Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 864 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 35  Next
Author Message
 Post subject: Re: Justin Kluivert
PostPosted: 06 Feb 2017 15:06 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Hopelijk kan hij weer lekker een tijdje bij Jong Ajax spelen nu Traoré en Cerny terugkomen. Ik vind hem tot nu toe meer getalenteerd dan ik had verwacht, maar nog een jaartje uit de schijnwerpers zal hem goed doen denk ik. Vond hem gisteren enorm zwak, wat ik hem totaal niet aanreken.

PostPosted: 09 Feb 2017 13:19 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
http://www.vi.nl/nieuws/ajax-bekroont-d ... lectie.htm

PostPosted: 10 Feb 2017 11:34 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Ik speel misschien teveel Football Manager, maar is het niet zo dat spelers onder de 21 niet ingeschreven hoeven te worden?

PostPosted: 10 Feb 2017 18:09 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
En uit de eigen opleiding tot een bepaalde leeftijd, dacht ik.

PostPosted: 27 Jul 2017 12:43 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Ik heb geen goed gevoel bij deze jongen. Kan lekker ballen hoor. Maar hij heeft nog een 1 jarig contract en zit bij die pizzabakker. Ik zou hem zeker niet te veel laten spelen totdat hij zijn contract heeft verlengd.

PostPosted: 27 Jul 2017 13:17 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Leonel wrote:
Ik heb geen goed gevoel bij deze jongen. Kan lekker ballen hoor. Maar hij heeft nog een 1 jarig contract en zit bij die pizzabakker. Ik zou hem zeker niet te veel laten spelen totdat hij zijn contract heeft verlengd.
Ik weet het niet.

Voetballend zit het wel goed. Hij is pas 18 jaar.
Echter ik vind hem de laatste tijd wel wat irritant spelen. Een beetje tegen het arrogante aan. Is vaak in situaties betrokken wat totaal onnodig is. Gisteren ook weer bij een opstootje en bv die smerige actie tegen Moisander in die oefenpot. Totaal niet nodig.

Die pizzabakker kan inderdaad wel van invloed zijn voor zijn nabije toekomst maar ook dat ligt bij hemzelf. Deze Kluivert is nog lang klaar bij Ajax. Dat moet hij ook beseffen.

PostPosted: 27 Jul 2017 13:34 
Erelid

Leonel wrote:
Ik weet het niet.

Voetballend zit het wel goed. Hij is pas 18 jaar.
Echter ik vind hem de laatste tijd wel wat irritant spelen. Een beetje tegen het arrogante aan. Is vaak in situaties betrokken wat totaal onnodig is. Gisteren ook weer bij een opstootje en bv die smerige actie tegen Moisander in die oefenpot. Totaal niet nodig.

Die pizzabakker kan inderdaad wel van invloed zijn voor zijn nabije toekomst maar ook dat ligt bij hemzelf. Deze Kluivert is nog lang klaar bij Ajax. Dat moet hij ook beseffen.
Dat hoort hij zeker beseffen, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd.

PostPosted: 27 Jul 2017 13:39 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp
Droomaankoop: De Bruyne, Vertonghen
Seizoenskaart: I wish
Leonel wrote:
Als Neres hem voorbij streeft in de pikorde dan zie ik Raiola hem eind dit seizoen al weg brengen naar een andere club.

PostPosted: 27 Jul 2017 14:53 
Erelid

rebuah wrote:
Leonel wrote:
Als Neres hem voorbij streeft in de pikorde dan zie ik Raiola hem eind dit seizoen al weg brengen naar een andere club.
Dat denk ik ook en vind het dus ook echt een probleem. Als die jongen niet snel bijtekent dan moet je er ook niet veel meer in investeren en lekker verkopen in de winter. Mag hij in het buitenland lekker geld verdienen maar sportief weinig klaar maken.

PostPosted: 27 Jul 2017 14:55 
Erelid

Ik vind de kritiek op dit achttien jarige ventje nogal onterecht.

PostPosted: 27 Jul 2017 15:00 
Erelid

AFCA Niels wrote:
Wat vind je er onterecht van? Ik vind mijn bezorgdheid anders behoorlijk reëel.

PostPosted: 27 Jul 2017 15:42 
Erelid

AFCA Niels wrote:
Ik niet, qua spel verdient hij met zijn leeftijd alle geduld en credits. Qua attitude moet meneer echt een toontje lager gaan zingen, slaat helemaal nergens op hoe hij zich profileert.

PostPosted: 27 Jul 2017 16:08 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Op rechts bakt hij er helemaal niks van, op links wel goed. Daarom Neres rechts, Kluivert links, als Richarlison nog komt. Kluivert banken en de 2 Brazilianen op de vleugels.

PostPosted: 27 Jul 2017 18:13 
Erelid

Ik denk dat de ergernissen bij hem gisteren wel logisch waren. Hij stond totaal op een eiland! Als Veltman een keer over de middellijn kwam speelde hij zelden de bal diep naar Kluivert, altijd het drukke middenveld in!

PostPosted: 28 Jul 2017 13:34 
Erelid

murdoch01 wrote:
Ik denk dat de ergernissen bij hem gisteren wel logisch waren. Hij stond totaal op een eiland! Als Veltman een keer over de middellijn kwam speelde hij zelden de bal diep naar Kluivert, altijd het drukke middenveld in!
Tis alleen niet een kwestie van de wedstrijd tegen Nice.......

PostPosted: 28 Jul 2017 17:49 
Erelid

Hij heeft maniertjes, maar kom op, hij is 18 jaar. Er mag ook wel wat inzitten. Het is alleen belangrijk dat hij ook door de groep goed begeleid wordt hiermee, dat hij terecht gezet wordt als dat nodig is. Ik heb liever Kluivert, dan allemans vriendje El Ghazi.

PostPosted: 29 Jul 2017 09:26 
Erelid

Hij moet gewoon naar links, op rechts heb je niet veel aan hem.

PostPosted: 29 Jul 2017 09:28 
Erelid

murdoch01 wrote:
Keizer speelt veelal over de as van het veld, teminste de opbouw waar Bosz ook via de zijkanten opbouwde dat zag je Woensdag heel erg goed, ligt niet aan Veltman maar de instructies van Keizer.
Dus moeten de buitenspelers het veld breed houden, om ruimtes te maken voor de as om op te bouwen.
Werd vaak verzaakt door zowel Younes die naar binnen trok, dan wel Kluivert.

PostPosted: 17 Aug 2017 11:00 
Erelid

Hopelijk klopt het dat Neres in de basis staat voor Kluivert. Deze jongen moet heel snel een nieuw contract tekenen, anders mag hij lekker ergens anders voetballen.

PostPosted: 17 Aug 2017 11:47 

Leonel wrote:
Hopelijk klopt het dat Neres in de basis staat voor Kluivert. Deze jongen moet heel snel een nieuw contract tekenen, anders mag hij lekker ergens anders voetballen.
En als hij bijtekent eerst een jaar bij Jong AJAX laten spelen. De hype omtrent deze jongen vind ik belachelijk. Heeft enkele leuke invalbeurten gehad en af en toe in delen van een wedstrijd laten zien dat hij talent heeft maar in totaliteit komt hij nog veel tekort om aanspraak op een basisplaats te claimen bij het eerste.
Zou deze jongen een andere achternaam hebben kwam hij sowieso niet in aanmerking.
Moet bovendien zijn vervelende trekjes afleren. Ook tegen Heracles was het weer prijs. De zoveelste keer.

PostPosted: 17 Aug 2017 12:10 
Erelid

renemar wrote:
Leonel wrote:
En als hij bijtekent eerst een jaar bij Jong AJAX laten spelen. De hype omtrent deze jongen vind ik belachelijk. Heeft enkele leuke invalbeurten gehad en af en toe in delen van een wedstrijd laten zien dat hij talent heeft maar in totaliteit komt hij nog veel tekort om aanspraak op een basisplaats te claimen bij het eerste.
Zou deze jongen een andere achternaam hebben kwam hij sowieso niet in aanmerking.
Moet bovendien zijn vervelende trekjes afleren. Ook tegen Heracles was het weer prijs. De zoveelste keer.
Mbt trekjes begrijp ik je punt. Daar mag hij zeker nog aan werken, maar ik vind hem best een goede speler en ik hoop ook dat hij bij ons blijft. Hij hoeft van mij ook niet zo vaak als basis. Vond hem trouwens beter invallen dan als basisspeler. Maar met zo´n zaakwaarnemer en nog steeds geen nieuw contract, moeten we wel duidelijk maken dat we geen liefdadigheidsinstelling zijn.

PostPosted: 24 Aug 2017 19:29 

Hopelijk dat de trainer gaat luisteren naar Kluivert, die heeft namelijk gezegd dat linksbuiten zijn favoriete positie is.
Ik heb het gevoel dat hij vanaf links vrijer voetbalt, zonder dat geforceerde wat hij op rechts vaak ten toon stelt.

Je ziet duidelijke kwaliteiten bij hem, alleen nog veel te druistig. Hij is dan ook nog heel jong. De opstootjes, al genoemd hier, moet hij zich ver weg van houden. Anders gaat dat weer een eigen leven leiden en niet in het voordeel van Justin.

PostPosted: 24 Aug 2017 23:08 

Jongen kan er geen reet van. Talent :o Supertalent :lol:

Terug naar de B4 met deze crap.

PostPosted: 25 Aug 2017 08:17 

Begon aardig maar wordt overschat. Die moet gewoon terug naar Jong AJAX. Is totaal niet gewend aan mannelijk voetbal. Bovendien een verwend en vervelend mannetje. Alweer had hij ruzie met tegenspeler door een hele domme onnodige actie van hem. Vanaf dat moment verloren we de regie.
Niemand die dit kereltje op z'n plaats zet. Vroeger werd zo iemand op de training even op zijn nummer gezet en aangepakt. Die benadeeld het elftal.
IJdele hoop dat terugzetten denk ik. Trekpop Keizer zal dat wel niet durven. Worden flappie en dennis de zwijger boos want dat past niet in de filosofie van de club.

PostPosted: 25 Aug 2017 11:13 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Dit bedoel ik dus. Dan zetten ze wanprestaties neer en dan zijn het de talenten die als eerste sneuvelen.

Gooi De Ligt, Dolberg en Kluivert maar weg. Oh ja en die Onana loopt ook te grabbelen.

Men heeft nog steeds niet door dat de talenten niet het probleem vormen.

Justin Kluivert is trouwens technisch de beste speler van de selectie. Hoe triest is het dat een aankoop van 12 miljoen er totaal niet bij in de buurt komt. Dat hij zich soms verkeerd gedraagt is waar. Alleen dat is nog overkomelijk.

Hij kan er niks aan doen dat hij nu vast in de basis moet staan omdat de concurrentie weinig voorstelt. Vergeet dat niet. En je hebt Neres toch gezien in de basis? Dat was 100x erger. Ik heb Kluivert die verdediger van Nice gek zien spelen. Alleen kan hij het nog niet elke wedstrijd en moet het rendement nog omhoog. Je moet naar Overmars kijken dat er nog steeds geen fatsoenlijke buitenspeler is aangetrokken. Younes heeft niet eens een concurrent en verder mogen de jonkies het uitzoeken. Het is heel vreemd dat Kluivert nooit meer op links staat terwijl hij daar zijn beste wedstrijd speelde (thuis tegen Feyenoord).

Post new topic  Reply to topic  [ 864 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 35  Next

All times are UTC+01:00