Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 864 posts ]  Previous   1 31 32 33 34 35  Next
Author Message
 Post subject: Re: Justin Kluivert
PostPosted: 15 Jun 2018 10:44 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Chivu
renemar wrote:
Als Overmars juist in deze tijd van het jaar op vakantie gaat is dat onbegrijpelijk. Hij moet juist nu overal meteen opzitten en geen zaken via de telefoon bespreken.
Zou weer een bewijs van amateurisme bij AJAX zijn.
Vind ik wel meevallen. Feitelijk is de selectie nu op orde, alleen Magallan erbij zou nog wel handig zijn gezien de bezetting centraal achterin anders wel vrij dun en jong is.

Ik mag hopen dat de schaduwlijsten voor vervanging van de Ligt, Onana, Ziyech en Frenkie klaar liggen en dat ze ook hebben gepolst dat de speler interesse heeft en wat de club wil hebben.

Verder verwacht ik niet dat ze Kluivert gaan vervangen, daarvoor zijn Bandé, Labyad en Johnson al gehaald. Al ben ik het hier niet mee eens gezien ik alleen Neres op de vleugels van voldoende niveau vind, de rest (nog) niet, waardoor deze bezetting veels te dun is. Bij blessure of plotselinge verkoop van Neres ben je gewoon vleugellam. Binnen Ajax lijken ze hier gezien het geruchtencircuit anders over te denken.

PostPosted: 15 Jun 2018 12:19 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
renemar wrote:
Als Overmars juist in deze tijd van het jaar op vakantie gaat is dat onbegrijpelijk. Hij moet juist nu overal meteen opzitten en geen zaken via de telefoon bespreken.
Dit is tegenwoordig toch geen issue meer?
Denk je echt, dat Overmars in zijn vakantie helemaal niets voor Ajax doet?
In de huidige mobiele wereld, lijkt me het helemaal niet relevant waar Overmars is.

PostPosted: 15 Jun 2018 13:47 

renemar wrote:
Dit is tegenwoordig toch geen issue meer?
Denk je echt, dat Overmars in zijn vakantie helemaal niets voor Ajax doet?
In de huidige mobiele wereld, lijkt me het helemaal niet relevant waar Overmars is.
Dat zie ik toch heel anders. Natuurlijk is de wereld mobiel, maar alles telefonisch af te wikkelen kan toch niet. je moet toch ook face to face met onderhandelaars en spelers zitten. Hoe onpersoonlijk kan het. Als ik speler was en een club handelde op die manier zou ik meteen afhaken.

PostPosted: 15 Jun 2018 15:14 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Luis Suarez
En jij denkt dat iedereen altijd maar tijd heeft om door heel Europa te reizen? Natuurlijk zullen ze ook face-to-face spreken, maar dat hoeft echt niet altijd.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 15 Jun 2018 16:03 

Stormrage wrote:
En jij denkt dat iedereen altijd maar tijd heeft om door heel Europa te reizen? Natuurlijk zullen ze ook face-to-face spreken, maar dat hoeft echt niet altijd.
Tijd heeft? Wat doet Overmars dan anders nog? Hij heeft een enorm belangrijke functie (krijgt ook het daarbij behorende salaris) en dan moet hij in de transferperiode op ieder moment bereikbaar zijn en indien nodig de koffers meteen moet kunnen pakken en afreizen om een gewenste speler te krijgen. Of moet hij telefonisch vragen of de spelers wacht tot hij van zijn vakantie terug is. Geeft een behoorlijk amateuristische en ongeïnteresseerde indruk.
Als je een speler wil spreken moet je dat natuurlijk wel altijd face to face doen. De eerste indruk is zo belangrijk. Je moet de speler laten blijken dat je hem echt heel graag wil. Dat doe je toch niet met een telefoon in de hand en een cocktail in de andere.

PostPosted: 15 Jun 2018 16:46 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruyff
Droomaankoop: M. Laudrup
Seizoenskaart: 107
renemar wrote:
Stormrage wrote:
Tijd heeft? Wat doet Overmars dan anders nog? Hij heeft een enorm belangrijke functie (krijgt ook het daarbij behorende salaris) en dan moet hij in de transferperiode op ieder moment bereikbaar zijn en indien nodig de koffers meteen moet kunnen pakken en afreizen om een gewenste speler te krijgen. Of moet hij telefonisch vragen of de spelers wacht tot hij van zijn vakantie terug is. Geeft een behoorlijk amateuristische en ongeïnteresseerde indruk.
Als je een speler wil spreken moet je dat natuurlijk wel altijd face to face doen. De eerste indruk is zo belangrijk. Je moet de speler laten blijken dat je hem echt heel graag wil. Dat doe je toch niet met een telefoon in de hand en een cocktail in de andere.
Vind ik ook, direct face to face contact is erg belangrijk, zeker omdat je dan ook gelijk een indruk krijgt hoe een speler in elkaar steekt.

Dat moet je dan op een wat andere manier doen dan die Beenhakker destijds, kan overigens z'n mondje goed roeren maar was verder een hele middelmatige trainer, in zijn toenmalige functie bij Ajax toen hij een bezoekje bracht aan de familie Robben vanwege de Ajax belangstelling voor zoon Arjen. En hij mevr. Robben begroette met iets in de trant van 'Hoe is het met je meid'?. En die nuchtere Groningers vervolgens volledig afknapten op Ajax. :roll:

PostPosted: 15 Jun 2018 18:15 
Erelid

renemar wrote:
Dit is een beetje een overdreven antwoord. Of denk jij, dat Overmars alles alleen vanuit zijn luie stoel op kantoor doet? Ik zou het uitermate betreuren als Overmars nu nog al deze zaken moet doen, die jij benoemt. Daarnaast vraag ik me af of Overmars uberhaubt bij alle contact is want bv Neres en Magallan zijn intensief gescout en daar heb je scouts voor. Neres had zelfs een band met een van de scouts daar en koos mede ook voor Ajax door de manier hoe Ajax met hem omging.

Omgekeerd gebeurd het toch ook? Overmars zit misschien ook wel te wachten op de uitslag van De Ligt wat die in zijn vakantie heeft besloten. Of spelers die op vakantie zijn en aanbiedingen krijgen, dat gaat toch ook gewoon door desnoods via de zaakwaarnemer? Kluivert onderbrak zijn vakantie ook. Dat zal Overmars ook wel doen mits er bv een bepaalde doorbraak is een een transfer waar ze mee bezig zijn.

En we leven allemaal in dezelfde wereld waar je afspraken met elkaar kunt maken. Ik bedoel volgens mij moet een club eerst toestemming vragen om met een bepaalde speler te mogen praten. Dan maak je toch een afspraak? Hij is toch ook geen 3 maanden met vakantie?

PostPosted: 15 Jun 2018 18:37 

renemar wrote:
Dit is een beetje een overdreven antwoord. Of denk jij, dat Overmars alles alleen vanuit zijn luie stoel op kantoor doet? Ik zou het uitermate betreuren als Overmars nu nog al deze zaken moet doen, die jij benoemt. Daarnaast vraag ik me af of Overmars uberhaubt bij alle contact is want bv Neres en Magallan zijn intensief gescout en daar heb je scouts voor. Neres had zelfs een band met een van de scouts daar en koos mede ook voor Ajax door de manier hoe Ajax met hem omging.

Omgekeerd gebeurd het toch ook? Overmars zit misschien ook wel te wachten op de uitslag van De Ligt wat die in zijn vakantie heeft besloten. Of spelers die op vakantie zijn en aanbiedingen krijgen, dat gaat toch ook gewoon door desnoods via de zaakwaarnemer? Kluivert onderbrak zijn vakantie ook. Dat zal Overmars ook wel doen mits er bv een bepaalde doorbraak is een een transfer waar ze mee bezig zijn.

En we leven allemaal in dezelfde wereld waar je afspraken met elkaar kunt maken. Ik bedoel volgens mij moet een club eerst toestemming vragen om met een bepaalde speler te mogen praten. Dan maak je toch een afspraak? Hij is toch ook geen 3 maanden met vakantie?
Het werk van de scouts moet er allang opzitten. Als die nu nog moeten scouten is dat weer heel amateuristisch. Die moeten hun werk door het jaar doen, wedstrijden bezoeken.
Op basis van die rapporten is nu het werk aan Overmars.
Overmars moet helemaal niet wachten. Dat is het probleem juist van de afgelopen jaren, altijd reageren i.p.v. ageren.
Inderdaad, ook volgens mij mag een club een speler benaderen na toestemming van de huidige club.
Maar het is wel erg naïef ervan uit te gaan dat, met name de grote clubs, zich daaraan houden.
Ik begrijp werkelijk niet waarom Overmars juist nu op vakantie moet. Als ze dat doen wat ze beloofd hebben (selectie rond begin juli) dan kan hij daarna toch op vakantie. En als er daarna alsnog aan een speler getrokken wordt kan hij dan in actie komen. Dat is logisch.

PostPosted: 17 Jun 2018 11:28 
Erelid

Wat is eigenlijk de status van deze transfer?

PostPosted: 17 Jun 2018 12:42 

Wat is eigenlijk de status van deze transfer?
Wordt tijd voor witte rook. Of is hij nog met de IQ test bezig?

PostPosted: 17 Jun 2018 14:00 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Het lijkt wel alsof alle geruchten/berichten rond inkomende en uitgaande transfers sinds 12 juni van de aardbodem zijn verdwenen. Twilight Zone-sh#t. ;-)

PostPosted: 17 Jun 2018 17:14 

Is Marc toen niet op vakantie gegaan? :ajaxslacht:

PostPosted: 22 Jun 2018 00:18 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp
Droomaankoop: De Bruyne, Vertonghen
Seizoenskaart: I wish
Kluivert's transfer zal vermoedelijk pas per 1 juli officieel worden omwille van de financieel zwakke situatie van Roma. Als ze hem 1/7 presenteren dan valt diens transfer onder het nieuwe boekhoudkundig jaar... :shock: En dan willen ze nog 30 + miljoen neertellen voor Ziyech? :shock: Als dat nog klopt tenminste want ze zijn ook bezig met Pastore geloof ik. Are you kidding me... Hoop dat Ajax bankgaranties heeft geëist.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/82 ... ders-.html

PostPosted: 22 Jun 2018 11:22 
Erelid

Er gaan ook geruchten, dat ze die Deen Forsberg op de korrel hebben.

PostPosted: 22 Jun 2018 18:42 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Topic kan verplaatst worden, de miljoenen zijn binnen :tifoajax:
17.25 miljoen wat kan oplopen naar 22.75 https://www.ajax.nl/streams/actueel/jus ... s-roma.htm

Last edited by DeRuit on 22 Jun 2018 18:43, edited 1 time in total.

PostPosted: 22 Jun 2018 18:43 
Beheerder

Yes! Doeeeiiiiii!! En neem je hele familie en zaakwaarnemer mee.
https://www.ajax.nl/streams/actueel/jus ... s-roma.htm

PostPosted: 22 Jun 2018 19:07 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Wat een bedrag voor een 1 jaar contract, 17,25 miljoen wat kan oplopen naar max 22,75.

PostPosted: 22 Jun 2018 19:08 
Erelid

0,25 miljoen meer dan Babel.

Knap werk van Overmars.

Wel benieuwd wat die bonussen zijn want Kluivert gaat zeker dit jaar weinig toevoegen aan AS Roma. Maar goed hij zal wel denken, dat hij Roma kampioen maakt en de CL gaat winnen volgend jaar.

Heel benieuwd waar en bij wie over 2 jaar speelt. Eens kijken of Rioala hem dan ook nog kan wegbrengen.

PostPosted: 22 Jun 2018 19:14 

Fantastisch nieuws.

PostPosted: 22 Jun 2018 19:58 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Roma is ook knettergek.
Heel benieuwd waar en bij wie over 2 jaar speelt. Eens kijken of Rioala hem dan ook nog kan wegbrengen.
Den Haag. Net als die Kishna.

PostPosted: 22 Jun 2018 19:59 

Mooi dat het eindelijk af is gerond, we zien Kluivertje over een paar jaar wel terug in de ED, bij ADO of zo...

PostPosted: 22 Jun 2018 20:15 

Op basis van zijn achternaam gaat hij eerst nog wat B en C clubs in het buitenland af.

PostPosted: 23 Jun 2018 00:05 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp
Droomaankoop: De Bruyne, Vertonghen
Seizoenskaart: I wish
Tijd voor een andere en betere... Dommer kan al niet alvast :lol:

PostPosted: 23 Jun 2018 13:12 
Beheerder

En nog een enorme slijmer ook.
https://www.instagram.com/p/BkXTiQfgRwA ... e=ig_embed

PostPosted: 23 Jun 2018 14:01 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Dit filmpje zegt alles. Er staan namelijk alleen voetbalende (bewegende) beelden in van de wedstrijd tegen Roda JC. Verder wat foto's en beeldmateriaal dat hij invalt e.d. en voornamelijk materiaal toen hij in de jeugd speelde.

Echt zo zonde want hij heeft echt wel talent, attractieve speler en het had echt wel wat kunnen worden bij Ajax. Maar dit is gewoon een kwestie van VEEL te vroeg de stap maken terwijl Ajax er sportief niets aan heeft gehad. Bij De Ligt zou ik nog het idee hebben dat die het wel aankan en dat we er toch 1,5 jaar van geprofiteerd hebben.

Post new topic  Reply to topic  [ 864 posts ]  Previous   1 31 32 33 34 35  Next

All times are UTC+01:00