Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 4039 posts ]  Previous   1 158 159 160 161 162  Next
Author Message
 Post subject: Re: Mogelijke Aanwinsten
PostPosted: 03 Jul 2018 20:33 

Als Ziyech (en/of Frenkie) vertrekt en AJAX wil nog een middenvelder halen zou ik proberen de nummer 20 van Colombia te krijgen. IK geloof dat hij Quintero heet maar weet niet waar hij nu speelt maar hij is me telkens weer positief opgevallen.
Lijkt mij een prima 6. Technisch erg goed en lekker fel.
Goede voetballer.

PostPosted: 03 Jul 2018 20:50 

Je bedoelt Quintero? Is toch meer een aanvallende middenvelder en niet toch het fysiek voor de 6. Hij is door Porto op dit moment uitgeleend aan Riverplate.

PostPosted: 03 Jul 2018 22:05 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Seizoenskaart: Nee
renemar wrote:
Als Ziyech (en/of Frenkie) vertrekt en AJAX wil nog een middenvelder halen zou ik proberen de nummer 20 van Colombia te krijgen. IK geloof dat hij Quintero heet maar weet niet waar hij nu speelt maar hij is me telkens weer positief opgevallen.
Goede voetballer.
Quintera is een aanvallende middenvelder en wordt genoemd bij een aantal topclubs.

PostPosted: 03 Jul 2018 22:15 

Droomaankoop: Adam Maher
Als Frenkie en Ziyech verkocht worden gewoon balbuena voor langs de ligt en blind voor het middenveld.

PostPosted: 03 Jul 2018 22:24 

Bonzai wrote:
renemar wrote:
Goede voetballer.
Quintera is een aanvallende middenvelder en wordt genoemd bij een aantal topclubs.
Blijkbaar heeft Riverplate een optie in het huurcontract.

PostPosted: 05 Jul 2018 13:43 

Miro wrote:
Er is hier vast niemand die de Slowaakse competitie volgt, maar Hilary Gong van AS Trencin is wellicht een speler om in de gaten te houden. Moses Dady en Samuel Kalu (ook beide Nigerianen) hebben hier eerder ook gespeeld, spelen beiden nu in België, en gaan straks volgens de geruchten voor veel geld weg. Die jongen heeft 10 goals en 12 assists in 34 wedstrijden. Al is de Slowaakse competitie natuurlijk wel vrij zwak. Aan de andere kant ik het een goedkope gok en kan hij zich rustig ontwikkelen achter Neres.
Info: https://www.transfermarkt.nl/hilary-gon ... ler/477306
Hilary Gong gaat waarschijnlijk naar Vitesse.

PostPosted: 07 Jul 2018 02:25 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Volgens Valentijn Driessen is Blind "in feite" persoonlijk rond met Ajax (bij Vi oranje blijft thuis) alleen zou Man United nog te veel vragen.

PostPosted: 07 Jul 2018 08:12 

Volgens Valentijn Driessen is Blind "in feite" persoonlijk rond met Ajax (bij Vi oranje blijft thuis) alleen zou Man United nog te veel vragen.
17 miljoen :shock:

PostPosted: 07 Jul 2018 11:33 

Ik vind dit op zich nog wel meevallen.
Blind is wel degelijk beter geworden bij Man Utd en je haalt iemand, die normaliter rond deze leeftijd op zijn top is. Daarnaast vind ik, dat ook best een beetje mag speculeren op je kapitaal op het veld. De Ligt gaat echt een hoop opbrengen dus pak hier maar een voorschotje op.

Volgens Freek Jansen is Ajax ver in de onderhandelingen en die prijs zal wel wat zakken (net zoals Tadic). Als Ajax hem kan terugkopen voor wat ze er destijds voor gekregen hebben, doe je goede zaken.

De afschrijvingen op Tadic en Blind moet je gedeeltelijk opvangen door potentiele verkopen van Neres, Dolberg, De Ligt, De Jong etc en door nieuwe talenten op te leiden (Gravenberch).

PostPosted: 07 Jul 2018 12:05 

Driessen zegt 17 miljoen maar ik heb ook ergens gelezen ruim 5 miljoen. We zullen moeten afwachten.

PostPosted: 07 Jul 2018 12:49 

renemar wrote:
Driessen zegt 17 miljoen maar ik heb ook ergens gelezen ruim 5 miljoen. We zullen moeten afwachten.
https://www.thesun.co.uk/sport/football ... -deadlock/

Dat fabeltje over die 5 miljoen is gekomen omdat mensen moeite hebben met (begrijpend) lezen. 5 miljoen is zijn salaris bij United. Als ze hem houden, zijn ze dat in ieder geval kwijt, dat is de teneur (en open deur) van dat artikel.

Das alleen stiekem niet hetzelfde als 5 miljoen transfersom vragen.

PostPosted: 07 Jul 2018 13:51 

Volgens SC hebben ze nu interesse in Cesar Montes. Iemand die deze Mexicaan kent?

PostPosted: 07 Jul 2018 14:46 

renemar wrote:
Volgens SC hebben ze nu interesse in Cesar Montes. Iemand die deze Mexicaan kent?
Wie is SC?

Deze naam is toch al eerder genoemd?
Hij zat toch bij Plan A t/m D?

PostPosted: 07 Jul 2018 16:55 

https://twitter.com/robrocks63/status/1 ... 9194698752

Die Fransman heeft zijn contract verlengd bij Toulouse, maw ook duurder geworden.

PostPosted: 07 Jul 2018 17:14 

renemar wrote:
Wie is SC?

Deze naam is toch al eerder genoemd?
Hij zat toch bij Plan A t/m D?
Bedoel Soccernews.

PostPosted: 17 Dec 2018 08:24 

Miro wrote:
Leonel wrote:
Mexicaanse competitie is best een goede competitie. Ze verdienen daar al behoorlijk goed. De top verdieners verdienen er meer dan hier in Nederland. Lijkt me een prima plek om spelers te bekijken mocht er iets mogelijk zijn.
Inderdaad er loopt behoorlijk wat kwaliteit, maar er wordt ook al flink betaald. Edson Alvarez ken ik wel, volgens mij samen met Cesar Montes wel de grootste verdedigende talenten. Erick Gutierrez is ook een goede speler. En natuurlijk de 'Mexicaanse Messi' Diego Lainez.

Lijkt dat Ajax er nu werk van wil gaan maken. Grappig dat Guti nu bij PSV zit trouwens. Lainez heeft veel potentie, zijn zwakte is vooral zijn fysiek. Technisch is hij fantastisch, zoals gezegd wordt hij de Mexicaanse Messi genoemd. Er zijn in het verleden natuurlijk ook Mexicaanse aanvallers geweest die op jonge leeftijd al opgehemeld werden, maar toch vaak niet echt aan de verwachtingen konden voldoen. Bij Lainez heb ik er vertrouwen in dat het wel lukt.

PostPosted: 17 Dec 2018 10:32 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Grappig. Postte eergisteren nog dat ik niet verwachtte dat AJAX een buitenspeler zou halen, want Cerny en Bandé zouden dan terug zijn...
Wie zou Lainez dan moeten vervangen?

PostPosted: 17 Dec 2018 13:50 

343 wrote:
Grappig. Postte eergisteren nog dat ik niet verwachtte dat AJAX een buitenspeler zou halen, want Cerny en Bandé zouden dan terug zijn...
Wie zou Lainez dan moeten vervangen?
Die zal dan met het oog op volgend seizoen gehaald worden. Hetzelfde met Magallan. Kunnen ze een half jaar acclimatiseren. Ziyech zal vertrekken. Van de Beek zal wellicht wel een plaatsje naar achter gezet worden. Komt toch tekort op 10 vind ik. Kan met Blind een complementair duo gaan vormen.

Heb je Neres en Tadic nog voor 2 van de 3 aanvallende middenveld posities. Ontstaat er op zich ruimte voor Lainez.

Bande en Cerny weet ik niet of die nog wel het vertrouwen genieten... Denk dat met name Bande de technische kwaliteiten voor het spelletje dat wij spelen ontbeert. Cerny moet ik het nog maar mee zien, maar ik geef hem nog de kans.

PostPosted: 18 Dec 2018 23:39 

Stengs begint zo langzaam aan zijn klasse weer te laten zien. Ben benieuwd wat AZ voor hem zou vragen (contract t/m 2022), ik zie in hem eigenlijk nog meer potentie dan Doan of Ödegaard

PostPosted: 30 Dec 2018 18:10 

Zimmerman wrote:
Stengs begint zo langzaam aan zijn klasse weer te laten zien. Ben benieuwd wat AZ voor hem zou vragen (contract t/m 2022), ik zie in hem eigenlijk nog meer potentie dan Doan of Ödegaard
Maakte tegen PSV weer een goede indruk. Zal wel de hoofdprijs kosten.

In het kader van grootste talenten van NL strikken, ook wel benieuwd hoe V/d Berg het bij ons zou doen. Schat ik toch een niveau hoger in dan Schuurs.

PostPosted: 04 Jan 2019 19:39 

https://www.bild.de/sport/fussball/fuss ... .bild.html

https://twitter.com/cfbayern/status/108 ... 38912?s=19

Meritan Shabani van Bayern München schijnt volgens Bild nog deze maand richting Amsterdam te moeten verhuizen

PostPosted: 04 Jan 2019 20:07 

Zimmerman wrote:

Meritan Shabani van Bayern München schijnt volgens Bild nog deze maand richting Amsterdam te moeten verhuizen
Ben benieuwd. Ik vond hem in de Youth League in de O19 goed spelen tegen ons.
Mss. zelfde traject als Onana. Die speelde ook in de YL tegen ons en is mede op basis daarvan gekocht.

PostPosted: 05 Jan 2019 13:32 

Zimmerman wrote:

Toeval dat dit nieuws nu naar buiten komt en Neres misschien gaat vertrekken?

PostPosted: 05 Jan 2019 13:34 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Zou kunnen. Zie in Shabani niet de opvolger van De Jong. Zie artikel ELF voetbal:
http://www.elfvoetbal.nl/Binnenland/274 ... an-Shabani

PostPosted: 05 Jan 2019 13:39 

343 wrote:
Zou kunnen. Zie in Shabani niet de opvolger van De Jong. Zie artikel ELF voetbal:
http://www.elfvoetbal.nl/Binnenland/274 ... an-Shabani
Nee ik ook niet. Shabani is een soort Ziyech. Aanvallende middenvelder die ook heel goed aan de zijkant uit de voeten kan. Geldt overigens ook voor Lainez.

Mocht Neres daadwerkelijk vertrekken dan moet Ajax wel echt naar een buitenspeler opzoek met echte diepgang en snelheid.

Met Tadic, Ziyech, Bande en ect Lainez/Shabani heb je allemaal aanvallende middenvelders, die als buitenspeler komen te spelen.

Post new topic  Reply to topic  [ 4039 posts ]  Previous   1 158 159 160 161 162  Next

All times are UTC+01:00