Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 555 posts ]  Previous   1 16 17 18 19 20 23  Next
Author Message
PostPosted: 11 Nov 2017 14:37 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ja, ze zouden nu al bezig moeten zijn met het volgende seizoen.

PostPosted: 11 Nov 2017 14:51 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
''Twee weken na het einde van het seizoen'' betekent gewoon 10 maanden te laat bij Ajax. Geloof best dat ze eind mei een buitenspeler en een vervanger van Riedewald/Sanchez gaan aantrekken. Maar dat heeft niets met anticiperen te maken, dit is gewoon een correctie van fouten.

Je kunt er donder op zeggen dat Ziyech vertrekt na dit seizoen. In het gunstigste geval halen ze eind augustus, als we al zijn uitgeschakeld voor de Champions League, een vervanger. Als het tegenzit halen ze 'm pas in de winter of contracteren ze hem 'al' in april of mei voor het volgende seizoen.

PostPosted: 11 Nov 2017 15:02 

Misschien hebben ze de vervanger van Ziyech al wel...

PostPosted: 14 Nov 2017 10:45 

Frenkie is de vervanger van Ziyech. Daarachter zit niks creatiefs.

PostPosted: 16 May 2018 09:53 
Beheerder

Open deur hier, open deur daar.
https://www.vi.nl/pro/overig/het-transf ... ke-spagaat

PostPosted: 16 May 2018 09:57 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp
Droomaankoop: De Bruyne, Vertonghen
Seizoenskaart: I wish
343 wrote:
Je bent me net voor :lol:

Zo kan ik ook wel 10 artikels schrijven ja...

PS proficiat met je 20.000ste post :tifoajax:

PostPosted: 16 May 2018 10:40 
Beheerder

Gvd, was me niet eens opgevallen. Ach, ja...vooral veel nieuwslinks plaatsen en vroeger in de modzone veel praten. Dank je, GJ. Op naar de 40.000.

PostPosted: 08 Jun 2018 16:23 

Op dit moment vind ik dat er alweer sprake is van wanbeleid op transfergebied.
De directie laat nog niet zien dat ze uitblinkt in daadkracht (wat ze wel had beloofd).

Ga maar na:

Tijdens de 2de voorronde voor de CL (toch heel belangrijk) kan Ajax geen beroep doen op Schöne, Tagliafico en Dolberg en moet Ajax die voorronde dus in zonder fatsoenlijke rechtsback (Veltman is geblesseerd), zonder fatsoenlijke linksback en met slechts 1 echte spits (Huntelaar). Ook is er maar 1 keeper van niveau (Onana) want Van Leer is geblesseerd.

De voorbereiding wordt dus weer ingegaan met een onevenwichtige selectie (Donny van de Beek is nog met vakantie)

Kortom: Wanbeleid regeert nog steeds bij Ajax, of heb ik het mis?

Last edited by 343 on 09 Jun 2018 17:42, edited 1 time in total.
Heb jouw topic samengevoegd met topic ''Evaluatie transferperiode'', mentos!

Post subject: Re: TransferWANbeleid
PostPosted: 08 Jun 2018 16:47 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: Suarez
Seizoenskaart: Nee
Grotendeels mee eens ja, maar hoezo kunnen alle genoemde spelers nief spelen? Ze missen misschien alleen 1 of 2 trainingskampen. Poulefase gaat tot 26 juni dacht ik door. Volgens mij wordt het voor Denenmarken een moeilijke opgave. Alleen als zij in de finale komen kan dat een probleem vormen.

Afijn, ik ben het volkomen eens dat Overmars niet daadkrachtig genoeg is. Met spelers als Bande en Labyad ga je niet ver komen.

PostPosted: 08 Jun 2018 17:11 

Ze zijn toch gewoon bezig met spelers? Drie spelers al binnen gehaald, de vierde kan elk moment tekenen en daarnaast gaan er meer dan genoeg geruchten over nog meer spelers. En dat twee weken voor de eerste training. Daarnaast komen er wat spelers terug van blessure's, waaronder Van Leer en (hopelijk) Sinkgraven

Zelfs al zou je alle WK-gangers moeten missen, heb je met slechts één aankoop erbij een prima elftal staan die eerste voorronde.

Onana; Mazraoui, De Ligt, Magallan, Sinkgraven/Wöber; Van de Beek, F. de Jong, Aankoop; Neres, Huntelaar, Labyad

Bank: Van Leer, Schuurs, Kristensen, Eiting, S. de Jong, Bandé, Sierhuis

PostPosted: 08 Jun 2018 17:48 

Zimmerman wrote:
Ze zijn toch gewoon bezig met spelers? Drie spelers al binnen gehaald, de vierde kan elk moment tekenen en daarnaast gaan er meer dan genoeg geruchten over nog meer spelers. En dat twee weken voor de eerste training. Daarnaast komen er wat spelers terug van blessure's, waaronder Van Leer en (hopelijk) Sinkgraven

Zelfs al zou je alle WK-gangers moeten missen, heb je met slechts één aankoop erbij een prima elftal staan die eerste voorronde.

Onana; Mazraoui, De Ligt, Magallan, Sinkgraven/Wöber; Van de Beek, F. de Jong, Aankoop; Neres, Huntelaar, Labyad

Bank: Van Leer, Schuurs, Kristensen, Eiting, S. de Jong, Bandé, Sierhuis
Probleem is dat de 3 aankopen tot nu toe geen versterkingen zijn. Tot nu zijn we kwalitatief zeker niet beter dan afgelopen rampseizoen. Over minder dan 2 weken begint de voorbereiding. De jongens die op het WK actief zijn moeten daarna zeker 3 weken vakantie hebben.
Mazaoui is toch (nog) geen basisspeler. Huntelaar? Kan eigenlijk niet meer.
Nee, ik vind Overmars in ieder geval daadkrachtig tot nu. Mss. kan hij daar niet veel aan doen, maar toch.

PostPosted: 08 Jun 2018 20:03 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Luis Suarez
Bedenk ook dat de transfermarkt pas net geopend is en clubs daardoor niet meteen het eerste het beste bod accepteren. Vind het erg vroeg om het nu al wanbeleid te noemen.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 08 Jun 2018 22:39 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
mentos wrote:
Op dit moment vind ik dat er alweer sprake is van wanbeleid op transfergebied.
Dit kun je pas concluderen na 1 september.
De directie laat nog niet zien dat ze uitblinkt in daadkracht (wat ze wel had beloofd).
Te makkelijk in mijn ogen. Dat er getrokken wordt aan spelers, is logisch. Ajax heeft nog steeds tijd om vervangers aan te trekken. Je moet ook niet willen, dat Ajax nu al spelers voor forse bedragen gaat halen alvorens de beoogde spelers weg zijn. Je weet nooit of ze daadwerkelijk vertrekken.
Ga maar na:

Tijdens de 2de voorronde voor de CL (toch heel belangrijk) kan Ajax geen beroep doen op Schöne, Tagliafico en Dolberg en moet Ajax die voorronde dus in zonder fatsoenlijke rechtsback (Veltman is geblesseerd), zonder fatsoenlijke linksback en met slechts 1 echte spits (Huntelaar). Ook is er maar 1 keeper van niveau (Onana) want Van Leer is geblesseerd.
Heel kort door de bocht. Je moet eerst maar eens afwachten of al deze spelers ook überhaupt lang in het toernooi zitten. Daarnaast heeft Ajax 2 backs in de selectie (Orejuela en Kristensen) en komt ook Sinkgraven terug. Ook Wöber kan makkelijk linksback spelen dus hier zie ik het probleem niet. Ik ben het wel met je eens, dat je Dolberg gaat missen (mits die lang in het toernooi zit).

Ook Van Leer start volgens mij fit aan de voorbereiding en dat is een goede keeper. Je moet je ook afvragen of een nieuwe keeper zich ook zo snel aanpast dus dat verschil is ook nihil.
De voorbereiding wordt dus weer ingegaan met een onevenwichtige selectie (Donny van de Beek is nog met vakantie)
Vd Beek is er gewoon bij vanaf minuut 1 dus?
Kortom: Wanbeleid regeert nog steeds bij Ajax, of heb ik het mis?
Tot dusver vind ik het wel meevallen.
Met Bandé, Schuurs, Magallan (die komt gewoon) en Labyad heeft Ajax al best wat gedaan. We kunnen deze nu wel afschieten, dat ze er niets van kunnen maar dat doe ik niet.

Natuurlijk moet er nog iets gebeuren:

- Kluivert vertrekt dus moet hier een vervanger voor komen.
- Er moet snel duidelijkheid komen mbt De Ligt
- Er moet zeker nog een creatieve middenvelder erbij.

Als ze dit voor mekaar krijgen en deze zijn er vanaf begin voorbereding, zie ik geen obstakels. En dan zeg ik niet, dat ze de CL gaan halen maar dan bedoel ik op de selectie. Frenkie De Jong, Van Leer en Sinkgraven sluiten ook weer aan.

PostPosted: 08 Jun 2018 23:15 

. Natuurlijk moet er nog iets gebeuren:

- Kluivert vertrekt dus moet hier een vervanger voor komen.
- Er moet snel duidelijkheid komen mbt De Ligt
- Er moet zeker nog een creatieve middenvelder erbij.
Volledig eens.. Magellan zal De Ligt vervangen, met Schuurs of Wober er naast
Je mag je afvragen wat men nog van Cerny verwacht, anders zou ik een aankoop a la Assaidi prima vinden. Liever een jonge twintiger met power.
Maar die plek op het middenveld wordt essentieel. Daar zou ik graag een 'echte man' zien, met bv Mount daarachter.. Een wellicht klinkt het bizar, Sneijder zou dat best kunnen doen voor 60 minuten.
Zijn dat mijn droom aankopen, nee! Maar voor de huidige selectie zou dat genoeg zijn om de komende periode, met zoveel tieners/jonge twintigers, door te komen..

PostPosted: 09 Jun 2018 06:05 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Cerny is denk ik meer een rechtsbuiten die naar binnentrekt. Dus die zou ik voor links sowieso niet meerekenen. Het is afwachten wat ze met Labyad willen, als die als linksbuiten wordt neergezet zal daar denk ik zelfs met het vertrek van Kluivert niets gehaald worden.

Misschien is het plan zelfs wel dat Labyad als vervanger van Kluivert en Ziyech geldt. Back up van Frenkie of van de Beek zodat Bande of Johnsen dan tijdelijk de plek op linksbuiten overneemt. Als Frenkie en v.d. Beek kunnen spelen speelt Labyad op linksbuiten. Zo blijven hij en ook Bande en Johnsen sneller tevreden.

Zelf zou ik het liefst nog een goede 6 zien komen. Schone kan eventueel als 12e man blijven (of mag weg ) en dan Eiting en Matusiwa ook nog als back ups.

PostPosted: 09 Jun 2018 09:10 

Als je echt ambitieus bent en het elftal significant wil versterken moet er imo nog veel gebeuren.
Ik zie in de spelers die tot nu toe gekomen zijn geen versterkingen. Breedteaankopen.
Magallan is afwachten maar als hij komt lijkt hij volgens de berichten een goede verdediger te zijn. Is dus prima. RB is wel ingevuld maar zwaar onvoldoende. Orejuela heeft het vertrouwen niet dus zal geen optie zijn. Kristensen is een drama. Mazraoui zou daar in sommige wedstrijden uit de voeten kunnen maar is van nature geen RB. Wil je beter worden moet er wel een goede RB staan. Blijft De Ligt zit je achterin dan goed. Middenveld moet een creatieve speler absoluut komen. Imo grootste probleem ligt op de vleugels. We hebben welgeteld 1 speler waarvan je kunt zeggen dat die goed is, Neres. De rest zijn vooral vraagtekens. Vraagtekens die op het eerste gezicht niet voldoende zijn. Bandé? Niet te beoordelen maar in de 45 minuten in VAE wel heel slecht. Nie t een fatsoenlijk aanname, laat staan actie. Johnsen? En over het algemeen slecht jaar bij Jong AJAX achter de rug. Af en toe een opleving maar vooral erg slordig met enorm veel balverlies. Kuhn? Nog jong maar imo wel talentvol. Maar klaar voor het eerste? En dan nog Labyad.
Dan ben je wel klaar met de opties. Trouwens de spits vind ik eigenlijk ook niet goed genoeg bezet. Dolberg had een slechte eerste seizoenshelft en daarna geblesseerd. Vraagteken hoe hij verder gaat. Huntelaar komt veel tekort. Speler met de meeste 100% gemiste kansen. Voetballend voegt hij sowieso niks toe. Onbegrijpelijk dat zijn contract is verlengd.
Al met al zal er wat mij betreft nog veel moeten gebeuren.
Met vraagtekens wordt je niet beter.

PostPosted: 09 Jun 2018 13:20 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: Suarez
Seizoenskaart: Nee
Ik begin ook moe te worden van mensen die denken dat Frenkie "even" de plek van Ziyech inneemt. Frenkie kan goed voetballen, maar is niet beslissend genoeg. Is ook geen speler die gemakkelijk scoort of een goede trap heeft. Qua assists kan hij wel heel nuttig zijn. Ik denk dat we allemaal gaan schrikken van dat Frenkie niet zomaar Hakim kan vervangen. Het moet dringend een creatieve middenvelder komen, dan maar iets meer geld uitgeven.

PostPosted: 09 Jun 2018 14:27 

Volledig eens.. Magellan zal De Ligt vervangen, met Schuurs of Wober er naast
Volgens mij is Magallan niet de vervanger voor De Ligt. Ajax gaat er vooralsnog vanuit, dat hij blijft. Mocht De Ligt vertrekken, zal er een vervanger voor hem aangetrokken worden. Magallan is gehaald als vervanger(s) van Viergever, Dijks en Veltman.

Schuurs moeten ze rustig brengen en zal eerst minuten gaan maken bij Jong Ajax. Als hij goed is of wordt, komt hij er vanzelf bij.

Met enkel De Ligt, Magallan en Wöber als centrale verdedigers vind ik het nog redelijk krap met Schuurs er nog achter. Vanuit Jong komt er niets door.
Je mag je afvragen wat men nog van Cerny verwacht, anders zou ik een aankoop a la Assaidi prima vinden. Liever een jonge twintiger met power.
Cerny moet je verhuren. Laat die eerst maar eens een jaar lang op een hoger nivo spelen. Kijken hoe hij het doet.
Ik hoop een buitenspeler met veel diepgang. Iets wat Kluivert wel heeft maar bv Neres en Labyad minder. Van Bandé weet ik niet of hij dit heeft. Type Boerrigter.

Maar die plek op het middenveld wordt essentieel. Daar zou ik graag een 'echte man' zien, met bv Mount daarachter.. Een wellicht klinkt het bizar, Sneijder zou dat best kunnen doen voor 60 minuten. Zijn dat mijn droom aankopen, nee! Maar voor de huidige selectie zou dat genoeg zijn om de komende periode, met zoveel tieners/jonge twintigers, door te komen..
Mount is een heel interessante speler en zeker met het oog op het seizoen na dit seizoen want dan zullen Vd Beek en De Jong wel flink in de picture staan. Ik ben èèn van de weinigen maar ik denk echt serieus, dat Ajax bezig is met Tadic. Op een of andere manier heb ik het gevoel, dat Tadic hier oren naar heeft anders had je allang andere namen gehoord of iets van Tadic zelf. Nadeel is wel, dat hij een WK gaat spelen.

PostPosted: 09 Jun 2018 14:30 

Transferperiode kan je maar beter niet volgen. Elk jaar een kwelling. Bij de competitiestart zie ik wel welke dravers er in de wei staan.

PostPosted: 09 Jun 2018 14:44 

Het probleem is alleen dat je niet even een handvol nieuwe spelers haalt omdat je twijfels hebt bij driekwart van je voorhoede.

Ajax heeft keuzes gemaakt. Dolberg is eerste spits, Huntelaar is tweede spits. Dat staat vast, daar hoef je eigenlijk niet over te discussiëren. Bandé is gehaald als vervanger van Younes en je kan er gezien zijn transferbedrag vanuit gaan dat hij gehaald is voor de basis. Dan heb je Neres natuurlijk aan de andere kant.

Daarachter is het lastiger. Cerny zit in zijn revalidatie, die kun je eerst nog wel even wegstrepen. Johnsen zal waarschijnlijk samen met Kuhn eerst bij Jong Ajax ballen, gezien hun geringe progressie vorig seizoen. Labyad is nog een vraagteken, maar die zie ik bij een vertrek van Ziyech eerder op zijn positie spelen.

Qua kwantiteit zit het beat redelijk en dat is iets waar je rekening mee moet houden. Ik verwacht daarom voorin alleen een vervanger voor Kluivert, maar meer niet.

PostPosted: 09 Jun 2018 17:43 

Labyad zie ik niet als middenvelder. Dan wordt je overlopen op het middenveld. Die denkt puur aanvallend.

PostPosted: 10 Jun 2018 12:35 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruyff
Droomaankoop: M. Laudrup
Seizoenskaart: 107
renemar wrote:
Labyad zie ik niet als middenvelder. Dan wordt je overlopen op het middenveld. Die denkt puur aanvallend.
Dat overlopen worden had je met Ziyech ook al, die ook puur aanvallend denkt/dacht. Daarom zou een voetbaltechnisch goed onderlegde 'loper', zeg maar box to box speler, geen sinecure zijn. Want ik zie in die Labyad ook geen specifieke middenvelder, laat staan als mogelijke vervanger/opvolger van Ziyech.

Vooralsnog lijkt het dat Ajax niet erg doorpakt op de transfermarkt, die overigens pas nauwelijks officieel open is. Maar er komt nogal wat af op de technische leiding en directie die maken overuren, daar kan je van verzekerd zijn. Hele jonge spelers die nu al graag de stap over de grens willen maken, het moeilijk zaken doen om spelers, met name uit Zuid Amerika, naar de club te halen met al die moordende concurrentie van clubs die wat beter in de slappe was zitten. En dan ook nog eens die hele vervelende nasleep rond Nouri, het is allemaal nogal wat.

Ik begeef me niet in al het gegis over spelers die weg gaan/willen of komen, zeker waar het die aanhoudende steeds veranderde bedragen m.b.t. diverse spelers betreft. Alleen de club is daarvan op de hoogte maar laat heel begrijpelijk niets naar buiten lekken, hetgeen vroeger overigens wel gebeurde, om geen slapende honden wakker te maken.

Ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk ernstige bedenkingen heb m.b.t. de voorhoede, en dan met name de centrumspits positie. Men blijkt opnieuw het vertrouwen in Huntelaar te hebben uitgesproken door weer een jaar met hem te verlengen, dat lijkt mij een ernstige misvatting. Zeker na zijn zeer zwakke optreden in het afgelopen jaar, bovendien is hij bijna weer een jaartje ouder. Dat gaat dus niet meer en is zonder overdrijving een groot zwaktebod. Zeker nu de 1e man voor die positie, Dolberg, door dat WK een groot deel van de voorbereiding en die eerste voorronde wedstrijden van de CL moet missen. Alhoewel die tegenstander in de 2e voorronde bepaald geen hoogvlieger is kan ik me zo voorstellen dat men niet gerust naar die beide confrontaties toewerkt.

Maar zoals gezegd, de transferwindow is nog nauwelijks open dus er kan nog zeker het e.e.a. gaan gebeuren waar het in en uitgaande transfers betreft. Daar hopen we dan maar op en de club zich er van bewust moet zijn dat na 4 prijzenloze jaren er voor het aankomende seizoen een meer dan representatief elftal op het veld moet staan!!.

PostPosted: 10 Jun 2018 14:02 

Tuvalunho wrote:
renemar wrote:
Dat overlopen worden had je met Ziyech ook al, die ook puur aanvallend denkt/dacht. Daarom zou een voetbaltechnisch goed onderlegde 'loper', zeg maar box to box speler, geen sinecure zijn. Want ik zie in die Labyad ook geen specifieke middenvelder, laat staan als mogelijke vervanger/opvolger van Ziyech.

Vooralsnog lijkt het dat Ajax niet erg doorpakt op de transfermarkt, die overigens pas nauwelijks officieel open is. Maar er komt nogal wat af op de technische leiding en directie die maken overuren, daar kan je van verzekerd zijn. Hele jonge spelers die nu al graag de stap over de grens willen maken, het moeilijk zaken doen om spelers, met name uit Zuid Amerika, naar de club te halen met al die moordende concurrentie van clubs die wat beter in de slappe was zitten. En dan ook nog eens die hele vervelende nasleep rond Nouri, het is allemaal nogal wat.

Ik begeef me niet in al het gegis over spelers die weg gaan/willen of komen, zeker waar het die aanhoudende steeds veranderde bedragen m.b.t. diverse spelers betreft. Alleen de club is daarvan op de hoogte maar laat heel begrijpelijk niets naar buiten lekken, hetgeen vroeger overigens wel gebeurde, om geen slapende honden wakker te maken.

Ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk ernstige bedenkingen heb m.b.t. de voorhoede, en dan met name de centrumspits positie. Men blijkt opnieuw het vertrouwen in Huntelaar te hebben uitgesproken door weer een jaar met hem te verlengen, dat lijkt mij een ernstige misvatting. Zeker na zijn zeer zwakke optreden in het afgelopen jaar, bovendien is hij bijna weer een jaartje ouder. Dat gaat dus niet meer en is zonder overdrijving een groot zwaktebod. Zeker nu de 1e man voor die positie, Dolberg, door dat WK een groot deel van de voorbereiding en die eerste voorronde wedstrijden van de CL moet missen. Alhoewel die tegenstander in de 2e voorronde bepaald geen hoogvlieger is kan ik me zo voorstellen dat men niet gerust naar die beide confrontaties toewerkt.

Maar zoals gezegd, de transferwindow is nog nauwelijks open dus er kan nog zeker het e.e.a. gaan gebeuren waar het in en uitgaande transfers betreft. Daar hopen we dan maar op en de club zich er van bewust moet zijn dat na 4 prijzenloze jaren er voor het aankomende seizoen een meer dan representatief elftal op het veld moet staan!!.
Ben het met je eens. De transferperiode is inderdaad pas open, maar over ruim 1 week beginnen de trainingen weer. Ik denk dat Ten Hag het wel prettig vindt dat hij dan de selectie nagenoeg compleet heeft m.u.v. de vervanging van nog uitgaande transfers. Daar moet je dan op anticiperen.
En als er buiten Kluivert en Ziyech niemand meer vertrekt moet er imo ook nog genoeg gebeuren.
RB vind ik kwalitatief slecht, een CV (Magallan?) moet komen, een creatieve middenvelder en minstens een vleugelspeler. Hoop werk in korte periode.

PostPosted: 10 Jun 2018 14:19 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp
Droomaankoop: De Bruyne, Vertonghen
Seizoenskaart: I wish
renemar wrote:
RB vind ik kwalitatief slecht, een CV (Magallan?) moet komen, een creatieve middenvelder en minstens een vleugelspeler. Hoop werk in korte periode.
Een nieuwe RB gaan ze sowieso niet halen tenzij Orejuela of Kristensen vertrekken. En dat zie ik niet gebeuren. Ik hoop dat Orejuela eens het vertrouwen krijgt en een kans, maar ik denk dat TH voor Kristensen kiest. Wat die RCV betreft, dat gaat Magallan worden. Ik ga er nog steeds vanuit dat hij komt. Die kan in noodverband ook nog als RB spelen zolang Veltman nog niet terug is.
Een vleugelspeler moet zeker komen als Kluivert vertrekt, maar veel zal afhangen hoe TH Labyad's positie ziet. Want gezien het bedrag er voor Bandé betaalt werd vermoed ik dat hij zeker de eerste kans gaat krijgen op die positie. Hij kan ook in de spits spelen als de nood daarom vraagt. En wat mij betreft hebben ze Labyad ook als flankspeler gehaald en niet in voor de Ziyech positie. Dan heb je Kuhn, Johnsen en Cerny ook nog. Hopelijk spelen we veel wedstrijden en dan gaan die jongens zeker ook hun kansen krijgen doorheen het seizoen. Voor Ziyech's positie zou ik graag een Gutierrez zien gehaald worden. Dat is wat mij betreft een prioritaire transfer.

PostPosted: 10 Jun 2018 14:25 

renemar wrote:
Ben het met je eens. De transferperiode is inderdaad pas open, maar over ruim 1 week beginnen de trainingen weer.
Juist ja.
Zeker spelers uit andere culturen kun je beter zo snel mogelijk hier hebben.
Magallan moet gewoon op de eerste training aanwezig zijn. Ik mag hopen, dat ze ook volop bezig zijn met een vervanger voor Kluivert zodat die ook direct kan aansluiten.

De grote vraag blijft natuurlijk wie Ajax (naast Tadic) op het oog heeft ter vervanging van Ziyech.
Ik denk, dat Labyad ook gehaald is om "tijdelijk" het middenveld te versterken zolang er nog geen vervanger is voor Ziyech. De beoogde kandidaat (Tadic) speelt immers nog een WK. Echter nu Kluivert weg gaat, zit je daar ook met een probleem. Ik denk niet, dat ze dit opgelost hebben als Ajax begint met de voorbereiding.

Maar goed, de eerste week van de voorbereiding is niet de belangrijkste. Het streven is wel voor 1 juli zodat je genoeg tijd overhoudt om ze in te passen.

Post new topic  Reply to topic  [ 555 posts ]  Previous   1 16 17 18 19 20 23  Next

All times are UTC+01:00