Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Previous   1 2
Author Message
 Post subject: Re: Partners van Ajax
PostPosted: 09 Feb 2018 12:24 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Hewlett Packard en AJAX gaan samenwerking aan.
https://www.agconnect.nl/artikel/ajax-z ... prestaties

PostPosted: 20 Mar 2018 11:18 
Beheerder

http://www.ajax.nl/streams/actueel/effe ... -ajax-.htm

PostPosted: 20 Mar 2018 18:18 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruyff
Droomaankoop: M. Laudrup
Seizoenskaart: 107
Als je de huidige politiek van de Ned. regering volgt, is men ook zeer geinteresseerd om meer Multinationals dan Unilever naar dit land te halen, die zich dan met name in de Zuidas zullen gaan vestigen, mag je aannemen.

Mocht men daar in slagen kan dat mogelijk ook voor Ajax gunstig gaan uitvallen als één van deze bedrijven Ajax wil gaan sponseren. een bedrijf dat dus met name internationaal georienteerd is en dat financieel veel aantrekkelijker is dan de huidige sponsor, Ziggo. Of dat bijv. mogelijk via een dergelijk bedrijf een grote investeerder bereid kan worden gevonden om de club over te nemen. Al zullen velen hier en elders waarschijnlijk nu met het argument komen dat de Ned. competitie niet interessant is voor een dergelijke investeerder en de afzetmarkt, lees Nederland, te klein is e.d.

Ik weet het, ik schop nu tegen veel schenen aan, maar dat laatste lijkt mij de enige mogelijkheid om nog enigszins aan te kunnen haken bij de ''big boys'' in Europa. In ieder geval veel meer dan via die talrijke samenwerkingen die men heeft afgesloten, hoe goed bedoeld ook om de club vooruit te kunnen stuwen. Maar in wezen slechts een druppel op een gloeiende plaat zijn, en dus geen zoden aan de, met name Europese, dijk zetten.

PostPosted: 11 Apr 2018 11:04 
Beheerder

Op het gebied van ESports is AJAX nog wel internationale top. Leuk.
https://www.ajax.nl/streams/actueel/aja ... -tosu-.htm

PostPosted: 11 Apr 2018 11:23 

Esports interesseert mij helemaal niks. Ik weet niet hoe andere daarover denken maar wat heb je daaraan? Wat mij betreft hetzelfde als damesvoetbal. Velen zijn enthousiast maar ik vind het niet om aan te zien. Laat ze eens spelen tegen O17 of een eersteklasser bij de amateurs en ze krijgen een pak slaag.

PostPosted: 11 Apr 2018 12:25 
Nieuwsredacteur

renemar wrote:
Esports interesseert mij helemaal niks. Ik weet niet hoe andere daarover denken maar wat heb je daaraan?
Commercie.
renemar wrote:
Wat mij betreft hetzelfde als damesvoetbal. Velen zijn enthousiast maar ik vind het niet om aan te zien. Laat ze eens spelen tegen O17 of een eersteklasser bij de amateurs en ze krijgen een pak slaag.
Klopt, maar de kunst is om het als twee aparte sporten te zien. Als je Serena Williams tegen de nummer 500 van het mannentennis laat spelen verliest ze ook, maar toch kijken er ook heel veel mensen naar vrouwentennis en hoor je daar veel minder deze kritiek. Je moet het gewoon niet met elkaar vergelijken, maar als je dat niet lukt snap ik best dat je het niet om aan te zien vindt.

PostPosted: 11 Apr 2018 13:05 
Columnist

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
renemar wrote:
Esports interesseert mij helemaal niks. Ik weet niet hoe andere daarover denken maar wat heb je daaraan? Wat mij betreft hetzelfde als damesvoetbal. Velen zijn enthousiast maar ik vind het niet om aan te zien. Laat ze eens spelen tegen O17 of een eersteklasser bij de amateurs en ze krijgen een pak slaag.
Eens. Belachelijk dat Esports. Het zal wel bij deze tijd horen. En het dameselftal interesseert mij ook geen ene malle moer.

PostPosted: 11 Apr 2018 13:16 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruyff
Droomaankoop: M. Laudrup
Seizoenskaart: 107
Jnp wrote:
renemar wrote:
Esports interesseert mij helemaal niks. Ik weet niet hoe andere daarover denken maar wat heb je daaraan?
Commercie.
renemar wrote:
Wat mij betreft hetzelfde als damesvoetbal. Velen zijn enthousiast maar ik vind het niet om aan te zien. Laat ze eens spelen tegen O17 of een eersteklasser bij de amateurs en ze krijgen een pak slaag.
Klopt, maar de kunst is om het als twee aparte sporten te zien. Als je Serena Williams tegen de nummer 500 van het mannentennis laat spelen verliest ze ook, maar toch kijken er ook heel veel mensen naar vrouwentennis en hoor je daar veel minder deze kritiek. Je moet het gewoon niet met elkaar vergelijken, maar als je dat niet lukt snap ik best dat je het niet om aan te zien vindt.
Zo zie ik het ook, je moet het dan ook in dat perspectief plaatsen.

Dat Dames voetbal, zeker in dit land, is nog volop in ontwikkeling. Als je het voetbal van dat Ned. vrouwenteam vergelijkt met een jaar of 10 geleden is dat een wereld van veschil Je ziet nu soms heel aardig combinatie voetbal terwijl men in het verleden elke bal zonder enige intentie naar voren rostte en maar wat deed, en uitsluitend leunde op die Koster, dat was werkelijk niet om aan te gluren.

PostPosted: 11 Apr 2018 15:09 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Luis Suarez
Daarnaast traint hij mee met het onder 18-team van Sagan Tosu.
Bedoelen ze daar het Esports team mee of het echte voetbalteam? :lol:

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 11 Apr 2018 18:37 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Het echte team volgens mij, is als het goed is nu ook keeper bij almere city in de jeugd.

Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Previous   1 2

All times are UTC+01:00