Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 65 posts ]  Previous   1 2 3
Author Message
 Post subject: Re: FC Groningen - Ajax
PostPosted: 20 Apr 2019 21:50 

Rik wrote:
Was toch hands van Tagliafico? Schandalig eigenlijk als het echt hands was.

Debiele actie van Huntelaar verder, ben je zo ervaren...
Aangeschoten hands, wat moet ie doen z'n armen achter z'n nek binden? Niks schandaligs aan. En met Huntelaar mag je in je handen knijpen, die verdient een standbeeld en heeft je wss het kampioenschap bezorgd. Rood met nog 10 minuten te gaan kan Ajax prima aan tegen dit Groningen die het spel toch niet kunnen maken.

PostPosted: 21 Apr 2019 00:19 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Man o man.
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar ik zat me op te vreten. Deze was zó belangrijk.

Ik ben echt heel blij dat Huntelaar de winnende maakt, ik gun het hem zo erg. Die vreugdeuitbarsting is ook fantastisch om te zien. Dat hij z’n shirt uittrekt neem ik hem wel kwalijk, want dat kan je nog wel eens duur komen te staan als het niet lekker loopt tegen Vitesse.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 21 Apr 2019 00:19 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Man o man.
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar ik zat me op te vreten. Deze was zó belangrijk.

Ik ben echt heel blij dat Huntelaar de winnende maakt, ik gun het hem zo erg. Die vreugdeuitbarsting is ook fantastisch om te zien. Dat hij z’n shirt uittrekt neem ik hem wel kwalijk, want dat kan je nog wel eens duur komen te staan als het niet lekker loopt tegen Vitesse.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 21 Apr 2019 01:13 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp
Droomaankoop: De Bruyne, Vertonghen
Seizoenskaart: I wish
Prima goal van Huntelaar die ons hier in de titelrace houd... Matige pot langs onze kant, veel te laag baltempo en te weinig druk op de tegenstander. Je merkte vermoeidheid, ze waren niet helemaal fris. Voorhoede was erg matig. Vond Veltman, Blind en De Ligt wel goed spelen. Ook Onana pakte nog een paar goede ballen op het einde.

Wel k#t dat we KJH moeten missen tegen Vitesse. Want als je die ziet invallen qua grinta en drive in vergelijking met Dolberg... Kan zo maar eens belangrijk zijn. Dom van Klaas om zijn shirt uit te trekken, als ervaren rot moet hij beter weten. Al snap ik zijn euforische reactie ergens ook weer wel. Zijn 2e Geel was wel terecht.

PostPosted: 21 Apr 2019 01:15 
Erelid

Dikke burn van Frenkie tov Higler :lol:

Al moet hij niet klagen, want bij de goal van KJH laat Higler de actie van KJH ook doorgaan. En terecht overigens.

https://twitter.com/MikeVerweij/status/ ... 78016?s=19

PostPosted: 21 Apr 2019 01:28 
Erelid

Leuk feitje

https://twitter.com/OptaJohan/status/11 ... 22752?s=19

PostPosted: 21 Apr 2019 03:04 
Erelid

DeRuit wrote:
Wel historie gemist dan ( als je de TV ook niet bekeek )

de 156 goal van Ajax dit seizoen bedoel je? ;) De engelse commentator wees de kijkers erop dat Ajax nog nooit zoveel heeft gescoord in 1 seizoen??

PostPosted: 21 Apr 2019 06:00 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Ik had hetzelfde als rebuah opgeschreven.

PostPosted: 21 Apr 2019 08:36 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Dit zijn gewoon moeilijke potjes. Zeker als je net zware ontmoetingen hebt gehad met Juventus. Ajax heeft een druk programma. Ook nu speel je dinsdag WEER voor de competitie. Je ziet alle pijntjes bij de spelers en het is net even wat minder allemaal. Je krijgt toch de vrees dat het een keer gaat tegenzitten. Vitesse, Utrecht thuis zijn geen abc'tje en De Graafschap uit kan ook lastig worden. Het blijft spannend.

PostPosted: 21 Apr 2019 09:27 

Als ze het nu nog uit handen geven met 2 thuiswedstrijden en de graafschap uit is het precies hetzelfde als het laatste jaar onder De Boer.
Vitesse en Utrecht mogen thuis geen probleem zijn. Utrecht speelt werkelijk hemeltergend slecht de laatste weken. En dat geleuter van "utrecht kan zich opladen voor AJAX" kennen we wel. Maar als AJAX straks thuis tegen hen kampioen kan worden zullen ze dat nooit meer laten lopen. Ik denk nl. dat dat de kampioenwedstrijd wordt. Psv wint niet tegen Willem2 en Az. Psv heeft gisteren weer een tik gekregen. Zou me niks verbazen als ze vandaag ook punten verspelen.
Over de wedstrijd van gisteren, was natuurlijk niet goed maar 80 minuten ook niks te vrezen gehad. Bal op paal, bal van de lijn. En die "dubieuze" beslissingen vielen wel mee.
Kijk nog eens naar het doelpunt. De speler van Groningen maakt de overtreding. Je zag duidelijk dat hij zijn arm om Huntelaar had.
Huntelaar doet niks anders dan hem vervolgens van zich afduwen. Als hij had moeten fluiten dan voor een strafschop.
De zgn. handsbal was volgens de huidige regels geen strafschop. Was geen beweging van de hand naar de bal. Mss. kreeg hij de bal niet eens op de hand maar op de heup. Was heel moeilijk te zien. Wat betreft de rode kaart voor Huntelaar kan ik wel zeggen dar hij ook rood had kunnen, mss wel moeten geven. Ondanks dat Huntelaar zich in eerste instantie zelf wil beschermen maakt hij wel een beweging.

PostPosted: 21 Apr 2019 09:31 
Erelid

Jerome wrote:
Dit zijn gewoon moeilijke potjes. Zeker als je net zware ontmoetingen hebt gehad met Juventus. Ajax heeft een druk programma. Ook nu speel je dinsdag WEER voor de competitie. Je ziet alle pijntjes bij de spelers en het is net even wat minder allemaal. Je krijgt toch de vrees dat het een keer gaat tegenzitten. Vitesse, Utrecht thuis zijn geen abc'tje en De Graafschap uit kan ook lastig worden. Het blijft spannend.
Vooral Vitesse gaat niet makkelijk worden, en Utrecht is net altijd 25% meer gemotiveerd tegen Ajax dan tegen eender welke andere ploeg. Voordeel is wel dat we ze in de Arena treffen. Ik hoop dan ook dat die 2 keer kolkt. Dat helpt dit team echt vooruit. Maakt ze beter.

Als ze die 2 potten winnen dan gaat De Graafschap geen probleem meer zijn...

PostPosted: 21 Apr 2019 09:59 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Frenkie liep mank, De Ligt is niet fris uit de wedstrijd gekomen, Tagliafico greep in de slotfase naar zijn hamstring. Het zijn drukke weken. Dinsdag alweer de volgende finale. Ik hoop wel dat Ajax dit seizoen uit kan spelen in de sterkste opstelling.

Dat Huntelaar zijn shirt uitdoet vind ik niet erg. Was pure emotie. Die volgende overtreding was gewoon dom en onnodig. Gelukkig spelen we thuis tegen Vitesse. Dat moet zonder hem ook wel lukken verwacht ik.

Van de laatste vier finales de denk ik lastigste gewonnen. Nu de druk weer op PSV gelegd. Die hebben straks wel 2,5 week rust voor de laatste twee wedstrijden. Zou dat in hun voordeel of nadeel zijn?

PostPosted: 21 Apr 2019 10:37 
Erelid

Hoop alleen dat deze wedstrijd ze niet uit de goede flow heeft gehaald. Dat vind ik misschien wel het grootste minpunt van de wedstrijd, niet de rode kaart van Huntelaar.

PostPosted: 21 Apr 2019 11:23 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Je moet vooral tegen Utrecht gewoon een scheidsrechter hebben die aan het begin er goed op zit zodat het niet uit de hand loopt

PostPosted: 22 Apr 2019 09:56 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Martin Wiggemansen
Droomaankoop: Younes
GJ1402 wrote:
Ik hoop wel dat Ajax dit seizoen uit kan spelen in de sterkste opstelling.
Gaat niet gebeuren. Ajax heeft een smalle selectie. Na de eerste 14 is niemand geschikt voor het eerste elftal. De druk wordt groter, beginnende kwetsuren worden niet ontzien en het is niet ondenkbaar dat Ajax in Madrid tegen Liverpool gaat aantreden met Magallan, De Wit, Labyad en Cerny.
GJ1402 wrote:
Van de laatste vier finales de denk ik lastigste gewonnen. Nu de druk weer op PSV gelegd. Die hebben straks wel 2,5 week rust voor de laatste twee wedstrijden. Zou dat in hun voordeel of nadeel zijn?
Van Bommel ziet de onzekerheid groeien bij Ajax en tegenstanders hebben dankzij Danny Buijs gezien hoe Ajax bespeeld moet worden. Vitesse gaat zwaar worden. Zie de resultaten de afgelopen seizoenen.

Post new topic  Reply to topic  [ 65 posts ]  Previous   1 2 3

All times are UTC+02:00