Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4094 posts ]  Previous   1 160 161 162 163 164
Author Message
 Post subject: Re: Mogelijke Aanwinsten
PostPosted: 02 Apr 2019 09:42 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan en Jari
Droomaankoop: Eriksen
Seizoenskaart: nee
Ja dit wordt een Lainez soap, meerdere clubs hebben interesse dus die jongen gaat natuurlijk niet meteen voor Ajax kiezen.

PostPosted: 02 Apr 2019 11:00 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
PSV heeft ook interesse. Hebben ze al langer.

PSV dat een heel goed netwerk heeft in Zuid Amerika maar een trainer heeft die ze niet opstelt (op Lozano na).

PostPosted: 02 Apr 2019 11:39 

Je moet nu gewoon heel snel handelen. Laat America weten dat 10 miljoen geen probleem is, vlieg naar Mexico, laat die jongen wat filmpjes van Ajax in de CL zien, toon aan welke jonge spelers zich bij Ajax omhoog hebben gewerkt en welke super interessante plek zonder al teveel concurrentie vrijkomt. Laat ook zien dat hij bij PSV wel concurrentie heeft van een oude Duitsers en dat Gutierrez geen speeltijd krijgt. Bij Ajax is het cultuur dat jonge spelers de kans krijgen. Wil hij international blijven bij Mexico? Dan zit je bij Ajax goed.

Overmars, bewijs jezelf nu echt eens door daadkrachtig te zijn. Je moet nu geen weken gaan wachten.

PostPosted: 02 Apr 2019 12:04 

Snake wrote:
Je moet nu gewoon heel snel handelen. Laat America weten dat 10 miljoen geen probleem is, vlieg naar Mexico, laat die jongen wat filmpjes van Ajax in de CL zien, toon aan welke jonge spelers zich bij Ajax omhoog hebben gewerkt en welke super interessante plek zonder al teveel concurrentie vrijkomt. Laat ook zien dat hij bij PSV wel concurrentie heeft van een oude Duitsers en dat Gutierrez geen speeltijd krijgt. Bij Ajax is het cultuur dat jonge spelers de kans krijgen. Wil hij international blijven bij Mexico? Dan zit je bij Ajax goed.

Overmars, bewijs jezelf nu echt eens door daadkrachtig te zijn. Je moet nu geen weken gaan wachten.
Precies. Nu kan hij laten zoen dat hij van Lainez geleerd heeft.

PostPosted: 02 Apr 2019 12:10 
Erelid

Sorry maar ik vind dit zo simpel gedacht. Net alsof het allemaal aan Overmars of Ajax ligt.

Tagliafico hoefde geen filmpjes te zien of wat dan ook. Die koos voor de naam Ajax en haar geschiedenis. Als je niet wilt komen of twijfelt dan niet. Die Lainez zal nu ook wel achter zijn oren krabben. Komt niet voor in de plannen en heeft zich lekker laten maken door Guardado (die geen trainer is). Wel goed voor zijn portomonnee maar sportief natuurlijk niet. Ajax is al langer geinteresseerd dus die zullen echt niet even een bod doen maar ook gewoon een plan met hem hebben. Als je je als speler wat verdiept in onze club dan weet hij hoe het in elkaar zit. Dan bepaal je als speler waar je voor kiest. Alleen zijn er ook spelers die voor het geld kiezen of voor een andere competitie. Ook zijn begeleiding kan hierin een rol spelen.

Als spelers zoals Lainez zo makkelijk van hun stuk te brengen zijn, zijn ze dit ook als ze een jaartje bij Ajax goed presteren. Dan willen ze ook direct weer weg.

Volgens de Telegraaf is Alvarez een van de opties dus Ajax zal niet zo'n haast hebben. Of hij moet met stip bovenaan staan maar zo lees ik het niet.

PSV kon afgelopen jaar de vraagprijs niet betalen (maar dat zeiden ze ook bij Guti) en moet eerst verkopen. Verder weten ze niet wat Schwaab wil.

Ik hoop, dat Ajax zich niet gek laat maken door die markt daar.

Mat Marin (wanneer komt hij definitief) kwam ook ineens uit de hoge hoed als (een van de) opvolger(s) van De Jong dus ik heb best vertrouwen in Overmars dat hij meerdere goede opties heeft. Ik geef toe, dat Alvarez ook hoog op mijn lijstje staat. Hoe gevoelig gaat hij zijn als hij inderdaad kan kiezen tussen PSV en Ajax.

PostPosted: 02 Apr 2019 14:37 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Mike Verweij over Alvarez.
'Er is gesproken, vorig jaar al. Maar het is niet heel serieus. Ik denk dat het meer is bedoeld om de prijs op te drijven voor PSV. Ajax zoekt meer naar een linksbenige verdediger, vandaar de naam van Kik Pierie. Maar ook in Zuid-Amerika wordt er gekeken', aldus de Ajax-watcher.
Geloof er niets van. Waarom zou AJAX per se een linksbenige verdediger zoeken?

PostPosted: 02 Apr 2019 15:00 

Wellicht omdat ze Blind willen doorschuiven naar de 6 positie en Magallan en Schuurs beide rechtsbenig zijn? Vind het zo gek niet. Jammer vind ik het wel.

PostPosted: 02 Apr 2019 15:03 
Erelid

343 wrote:
'Er is gesproken, vorig jaar al. Maar het is niet heel serieus. Ik denk dat het meer is bedoeld om de prijs op te drijven voor PSV. Ajax zoekt meer naar een linksbenige verdediger, vandaar de naam van Kik Pierie. Maar ook in Zuid-Amerika wordt er gekeken', aldus de Ajax-watcher.
Is inderdaad vreemd omdat je naar een vervanger voor De Ligt aan het zoeken bent. Of men wil perse Blind volgend jaar op het middenveld hebben maar dan moet je zeker een rechts en een linkspoot aantrekken.

PostPosted: 02 Apr 2019 15:05 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/87 ... dium=Email

PostPosted: 02 Apr 2019 15:08 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Verweij melden dus dat Pieri dus de vervanger van De Ligt gaat worden en Ajax geen RCV meer gaat halen.
Voor Ajax-PSV liet Overmars weten dat hij veel miljoenen wilden spenderen voor de opvolgers voor De Ligt en Frenkie De Jong.
Waarom geloof ik geen hol wat Verweij hier meld?
Dat Alvarez niet komt, dat kan, dat zeg ik nergens, maar dat Ajax een categorie Alvarez/TFM gaat halen verwacht ik zeer zeker.
Daarnaast als RCV Magallan en Schuurs?
Magallan is al matig, Schuurs is geen Ajax niveau.

PostPosted: 02 Apr 2019 15:13 
Beheerder

Kan echt niet. VdS had het gisteren bij Ziggo nog over dat AJAX geen tussenjaar wil en hoog zal mikken met de aankopen. Dan kun je echt niet met Pierie aankomen als vervanger van De Ligt. No way.

PostPosted: 02 Apr 2019 15:15 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Ik verwacht en hoop op TFM of Alvarez en TFM of Alvarez langs Blind centraal achterin Marin Vd Beek en nog een aankoop op het middenveld, Neres Dolberg Tadic voorin, indien daarvan nog iemand vertrekt nog een goede buitenspeler halen..
Maar dat vind ik een must, het liefst zie ik Alvarez of TFM en Propper op het middenveld ...

Onana
Mazraoui Alvarez Blind Tagliafico
Propper
Vd Beek Marin
Neres Dolberg Tadic.

PostPosted: 02 Apr 2019 15:16 

343 wrote:
Eind februari wilde Ajax volgens diezelfde Mike Verweij nog Fosu-Mensah hebben als vervanger voor De Ligt. Nu zoekt Ajax ineens meer een linksbenige verdediger?

https://www.telegraaf.nl/sport/3190379/ ... osu-mensah

PostPosted: 02 Apr 2019 15:56 

Sorry maar ik vind dit zo simpel gedacht. Net alsof het allemaal aan Overmars of Ajax ligt.

Tagliafico hoefde geen filmpjes te zien of wat dan ook. Die koos voor de naam Ajax en haar geschiedenis. Als je niet wilt komen of twijfelt dan niet. Die Lainez zal nu ook wel achter zijn oren krabben. Komt niet voor in de plannen en heeft zich lekker laten maken door Guardado (die geen trainer is). Wel goed voor zijn portomonnee maar sportief natuurlijk niet. Ajax is al langer geinteresseerd dus die zullen echt niet even een bod doen maar ook gewoon een plan met hem hebben. Als je je als speler wat verdiept in onze club dan weet hij hoe het in elkaar zit. Dan bepaal je als speler waar je voor kiest. Alleen zijn er ook spelers die voor het geld kiezen of voor een andere competitie. Ook zijn begeleiding kan hierin een rol spelen.

Als spelers zoals Lainez zo makkelijk van hun stuk te brengen zijn, zijn ze dit ook als ze een jaartje bij Ajax goed presteren. Dan willen ze ook direct weer weg.

Volgens de Telegraaf is Alvarez een van de opties dus Ajax zal niet zo'n haast hebben. Of hij moet met stip bovenaan staan maar zo lees ik het niet.

PSV kon afgelopen jaar de vraagprijs niet betalen (maar dat zeiden ze ook bij Guti) en moet eerst verkopen. Verder weten ze niet wat Schwaab wil.

Ik hoop, dat Ajax zich niet gek laat maken door die markt daar.

Mat Marin (wanneer komt hij definitief) kwam ook ineens uit de hoge hoed als (een van de) opvolger(s) van De Jong dus ik heb best vertrouwen in Overmars dat hij meerdere goede opties heeft. Ik geef toe, dat Alvarez ook hoog op mijn lijstje staat. Hoe gevoelig gaat hij zijn als hij inderdaad kan kiezen tussen PSV en Ajax.
Het is gewoon zo dat Overmars in het verleden niet echt daadkrachtig is opgetreden. Niet alleen bij Lainez, ook bij Richarlison.

PostPosted: 02 Apr 2019 16:10 

Snake wrote:
343 wrote:
Eind februari wilde Ajax volgens diezelfde Mike Verweij nog Fosu-Mensah hebben als vervanger voor De Ligt. Nu zoekt Ajax ineens meer een linksbenige verdediger?

https://www.telegraaf.nl/sport/3190379/ ... osu-mensah
De gedachtengang van Overmars volgend is dit voor komend jaar het meest logisch:

rcv: Magallan (1e keus, Neres route van een half jaar wachten) Schuurs (2e)
lcv: Blind (1e keus) Pierie (2e, kan dan wennen)

Die spelers zijn/worden namelijk niet voor niets gekocht.

PostPosted: 02 Apr 2019 16:16 
Beheerder

Als Overmars echt zo denkt dan is hij krankzinnig geworden. Die verdediging is echt veel te licht.

PostPosted: 02 Apr 2019 16:31 

343 wrote:
Als Overmars echt zo denkt dan is hij krankzinnig geworden. Die verdediging is echt veel te licht.
Tja. Dat kan, maar iemand als Magallan heeft ie maandenlang op de korrel gehad. Tot aan een hele soap aan toe. Is ook een fors bedrag voor betaald. Die gaat gewoon spelen in het begin (tenzij Ten Hag hem weigert op te stellen, zoals De Boer weigerde toen hij met Heitinga werd opgescheept of hij natuurlijk nu al 'gewogen' is) Daarom zie ik ook geen dure rcv komen als Fosu-Mensah. Dan is er geen uitzicht voor Magallan en had hij Boca niet hoeven verlaten.

En voor Pierie geldt, ik moet me wel heel sterk vergissen, als die jongen zou accepteren dat ie wordt 'terugverhuurd'. (als Ajax uberhaupt al zo denkt) Die sluit gewoon aan als 2e cv.

PostPosted: 02 Apr 2019 16:46 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
DarkChild wrote:
343 wrote:
Tja. Dat kan, maar iemand als Magallan heeft ie maandenlang op de korrel gehad. Tot aan een hele soap aan toe. Is ook een fors bedrag voor betaald. Die gaat gewoon spelen in het begin (tenzij Ten Hag hem weigert op te stellen, zoals De Boer weigerde toen hij met Heitinga werd opgescheept of hij natuurlijk nu al 'gewogen' is) Daarom zie ik ook geen dure rcv komen als Fosu-Mensah. Dan is er geen uitzicht voor Magallan en had hij Boca niet hoeven verlaten.

En voor Pierie geldt, ik moet me wel heel sterk vergissen, als die jongen zou accepteren dat ie wordt 'terugverhuurd'. (als Ajax uberhaupt al zo denkt) Die sluit gewoon aan als 2e cv.
Ik denk er net zo over. Misschien nog een LCV er bij om Blind naar het middenveld te dirigeren, maar dat denk ik niet.

PostPosted: 02 Apr 2019 17:09 
Beheerder

Waarom toont AJAX dan belangstelling in Alvarez en heeft het nog andere opties? Geloof er niets van dat het na Pierie gedaan is met de verdedigende aankopen.

Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4094 posts ]  Previous   1 160 161 162 163 164

All times are UTC+01:00