Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 431 posts ]  Previous   1 14 15 16 17 18
Author Message
 Post subject: Re: Ricardo van Rhijn
PostPosted: 12 Jan 2018 23:27 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan
Droomaankoop: Iniesta
Seizoenskaart: 5485
Leonel wrote:
Misschien Anderlecht op 2.

Vormer speelde altijd als verdedigende middenvelder hier op een 3 mans middenveld. Hier in Nederland speelt bijna geen een club 4-4-2.
Hij had bij Feyenoord het ongeluk dat Clasie op zijn positie speelde. Maar die bakt er tegenwoordig ook weinig van. Speelt hij niet bij jullie?
Club speelt 3-5-2 of 3-5-1-1 (en dat is vrij recent, Club speelde traditioneel altijd 4-3-3.)

352:

Denswil - Mechele - Poulain is de achterlijn

Op de flanken Limbombe & Cools

CDM is Nakamba, CM is Vormer en CAM is Vanaken

Aanvallers zijn Diaby & Vossen

Clasie speelt elke match, wel vaak als invaller, het is geen toeval dat we in de tweede helft de tegenstander platwalsen. Vossen gaat eruit, Clasie komt er in en Vormer gaat als CAM gaan spelen en Vanaken tussen het middenveld en de spits. En dan krijg je resultaten waar Anderlecht kapot gespeeld wordt.

En zo maakt Vormer zich onsterfelijk in Brugge

Sorry, 'k weet dat het geen Ajax man is, maar een Feyenoord man is hij zeker en vast ook niet meer; Vormer 100% Bruggeling hoor.

Maar stel je voor dat Ajax met 5-0 wint tegen jullie grootste concurrent en je kapitein én publiekslieveling het volgende zegt in het interview nadat men hem vroeg of Club genoegen zou nemen met de 2-0 ruststand...

Nee, zei die, We gaan gewoon doorgaan en ze helemaal kapotmaken en het werd nog 5-0 ook. Dan maak je jezelf onsterfelijk. Zeker als dan ook nog eens de 3-0 maakt.

PostPosted: 13 Jan 2018 09:16 

Leonel wrote:
Misschien Anderlecht op 2.

Vormer speelde altijd als verdedigende middenvelder hier op een 3 mans middenveld. Hier in Nederland speelt bijna geen een club 4-4-2.
Hij had bij Feyenoord het ongeluk dat Clasie op zijn positie speelde. Maar die bakt er tegenwoordig ook weinig van. Speelt hij niet bij jullie?
Club speelt 3-5-2 of 3-5-1-1 (en dat is vrij recent, Club speelde traditioneel altijd 4-3-3.)

352:

Denswil - Mechele - Poulain is de achterlijn

Op de flanken Limbombe & Cools

CDM is Nakamba, CM is Vormer en CAM is Vanaken

Aanvallers zijn Diaby & Vossen

Clasie speelt elke match, wel vaak als invaller, het is geen toeval dat we in de tweede helft de tegenstander platwalsen. Vossen gaat eruit, Clasie komt er in en Vormer gaat als CAM gaan spelen en Vanaken tussen het middenveld en de spits. En dan krijg je resultaten waar Anderlecht kapot gespeeld wordt.

En zo maakt Vormer zich onsterfelijk in Brugge

Sorry, 'k weet dat het geen Ajax man is, maar een Feyenoord man is hij zeker en vast ook niet meer; Vormer 100% Bruggeling hoor.

Maar stel je voor dat Ajax met 5-0 wint tegen jullie grootste concurrent en je kapitein én publiekslieveling het volgende zegt in het interview nadat men hem vroeg of Club genoegen zou nemen met de 2-0 ruststand...

Nee, zei die, We gaan gewoon doorgaan en ze helemaal kapotmaken en het werd nog 5-0 ook. Dan maak je jezelf onsterfelijk. Zeker als dan ook nog eens de 3-0 maakt.
Ik vind Vormer ook een goede speler maar zou ons niet beter maken denk ik. En die teksten gaan er natuurlijk als zoete koekjes in bij de eigen fans. Die Limbombe vind ik ook een leuke buitenspeler. Deed het prima bij nec. Kwam daarvoor ook uit België meen ik me te herinneren.

PostPosted: 14 Jan 2018 02:25 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan
Droomaankoop: Iniesta
Seizoenskaart: 5485
Ergste ex-Ajacied was wel Van Rhijn die kwam hier echt te kort voor Club Brugge. Uiteraard moest hij wel Meunier vervanger. Een van de allerbeste rechtervleugel verdedigers van de wereld. Geen cadeau. Je speelt niet Aurier en Dani Alves zomaar uit de ploeg
Geen idee wat jullie van deze jongen denken, bij Club kon hij niet mee.

Belgisch voetbal is natuurlijk heel anders; Bij ons ligt de nadruk veel meer op verdediging. Op de top 4 na speelt zowat elke ploeg "betonvoetbal".

Ik zeg top 4 bewust. Want van de G5 is Genk ook maar een lelijk counterploegje dat teert op betonvoetbal en af en toe opportunist uitbreekt.

Ja, ik heb een bloedhekel aan defensief voetbal. Ondanks ik zelf verdediger was. Geen excuus om niet mee aan te vallen en assists te geven.

PostPosted: 14 Jan 2018 09:25 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Aanvallen en voorzetten kon hij niet. Middelmatige speler, ook bij ons.

PostPosted: 28 Aug 2018 11:37 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: De Bruyne
Seizoenskaart: I wish
En contract ontbonden bij Club Brugge... Tekent nu waarschijnlijk voor 1 jaar bij AZ om te banken achter Svensson.

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/83 ... dium=Email

PostPosted: 28 Aug 2018 12:01 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Bleek bij ons dus even gepiekt te hebben, maar uiteindelijk niet het niveau te hebben van een topclub. Zowel in België als in Nederland het niet voor elkaar gekregen om zijn plek te behouden. Tekent nu bij AZ in de wetenschap dat hij moet banken achter Svensson (goede back!) en vindt dat blijkbaar prima. Jammer dat zo'n jongen dan niet voor speeltijd en dus voor Ado of iets dergelijks kiest. Speelt nu al jaren maar mondjesmaat.

Post new topic  Reply to topic  [ 431 posts ]  Previous   1 14 15 16 17 18

All times are UTC+01:00