Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 251 posts ]  Previous   1 5 6 7 8 9 11  Next
Author Message
PostPosted: 19 Jul 2018 13:48 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
De Jong als centrale verdediger.
https://www.telegraaf.nl/sport/2323562/ ... aal-achter

PostPosted: 19 Jul 2018 14:20 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Seizoenskaart: Nee
Onana; Kristensen, De Ligt, F. de Jong, Tagliafico; Eiting, Van de Beek, Mazraoui; Neres, Huntelaar, Lang. #wolaja

PostPosted: 19 Jul 2018 14:53 
Beheerder

Hmm, we zullen zien. De chat is open: live/

PostPosted: 19 Jul 2018 16:53 
Beheerder

Matige, zielloze vertoning.

PostPosted: 19 Jul 2018 16:58 

Echt honger naar een titel hebben ze. Het spat er vanaf.

Ik hoop dat ze op 30% speelden, maar is het raar als ik me grote zorgen maak voor volgende week...

PostPosted: 19 Jul 2018 17:01 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Geen Ziyech geen tadic geen frenkie 2e helft......
Dit zegt me niks eiting mazraoui en vd beek middenveld lang huntelaar neres voorin
Normaliter vd beek frenkie Ziyech neres dolberg tadic.... scheelt niks hoor. ...

PostPosted: 19 Jul 2018 17:09 

Morfe0 wrote:
Geen Ziyech geen tadic geen frenkie 2e helft......
Dit zegt me niks eiting mazraoui en vd beek middenveld lang huntelaar neres voorin
Normaliter vd beek frenkie Ziyech neres dolberg tadic.... scheelt niks hoor. ...
Dan nog mag je wel bepaalde intenties terugzien. Dat moet wat worden dan als er een paar basiskrachten wegvallen gedurende het seizoen.

PostPosted: 19 Jul 2018 17:11 

Minder dan een week voor een heel belangrijke wedstrijd en dan zoiets op de mat leggen. Welgeteld 2 kansen gecreëerd.
Huntelaar kan echt niet meer. Een schande dat die een contract heeft. Lang niet een keer zijn man voorbijgekomen. Neres speelde zwak maar was desondanks de beste aanvaller. Beter gezegd de minst slechtste.
De allerslechtste was wel Eiting. Op basis van deze wedstrijd zou k hem in het oor fluisteren dat hij de komende tijd alleen nog op speeltijd hoeft te rekenen als er een griepepidemie uitbreekt. Dat riekte naar opzettelijk slecht spelen. Kristensen kan niet beter. Tagliafico ook dramatisch. De Ligt, Mazraoui, vd Beek, Frenkie redelijk.
De enige ruim voldoende was voor Onana ondanks zijn foutje dat hij zelf corrigeerde.
Ik weet niet wat jullie ervan vonden maar imo wordt het alleen maar slechter. Tegen Anderlecht was het een half uur goed. Nu was het 90 minuten erg slecht.

PostPosted: 19 Jul 2018 17:22 

renemar wrote:
Minder dan een week voor een heel belangrijke wedstrijd en dan zoiets op de mat leggen. Welgeteld 2 kansen gecreëerd.
Huntelaar kan echt niet meer. Een schande dat die een contract heeft. Lang niet een keer zijn man voorbijgekomen. Neres speelde zwak maar was desondanks de beste aanvaller. Beter gezegd de minst slechtste.
De allerslechtste was wel Eiting. Op basis van deze wedstrijd zou k hem in het oor fluisteren dat hij de komende tijd alleen nog op speeltijd hoeft te rekenen als er een griepepidemie uitbreekt. Dat riekte naar opzettelijk slecht spelen. Kristensen kan niet beter. Tagliafico ook dramatisch. De Ligt, Mazraoui, vd Beek, Frenkie redelijk.
De enige ruim voldoende was voor Onana ondanks zijn foutje dat hij zelf corrigeerde.
Ik weet niet wat jullie ervan vonden maar imo wordt het alleen maar slechter. Tegen Anderlecht was het een half uur goed. Nu was het 90 minuten erg slecht.
Het voorspelt weinig goeds idd.

En als Lang je backup al is als er een 'basiskracht' wegvalt. Pfoe.

PostPosted: 19 Jul 2018 18:48 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Ik dacht dat de wedstrijd om 19.00 op youtube te zien was. Ik zie nog steeds geen link op dit moment helaas.

PostPosted: 19 Jul 2018 18:53 
Beheerder

Wedstrijd begint om 20.45, Job.

PostPosted: 19 Jul 2018 18:54 
Erelid

343 wrote:
Wedstrijd begint om 20.45, Job.
Dank je!
Vreemd dat ik dacht dat het om 19.00 zou beginnen. Ik was er echt zeker van.

PostPosted: 19 Jul 2018 20:32 
Beheerder

Opstelling Ajax tegen Walsall FC: Lamprou; Orejuela, Schuurs, Botman, Bakker; Gravenberch, Ekkelenkamp, S. De Jong; Johnsen, Dolberg, Labyad.
Opstelling tegen Sturm zal wel zoiets worden:
Onana; Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico; Van de Beek, De Jong, Ziyech; Neres, Dolberg, Labyad.

PostPosted: 19 Jul 2018 20:33 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Labyad is de eerste wedstrijd geschorst, Cadeautje van de europese campagne van Utrecht.

PostPosted: 19 Jul 2018 20:34 

343 wrote:
Opstelling Ajax tegen Walsall FC: Lamprou; Orejuela, Schuurs, Botman, Bakker; Gravenberch, Ekkelenkamp, S. De Jong; Johnsen, Dolberg, Labyad.
Opstelling tegen Sturm zal wel zoiets worden:
Onana; Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico; Van de Beek, De Jong, Ziyech; Neres, Dolberg, Labyad.
Labyad blijkbaar geschorst. Dan hoop ik dat Tadic daar kan spelen. Noa Lang is nog lang niet aan het eerste toe. Kwam vandaag niet een keer zijn tegenstander langs.

PostPosted: 19 Jul 2018 20:36 
Beheerder

Nee, hopelijk ziet AJAX ook dat er nog een snelle buitenspeler aangekocht moet worden.

PostPosted: 19 Jul 2018 21:02 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Seizoenskaart: 411
Waar is Wöber vandaag? Geblesseerd?

PostPosted: 19 Jul 2018 21:19 

Waar is Wöber vandaag? Geblesseerd?
Zal wel lichte klachten hebben, net zoals een Schone.

Hopen dat Kuhn snel indruk gaat maken, want voorin komen we echt zwaar kwaliteit en vorm tekort. We leggen het gewoon af tov PSV.

PostPosted: 19 Jul 2018 22:29 
Beheerder

Ja, Ten Hag kan toch echt niet met Lang beginnen tegen Sturm Graz?

PostPosted: 19 Jul 2018 22:32 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
343 wrote:
Ja, Ten Hag kan toch echt niet met Lang beginnen tegen Sturm Graz?
Het is heel erg te hopen dat alle spelers fit zijn, dus Ziyech, Tadic, Blind, Frenkie, Vd Beek etc.

PostPosted: 19 Jul 2018 22:39 

Er zijn natuurlijk genoeg mensen die zeggen dat het maar oefenwedstrijden zijn maar van dit niveau wordt je wel heel treurig. Het is breien, breien en nog eens breien. Veel meer balbezit maar dreiging is er niet veel. In twee wedstrijden mss. 4 uitgespeelde kansen gezien.
Lijkt wel of een mannetje uitspelen uit den boze is.
Eiting kan nergens aanspraak op maken. Dan is Schöne een verademing t.o.v. de Eiting van vandaag. Huntelaar niet meer opstellen. Dolberg is ook niet top maar Huntelaar kan niet meer.
Ik hoop dat de nodige spelers die vandaag niet in actie kwamen volgende week fit zijn anders wordt hel een hels karwei.
Het elftal dat tegen Walsall speelde is momenteel hooguit JL niveau.
Het enige lichtpunt is Gravenberch.

PostPosted: 19 Jul 2018 23:41 
Erelid

renemar wrote:
Er zijn natuurlijk genoeg mensen die zeggen dat het maar oefenwedstrijden zijn maar van dit niveau wordt je wel heel treurig.
Vind zelf dat het heel weinig zegt, maar wel iets natuurlijk. Heel weinig omdat ze net een week heel zwaar hebben getraind en omdat veel spelers pas net weer zijn begonnen. Maar wel iets omdat je wel kan kijken naar spelprincipes en tactiek. Dat houdt nog niet over. Ik geloof nog wel dat Ten Hag zijn ideeën er beter in kan krijgen maar het lijkt erop dat Sturm Graz nog verslagen zal moeten worden op individuele kwaliteit in plaats van teamkwaliteit...

PostPosted: 20 Jul 2018 08:20 

Jnp wrote:
renemar wrote:
Er zijn natuurlijk genoeg mensen die zeggen dat het maar oefenwedstrijden zijn maar van dit niveau wordt je wel heel treurig.
Vind zelf dat het heel weinig zegt, maar wel iets natuurlijk. Heel weinig omdat ze net een week heel zwaar hebben getraind en omdat veel spelers pas net weer zijn begonnen. Maar wel iets omdat je wel kan kijken naar spelprincipes en tactiek. Dat houdt nog niet over. Ik geloof nog wel dat Ten Hag zijn ideeën er beter in kan krijgen maar het lijkt erop dat Sturm Graz nog verslagen zal moeten worden op individuele kwaliteit in plaats van teamkwaliteit...
Natuurlijk trainen ze hard in de voorbereiding. Maar dat doen de tegenstanders ook. Bovendien worden ze voor de rest in de watten gelegd. Massages etc.
Ik vind het zorgelijk. Als ik zie dat je in 90 minuten twee kansjes kunt scheppen is dat heel erg mager. Nu was Neres ook slecht, daardoor was de voorhoede helemaal een drama. Wat heb ik aan een buitenspeler die geen man kan uitspelen? Velen hadden kritiek (vooral op zijn vervolg) op Younes, maar die kon dat. Dan moet een CV zijn positie verlaten en komt er meer ruimte voor de spits. Moet ik wel zeggen dat je Huntelaar helemaal vrij baan kunt geven dan komt er nog niks uit.
Noa Lang is zijn tegenstander niet een keer langsgekomen. Ook weer niet verwonderlijk want hi is ook geen buitenspeler. Labyad trouwens ook niet. Daar ligt de achilleshiel. Met name over de linkerkant is het zo voorspelbaar. Momenteel zou ik onze voorhoedespelers graag willen ruilen met die van psv. Kwalijke zaak.

PostPosted: 20 Jul 2018 11:01 

Heb Walsall - Jong Ajax gisteren niet gezien maar kijk net de highlights via YouTube. Dat valt toch wel mee? Ik zie een Ajax in balbezit, meerdere grote kansen, 2 ballen op de lat en een piel niet gegeven. De goals van Walsall komen beide van rechts: Orejuela. Schuurs ook niet fantastisch (wederom).

Gravenberch wel sterk volgens mij.

PostPosted: 20 Jul 2018 13:10 
Erelid

De samenvatting ziet er inderdaad beter uit dan wat het was.

Je merkt dat Schuurs nog zeker moet bijbenen, maar je ziet ook dat hij prima intercepties maakt en een prima inpasspass en lange bal heeft. Deze jongen heeft zeker een jaar nodig om solide te kunnen worden. En dat is prima.

Het verbaasd mij dat Ten Hag zo positief is over Lang. Het was vroeger altijd een groot talent, maar ik vond hem de laatste jaren zeker niet uitblinken in de jeugd. En tijdens de wedstrijden in Ajax 1 heeft mij ook niet overtuigd. Maar Mazraoui doet het ook beter dan verwacht, dus wie weet.

Post new topic  Reply to topic  [ 251 posts ]  Previous   1 5 6 7 8 9 11  Next

All times are UTC+02:00