Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 188 berichten ]  Vorige   1 4 5 6 7 8
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Ajax Supporterszaken
BerichtGeplaatst: 12 mei 2021 11:54 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Je bedoelt niet voor 100%? Klopt, ja.
Ik denk er nog heel vaak aan terug. Wat als Cruijff niet tussentijds had ingestapt? Dan zaten we nog altijd opgescheept met types als Coronel, Van der Aat, Van den Boog en daarna de zeilloze baantjesjagers als Ten Have, Sturkenboom, Olfers en dat soort zooi. :x

Er is zo nu en dan nog wat aan te merken natuurlijk, maar over Overmars en vooral Geelen kunnen we alleen maar zeer tevreden zijn. Spijtig blijft het wel dat uitgerekend Jonk en Bergkamp niet samen door 1 deur konden. Als ik dat van 1 duo niet had verwacht dan was het wel van deze 2 toch zeer nuchtere mannen.

BerichtGeplaatst: 13 mei 2021 11:31 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Matthijs de Ligt
Droomaankoop: Luis Suarez
In de omgang met fans en hoe de sociale media worden gerund zie je ook dat Ajax een topclub is. Dat is iets wat Cruijff natuurlijk niet had kunnen beïnvloeden en voorzien, maar het is wel een groot pluspunt en zorgt denk ik ook voor internationale interesse (naast de internationale prestaties, die daar ook voor zorgen). De content is gewoon top, er wordt zo duidelijk gemaakt dat de fans essentieel zijn voor Ajax, en dat zorgt er denk ik ook wel voor dat mensen hun seizoenskaart willen blijven verlengen, zelfs na zo'n coronaseizoen.

Een goede combinatie tussen meegaan met de tijd met hippe filmpjes en social media-acties, en betrokkenheid tot de fans en de ziel van de club bewaren. De grote clubs in Europa schieten te veel door en zijn veel te internationaal gericht. Kan me herinneren dat Juventus het logo had aangepast om het meer 'smartphonevriendelijk' te maken. :roll: Dat is dan echt weer belachelijk en ik hoop (en verwacht ook) dat Ajax nooit die kant op gaat.

BerichtGeplaatst: 13 mei 2021 13:20 
Beheerder

Cruijff had in de jaren 80 het er al over dat AJAX geleid zou moeten worden als een Amerikaanse sportclub, zowel binnen en buiten het veld (supporterszaken) professioneel. Maar er was toen inderdaad nog geen internet. :)

BerichtGeplaatst: 19 jul 2021 20:22 
Beheerder

Seizoenskaarten zijn uitverkocht.
https://twitter.com/AFCAjax/status/1417182454687977472

BerichtGeplaatst: 20 jul 2021 12:23 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Nu nog gewoon weer volle stadions want die covid paniek die nu heerst is totaal overdreven. Heel Nederland is over een maand twee keer gevaccineerd. Tijd voor Freedom Day!

BerichtGeplaatst: 20 jul 2021 12:36 

GJ1402 schreef:
Nu nog gewoon weer volle stadions want die covid paniek die nu heerst is totaal overdreven. Heel Nederland is over een maand twee keer gevaccineerd. Tijd voor Freedom Day!
Inderdaad. Ze hebben 1,5 jaar beweert dat de maatregelen ingevoerd zijn om de ziekenhuisbezetting en het beschermen van de zwakkeren gaat. Nu komen ze aankakken met de gevolgen van covid op de lange termijn. Ik denk allemaal een vooropgezet plan.
Bovendien weten ze ook niet wat het vaccin op de lange termijn met mensen doet. Daar hoor je ze dan weer niet over.
Ik vind dat alle maatregelen overboord moeten als iedere burger (of een groot deel van de burgers) de kans heeft gehad zich te laten vaccineren. Degene die zich niet wil laten vaccineren neemt bewust een risico. Hun goed recht maar het kan niet zo zijn dat de gevaccineerden gegijzeld worden door die groep. Dat de gevaccineerden blijven opgescheept met maatregelen.

BerichtGeplaatst: 20 jul 2021 12:44 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Ja de zogenaamde long covid. Gaat maar om 1,5% van de patiënten die daar last van krijgen. En die zijn dan nog niet gevaccineerd. Dus waar hebben we het eigenlijk over? Van een gewone griep kan je ook langdurig last houden in de vorm van spierpijn en andere kwalen. Belachelijk dat ze zich daar nu zo druk om maken en min of meer de hele samenleving in gijzeling houden. Ik heb toch niet voor niets die prik gehaald? Wereldwijd 4 miljoen coronadoden. Sterke pandemie zeg... Ziek zijn en in het ergste geval de dood zijn ook gewoon onderdeel van het leven. Leer daar mee omgaan.

BerichtGeplaatst: 26 sep 2021 11:17 

Hello, I am an Ajax Supporter from Germany and would like to see the match against Utrecht in the stadium. Since I dont have a club card and the club doesnt give the possibility due to technical problems to order one, I would like to ask someone if he/she could be so kind to help me with a ticket order. I would really appreciate if someone could order me an additional ticket so that I can finally return to Johan-Cruyff-Arena after that long Corona time.

BerichtGeplaatst: 26 sep 2021 19:01 
Beheerder

AjaxDE1987 schreef:
Hello, I am an Ajax Supporter from Germany and would like to see the match against Utrecht in the stadium. Since I dont have a club card and the club doesnt give the possibility due to technical problems to order one, I would like to ask someone if he/she could be so kind to help me with a ticket order. I would really appreciate if someone could order me an additional ticket so that I can finally return to Johan-Cruyff-Arena after that long Corona time.
Anyone?
Maybe i can place this post on my facebook and twitter?

BerichtGeplaatst: 26 sep 2021 20:43 

343 schreef:
AjaxDE1987 schreef:
Anyone?
Maybe i can place this post on my facebook and twitter?
Hi... well, I take any help I can get, as I think there won't be an open ticket sale and the club writes there are only a few tickets left against Utrecht. So posting it on your profile is fine!

BerichtGeplaatst: 27 sep 2021 12:53 
Beheerder

Just posted it. Hopefully someone can help you.
https://www.facebook.com/ajaxtotaal.nl/ ... 7564723190
https://twitter.com/AjaxTotaalnl/status ... 6682456064

BerichtGeplaatst: 28 sep 2021 09:00 

Seizoenskaart: 401
Sorry I can't help you, already used my season ticket to buy tickets for this match. But definitely check out this twitter account, they retweet anyone that is offering tickets:

https://twitter.com/AKaarten

BerichtGeplaatst: 29 sep 2021 11:26 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jesaia "Sjaak" Swart
San Francisco schreef:
Sorry I can't help you, already used my season ticket to buy tickets for this match. But definitely check out this twitter account, they retweet anyone that is offering tickets:
https://twitter.com/AKaarten
Bedankt voor de link, ik hoop dat het me helpt ... :)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 188 berichten ]  Vorige   1 4 5 6 7 8

Alle tijden zijn UTC+02:00