Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4094 posts ]  Previous   1 3 4 5 6 7 164  Next
Author Message
 Post subject: Re: Mogelijke Aanwinsten
PostPosted: 28 Jan 2012 11:46 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Ajax zit er simpelweg niet, en als we al Zuid-Amerikanen scouten de laatste jaren is dat op basis van jeugdtoernooien waarin ze opvallen of derden

Maxwell --> Terborg Toernooi
Rosales --> Olympisch elftal
Lodeiro --> Suarez + jeugdtoernooien
Cvitanich --> Essel Sports

PostPosted: 28 Jan 2012 15:56 

Pushkin wrote:
Ajax zit er simpelweg niet, en als we al Zuid-Amerikanen scouten de laatste jaren is dat op basis van jeugdtoernooien waarin ze opvallen of derden

Maxwell --> Terborg Toernooi
Rosales --> Olympisch elftal
Lodeiro --> Suarez + jeugdtoernooien
Cvitanich --> Essel Sports
Ik wil wel even vermelden dat Cvitanich het heel erg goed doet bij Boca en dat Rosales is uitgeroepen tot beste nieuwkomer van de MLS. Gaat als een speer!
Lodeiro is een toppertje die z'n kansen gewoon niet krijgt hier.
En dat gold ook met name voor Cvitanich en het laatste jaar (na die lange blessure) voor Rosales. Ben ook erg benieuwd wat er van hun was geworden als ze iedere wedstrijd in de basis hadden gestaan. Maar goed zoals onderhand bekend en eindelijk doorgedrongen bij het grootste deel van de Ajax supporter heeft Frank d B z'n voorkeuren en dat is iig niet Lodeiro.
Hoop ook dat hij zsm een goede topclub vind die wel z'n talenten ziet.

PostPosted: 31 Jan 2012 05:36 

Telesport:
Ajax gaat vol voor Narsingh. Ook is onderzocht om Elia voor een half jaar te huren, maar dat kan niet omdat hij dan bij teveel clubs heeft gespeeld dit seizoen.

PostPosted: 31 Jan 2012 05:44 
De Goeie Ouwe Tijd

Ajaciedjuh wrote:
Telesport:
Ajax gaat vol voor Narsingh. Ook is onderzocht om Elia voor een half jaar te huren, maar dat kan niet omdat hij dan bij teveel clubs heeft gespeeld dit seizoen.
Ik hoop dat dit waar is en je me niet voor de gek houdt.....dat zou dan namelijk vandaag moeten gebeuren......ik hoop het echt dat het lukt en dan die Sulejmani afvoeren.

PostPosted: 31 Jan 2012 08:12 

Telesport wrote:
AJAX GAAT VOL VOOR NARSINGH
Image
• Het is de vraag of Luciano Narsingh vanavond met SC Heerenveen nog in actie komt in de kwartfinale van de KNVBbeker tegen Vitesse. Ajax onderneemt – op de slotdag van de transfermarkt – een poging om hem los te weken bij de Friezen. FOTO: RENÉ BOUWMAN

AMSTERDAM – Ajax onderneemt vandaag een poging om Luciano Narsingh (21) over te nemen van SC Heerenveen. „De club heeft contact met me opgenomen”, zegt de zaakwaarnemer van de aanvaller, Mino Raiola. „We zijn geïnteresseerd”, bevestigt Frank de Boer. „Of we hem per direct willen hebben? Dat kan zo maar zo zijn”, lacht de trainer. „We kijken op dit moment wat de mogelijkheden zijn.”

De Boer is zeer gecharmeerd van de Amsterdammer. „Hij is een van de beste rechtsbuitens van Nederland. En je ziet dat we op dit moment problemen hebben aan de buitenkant. Bovendien weten we niet hoelang Miralem Sulejmani aan de kant zal staan.”

Volgens Raiola is Narsingh nog niet met een overstap bezig. „Daar wil hij pas over nadenken als de clubs eruit zijn. Daar is hij heel volwassen in. De focus ligt nu nog volledig op Heerenveen. Maar Luciano is Amsterdammer. Welke Napolitaan zegt dat hij niet voor Napoli wil spelen? En welke jongen uit Milaan wil niet naar Inter of AC toe? Aan de andere kant heeft hij buiten Amsterdam furore gemaakt. Niet alleen Ajax, maar ook PSV of Twente zou een kans zijn. Zijn nieuwe club moet sportief en financieel een stap vooruit zijn. En niet één van de twee.”

De manager van onder anderen Mark van Bommel, Zlatan Ibrahimovic en Maxwell kan moeilijk inschatten of het Ajax lukt Narsingh op de slotdag van de transfermarkt los te weken bij Heerenveen. „Zelfs als de situatie bij Ajax normaal zou zijn, is het met een naderende deadline al moeilijk om zo’n speler binnen te halen. Ik denk dat de perikelen bij Ajax nu een rol zullen spelen. Zonder iemand daar de schuld van te willen geven."

De Boer hoopt dat de scheuring binnen de club hem geen parten speelt. „Als wij hem willen hebben als technisch hart, en dat is zo, moet Danny (Blind, red.) de boel in gang zettten. Ik ga er vanuit dat dit nu gebeurt.” Blind meldde gisteren echter gek genoeg nog dat Ajax zich niet meer zal roeren op de transfermarkt.

Eerdere geïnteresseerde clubs zeggen van de Friezen te horen te hebben gekregen dat Narsingh, die een contract heeft tot de zomer van 2013, circa zes miljoen euro zou moeten kosten. Het is de vraag of de Amsterdammers dit kunnen en willen betalen. „Ik heb dat bedrag nooit gehoord”, aldus Raiola. „Het kan meer zijn, maar ook minder. Ik heb echt geen idee.”

Narsingh speelde al in de jeugdopleiding van Ajax, maar werd destijds – net als eerder Eljero Elia en Nordin Amrabat – niet goed genoeg bevonden. In 2008 kwam hij in Friese dienst. In het seizoen 2010/’11 beleefde hij onder Ron Jans zijn definitieve doorbraak. In 24 duels scoorde hij vijf keer. Dit seizoen staat de teller na negentien wedstrijden al op dat aantal doelpunten, plus twaalf assists. Met Oussama Assaidi en Dost vormt hij een levensgevaarlijk aanvalstrio. „Ik denk dat hij voor Ajax van grote waarde kan zijn”, aldus De Boer.

Voor de fans van Ajax zal de interesse in Narsingh een dejavu betekenen. Vorig jaar greep Rik van den Boog op de slotdag naast Heerenveener Dost. Om nu niet dezelfde afgang te beleven, zal Blind vandaag op twee borden moeten schaken: een akkoord met Heerenveen bereiken én een contract met Narsingh sluiten. Naast Narsingh had Ajax ook een oogje op Elia. Het bleek evenwel niet mogelijk hem een half jaar te huren van Juventus, omdat hij dit seizoen ook al een officiële wedstrijd voor zijn vorige werkgever HSV speelde. De UEFA-reglementen staan niet toe in één jaar voor drie clubs uit te komen.

PostPosted: 31 Jan 2012 08:27 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Droomaankoop: Luis Suarez
Lekker op tijd weer, gevalletje Dost wordt dit.
Snap dat Ajax nu pas in actie komt aangezien Sulejmani geblesseerd is geraakt, maar hadden natuurlijk veel eerder al moeten proberen deze jongen te halen. Ik geloof niet dat dit voor de deadline geregeld is..

PostPosted: 31 Jan 2012 08:43 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Suarez
Seizoenskaart: 428
Als dit lukt ben ik heel blij, alleen denk ik niet dat je hem voor 6 miljoen hebt...

maar een beet're club dan deze is er niet!

PostPosted: 31 Jan 2012 08:49 
Erelid

Seizoenskaart: 125
Dat word dus weer de hele dag f5-en en voetbalzone en ajax-netwerk en hier in de gaten houden!

Man, wat zal ik blij zijn als Narsingh komt !!!!!!

PostPosted: 31 Jan 2012 08:58 
Erelid

Ik ben al een jaar fan van Narsingh, ik was vanochtend helemaal druk en blij in de bus toen ik het las terwijl ik normaal lig te slapen in de bus haha. Wordt een spannend dagje..

Last edited by Abruzzi on 31 Jan 2012 09:01, edited 1 time in total.

PostPosted: 31 Jan 2012 09:00 
Erelid

Abruzzi wrote:
Ik ben al een jaar fan van Narsingh, ik was vanochtend helemaal druk en blij in de bus toen ik het las terwijl ik normaal lig te slapen in ed bus haha. Wordt een spannend dagje..
Volgens mij roep ik (en vele met mij hier trouwens) al sinds zijn invalbeurten vorig jaar (toen Beerens nog startte bij Heerenveen) dat hij gehaald moest worden.

6 miljoen als vraagprijs van heerenveen vind ik op zich nog meevallen.

PostPosted: 31 Jan 2012 09:07 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
6 miljoen op de slotdag van een transferperiode is iets boven zijn marktprijs maar gezien de datum een rëele prijs.. Ajax had hem echter al 4 weken eerder moeten vastleggen...

PostPosted: 31 Jan 2012 09:09 
Erelid

Droomaankoop: Luis Suarez
Seizoenskaart: Nee
Slechts anderhalf jaar contract nog he. Dan ga je er geen 10 miljoen meer voor krijgen. 6 miljoen vind ik een mooi bedrag voor Narsingh. Topaankoop, met Sigthorsson en Boerrigter terug heb je de beste voorhoede van Nederland met 2 snelle buitenspelers die een voorzet kunnen geven, naar binnen kunnen komen om zelf te schieten en ook gewoon de techniek hebben die een Ajax-speler nodig heeft. Sigthorsson heeft de meevoetballende kwaliteiten en de vaardigheden om al die voorzetten van de buitenkanten binnen te schieten. Goede eerste stap naar weer een Ajax-waardig elftal. Nu het middenveld en de verdediging nog.

PostPosted: 31 Jan 2012 09:22 
Erelid

Inderdaad.

Overigens, ongeacht hoe de blessure van sulejmani is, het spreekt wel boekdelen dat de Boer Narsingh wil halen. Totaal niet tevreden dus over sulejmani.

Grappig trouwens dat op Ajaxtotaal iedereen Sigthórsson een topper vind maar op AN zijn ze veel minder overtuigt van hem.

PostPosted: 31 Jan 2012 09:32 
Erelid

sincere1983 wrote:
Inderdaad.

Overigens, ongeacht hoe de blessure van sulejmani is, het spreekt wel boekdelen dat de Boer Narsingh wil halen. Totaal niet tevreden dus over sulejmani.

Grappig trouwens dat op Ajaxtotaal iedereen Sigthórsson een topper vind maar op AN zijn ze veel minder overtuigt van hem.
Zo, ik word een beetje droevig van AN, niemand is goed genoeg voor Ajax. Sigthorsson wordt daar met de grond gelijk gemaakt, terwijl ik het een echte Ajax spits vind..

PostPosted: 31 Jan 2012 09:41 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Sigthorsson is in potentie ook gewoon een topper.Hij kwam soms nog wat te veel in de bal (maar dat leren ze hem nog wel af), maar verder echt een prima spits. Kan zomaar een van de beste functionele Ajaxspitsen worden van de afgelopen 10 jaar.

Met Narsingh zou ik ook meer dan tevreden zijn, haal je Narsingh dan zet je Sulejmani ook op links neer en die concureert dan met Boerrigter. Sulejmani vertegenwoordigt te veel verkoopwaarde voor Ajax om op de bank te zetten. Consequentie is dus dat je Ebecilio zo niet meer aan speeltijd toekomt, en daar kan ik op z'n zachtst gezegd niet mee zitten.

PostPosted: 31 Jan 2012 10:40 

Droomaankoop: Viktor Fischer :O
Ha, dat is even heel lekker wakker worden. Lees het net in de krant, hoop echt dat hij komt, 6 miljoen vind ik gewoon een goede prijs, gezien contractduur en kwaliteit. Moet nog aan de studie, maar zal wel veel afgeleid worden door het steeds maar kijken op ajax.nl en Telesport.

Man wat is onze basis voorhoede dan sterk zeg. Zie dan het liefst Boerrigter, Siggie, Narsingh. Misschien dan gaan rouleren, aangezien deze aanvallers vaak geblesseerd of vermoeid zijn.

Valt me op dat wat we hier op Ajaxtotaal bespreken, steeds vaker ook in de media (Derksen) en echt bij Ajax gebeurd. Als Gouweleeuw nog komt in de zomer, dan zou het nog gekker worden.

PostPosted: 31 Jan 2012 10:43 

Zal ik maar van start gaan met het eerste twitterbericht. ;)
MikeVerweij Mike Verweij
#Blind nam contact op met voorzitter van #Heerenveen Veenstra over #Narsingh. Friezen willen in principe niet verkopen. Nog geen bod #Ajax

PostPosted: 31 Jan 2012 10:46 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Zorg dan in ieder geval dat AJAX hem vastlegt voor volgend seizoen.
Nu is het te laat. Waarom het dan weer op de laatste dag moet gebeuren. Het is altijd reageren. Nooit vooruit zien. Totaal geen visie of rode lijn. Maar, ja...dat is al jaren zo.

PostPosted: 31 Jan 2012 10:50 

Ja nu krijg je dat gedonder weer, waardoor de prijs zal gaan stijgen. Vindt het overigens ook niet erg als Ajax hem voor de Zomer vast legt. Als hij maar komt.

PostPosted: 31 Jan 2012 10:54 
Erelid

Het zou raar zijn als Heerenveen zou zeggen, ja we willen hem verkopen.. Beter begint Ajax gewoon met een openingsbod van 4,5 miljoen plus bonussen en niet 2,5 miljoen ofzo.. :|

PostPosted: 31 Jan 2012 11:03 

Abruzzi wrote:
Het zou raar zijn als Heerenveen zou zeggen, ja we willen hem verkopen..
Niet aan Ajax nee, maar daar zullen we het in de ogen van de rest van Nederland zelf naar hebben gemaakt, door niet zonder dralen €9m voor Suarez af te tikken en €6m voor Dost. Twente verkoopt Janko en ADO ligt op z'n rug bij Verhoek. Hoe makkelijk dat daar gaat...

PostPosted: 31 Jan 2012 11:27 
Erelid

Het zou natuurlijk top zijn als hij nog zou komen vandaag, maar ik moet het allemaal nog maar zien.

PostPosted: 31 Jan 2012 11:47 

Droomaankoop: Lionel Messi
Dit zou een geweldige dag kunnen worden, wat zou ik blij zijn als we hem binnen halen.
6 miljoen vind ik niet heel onlogisch, dokken en niet moeilijk doen.
Hiermee halen we een parel binnen, dit lijkt me duidelijk geen gevalletje Sulejmani.
Hier kunnen we na een paar jaar ook nog aan verdienen, gelijk voor 4 of 5 jaar vastleggen.

Ik wordt heeeeeeeeeeeeeeeeel blij als hij komt :D

Wordt weer een lange dag....

PostPosted: 31 Jan 2012 12:05 
Erelid

Iedereen is lyrisch over deze jongen, maar is het wel de juiste keus voor Ajax?
Ik heb hem bijna niet zien voetballen en wat ik gezien heb van hem is dat hij:
A. Heel erg snel is
B. Oog heeft voor de mensen voor het doel (meestal spits)

Wat ik niet van hem weet is:
A. Hoe is zijn techniek? Kan hij vanuit stilstand iemand passeren?
B. Zijn passing en eerste aanname? Hoe staat het daarmee?

Toen met Micky was ook iedereen heel erg blij dat hij kwam, we hebben gezien hoe dat is gegaan/gaat.

PostPosted: 31 Jan 2012 12:07 

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... -baan.html

Transfer gaat niet door :(

Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4094 posts ]  Previous   1 3 4 5 6 7 164  Next

All times are UTC+02:00