Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 212 posts ]  Previous   1 3 4 5 6 7 9  Next
Author Message
PostPosted: 10 Feb 2019 17:24 

Ik zou blij zijn met een Ajax dat eindelijk weer eens boven zichzelf kan uitstijgen. Dat kan wel zelfvertrouwen opwekken denk ik. Resultaat boeit me dan niet.

PostPosted: 10 Feb 2019 17:24 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Luis Suarez
Kaartje weggegooid, really?

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 11 Feb 2019 08:38 

Stormrage wrote:
Ja. Ben Ajacied en het is inmiddels zover dat ik niet meer naar gasten gaan die mijn club te grabbel gooien. Alleen vanwege egoïsme, spelen alleen voor hunzelf en niet voor AJAX.
Laat de boel maar in elkaar flikkeren en kijk in de toekomst beter naar spelers waarbij hun eigen spel dienend is aan het team. Waar zijzelf niet op de voorgrond hoeven te staan en niet alles om hun eigen spel draait.
Een trainer zonder ballen en sommigen niet durft aan te pakken, spelers die een gezicht als een oorwurm maken als ze (al dan niet terecht) gewisseld worden of op de bank moeten zitten, meer bezig zijn met transfers dan met de club.
Kotsmisselijk word ik van die gasten.

PostPosted: 11 Feb 2019 09:11 

Seizoenskaart: 401
renemar wrote:
Stormrage wrote:
Ja. Ben Ajacied en het is inmiddels zover dat ik niet meer naar gasten gaan die mijn club te grabbel gooien. Alleen vanwege egoïsme, spelen alleen voor hunzelf en niet voor AJAX.
Laat de boel maar in elkaar flikkeren en kijk in de toekomst beter naar spelers waarbij hun eigen spel dienend is aan het team. Waar zijzelf niet op de voorgrond hoeven te staan en niet alles om hun eigen spel draait.
Een trainer zonder ballen en sommigen niet durft aan te pakken, spelers die een gezicht als een oorwurm maken als ze (al dan niet terecht) gewisseld worden of op de bank moeten zitten, meer bezig zijn met transfers dan met de club.
Kan ik hem overkopen? :lol:

Ik ga ook tegen beter weten in, maar goed het blijft wel de achtste finale van de CL. Twee maanden geleden had ik ook veel meer zin in deze wedstrijd, vind het vooral terecht voor de mensen die 400 euro per kaartje betaald hebben.

PostPosted: 11 Feb 2019 09:26 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Zlatan
renemar wrote:
geenidee4 wrote:
Ik vermoed een heerlijk Amsterdams avondje: het wordt 0-20.

Maar even zonder dollen, het enige wat mij hoop geeft voor deze wedstrijd is het podium, achtste finale CL, en de aansprekende tegenstander en hopelijk een volle ArenA. Dat moet toch allemaal aanleiding genoeg zijn om nu wel een keer 100% te geven? Het kan toch niet zo zijn dat je met dezelfde instelling deze wedstrijd in gaat als de afgelopen weken?

Dan nog, al speelt Ajax nu wel fel, ga je dit waarschijnlijk verliezen omdat je te veel ruimte weggeeft.
Ik denk ook wel dat ze een hoger niveau zullen halen. Dit is DE wedstrijd waar ze zich al die tijd in hun hoofden op voorbereid hebben.
Maar het team lijkt geen ruggengraad meer te hebben. Ik vrees dat het bij tegenslag gewoon in elkaar dondert. Om iets van kans te maken tegen Real moet er zoveel kloppen. En dan kun je je niet permiteren om met deze onzekerheid erin te gaan.
De fiasco's in de afgelopen weken gaan zeker niet alleen over 'motivatie' of "instelling'
Ik vrees voor een flinke nederlaag.
Als het in het begin al fout gaat krijg je ook nog de fluitconcerten om je oren. Dat zal ook niet meehelpen. Ik verwacht in ieder geval een flinke oorwassing.
Spelen ze niet zoals ik eerder heb aangegeven en "gaan uit van eigen kracht" wordt het een drama.
Kaartje al weggeflikkerd en kijk ook niet op TV. Kan het niet zien dat mijn club voor het oog van de hele wereld te kakken wordt gezet.
Kaartje weggeflikkerd,.. A: geloof er geen reet van en B: mocht het waar zijn ben je geen knip voor de neus waard.

PostPosted: 11 Feb 2019 10:05 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Een paar falende BV'tjes maar eens niet laten spelen deze wedstrijd?

PostPosted: 11 Feb 2019 10:13 

renemar wrote:
Stormrage wrote:

Ik ga ook tegen beter weten in, maar goed het blijft wel de achtste finale van de CL. Twee maanden geleden had ik ook veel meer zin in deze wedstrijd, vind het vooral terecht voor de mensen die 400 euro per kaartje betaald hebben.
Helaas, uit pure frustratie verscheurd. Impulsief, ik weet het. Anders had je het kaartje gratis gekregen.

PostPosted: 11 Feb 2019 10:15 

Brasil wrote:
renemar wrote:

Ik denk ook wel dat ze een hoger niveau zullen halen. Dit is DE wedstrijd waar ze zich al die tijd in hun hoofden op voorbereid hebben.
Maar het team lijkt geen ruggengraad meer te hebben. Ik vrees dat het bij tegenslag gewoon in elkaar dondert. Om iets van kans te maken tegen Real moet er zoveel kloppen. En dan kun je je niet permiteren om met deze onzekerheid erin te gaan.
De fiasco's in de afgelopen weken gaan zeker niet alleen over 'motivatie' of "instelling'
Ik vrees voor een flinke nederlaag.
Als het in het begin al fout gaat krijg je ook nog de fluitconcerten om je oren. Dat zal ook niet meehelpen. Ik verwacht in ieder geval een flinke oorwassing.
Spelen ze niet zoals ik eerder heb aangegeven en "gaan uit van eigen kracht" wordt het een drama.
Kaartje al weggeflikkerd en kijk ook niet op TV. Kan het niet zien dat mijn club voor het oog van de hele wereld te kakken wordt gezet.
Kaartje weggeflikkerd,.. A: geloof er geen reet van en B: mocht het waar zijn ben je geen knip voor de neus waard.
Dat heet ook statement afgeven. Woensdag weer met z'n allen met het standaard vlaggetje wapperen. Na de eerste beste foute pass beginnen te fluiten. Dan ben je een topper.
En, geloof wat je wil.

PostPosted: 11 Feb 2019 10:19 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jan Vertonghen
DeRuit wrote:
Dit lijkt me een prima idee. Te beginnen met meneer Ziyech! Daarnaast ook Schöne eruit.
Was weer een prima wedstrijd geweest om Blind door te schuiven naar het middenveld, maar dat kan nu dus even niet omdat Wöber zonodig verkocht moest worden in de winter. Een Magallan zou ik nu niet durven op te stellen.

PostPosted: 11 Feb 2019 11:05 

Dio30 wrote:
DeRuit wrote:
Dit lijkt me een prima idee. Te beginnen met meneer Ziyech! Daarnaast ook Schöne eruit.
Was weer een prima wedstrijd geweest om Blind door te schuiven naar het middenveld, maar dat kan nu dus even niet omdat Wöber zonodig verkocht moest worden in de winter. Een Magallan zou ik nu niet durven op te stellen.
Inderdaad. Tagliafico twijfelachtig voor woensdag. Weer een top actie van Overmars om Wöber te verkopen. :roll:
Ben benieuwd wat TH gaat doen. Zal mss. Nous op links posteren. Niet ideaal maar Magallan is er niet (sowieso geen goed idee maar als er geen andere mogelijkheid is houdt het op), anders zou Blind LB kunnen spelen. Veltman heeft geen ritme, maar is ook een optie centraal en Blind dan LB. In Kristensen heb ik helemaal geen vertrouwen.
Wat mij betreft is het dan nog het beste Veltman met De Ligt centraal, Nous RB en Blind LB. Kan Tagliafico toch spelen zou ik Veltman ook RB laten spelen en Nous naar het middenveld samen met Donny en Frenkie. I.i.g. geen Schöne. Alleen als Frenkie ook niet kan spelen. Hoe dan ook, een hele puzzel.

PostPosted: 11 Feb 2019 11:13 
Erelid

renemar wrote:
renemar wrote:

Helaas, uit pure frustratie verscheurd. Impulsief, ik weet het. Anders had je het kaartje gratis gekregen.
Je kan toch gewoon opnieuw printen? ;)

PostPosted: 11 Feb 2019 11:32 

renemar wrote:
renemar wrote:

Dan staat ie nog wel in je mailbox :roll:

PostPosted: 11 Feb 2019 11:43 
Erelid

Het zou de supporters trouwens sieren als ze in het stadion vol achter de spelers gaan staan in deze mindere tijden.
Op fora mag je zeuren en bashen wat je wil, maar in het stadion moet je ze gewoon steunen.

PostPosted: 11 Feb 2019 12:00 

Favoriete Ajacied (aller tijden): NeeskensKeizerScirea
Droomaankoop: Gewaagd specifiek opleiden
Seizoenskaart: 112
Van mij uit mag de eigenaardige suggestie komen dat Joel Veltman op de positie past van Lasse Schöne. In mijn ogen kan dat beetje verdedigen dat Lasse Schone doet, in het Kampioenenbal net te weinig zijn. Ik denk dat Joel het kan en ik zou graag het zien gebeuren. Ik denk dat Frenkie en Donny dan ook eindelijk bij hun lurven gepakt gaan worden, en dat de baltempo met Joel ook prima lukt, het laten lopen van de bal. Maak Joel ook maar aanvoerder, als straf voor laatste weken wanprestaties aaneen.

Dat lijkt mij de sleutel naar een goed resultaat. Wie steunt, de vorm eigenaardigheid? Ajax Totaal / Ajax Niettotaal ?

PostPosted: 11 Feb 2019 12:18 

Stormrage wrote:
renemar wrote:

Ik zal mijn kennis die voor de kaarten heeft gezorgd vragen. Ikzelf heb geen printer. Beetje lullig maar proberen kan altijd. Probeer hem te bereiken, hij is vandaag en morgen in buitenland voor zijn werk. Had hem al gezegd dat ik niet mee zou gaan. Als hij die kaart zelf nog niet heeft uitgeprint voor iemand anders plaats ik het hier.

PostPosted: 11 Feb 2019 12:54 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Van mij uit mag de eigenaardige suggestie komen dat Joel Veltman op de positie past van Lasse Schöne. In mijn ogen kan dat beetje verdedigen dat Lasse Schone doet, in het Kampioenenbal net te weinig zijn. Ik denk dat Joel het kan en ik zou graag het zien gebeuren. Ik denk dat Frenkie en Donny dan ook eindelijk bij hun lurven gepakt gaan worden, en dat de baltempo met Joel ook prima lukt, het laten lopen van de bal. Maak Joel ook maar aanvoerder, als straf voor laatste weken wanprestaties aaneen.

Dat lijkt mij de sleutel naar een goed resultaat. Wie steunt, de vorm eigenaardigheid? Ajax Totaal / Ajax Niettotaal ?
Heeft hij niet eens op zes ingevallen? Dat was geen onverdeeld succes. Misschien nu met twee middenvelders dat het wel kan. Hij zou het wel kunnen. Mist alleen wel ritme.

PostPosted: 11 Feb 2019 13:09 
Erelid

Joël in zijn eerste wedstrijd na zijn blessure meteen laten starten tegen Real lijkt me een slecht idee.

PostPosted: 11 Feb 2019 14:53 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jan Vertonghen
Neres - Dolberg - Ziyech
Tadic
De jong - Vd Beek
Nico - Blind - De Ligt - Mazraoui

Zou het nu zo oplossen. Toch maar Ziyech in de basis, wegens een gebrek aan een goede LCV die Blind kan vervangen. Echter weinig hoop dat dit gaat gebeuren, aangezien ETH vd Beek puur als 10 ziet.

PostPosted: 11 Feb 2019 15:46 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Dio30 wrote:
Neres - Dolberg - Ziyech
Tadic
De jong - Vd Beek
Dit zijn ook mijn elf spelers (als iedereen fit is).

Alleen zou ik Tadic aan de buitenkant zetten en Ziyech achter de spits. Maar je moet ze lekker laten rouleren (Ziyech, Tadic en Neres).

PostPosted: 11 Feb 2019 16:47 

Stormrage wrote:
Joël in zijn eerste wedstrijd na zijn blessure meteen laten starten tegen Real lijkt me een slecht idee.
Zeker niet ideaal maar als ik moet kiezen tussen Veltman en Kristensen kies ik hoe dan ook voor Veltman. Kan Tagliafico niet spelen opteer ik toch voor Blind als LB en Veltman met De Ligt centraal en Nous als RB. Hoe dan ook, heel moeilijk allemaal.

PostPosted: 11 Feb 2019 16:50 

renemar wrote:
Stormrage wrote:
renemar wrote:

Ik zal mijn kennis die voor de kaarten heeft gezorgd vragen. Ikzelf heb geen printer. Beetje lullig maar proberen kan altijd. Probeer hem te bereiken, hij is vandaag en morgen in buitenland voor zijn werk. Had hem al gezegd dat ik niet mee zou gaan. Als hij die kaart zelf nog niet heeft uitgeprint voor iemand anders plaats ik het hier.
Update: nog niet kunnen spreken. Probeer het vanavond, en anders morgen weer. Zodra ik meer weet laat ik het weten.

PostPosted: 11 Feb 2019 20:43 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
DeRuit wrote:
Dat doen alleen goede coaches zoals Michels, Cruijff, Van Gaal, Beenhakker en Bosz. Ten Hag lijkt dat niet te durven.

PostPosted: 11 Feb 2019 21:31 
Erelid

En terecht. Had ie al eerder moeten doen dan. Ga je tegen Real Madrid Ziyech ofzo op de bank zetten en dan 4-0 aan de broek krijgen. Dan ben je klaar als coach natuurlijk.

Paniek neemt de overhand weer (voor de zoveelste keer).

PostPosted: 12 Feb 2019 03:06 

Favoriete Ajacied (aller tijden): NeeskensKeizerScirea
Droomaankoop: Gewaagd specifiek opleiden
Seizoenskaart: 112
Dio30 wrote:
Neres - Dolberg - Ziyech
Tadic
De jong - Vd Beek

Zou het nu zo oplossen. Toch maar Ziyech in de basis, wegens een gebrek aan een goede LCV die Blind kan vervangen. Echter weinig hoop dat dit gaat gebeuren, aangezien ETH vd Beek puur als 10 ziet.

Ik vind het niet O zo slecht, alleen ik zou ook Onana laten keepen! 11 tegen 11 en nog geen rode kaart, dan toch maar 11 opstellen puur voor de zekerheid.

nb> BETREFT: AJAXTOTAALMEETING MAART, ik ben dan in Oostenrijk. Eind februari gaat, maar niet in maart. Bijvoorbeeld Real uitduelknockout samen kijken, ter suggestie.

PostPosted: 12 Feb 2019 09:16 

Als Nico niet kan spelen kunnen we het beter schriftelijk af doen. :(

Edit: complete verdediging ook op scherp :shock: https://www.ajaxlife.nl/2019/02/12/comp ... -met-real/

Post new topic  Reply to topic  [ 212 posts ]  Previous   1 3 4 5 6 7 9  Next

All times are UTC+01:00