Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 4054 posts ]  Previous   1 159 160 161 162 163  Next
Author Message
 Post subject: Re: Mogelijke Aanwinsten
PostPosted: 05 Jan 2019 20:28 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Skov van Kopenhagen wordt door de VI ook weer gelinkt aan Ajax. Hij zou in de nadrukkelijke belangstelling staan van Ajax. Als mogelijke opvolger van Ziyech. Skov zou ook op de radar staan van zowel PSV als Feyenoord.

PostPosted: 09 Jan 2019 10:57 
Erelid

PSV zou een bod uitgebracht hebben op Alvarez in wie Ajax ook interesse had/heeft als mogelijke opvolger van De Ligt. Bedrag zou 6 miljoen zijn.

PostPosted: 09 Jan 2019 11:52 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
PSV zou een bod uitgebracht hebben op Alvarez in wie Ajax ook interesse had/heeft als mogelijke opvolger van De Ligt. Bedrag zou 6 miljoen zijn.
Schijnt een groot talent te zijn, maar buiten wat filmpjes op Youtube ken ik de best jongen niet. Zag er daar leuk uit, maar zoals we allemaal weten kan je van Ebecilio ook een fantastische compilatie maken. Volgend jaar hebben we Blind en Wöber voor op linkscentraal en Magallan en ik verwacht een andere aankoop voor het centrum. De Ligt gaat sowieso vertrekken, De Jong die daar wel eens speelde ook, twee linkspoten centraal is niet het ideale uitgangspunt en ik vind Schuurs nog lang niet ver genoeg. Ajax zal dus wat moeten kopen denk ik, ook omdat er vanuit de opleiding niets doorstroomt met potentie.

Dat PSV een speler koopt lijkt me niet meer dan logisch. Obisbo is een linkspoot en Van Bommel lijkt daar geen grote fan van te zijn. Isimat is vertrokken. Schwaab heeft een aflopend contract en dan heb je enkel Viergever nog. Sainsburry is niet meer dan een wisselspeler en die is nu nog met Australie op pad. Dat is maar magertjes hoor.

PostPosted: 09 Jan 2019 12:00 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Schwaab is wel in overleg met PSV over contractverlenging, die blijft nog wel even hoor.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 09 Jan 2019 12:07 

Stormrage wrote:
Schwaab is wel in overleg met PSV over contractverlenging, die blijft nog wel even hoor.
Zou kunnen, maar volgens mij geen uitgesproken zaak nu er ook wat lijkt te spelen in de privésfeer. Ik denk dat het 50/50 is.

PostPosted: 09 Jan 2019 12:10 
Erelid

Schijnt een groot talent te zijn, maar buiten wat filmpjes op Youtube ken ik de best jongen niet. Zag er daar leuk uit, maar zoals we allemaal weten kan je van Ebecilio ook een fantastische compilatie maken. Volgend jaar hebben we Blind en Wöber voor op linkscentraal en Magallan en ik verwacht een andere aankoop voor het centrum. De Ligt gaat sowieso vertrekken, De Jong die daar wel eens speelde ook, twee linkspoten centraal is niet het ideale uitgangspunt en ik vind Schuurs nog lang niet ver genoeg. Ajax zal dus wat moeten kopen denk ik, ook omdat er vanuit de opleiding niets doorstroomt met potentie.
Schijnt inderdaad een groot talent te zijn. Zit ook al geruime tijd bij de selectie van Mexico dus dan kun je wel wat. Ik had verwacht, dat hij wel duurder zou zijn maar je weet natuurlijk nog niet wat ze vragen voor hem.

Overigens speelt Magallan ook heel vaak als linkercentrale verdediger bij Boca. Ook hebben we nog steeds Veltman die wellicht ook in aanmerking komt als CV.

Er gaan trouwens ook geruchten, dat Sevilla interesse heeft in Wober maar ik mag toch aannemen, dat ze die niet laten gaan. Zeker niet met het oog op volgend seizoen.

Dat PSV een speler koopt lijkt me niet meer dan logisch. Obisbo is een linkspoot en Van Bommel lijkt daar geen grote fan van te zijn. Isimat is vertrokken. Schwaab heeft een aflopend contract en dan heb je enkel Viergever nog. Sainsburry is niet meer dan een wisselspeler en die is nu nog met Australie op pad. Dat is maar magertjes hoor.
Als Van Bommel geen fan van hem is (denk ik ook want dat is een groot talent) dan zou ik als Ajaxzijnde eens een poging wagen. Blijf het heel vreemd vinden, dat die jongen zo weinig speelt en zeker als je hem vergelijkt met Isimat of Sainsburry.

PostPosted: 09 Jan 2019 12:24 

Schijnt inderdaad een groot talent te zijn. Zit ook al geruime tijd bij de selectie van Mexico dus dan kun je wel wat. Ik had verwacht, dat hij wel duurder zou zijn maar je weet natuurlijk nog niet wat ze vragen voor hem.

Overigens speelt Magallan ook heel vaak als linkercentrale verdediger bij Boca. Ook hebben we nog steeds Veltman die wellicht ook in aanmerking komt als CV.
Dan wordt hij voetballend nóg beperkter. Moet hij gaan voetballen met zijn linker. Doe dat maar niet. Lijkt me geen goed idee voor een jongen die het toch al niet van zijn voetballend vermogen moet hebben. Bovendien zou ik Blind laten staan op zijn huidige positie.
Er gaan trouwens ook geruchten, dat Sevilla interesse heeft in Wober maar ik mag toch aannemen, dat ze die niet laten gaan. Zeker niet met het oog op volgend seizoen.
Nee, zou ik ook niet doen. Je verdient er nauwelijks op en dus zou ik liever in hem blijven investeren. Tenzij Ten Hag denkt dat de rek eruit is of weinig vertrouwen heeft in zijn kwaliteiten. Dan zou dit een ideale kans kunnen zijn. Echter denk ik dat Wöber een bruikbare voor speler is en nog beter kan worden. Ik vind hem nog jong en talentvol.
Als Van Bommel geen fan van hem is (denk ik ook want dat is een groot talent) dan zou ik als Ajaxzijnde eens een poging wagen. Blijf het heel vreemd vinden, dat die jongen zo weinig speelt en zeker als je hem vergelijkt met Isimat of Sainsburry.
Beter dan De Ligt hé, als we onze Aad mogen geloven. Maar ik weet niet wat we met Obispo moeten. We hebben met Wöber en Blind als twee jongens die op zijn positie spelen. Waarom zou zo'n jongen de bank van PSV verruilen voor de bank van Ajax, zo'n jonge gast moet juist gaan spelen. Minuten maken en het liefst zo veel mogelijk. Nu sta je redelijk stil in je ontwikkeling op het hoogste niveau.

PostPosted: 09 Jan 2019 20:17 
Erelid

Beter dan De Ligt hé, als we onze Aad mogen geloven. Maar ik weet niet wat we met Obispo moeten. We hebben met Wöber en Blind als twee jongens die op zijn positie spelen. Waarom zou zo'n jongen de bank van PSV verruilen voor de bank van Ajax, zo'n jonge gast moet juist gaan spelen. Minuten maken en het liefst zo veel mogelijk. Nu sta je redelijk stil in je ontwikkeling op het hoogste niveau.
Wat Aad zegt, interesseert met niet zoveel maar qua talent deed hij niet veel onder voor De Ligt alleen krijg je bij Ajax de kans je talent te tonen en bij PSV niet. Ik denk, dat De Ligt voetballend beter is en Obispo verdedigend net iets beter. Alleen zullen we het niet weten want PSV geeft hem de kans niet. Obispo is beter dan al die andere verdedigers van PSV bij elkaar.

En of hij hier op de bank komt, weet je nooit. Ik zeg niet, dat hij Blind of Magallan of wie dan ook zomaar uit de basis speelt maar het is algemeen bekend, dat Ajax wel zulke spelers een kans geeft en PSV niet.

Ik ben overigens heel benieuwd of Ajax ook echt een vervanger gaat aantrekken of Magallan hiervoor ziet en de terugkerende Veltman. Alvarez wordt in verband gebracht met PSV maar volgens de VI gaat PSV geen verdedigers meer aantrekken.

PostPosted: 10 Jan 2019 18:53 

Ik ben overigens heel benieuwd of Ajax ook echt een vervanger gaat aantrekken of Magallan hiervoor ziet en de terugkerende Veltman. Alvarez wordt in verband gebracht met PSV maar volgens de VI gaat PSV geen verdedigers meer aantrekken.
Stanley N'Soki van PSG? Die kan linksback en centraal spelen, en is de laatste maanden serieus aan Ajax gelinkt.

PostPosted: 10 Jan 2019 19:37 

Wat Aad zegt, interesseert met niet zoveel maar qua talent deed hij niet veel onder voor De Ligt alleen krijg je bij Ajax de kans je talent te tonen en bij PSV niet. Ik denk, dat De Ligt voetballend beter is en Obispo verdedigend net iets beter. Alleen zullen we het niet weten want PSV geeft hem de kans niet. Obispo is beter dan al die andere verdedigers van PSV bij elkaar.
Dat aanhalen van zelfbenoemde talentenscout Aad is natuurlijk sarcastisch. Maar als je zegt dat Obispo net zoveel talent heeft als De Ligt dan zou ik je bijna in het rijtje Aad gaan scharen. Wat een onzin joh, een jongen als De Ligt wordt eens in de zoveel jaar geboren. Dat is er eentje van absoluut topniveau. Obisbo wordt een speler voor Willem II of Groningen. Obisbo verdedigend beter, kom op joh. Nooit geweest ook. Ben je zijn neef ofzo ;) ?
En of hij hier op de bank komt, weet je nooit. Ik zeg niet, dat hij Blind of Magallan of wie dan ook zomaar uit de basis speelt maar het is algemeen bekend, dat Ajax wel zulke spelers een kans geeft en PSV niet.
Als je Isimiat, Sainsburry, Schwaab of Viergever geen concurrentie kan bieden moet je je toch achter de oren krabben. Ook onder Cocu kreeg hij geen kans. Bij Jong PSV speelt hij ook wisselvallig en blinkt hij zelden uit.
Alvarez is al eerder genoemd, zal ook bij Ajax op het lijstje staan. Ik denk echter dat Ajax pas in de zomer weer een verdediger gaat kopen. Niet in de winter, ondanks het naderende vertrek van Wöber.

PostPosted: 10 Jan 2019 19:44 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Obispo hoor ik nu al jaren, maar die jongen kan niet eens de verdedigers van PSV eruit spelen. Waarom zou hij het bij ons wel goed gaan doen. Kan het gewoon niet zijn dat hij zich helemaal niet goed doorontwikkeld?

PostPosted: 10 Jan 2019 19:49 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Leonel wrote:
Obispo hoor ik nu al jaren, maar die jongen kan niet eens de verdedigers van PSV eruit spelen. Waarom zou hij het bij ons wel goed gaan doen. Kan het gewoon niet zijn dat hij zich helemaal niet goed doorontwikkeld?
Het gaat ook om kansen krijgen denk ik. Zoveel talenten gehad daar na de lichting Willems/Depay/Locadia en die hebben het allemaal niet gehaald volgens mij.

PostPosted: 10 Jan 2019 22:05 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Als die jongen echt goed was geweest dan had hij erin gestaan. Ook bij PSV. Als hij echt het talent had, dan hadden we heem eerder moeten halen. Nu is het denk ik te laat.

PostPosted: 11 Jan 2019 07:14 

Dat is wel zo. Heeft Ajax ook wel geprobeerd.
https://www.vi.nl/nieuws/psv-troeft-ook ... met-obispo

PostPosted: 24 Feb 2019 17:43 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
HJ heeft een nieuwtje. Vargas.
https://www.ajaxinside.nl/exclusief-mat ... -van-ajax/

PostPosted: 24 Feb 2019 20:31 

Als ik de filmpjes zo bekijk een interessante speler. Wordt in Argentinië kennelijk vergeleken met Hazard. Wel weer een rechtspoot aan de linkerkant, wat zou dan het plan zijn met Bandé?

PostPosted: 25 Feb 2019 02:54 

Zimmerman wrote:
Als ik de filmpjes zo bekijk een interessante speler. Wordt in Argentinië kennelijk vergeleken met Hazard. Wel weer een rechtspoot aan de linkerkant, wat zou dan het plan zijn met Bandé?
Bande was gehaald voor de toekomst, dat zal dan wel niet veranderen. Eerst wennen en dan hopelijk doorgroeien.

PostPosted: 25 Feb 2019 04:19 

343 wrote:
Hij is wel rechtsbenig toch ( of het filmpje dat ik zag ging over een andere ). Op transfermarkt.com staat ook rechts.

PostPosted: 25 Feb 2019 09:19 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Zlatan
Kleine technische speler met een lekkere steekpass en goede voorzet. Heeft qua stijl wat weg van Labyad, maar dan beter.

PostPosted: 25 Feb 2019 10:44 
Erelid

Zimmerman wrote:
Elke aankoop is een "risico". Wie zegt dat Vargas er direct staat? Die kan net zoals Bandé ook tegen een zware blessure oplopen.

Ik hoop wel, dat Ajax ten alle tijden een snelle explosieve buitenspeler behoudt of haalt (als Neres vertrekt). We hebben nu voornamelijk aanvallende middenvelders die als buitenspeler fungeren. Mocht Neres vertrekken, dan moet er wel zo'n type bijkomen.

PostPosted: 25 Feb 2019 12:49 

Zimmerman wrote:
Elke aankoop is een "risico". Wie zegt dat Vargas er direct staat? Die kan net zoals Bandé ook tegen een zware blessure oplopen.

Ik hoop wel, dat Ajax ten alle tijden een snelle explosieve buitenspeler behoudt of haalt (als Neres vertrekt). We hebben nu voornamelijk aanvallende middenvelders die als buitenspeler fungeren. Mocht Neres vertrekken, dan moet er wel zo'n type bijkomen.
Imo ook als Neres blijft. Gaat hij weg dan 2.

PostPosted: 22 Mar 2019 18:30 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Vertonghen en Alderweireld zeker volgend seizoen nog niet terug.
https://www.ajaxinside.nl/overmars-over ... -te-vroeg/

PostPosted: 22 Mar 2019 19:04 

Jammer. Vertonghen wordt dan te oud om te halen. Als ze 31/32 jaar of ouder zijn heeft het geen zin.

PostPosted: 22 Mar 2019 19:39 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
renemar wrote:
Jammer. Vertonghen wordt dan te oud om te halen. Als ze 31/32 jaar of ouder zijn heeft het geen zin.
Ben ik het niet mee eens. Vertonghen is ook echt nog wel goed genoeg over één jaar. Speelt nog wekelijks in de Premier League en zal dat hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen ook nog doen. Daarnaast heb ik al vaker gezegd dat hij afgelopen winter nog zijn contract heeft verlengd, dus het was al zeer onrealistische om te verwachten dat hij nu al zou terug komen. Mijn hoop was en blijft gericht op dat hij volgende zomer terugkomt.

PostPosted: 23 Mar 2019 08:29 

Tomza2 wrote:
renemar wrote:
Ben ik het niet mee eens. Vertonghen is ook echt nog wel goed genoeg over één jaar. Speelt nog wekelijks in de Premier League en zal dat hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen ook nog doen. Daarnaast heb ik al vaker gezegd dat hij afgelopen winter nog zijn contract heeft verlengd, dus het was al zeer onrealistische om te verwachten dat hij nu al zou terug komen. Mijn hoop was en blijft gericht op dat hij volgende zomer terugkomt.
Wordt in april 32. Dan is hij dus 33 als hij komt. Vind ik in principe te oud. Mss. als je hem gratis kunt overnemen en dan kijken hoe hij nog speelt. Zeker voor ons spel met het ver naar voren verdedigen en veel ruimte in de rug zal dat moeilijk zijn. Hij wordt er niet sneller op.

Post new topic  Reply to topic  [ 4054 posts ]  Previous   1 159 160 161 162 163  Next

All times are UTC+01:00