Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 160 posts ]  Previous   1 3 4 5 6 7
Author Message
 Post subject: Re: Ajax Supporterszaken
PostPosted: 27 May 2019 10:51 

GJ1402 wrote:
En de AFCA SC regeert op Facebook met een of ander l#lverhaal dat het allemaal wel meeviel en de media de boel weer uit zijn verband trekt.
Het duel tussen de jeugdelftallen onder 19 jaar werd na een half uur stilgelegd toen er, vanuit het vak waar overwegend familieleden van de Rotterdamse spelers zaten, werd geprovoceerd richting het Ajax-publiek.

Naar verluidt maakten de personen die begonnen met uitdagen zich meteen uit de voeten. Na enige woorden over en weer was de situatie snel gesust door onze eigen aanhang.
Niemand die zegt dat je je moet laten provoceren door notabene niet eens hardcore Feyenoord supporters. Veroordeel het gewoon ipv dit calimero gedrag.
Trieste reactie van AFCA natuurlijk, maar geheel in lijn met hoe zwak en puberaal dat soort gasten zich altijd opstellen. Nooit verantwoordelijkheid nemen, altijd het eigen wangedrag goedpraten, altijd wijzen naar anderen (politie, bestuur, fans van andere clubs, etc), altijd reppen over 'provoceren' en zichzelf een soort slachtoffer rol toebedelen - terwijl ze zelf niets anders doen dan provoceren en overlast veroorzaken.

Wat er op zo'n moment werkelijk gaande is, is dat ze vanuit een territoriale denkwijze opereren: "Wij zijn hier de baas, en wie ons uitdaagt krijgt klappen". Ik denk dat ze oprecht met trots en succes terugkijken op wat er is gebeurd. "want die kakkerlakken moesten rennen"

PostPosted: 27 May 2019 20:28 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Ik had gehoopt dat Ajax nog met een sterker statement zou komen, maar dat blijft dus uit. Wat een slappe bedoening. Je moet optreden tegen dit soort gasten in plaats van het bagatelliseren. Doe nu eens wat.

Wat doet die Telegraafmepper überhaupt op De Toekomst? Ik zie die grafkop ook op foto's verschijnen. Hoezo?! Ik begrijp daar helemaal niets van.

PostPosted: 26 Jun 2019 11:28 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
AJAX is booming.
https://www.tubantia.nl/sport/ajax-heef ... google.nl/

PostPosted: 28 Jun 2019 12:16 

Je bent zo goed als je laatste wedstrijd (/seizoen). Momentum pakken en vasthouden dus zolang we kunnen.

PostPosted: 11 Jul 2019 18:04 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2014526 ... tbalrellen

Heel apart dit. Waarom zijn daar Ajaxfans bij aanwezig?

PostPosted: 11 Jul 2019 19:03 

Mss. omdat het idioten zijn. Die zijn er ook tussen AJAX fans.

PostPosted: 11 Jul 2019 23:30 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Leonel wrote:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2014526 ... tbalrellen

Heel apart dit. Waarom zijn daar Ajaxfans bij aanwezig?
Sommige mensen zijn verslaafd aan rellen, geeft ze een rush zoals anderen dat kunnen hebben van alchohol, sex, drugs, gaming, etc. Dit soort mensen 'afficheren' zich dan als voetbalsupporter en harde kern lid. Het is het type dat het dan in naam doet van de club, maar eigenlijk personen zijn die weinig met voetbal hebben. Je hebt verschillende harde kern leden, je hebt de die hard voetbalfans, de relschoppertjes, de meelopers, de 'leiders' die vaak machtsgeil en manipulatief zijn. Dus ja dat er gasten zijn die een mooi relavontuur in Tsjechie zien verbaast me niet meer.

PostPosted: 12 Jul 2019 17:21 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
De halve finale heeft Ajax wel goed gedaan. Eerder was mijn zoontje de enige van wie ik wist dat hij een Ajax tenue had. Nu zag ik laatst twee andere kinderen bij mijn andere zoon op school een Ajax tenue dragen en vandaag fietste nog een andere jongen hier door de straat met een Ajax shirt aan.

De zichtbaarheid is dus met 300% gegroeid.

PostPosted: 22 Jul 2019 14:02 
Erelid

Seizoenskaart: 125
Weet niet echt waar het hoort, maar kan die media-afdeling niet een oscar krijgen ofzo?

Wat een briljant filmpje weer, dit keer die van de bekendmaking van Alvarez..

"We also have spicey food" :mrgreen: :mrgreen:

PostPosted: 22 Jul 2019 15:22 
Erelid

Weet niet echt waar het hoort, maar kan die media-afdeling niet een oscar krijgen ofzo?

Wat een briljant filmpje weer, dit keer die van de bekendmaking van Alvarez..

"We also have spicey food" :mrgreen: :mrgreen:
Geweldig weer inderdaad! En belangrijk, want gezien de rol van de media voor de jeugd van tegenwoordig creëer je hiermee ook voor een deel je fanbase voor over tien tot twintig jaar, denk ik.

Post new topic  Reply to topic  [ 160 posts ]  Previous   1 3 4 5 6 7

All times are UTC+02:00