben ik het met je eens.

PostPosted: 10 Aug 2018 20:51 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Heeft Ajax lopen slapen bij die Groeneveld of is het een speler die het niveau niet aankan? Ik ken hem zelf niet, vandaar.

Post new topic  Reply to topic  [ 1342 posts ]  Previous   1 48 49 50 51 52 54  Next

All times are UTC+01:00