Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 4015 posts ]  1 2 3 4 5 161  Next
Author Message
 Post subject: Mogelijke Aanwinsten
PostPosted: 19 Oct 2011 12:06 

Kom hier met alle geruchten over spelers die met Ajax in verband worden gebracht. VZ wandelgangen zijn verboden in dit topic.

Post subject: Re: Mogelijke Aanwinsten
PostPosted: 19 Oct 2011 17:55 

Seizoenskaart: 427
En met bron, graag.

PostPosted: 22 Oct 2011 10:35 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
  • Ajax ziet in Maximilian Beister (21) een mogelijke versterking. De rechtsbuiten van Fortuna Düsseldorf werd gisteren in de competitiewedstrijd tegen Hansa Rostock bekeken door Danny Blind.De technisch manager van de Amsterdammers was in het gezelschap van oud-Ajax-scout Ton Pronk.

In de Bundesliga wordt vanwege de hoge transfersommen en salarissen nauwelijks gescout, maar de divisie lager is wel interessant.De in Göttingen geboren Beister – een ex-speler van HSV – wordt in Duitsland qua spel vergeleken met Arjen Robben en scoorde voor de ploeg uit de 2. Bundesliga dit seizoen al vijf keer.
    Naast Beister zouden Blind en Pronk ook oog hebben gehad voor Hansa-linkermiddenvelder Timo Perthel (22), die evenals de rechtsbuiten voor Duitsland onder 20 uitkwam
#bron: www.telesport.nl

Ben zelf niet bekend met de 2. Bundesliga.

PostPosted: 22 Oct 2011 11:17 

Ik vind het nogal vreemd om nu een rechtsbuiten te gaan scouten. De vleugels zijn juist de posities die momenteel lekker lopen en ook daarachter staan mensen klaar. Misschien dat dit meer voor de toekomst is. Het lijkt me veel beter om te scouten naar een verdediger...

PostPosted: 22 Oct 2011 14:43 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Gevalletje Mike Verweij, zegt genoeg toch?

PostPosted: 22 Oct 2011 14:46 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Droomaankoop: -
Seizoenskaart: Geen
DennisO wrote:
Ik vind het nogal vreemd om nu een rechtsbuiten te gaan scouten. De vleugels zijn juist de posities die momenteel lekker lopen en ook daarachter staan mensen klaar. Misschien dat dit meer voor de toekomst is. Het lijkt me veel beter om te scouten naar een verdediger...
Ik vind het niet vreemd. Dit is anticiperen op het vertrek van Sulejmani. Als die gozert meer kwaliteiten blijkt te hebben dan Lorretje, haal hem maar.

Een echte Ajacied paai je niet met een kampioenschap. Die paai je met voetbal. Voetbal dat bij Ajax hoort. Voetbal vol bravoure. De echte Ajacied is een purist. Een idealist. Een kampioenschap is slechts een bonus.

PostPosted: 27 Oct 2011 20:46 

Bij vi zeiden ze dat die duitser HET talent van duitsland was.

PostPosted: 27 Oct 2011 20:58 
Erelid

Ajax Amsterdam wrote:
Bij VI zeiden ze dat die Duitser HET talent van Duitsland was.
Haha Neejoh! Götze en Draxler zijn drieduizend klassen beter!

PostPosted: 28 Oct 2011 17:55 
Erelid

The Flying Dutchman wrote:
Ajax Amsterdam wrote:
Bij VI zeiden ze dat die Duitser HET talent van Duitsland was.
Haha Neejoh! Götze en Draxler zijn drieduizend klassen beter!
Hoe vaak heb je dan Beister zien spelen het afgelopen anderhalf jaar.

PostPosted: 28 Oct 2011 18:38 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Arnesen geeft Ajax weinig hoop op toptalent Beister

HSV wil hem niet voor niets behouden.. Ik heb hem overigens zelf nog niet aan het werk gezien.

PostPosted: 31 Oct 2011 09:51 
Erelid

Bart wrote:
Ik had wat filmpjes opgezocht. :oops: Maar het is gewoon zo dat Beister niet HET talent is van Duitsland, dat ben je met me eens mag ik hopen? Götze word al een tijd over gesproken en is 18 en Beister heb ik van me leven nog niet van gehoord en is 21.

PostPosted: 31 Oct 2011 17:23 

Als centrale verdediger, wat vinden jullie van Virgil Van Dijk van Groningen. Groote, sterke speler die maar 20 jaar oud is. Zijn contract loopt nog wel door tot 2015, maar gezien de dunne spoeling centrum verdedigers, zie ik in hem wel een goede speler. Hij is wel rechts-benig, ik weet niet welke van de twee centrum-verdedigers uit de jeugd het beste is en op welke positie deze speelt. Als de beste van deze twee, ik dacht Denswil, ook rechts speelt, dan laten. Speelt hij links, zou ik hem halen. Hij speelt nu nog wisselvallig, deze week goed, vorige week minder. Maar hij pakte veel ballen op en kan met een lange pass, die er zo simpel uitzag, makkelijk Tadic en Bacuna bereiken (gaf ook de assist voor de 1-0). Gezien zijn lengte kan hij zowel aanvallend als verdedigend gevaarlijk zijn met een speler als Janssen of Eriksen voor de vrije trappen. De beide centrale verdedigers hoeven nu ook geen vrij trappen meer te nemen, dus daar hoeven we ook niet over in te zitten.

PostPosted: 31 Oct 2011 18:18 

X-chasing-X wrote:
Als centrale verdediger, wat vinden jullie van Virgil Van Dijk van Groningen. Groote, sterke speler die maar 20 jaar oud is. Zijn contract loopt nog wel door tot 2015, maar gezien de dunne spoeling centrum verdedigers, zie ik in hem wel een goede speler. Hij is wel rechts-benig, ik weet niet welke van de twee centrum-verdedigers uit de jeugd het beste is en op welke positie deze speelt. Als de beste van deze twee, ik dacht Denswil, ook rechts speelt, dan laten. Speelt hij links, zou ik hem halen. Hij speelt nu nog wisselvallig, deze week goed, vorige week minder. Maar hij pakte veel ballen op en kan met een lange pass, die er zo simpel uitzag, makkelijk Tadic en Bacuna bereiken (gaf ook de assist voor de 1-0). Gezien zijn lengte kan hij zowel aanvallend als verdedigend gevaarlijk zijn met een speler als Janssen of Eriksen voor de vrije trappen. De beide centrale verdedigers hoeven nu ook geen vrij trappen meer te nemen, dus daar hoeven we ook niet over in te zitten.
Verkeerde topic, dit is het topic voor spelers die daadwerkelijk aan Ajax worden gelinkt in de media.

PostPosted: 31 Oct 2011 23:10 

ghostwriter wrote:
Verkeerde topic, dit is het topic voor spelers die daadwerkelijk aan Ajax worden gelinkt in de media.
Aah oke, had het ook al gepost in het andere topic, maar dan weet ik dat voortaan.

PostPosted: 04 Nov 2011 17:04 
Erelid

The Flying Dutchman wrote:
Bart wrote:
Ik had wat filmpjes opgezocht. :oops: Maar het is gewoon zo dat Beister niet HET talent is van Duitsland, dat ben je met me eens mag ik hopen? Götze word al een tijd over gesproken en is 18 en Beister heb ik van me leven nog niet van gehoord en is 21.
Daar gaat mijn punt helemaal niet om. Je hebt hem helemaal niet een paar volledige wedstrijden gezien en dan is het moeilijk om een oordeel te hebben over iemand. Dat Götze een groter talent is wil niet zeggen, dat Beister er niks van kan.

PostPosted: 04 Dec 2011 20:48 

Van het weekend viel me weer op hoe hard we een goede voetballende verdediger nodig hebben. En ik denk dat we dan heel snel die Goudeleeuw van Heerenveen moeten halen. hij was vandaag heel goed bezig tegen AZ. Zeker als de geruchten waar zijn dat Vertonghen in de winterstop vertrekt. Het lijkt me een uitstekende verdediger die er als het moet ook nog meteen kan staan.

PostPosted: 04 Dec 2011 20:54 

Gouweleeuw is een rechtspoot en De Boer wilt een linkspoot links achterin. Daar hebben we al Denswil als groot talent. Gouweleeuw halen als back-up voor Alderweireld, want Ooijer stopt volgend jaar.

PostPosted: 04 Dec 2011 21:15 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Droomaankoop: Lionel Messi
Hij speelde inderdaad fantastisch.
Goede speler.
We moeten echter niet meteen roepen dat dit een topper is/wordt.
Hij zal moeten proberen om dit niveau iedere week te halen.

PostPosted: 05 Dec 2011 14:41 

silvo wrote:
Van het weekend viel me weer op hoe hard we een goede voetballende verdediger nodig hebben. En ik denk dat we dan heel snel die Goudeleeuw van Heerenveen moeten halen. hij was vandaag heel goed bezig tegen AZ. Zeker als de geruchten waar zijn dat Vertonghen in de winterstop vertrekt. Het lijkt me een uitstekende verdediger die er als het moet ook nog meteen kan staan.

PostPosted: 05 Dec 2011 18:25 

ghostwriter wrote:
silvo wrote:
Excuus zal volgende keer beter opletten.

PostPosted: 16 Dec 2011 15:42 

De Boer: 'Als hij naar Real kan, lijkt me dat hij daar naartoe gaat'
Vrijdag, 16 december 2011 om 15:37

Ajax heeft Christian Chivu gepolst om terug te keren bij de club. De 31-jarige Roemeen staat momenteel onder contract bij Internazionale, maar speelde eerder van 1999 tot 2003 voor de Amsterdammers. Frank de Boer deed bij de verdediger navraag of hij het zag zitten om na dit seizoen terug keren in de ArenA, mocht Jan Vertonghen besluiten te vertrekken.

Ajax maakt zich serieus op voor een vertrek van de Belgische aanvoerder, die in de belangstelling staat van diverse Engelse verenigingen en naar verluidt ook Anzhi Makhachkala. Chivu, in het verleden ook aanvoerder bij Ajax, werd gevraagd of hij Vertonghen wilde komen opvolgen. “Chivu is zeker een optie als Jan weggaat. We moeten afwachten of hij haalbaar is, maar Cristian is altijd erg geïnteresseerd gebleven in Ajax”, legt De Boer uit aan Novum.

De Boer weet ook dat Chivu's zaakwaarnemer het heeft gehad over Real Madrid, dat geïnteresseerd zou zijn. “Als hij naar Real kan, lijkt het me dat hij daar naartoe gaat. Maar mocht de kans zich voordoen dat hij voor ons kiest, zullen we die zeker niet onbenut laten”, verklaart de hoofdtrainer. Hij legde niet zelf het contact met Chivu; dat deed technisch directeur Danny Blind.
Voetbalzone.nl

PostPosted: 18 Dec 2011 14:44 

Droomaankoop: Viktor Fischer :O
Hoop het, talenten zijn goed, maar zijn nog geen basisspelers. Kunnen naast Chivu ook nog wel een CV gebruiken.

PostPosted: 22 Dec 2011 20:58 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Ajax schijnt interesse te hebben in de aanvaller John Jauro Ruiz.

Maar Barcelona en Lille zitten ook op het vinkentouw

http://soccernet.espn.go.com/news/story ... iz?cc=5739

PostPosted: 22 Dec 2011 20:59 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Pushkin wrote:
Ajax schijnt interesse te hebben in de aanvaller John Jauro Ruiz.

Maar Barcelona en Lille zitten ook op het vinkentouw

http://soccernet.espn.go.com/news/story ... iz?cc=5739
Ken je deze Ruiz?

PostPosted: 22 Dec 2011 21:05 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Nope totaal niet, in een Costa Ricaans medium werd Ajax genoemd daarom meld ik het hier. Waarschijnlijk vist Ajax ook achter het net met nadrukkelijke interesse van Barcelona.

Post new topic  Reply to topic  [ 4015 posts ]  1 2 3 4 5 161  Next

All times are UTC+02:00