Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 330 posts ]  Previous   1 10 11 12 13 14
Author Message
PostPosted: 06 Feb 2020 12:07 
Erelid

Snake wrote:
Snake wrote:

Ik lees alleen maar "Blind kan.. Martinez kan...", allemaal alleen maar om Vertonghen z'n plekje te geven.
Hele foute instelling dit.

En Blind op het middenveld was wel een groot succes aan het begin van het seizoen ja. Kostte ons bijna CL voetbal maargoed.

Haal gewoon een goede cvm en doe niet zo moeilijk.
Waarom een goede CVM halen? Volgens mij hebben we namelijk wel 2 goede CVMs met Martinez en Eiting.
In dat geval is een Vertonghen dus helemaal overbodig.

Persoonlijk vind ik Martinez niet de perfecte cvm en zou ik hem overwegen als opvolger van Nico. Vond hem daar in de voorbereiding heel goed. Eiting is nog wel even afwachten hoe hij het gaat doen.
Ik vind hem wel de perfecte cvm. Daar verschillen we dan over van mening. En @De Dominee: Wat een onzin. Dat heeft Eiting nooit gezegd op die manier. Hij zit nu wellicht nog niet op het niveau dat hij qua belasting 2 wedstrijden in de week aankan. Maar daar kan hij echt wel weer naartoe groeien.

Bovendien zou ik Eiting ook niet als basisspeler zien, maar als perfecte 13e/14e man.

PostPosted: 06 Feb 2020 20:03 
Erelid

We hebben een middenvelder nodig! Dus laten we een verdediger halen zodat we dan onze beste verdediger op het middenveld kunnen zetten.

Prima vent hoor die Jan, maar ik blijf het een omslachtig idee vinden.

PostPosted: 08 Feb 2020 17:59 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
AFCA Niels wrote:
We hebben een middenvelder nodig! Dus laten we een verdediger halen zodat we dan onze beste verdediger op het middenveld kunnen zetten.

Eens, we moeten een echte middenvelder halen. Propper heeft bijgetekend dus die valt af. En ik zou Blind ten alle tijden centraal achterin houden. Dat hebben we begin dit seizoen wel kunnen ervaren. Daar is hij veel belangrijker voor het team. Zowel in de opbouw als puur verdedigend, want op dat vlak heeft hij duidelijk stappen gemaakt sinds zijn vertrek naar Engeland destijds.

En Vertonghen mag van mij komen als hij transfervrij is en salaris in wil leveren. Anders dan houdt het op, het is graag of niet. En hoewel ik heel veel sympathie heb voor de speler van destijds denk ik dat we ons daar niet blind op moeten staren. Ik zou het ook niet erg vinden om met twee linkspoten centraal te spelen (dus Blind en Vertonghen).

PostPosted: 08 Feb 2020 18:10 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
AFCA Niels wrote:

Eens, we moeten een echte middenvelder halen. Propper heeft bijgetekend dus die valt af. En ik zou Blind ten alle tijden centraal achterin houden. Dat hebben we begin dit seizoen wel kunnen ervaren. Daar is hij veel belangrijker voor het team. Zowel in de opbouw als puur verdedigend, want op dat vlak heeft hij duidelijk stappen gemaakt sinds zijn vertrek naar Engeland destijds.

En Vertonghen mag van mij komen als hij transfervrij is en salaris in wil leveren. Anders dan houdt het op, het is graag of niet. En hoewel ik heel veel sympathie heb voor de speler van destijds denk ik dat we ons daar niet blind op moeten staren. Ik zou het ook niet erg vinden om met twee linkspoten centraal te spelen (dus Blind en Vertonghen).
Jij hebt Tonali al eens geopperd, volg je die nog ( ik ken hem alleen van Football Manager ). Lees nu dat hij in de belangstelling van Juve staat.

PostPosted: 08 Feb 2020 19:52 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
DeRuit wrote:
AFCA Niels wrote:

Jij hebt Tonali al eens geopperd, volg je die nog ( ik ken hem alleen van Football Manager ). Lees nu dat hij in de belangstelling van Juve staat.
Ik ken hem ook slechts van een handvol wedstrijden maar vooral veel samenvattingen en video's met zijn hoogtepunten. Zijn speelstijl spreekt me vooral heel erg aan. Ik vind dat het gelijkenissen heeft met De Jong. Een dribbelaar als spelmaker met risico in zijn spel. Passeert makkelijk en heeft de bal aan een touwtje. Maar echt goed kennen, nee dat niet. Maar ik mag hopen dat Ajax hem wel goed in beeld heeft. De vraag is echter of hij haalbaar is. Ik verwacht dat hij direct de stap wil maken naar een grote vaderlandse club. Hij lijkt me echter zeker het informeren waard. Heerlijke speler om te zien.

Post new topic  Reply to topic  [ 330 posts ]  Previous   1 10 11 12 13 14

All times are UTC+02:00