Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Previous   1 2
Author Message
PostPosted: 11 Feb 2019 08:48 

Snake wrote:
Snake wrote:
Heracles niet bepaald in vorm, maar daardoor vind ik dit weer typisch zo'n wedstrijd waar we de fout in kunnen gaan. Dat gaat Ajax weer op 60% proberen te doen, terwijl Heracles ineens een goede dag heeft.
:lol: Vind het gewoon lachwekkend worden.

Het is weer gelukt, de Amsterdamse Football Individuele BV'tjes. Hopelijk worden we echt volledig leeggekocht komende zomer. Zo klaar met al die blonde ideale schoonzonen die met hun hoofden totaal ergens anders zitten. Optiefen.
Eens. En vervolgens goed investeren. Helemaal opnieuw beginnen. De zoveelste keer.
Of Overmars dat kan vraag ik mij af. Of eigenlijk niet, hij kan dat imo niet. Bewijst hij iedere keer weer.

PostPosted: 11 Feb 2019 12:30 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Oke, we beginnen helemaal opnieuw. Iedereen verkopen en vanaf nul een selectie opbouwen.

Het gaat fantastisch, iedereen is tevreden. "Zie je wel, dit is wat we nodig hadden!" Vervolgens speel je 3 slechte wedstrijden en dan? Weer iedereen eruit?

Wat ben ik blij dat jullie geen functie bij Ajax hebben zeg.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 11 Feb 2019 12:43 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Nouja Schone mag van mij best wel naar het bankie, die speelt echt niet goed na de winterstop.

PostPosted: 11 Feb 2019 13:13 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Seizoenskaart: 401
Morfe0 wrote:
Nouja Schone mag van mij best wel naar het bankie, die speelt echt niet goed na de winterstop.
Wie wel?

PostPosted: 11 Feb 2019 17:01 

Stormrage wrote:
Oke, we beginnen helemaal opnieuw. Iedereen verkopen en vanaf nul een selectie opbouwen.

Het gaat fantastisch, iedereen is tevreden. "Zie je wel, dit is wat we nodig hadden!" Vervolgens speel je 3 slechte wedstrijden en dan? Weer iedereen eruit?

Wat ben ik blij dat jullie geen functie bij Ajax hebben zeg.
Je vergeet dat veel van onze spelers erg gewild zijn. Wat stel jij dan voor? Sommige spelers laten gaan en anderen tegen hun zin te houden?
Het is een enorm verschil als je zelf spelers weg wil hebben of dat andere club onze spelers willen. Ik zeg niet dat AJAX spelers moet verkopen waar geen interesse in is.
Maar voor Ziyech, De Ligt, Onana, vd Beek, Tagliafico, Neres is toch veel belangstelling. Of niet?
Wie wil je dan laten gaan en wie niet? Degenen die moeten blijven zullen niet lekker in hun vel zitten. Of denk je dat Neres momenteel het zonnetje in huis is?
Mijn standpunt is, als er clubs zijn die onze spelers willen, willen betalen wat wij willen ontvangen en de speler wil, moet je zaken doen. En dat zijn er nu toevallig veel. Haal daar je voordeel uit.
Haal je dan nieuwe spelers die zullen echt niet binnen een jaar weer willen vertrekken. Jongens als Vertonghen en Alderweireld zie ik dan helemaal niet meer vertrekken. Het ligt er maar aan hoe je de selectie samenstelt. Met goed uitgekiend aankoopbeleid krijg je een betere en evenwichtigere selectie.
"Weer iedereen eruit" is dus een onnozele opmerking.

PostPosted: 11 Feb 2019 20:27 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Misschien niet zozeer naar jou dan bedoeld, maar ik krijg hier heel erg het gevoel dat veel mensen denken: ‘ze spelen drie wedstrijden slecht, dat vind ik k#t, dus oprotten’ (even heel simpel gezegd). En daar kan ik niet zo goed tegen.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Previous   1 2

All times are UTC+02:00