Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 444 posts ]  Previous   1 14 15 16 17 18
Author Message
 Post subject: Re: Riechedly Bazoer
PostPosted: 27 Aug 2018 15:03 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Jammer dat het zo is gelopen. Ik vind het wel een ander geval dan bijvoorbeeld Tete die zijn contract zélf niet wilde verlengen. Bij Bazoer was het Ajax die hem maar wat graag voor veel geld wilde verkopen. Bijv. aan Napoli. Dat hebben ze twee transferperiodes geprobeerd. Wat denk je dat dit met een speler doet? Toen was het geld blijkbaar nog heel belangrijk, gelukkig is dat nu anders.

Ik vond hem indrukwekkend spelen bij Ajax, zeker voor een jongen van zijn leeftijd. Die dip die komt, daar krijgen alle talenten mee te maken. Jammer dat hij zich niet meer terug heeft weten te knokken daarna. Ik blijf het een heel bruikbare speler vinden die zich bij Ajax prima verder had kunnen ontwikkelen. Nu kwam zijn stap naar Wolfsburg wat te vroeg en dan zie je dat zo'n jongen niet kan aanhaken en dus afhaakt. Zonde, want het blijft een groot talent.

Zijn volgende keuze voor een club gaat denk ik heel belangrijk worden voor het vervolg van zijn carrière. Een of twee stappen terug om er vervolgens weer wat voorwaarts te maken.
Volgens mij zat de vork anders in de steel. Bazoer was als een komeet omhoog geschoten en draaide een zeer goede eerste seizoenshelft. Daarna werd het steeds minder en minder totdat hij op de bank terecht kwam. Vanaf dat moment of eigenlijk al na die reeks goede 10 a 15 wedstrijden werd het minder en wilde hij zelf ook weg. Ik hoop

Dat Bazoer PSV inruilde voor Ajax is natuurlijk op zich leuk maar vergeet niet, dat zo'n jongen dan net zo makkelijk overstapt van Ajax naar een andere club.

De Boer heeft heel veel vertrouwen in Bazoer gehad maar het houdt ook een keer op. Dan moet je terugknokken. Als je echt wil slagen, ga je niet zomaar naar een club als Wolfburg.

PostPosted: 27 Aug 2018 23:19 
Erelid

Bazoer kreeg onder Bosz een andere rol op het middenveld die hem niet zo goed lag en wat hem zijn plaats kostte. Toen ging het snel.

PostPosted: 28 Aug 2018 09:18 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp
Droomaankoop: De Bruyne, Vertonghen
Seizoenskaart: I wish
DeRuit wrote:
Het zou mij niets verbazen als hij naar PSV gaat. Die hebben nu plek op het middenveld en kan hij die stap terug maken en daarna weer vooruit.
Ja, dat gevoel had ik ook toen ik het nieuws las. Ik zie hem liever niet naar hen gaan, zijn mentaliteit was nog niet goed maar die jongen had wel veel talent en potentie. Als hij zijn vorm opkrikt naar die uit zijn beste Ajax tijd dan maakt hij dit PSV wel degelijk sterker. Misschien gebeurt dat ook niet en horen we niks meer van zo'n jongen.

PostPosted: 28 Aug 2018 11:59 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Jammer dat het zo is gelopen. Ik vind het wel een ander geval dan bijvoorbeeld Tete die zijn contract zélf niet wilde verlengen. Bij Bazoer was het Ajax die hem maar wat graag voor veel geld wilde verkopen. Bijv. aan Napoli. Dat hebben ze twee transferperiodes geprobeerd. Wat denk je dat dit met een speler doet? Toen was het geld blijkbaar nog heel belangrijk, gelukkig is dat nu anders.

Ik vond hem indrukwekkend spelen bij Ajax, zeker voor een jongen van zijn leeftijd. Die dip die komt, daar krijgen alle talenten mee te maken. Jammer dat hij zich niet meer terug heeft weten te knokken daarna. Ik blijf het een heel bruikbare speler vinden die zich bij Ajax prima verder had kunnen ontwikkelen. Nu kwam zijn stap naar Wolfsburg wat te vroeg en dan zie je dat zo'n jongen niet kan aanhaken en dus afhaakt. Zonde, want het blijft een groot talent.

Zijn volgende keuze voor een club gaat denk ik heel belangrijk worden voor het vervolg van zijn carrière. Een of twee stappen terug om er vervolgens weer wat voorwaarts te maken.
Volgens mij zat de vork anders in de steel. Bazoer was als een komeet omhoog geschoten en draaide een zeer goede eerste seizoenshelft. Daarna werd het steeds minder en minder totdat hij op de bank terecht kwam. Vanaf dat moment of eigenlijk al na die reeks goede 10 a 15 wedstrijden werd het minder en wilde hij zelf ook weg.
Hij wilde weg omdat hij geen vertrouwen voelde nadat Ajax hem eerder al had willen slijten. Wat denk je dat dit met zo'n jongen doet? Idem bij El Ghazi. Los van het vormverlies, want dat ze (tijdelijk) op de bank zaten was terecht, denk ik dat de manier waarop Ajax met ze omging de grootste reden was om te willen vertrekken. Je voelt je toch niet gewild als er wordt gezegd dat je mag vertrekken omdat er een goed bod is gedaan? Ik begrijp niet dat mensen dit over het hoofd zien of zomaar even buiten beschouwing kunnen laten. Iemand als El Ghazi heeft echt meerdere keren gezegd dat hij helemaal niet wilde vertrekken, maar dat Ajax hem te koop had aangeboden en hem min of meer werd verzocht te verkassen. Zo ga je toch niet met je talentvolle jongens om...
Dat Bazoer PSV inruilde voor Ajax is natuurlijk op zich leuk maar vergeet niet, dat zo'n jongen dan net zo makkelijk overstapt van Ajax naar een andere club.

De Boer heeft heel veel vertrouwen in Bazoer gehad maar het houdt ook een keer op. Dan moet je terugknokken. Als je echt wil slagen, ga je niet zomaar naar een club als Wolfburg.
Bij Ajax mocht hij zich als middenvelder ontwikkelen, bij PSV zagen ze hem primair als verdediger. Daarbij zal ook het financiële plaatje een afweging zijn geweest, maar nooit de hoofdreden want anders was hij wel naar City vertrokken. Die jongen heeft dus sportieve overwegingen gemaakt.

Hoezo ga je eigenlijk niet zomaar naar een club als Wolfsburg? Ik vond dat niet zo'n vreemde stap hoor, naar de Duitse middenmoot/subtop. Leek mij wel een logisch vervolg van zijn carriere, of wat had hij volgens jou moeten doen?

PostPosted: 31 Aug 2018 19:29 

Naar Porto dus. Had ook naar Celtic gekunnen. Ik denk dat hij in Schotland meer kansen had gekregen.

PostPosted: 31 Aug 2018 21:26 

kladde wrote:
Naar Porto dus. Had ook naar Celtic gekunnen. Ik denk dat hij in Schotland meer kansen had gekregen.
Op zich een mooie stap, ik ga het zeker volgen. Zou best wel eens kunnen slagen daar, ik vind het nog steeds een erg talentvolle jongen. Heeft echt goede wedstrijden gespeeld voor Ajax destijds en hij is nog steeds erg jong. Die moet gewoon minuten gaan maken en zijn vorm hervinden. Dan gaat Porto die optie zeker lichten. Want een Bazoer in vorm is prima handelswaar voor die Portugezen en Porto kan voor Bazoer als springplank fungeren over een aantal jaar.

PostPosted: 30 Nov 2018 16:31 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Bazoer, Riedewald, El Ghazi, Tete.....gaat prima, jongens.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=342151

PostPosted: 30 Nov 2018 18:54 

Wat zonde zeg, is zijn carrière echt aan het vergooien op deze manier. En dat terwijl hij zo talentvol is. Lijkt mentaal toch niet de sterkste te zijn als het er op aan komt. Ik vond hem erg indrukwekkend in de fase dat hij bij Ajax een basisplaats had. Was op jonge leeftijd al erg stabiel in zijn spel.

PostPosted: 25 Dec 2018 12:52 
Beheerder

https://www.vi.nl/video/-vi-doc-de-verv ... ld-en-tete
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/85 ... rest-.html

PostPosted: 26 Dec 2018 10:47 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Op Utrecht Fora meldden ze dat Utrecht Bazoer wil huren.. zou een stunt zijn.

PostPosted: 07 Jan 2019 23:18 
Beheerder

Klopt. Nu officieel.
https://www.fcutrecht.nl/utrechter-riec ... -utrecht/4

PostPosted: 08 Jan 2019 08:44 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Tsja, dat had hij toch ook niet gedacht toen hij bij Ajax wegging.

Ik hoop dat hij weer wat opbloeit, was echt een heerlijke speler.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 08 Jan 2019 10:51 
Erelid

Stormrage wrote:
Tsja, dat had hij toch ook niet gedacht toen hij bij Ajax wegging.
Hierin zit ook de kern van het probleem. Te snel denken dat je er al bent of goed genoeg bent. Duidelijk niet dus. Is wel gebleken.
Ik hoop dat hij weer wat opbloeit, was echt een heerlijke speler.
Goed van hem om deze stap te zetten en dat hij dit aandurft.

Ik heb het al vaker gezegd. Ik vond Bazoer goed maar die had je als CV moeten gaan gebruiken in een soort van Blind/Vertonghen rol.

PostPosted: 30 Jan 2019 14:34 
Erelid

Bazoer snapte niks van zijn wissel na de rust tegen Willem II.
Direct al praatjes en commentaar. Hij moet blij zijn, dat een club als Utrecht hem een kans bied en hij zal die met beide handen moeten aanpakken. Niet direct je gelijk willen halen als je een keer gewisseld wordt.

PostPosted: 30 Jan 2019 17:02 
Beheerder

Die gast is gewoon oliedom. Wordt niets meer.

PostPosted: 03 Feb 2019 16:55 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Na afloop van PEC-Utrecht rood gekregen...

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 03 Feb 2019 18:21 

Stormrage wrote:
Na afloop van PEC-Utrecht rood gekregen...
Domme jongen. Die heeft ook al heel wat verkeerde keuzes gemaakt.

PostPosted: 04 Feb 2019 12:39 
Beheerder

Van Duinen is een l*l, maar dit zegt toch weer zoveel over het subcultuurtje waar Tete en Bazoer zich in bevinden. 12 miljoen euro voor Bazoer is achteraf de jackpot.
Van Duinen vs. 'aparte jongen' Bazoer in Zwolle: 'Hij begon over geld enzo'
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/86 ... enzo-.html

PostPosted: 12 Jun 2019 14:23 
Erelid

Bazoer mag alweer vertrekken bij Wolfsburg.
Niks klaargemaakt na zijn geforceerd vertrek bij Ajax.
Zelfs bij Utrecht zich niet in de kijker kunnen spelen.

In zijn eerste periode bij Ajax was hij uitstekend maar mentaal zit er bij hem iets niet goed.

Post new topic  Reply to topic  [ 444 posts ]  Previous   1 14 15 16 17 18

All times are UTC+02:00