Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 266 posts ]  Previous   1 5 6 7 8 9 11  Next
Author Message
 Post subject: Re: Maximilian Wöber
PostPosted: 05 Mar 2018 09:04 

Ik vind het ook sneu voor hem. Nu zal hij wel weer op de bank belanden. Is absoluut een goede CV, maar ook weer erg jong en onervaren.
De ervaring achterin in de persoon van Veltman is geen RB en speelt op die plaats ook maar matig. Die heeft genoeg aan zichzelf een acceptabel niveau te halen. Ervaring moet eigenlijk in de as staan. Daar staan nu De Ligt en Wöber. Beiden jonge jongens. Des te opvallender dat De Ligt met Sanchez vorig seizoen een prima koppel was. Maar ja, Sanchez is op die leeftijd van buitencategorie. Bewijst hij dit seizoen ook bij Tottenham.
Als De Ligt vertrekt zou ik ook voor een ervaren RCV gaan. Is wel zuur voor Schuurs. Dan moet die maar in de wachtkamer.

PostPosted: 08 Mar 2018 10:12 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Hoezo is het sneu dan? Bij elke andere speler zou je een sneer uitdelen. Nu is het sneu... meten met 2 maten noemen we dat.

Wober is voetballend niet zo goed als De Ligt of anderen. Daarom staat Frenkie de Jong ook uit nood op die positie. Als Wober voetballend goed was zou Frenkie gewoon op het middenveld staan. Heel simpel.

PostPosted: 08 Mar 2018 13:02 

Jerome wrote:
Hoezo is het sneu dan? Bij elke andere speler zou je een sneer uitdelen. Nu is het sneu... meten met 2 maten noemen we dat.

Wober is voetballend niet zo goed als De Ligt of anderen. Daarom staat Frenkie de Jong ook uit nood op die positie. Als Wober voetballend goed was zou Frenkie gewoon op het middenveld staan. Heel simpel.
Sneu omdat hij het vanaf het begin dat hij speelde gewoon goed gedaan heeft. Zowel verdedigend als opbouwend. Vervolgens raakt hij geblesseerd, komt ernaast nadat hij weer fit is, krijgt door de blessuren van Frenkie de kans en gaat de fout in. Was in alle speelminuten die hij heeft gehad de eerste keer dat hij opzichtig de fout in ging. Mss. ook als gevolg van gebrek aan ritme.
Nu zal hij wel weer op de bank komen. Als hij niet geblesseerd was geworden zou hij wss. niet uit de basis zijn gegaan.
Wöber voetballend niet zo goed als anderen? Welke anderen bedoel je? En nogmaals, voetballend valt hij imo niet uit de toon. Het tegendeel kun je niet met bewijzen ontkrachten.
Of wel? Zo ja, in welke wedstrijden?

PostPosted: 15 Apr 2018 20:53 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Hij viel mij vandaag erg tegen. Hoe beoordelen wij zijn eerste seizoen? Niet om te snel te oordelen maar als je het mij vraagt niet echt overtuigend.

PostPosted: 15 Apr 2018 21:05 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Heeft een knak gehad met lichte blessures en het ontslag van Keizer. Geen enkele speler is vooruitgegaan. Vind hem wel een kwalitatief goede speler. Komt er wel.

PostPosted: 15 Apr 2018 21:09 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
GJ1402 wrote:
Hij viel mij vandaag erg tegen. Hoe beoordelen wij zijn eerste seizoen? Niet om te snel te oordelen maar als je het mij vraagt niet echt overtuigend.
Ik vind hem echt goed. Toen hij onder Keizer in de basis terecht kwam, speelde hij heel sterk. Zowel als back als centraal achterin. Ik vond hem toen een uitstekende indruk achter laten. Heel volwassen ook al is hij ook pas 19 jaar.

Na zijn blessure is het allemaal wat minder maar zo slecht is hij ook nu ook niet.
Ik heb nog steeds veel vertrouwen in hem.

PostPosted: 16 Apr 2018 00:45 

Wat is deze jongen door de ondergrens gezakt vandaag. Heel ernstig.

PostPosted: 16 Apr 2018 03:03 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Wat mij betreft ook een goede aankoop. Natuurlijk de pech met zijn blessure gehad, daarna moet je toch altijd weer even ritme op doen. Het is jammer dat ook Viergever geblesseerd is en je dus niet echt een goede back up hebt ( gehad ) en waardoor Wober gelijk een dragende speler moest zijn.

PostPosted: 16 Apr 2018 17:07 
Erelid

Wat is deze jongen door de ondergrens gezakt vandaag. Heel ernstig.
Was idd heel zwak tegen PSV, met name bij die eerste goal als een houterige veteraan naar die bal toe. Bij de 2e goal ook als een oud wijf het kopduel aan gegaan, je kunt in de lucht geklopt worden door een sterke kopper asl Luuk de Jong maar dit leek echt nergens op.

Ook buiten deze goals meerdere matige tot zwakke momenten.

Maar goed op 1 wedstrijd wil ik iemand niet beoordelen want ook een Tagliafico was gister niet heel best.

PostPosted: 28 Apr 2018 12:43 
Beheerder

Interview Wober.
http://www.goal.com/nl/nieuws/woeber-ov ... 1cinaq5iqm

PostPosted: 29 Aug 2018 10:57 
Erelid

Ondanks de negatieve media-aandacht over Wober (voornamelijk door de heren van Veronica Inside) vond ik Wöber helemaal niet zo slecht spelen.

Natuurlijk heeft hij niet die drang naar voren zoals Tagliafico heeft maar verdedigend is hij niet echt in de problemen gekomen.

Na een twijfelend begin (is ook wel logisch) herpakte hij zich snel en wat ik wel goed van hem vind, is dat hij zich niet verschuild. Hij durft ook gewoon de bal te vragen en deed goed mee aan het positiespel. Itt Mazraoui is hij voetballend minder maar verdedigend beter. Ook is linksback (met opkomende kwaliteiten) niet zijn eigenlijke positie.

PostPosted: 29 Aug 2018 10:59 
Erelid

Seizoenskaart: 411
Ondanks de negatieve media-aandacht over Wober (voornamelijk door de heren van Veronica Inside) vond ik Wöber helemaal niet zo slecht spelen.

Natuurlijk heeft hij niet die drang naar voren zoals Tagliafico heeft maar verdedigend is hij niet echt in de problemen gekomen.

Na een twijfelend begin (is ook wel logisch) herpakte hij zich snel en wat ik wel goed van hem vind, is dat hij zich niet verschuild. Hij durft ook gewoon de bal te vragen en deed goed mee aan het positiespel. Itt Mazraoui is hij voetballend minder maar verdedigend beter. Ook is linksback (met opkomende kwaliteiten) niet zijn eigenlijke positie.
Ik was het ook flink oneens met de heren bij Veronica. Wöber speelde prima, zeker als je in ogenschouw neemt dat hij weinig ritme heeft, plus niet op z'n beste positie moest spelen.

PostPosted: 29 Aug 2018 11:04 
Erelid

Precies. Is gewoon een CV. Heeft het naar behoren ingevuld gisteravond. Meer mag je ook niet verwachten.

PostPosted: 29 Aug 2018 11:44 
Erelid

Ik was het ook flink oneens met de heren bij Veronica. Wöber speelde prima, zeker als je in ogenschouw neemt dat hij weinig ritme heeft, plus niet op z'n beste positie moest spelen.
Iedereen mag een mening hebben maar soms draaft de heer vd Gijp wel erg door. Wat heb je eraan om te roepen: "let op, Wöbertje kan er geen k#t van"? Derksen gaat hier dan doodleuk op door.

Ik neem die mannen al lang niet meer serieus.

PostPosted: 29 Aug 2018 12:39 

Vond Wöber wel een van de minste maar dat zegt niet zoveel omdat re velen heel erg goed waren. Speelde gewoon een voldoende. Gezien het feit dat hij weinig ritme heeft en niet op zijn natuurlijke plaats stond alleszins een redelijke prestatie.

PostPosted: 29 Aug 2018 14:09 
Erelid

Derksen zit er sowieso tot zijn elleboog in bij V/d Gijp. Vermakelijk programma wat ik altijd kijk, maar soms behoorlijk subjectief.

PostPosted: 29 Aug 2018 16:24 
Erelid

Wöber speelde inderdaad prima. Hij is aan de bal gewoon wat minder dan anderen maar daar was hij ook niet voor opgesteld. Mazraoui is wat vaardiger aan de bal maar verdedigend dan weet iets minder.

Vond sowieso heel Ajax fantastisch verdedigen. Net als vorige week werd Dynamo Kiev met regelmaat van diep op de Ajaxhelft helamaal terug gedrongen tot de eigen 16-meter puur door positiespel en druk van Ajax. Kwam geen tackle aan te pas. Heel knap en Wöber had daar gewoon zijn aandeel in.

PostPosted: 29 Aug 2018 17:48 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Het is ook lastig als je niet op je natuurlijke positie speelt. Je ziet dat het een centrale verdediger op linksback is in plaats van een echte back. Ik vond hem het naar behoren invullen, voldoende gehaald. Zolang hij dat blijft doen als back-up kan hij prima van waarde zijn dit seizoen. Heeft de pech dat Blind is gehaald en die onomstreden is, dus als centrale verdediger verwacht ik hem niet vaak meer te ze zien. Zeker niet omdat ook Frenkie daar uitstekend uit de voeten kan en voetballend dan van grote meerwaarde is.

Ik vond hem in zijn eerste periode bij Ajax onder Keizer erg sterk. Met Feyenoord uit als hoogtepunt, toen vond ik hem de beste op het veld. Daarom zou ik deze jongen ook zeker niet afschrijven maar lekker houden. Die ontwikkelt zich nog wel en ik geloof niet dat dit een jongen is die onrust stookt binnen een selectie wanneer die op de bank zit.

PostPosted: 30 Aug 2018 10:22 
Beheerder

Inderdaad. Wober zat/zit(?) wel in een mindere periode, maar ik vind hem kwalitatief goed genoeg voor AJAX. Laat hem maar rustig uit het dalletje kruipen. Hij komt er wel.

PostPosted: 30 Aug 2018 14:00 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Bergkamp
Droomaankoop: Calvin Stengs
343 wrote:
Inderdaad. Wober zat/zit(?) wel in een mindere periode, maar ik vind hem kwalitatief goed genoeg voor AJAX. Laat hem maar rustig uit het dalletje kruipen. Hij komt er wel.
Denk het ook. In mijn herinnering vond ik hem goed beginnen en degelijk aan de bal. Ik maak me geen zorgen over hem. Wel duidelijk meer een CV en noodverband op LB.

PostPosted: 30 Aug 2018 18:23 
Erelid

Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Jammer dat hij niet rechtsbenig is. Was anders een prima opvolger voor De Ligt geweest. Heeft nu wel echt de pech dat Blind de komende jaren hier nog wel speelt.

Als linksback aardige back up. Als CV talentvol; maakte in zijn eerste maanden gewoon echt een prima indruk. Zonde voor hem dat Blind er is; goed voor Ajax dat we nu een niveau hoger nastreven.

PostPosted: 30 Aug 2018 18:26 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
guy_ajax wrote:
Jammer dat hij niet rechtsbenig is. Was anders een prima opvolger voor De Ligt geweest. Heeft nu wel echt de pech dat Blind de komende jaren hier nog wel speelt.

Als linksback aardige back up. Als CV talentvol; maakte in zijn eerste maanden gewoon echt een prima indruk. Zonde voor hem dat Blind er is; goed voor Ajax dat we nu een niveau hoger nastreven.
Valt mee, als Frenkie weggaat kan Blind ook naar het middenveld eventueel en dan een CV er voor bij halen.

PostPosted: 30 Aug 2018 18:34 
Erelid

Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Klopt; is denk ik afhankelijk van wat er beschikbaar is. Verwacht dat dat alleen gebeurt als ze een ervaren topper voor naast Wober kunnen halen - en voor categorie Blind/Tadic heb je ook gewoon geluk nodig van wat er beschikbaar is. Anders zie ik Blind centraal achterin blijven spelen.

PostPosted: 30 Aug 2018 20:11 

DeRuit wrote:
guy_ajax wrote:

Valt mee, als Frenkie weggaat kan Blind ook naar het middenveld eventueel en dan een CV er voor bij halen.

Dan vergeet je Eiting even voor het gemak. Dat wordt onze 6 komende seizoenen lijkt me.

PostPosted: 01 Sep 2018 18:35 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Kees Prins
Droomaankoop: Viktor Mazlov
de dominee wrote:
DeRuit wrote:

Dan vergeet je Eiting even voor het gemak. Dat wordt onze 6 komende seizoenen lijkt me.
Eens.

Post new topic  Reply to topic  [ 266 posts ]  Previous   1 5 6 7 8 9 11  Next

All times are UTC+02:00