Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 140 berichten ]  Vorige   1 2 3 4 5 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05 jul 2021 14:21 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Haller en Kudus er dus ook weer bij. Toch jammer dat het bij Sulemana zo stroef verloopt. Had'ie gewoon een trainingskamp in Nederland bij ons meteen kunnen hebben i.p.v. bij die Denen nog.

BerichtGeplaatst: 05 jul 2021 17:19 

Mooi dat Haller en Kudus er weer bij zijn. Zeker Haller interessant om eens te zien wat een hele voorbereiding met hem gaat doen.

Verder nog veel afwezigen en daardoor jeugd erbij. In hoeverre kun je dan aan je spelintenties werken vraag ik me af, maargoed, zal grotendeels op conditie en ritme zijn gefocust.

BerichtGeplaatst: 05 jul 2021 18:19 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Snake schreef:
Mooi dat Haller en Kudus er weer bij zijn. Zeker Haller interessant om eens te zien wat een hele voorbereiding met hem gaat doen.

Verder nog veel afwezigen en daardoor jeugd erbij. In hoeverre kun je dan aan je spelintenties werken vraag ik me af, maargoed, zal grotendeels op conditie en ritme zijn gefocust.
En kijken vanuit de jeugd of ex verhuurden wie aan kan sluiten of waar je dan wat voor moet gaan halen.

BerichtGeplaatst: 05 jul 2021 18:32 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
DeRuit schreef:
Snake schreef:

En kijken vanuit de jeugd of ex verhuurden wie aan kan sluiten of waar je dan wat voor moet gaan halen.
Jaa. Hopelijk zit er een Dest of Rensch-achtige verrassing tussen weer!

BerichtGeplaatst: 05 jul 2021 19:09 

343 schreef:
VladimirAFC schreef:
Deze club Koninklijke? Welke competitie ze spelen, 3. of 4. divisie?
Ja, sinds 1959 koninklijk (benoemd door Juliana)
Tweede divisie, Vladimir.
Bedankt, vriend.

BerichtGeplaatst: 05 jul 2021 21:03 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
ibramovic89 schreef:
DeRuit schreef:
Snake schreef:

Jaa. Hopelijk zit er een Dest of Rensch-achtige verrassing tussen weer!
Precies, i89. Denk dat veel jeugdspelers het vorige seizoen al genoeg hebben meegetraind met AJAX 1 om te weten wat TH wilt. En het kan inderdaad zomaar zijn dat er weer een paar definitief aanhaken. Zou AJAX inderdaad ook weer een of meerdere aankopen (en geld) kunnen schelen.
VladimirAFC schreef:
343 schreef:
VladimirAFC schreef:
Deze club Koninklijke? Welke competitie ze spelen, 3. of 4. divisie?
Ja, sinds 1959 koninklijk (benoemd door Juliana)
Tweede divisie, Vladimir.
Bedankt, vriend.
Graag gedaan! 8-) :ajaxoud:

BerichtGeplaatst: 06 jul 2021 19:16 
Beheerder

Na of tijdens dit oefenpotje kun je totaal geen conclusies trekken over het team. De oefenperiode van 2018/19 was waardeloos, maar het seizoen was geweldig.

Maar over enkele spelers kun je wel iets concluderen:
Magallan is echt bizar slecht. Deze speler kan niet gescout zijn geweest, maar was een dubieuze deal met Essel zoals Pushkin al eens eerder heeft gepost. Kan niet anders.
Danilo komt tekort om back-up spits te zijn achter Haller. Zal echt een nieuwe spits moeten komen. Hlynsson lijkt mij nog te jong.

BerichtGeplaatst: 06 jul 2021 19:50 

Natuurlijk zijn het oefenwedstrijden maar dit is wel heel erg triest. Iemand als Taylor, bij de jeugd groot fan van geweest maar sinds die naar Jong is gegaan is hij alleen maar minder geworden. Magallan is natuurlijk een schande. Maar de rest toont ook dat Overmars snel de boer op moet gaan. Van de jeugd hoeven we voorlopig niks te verwachten. In zo'n potje moeten jongens als Schuurs, Labyad, Ekkelenkamp enz. toch laten zien dat ze beter zijn dan amateurs.
Tegen een 2e klasser nagenoeg niks laten zien zou zelfs voor de O18 een afgang zijn. Valt net de 1-1, ook nog niet onterecht.
En bij AJAX maar in de wolken blijven lopen.
Haller, de man van 22 miljoen. :lol: Alleen zijn rugnummer toont dat.

BerichtGeplaatst: 06 jul 2021 20:01 
Beheerder

Dit is alleen maar goed. De ogen gaan zo wel open dat er nog veel moet gebeuren wat betreft doorselecteren en de jeugd wel of niet een kans geven. Maar verder...Bosz speelde gelijk tegen AFC in de voorbereiding. Cruijff verloor in 85 zelfs tegen een amateurclub.

De invalkeeper van Quick kan wel wat afvallen.
https://twitter.com/Foet247Benelux/stat ... 2560570368

BerichtGeplaatst: 06 jul 2021 21:51 

Je hoopt in de voorbereiding altijd op spelers die hun kans pakken en verrasen zoals bijvoorbeeld een Dest deed. Dan valt dit toch wel tegen. Ik durf eigenlijk wel te stellen dat Taylor een Eiting verhaal gaat worden. Ontwikkeld zich echt totaal niet door.

Overmars moet gauw een fatsoenlijke concurrent voor Haller halen en een linksback erbij.

BerichtGeplaatst: 06 jul 2021 23:00 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Martin Wiggemansen
Droomaankoop: Younes
Robert97 schreef:

Overmars moet gauw een fatsoenlijke concurrent voor Haller halen.
Wordt gehaald. Zijn naam is Berghuis.

BerichtGeplaatst: 06 jul 2021 23:05 

marx schreef:

Ja, merkwaardig dat dit speelt ... :roll:

Ik zou juist geen concurrent aantrekken maar iemand die beter is.

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 08:38 

Fier Koen schreef:
marx schreef:

Ja, merkwaardig dat dit speelt ... :roll:

Ik zou juist geen concurrent aantrekken maar iemand die beter is.
Een betere spits dan Haller is heel snel gevonden. Wat een drama. Geen techniek, traag, draaicirkel van een vrachtwagen. Gabrich en Sanogo 2.0. Heeft Overmars toch maar weer mooi 22 miljoen door de plee gespoeld. En dan zie je ook nog Magallan, een speler die met zijn beperkingen geen betaald voetbal zou mogen spelen, in een AJAX tenue lopen.
Dat er met Schuurs, Labyad, Ekkelenkamp enz. nog altijd veel meer pure middelmaat rondloopt maakt het alleen maar triester.
Standbeeld voor Marc.

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 12:07 

renemar schreef:

(....)
Standbeeld voor Marc.
Ik ben toch meer voor 'pek en veren', op basis van wat ik op het veld zie.

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 13:06 

Wat was Schuurs ook weer aan het doen bij die 1-1? Heerlijk achteruit aan het lopen. En dan na de gelijkmaker weer heel moeilijk kijken met z'n tong uit z'n bek. Uitstraling van een bang hertje waar zelfs Quick 20 gebruik van maakt. Allemachtig...

Haller moet ook snel beter gaan laten zien. Dezelfde waardeloze inzet als dat we van hem gewend zijn.

Verder boeit me die hele uitslag niet, maar individueel is het voor sommige jongens 5 voor 12.

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 13:28 

Fier Koen schreef:
renemar schreef:

(....)
Standbeeld voor Marc.
Ik ben toch meer voor 'pek en veren', op basis van wat ik op het veld zie.
Precies wat ik bedoelde. Maar dat weet je ook wel.

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 22:42 

renemar schreef:

Precies wat ik bedoelde. Maar dat weet je ook wel.
8-)

BerichtGeplaatst: 09 jul 2021 18:41 
Beheerder

RB Leipzig eind juli laatste oefentegenstander van Ajax
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/288687/r ... r-van-ajax

BerichtGeplaatst: 10 jul 2021 13:53 
Beheerder

4-1 winst tegen Paderborn.
https://www.ajaxlife.nl/articles/2021/7 ... derborn-07

BerichtGeplaatst: 10 jul 2021 13:55 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
Zouden ze die Magallan op blijven stellen zodat hij zijn ritme blijft behouden en beter te verkopen is? Want het is toch ongelofelijk dat hij iedere keer weer betrokken is bij matige momenten. Nu vind ik iemand als Hillen ook geen hoogvlieger, maar zo'n Magallan gaat ook nooit meer wat worden ook. Wat een houtige speler. Ging bij de enige tegengoal ook weer in de fout door alleen maar tegen zijn man aan te hangen en niet eens mee te springen. Geen enkel oog voor de bal.

BerichtGeplaatst: 10 jul 2021 17:10 

Magallan deed helemaal niks bij de tegengoal. Moet echt weg. Vond Rasmussen positief opvallen de 2e helft. Er gebeurt iets als hij de bal krijgt.

BerichtGeplaatst: 10 jul 2021 17:16 
Erelid

Zouden ze die Magallan op blijven stellen zodat hij zijn ritme blijft behouden en beter te verkopen is? Want het is toch ongelofelijk dat hij iedere keer weer betrokken is bij matige momenten. Nu vind ik iemand als Hillen ook geen hoogvlieger, maar zo'n Magallan gaat ook nooit meer wat worden ook. Wat een houtige speler. Ging bij de enige tegengoal ook weer in de fout door alleen maar tegen zijn man aan te hangen en niet eens mee te springen. Geen enkel oog voor de bal.
Misschien nog een beetje in de kijker, omdat er nu weinig CVs nog zijn. Zal straks echt wel weg gaan, die laat toch al tijden zien niet goed genoeg te zijn.

BerichtGeplaatst: 10 jul 2021 18:38 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
RogerGarcia schreef:
Misschien nog een beetje in de kijker, omdat er nu weinig CVs nog zijn. Zal straks echt wel weg gaan, die laat toch al tijden zien niet goed genoeg te zijn.
Je mist nu zoveel mensen. Je verliest er ook niets aan als je hem nu laat spelen. Hopelijk speelt hij zich dan ook in de kijker / zien teams dat hij fit is en dan willen ze hem misschien overnemen. Ik kan me niet voorstellen dat hij zo'n groei heeft doorgemaakt dat hij van waarde gaat zijn.

BerichtGeplaatst: 10 jul 2021 21:04 

Een redelijke wedstrijd. Voorin is het echter heel mager.
Haller en Neres zitten op hun top en dat is niet genoeg.
Gelukkig nam Ten Hag de namen Danilo en Rasmussen in de mond na afloop.

Belachelijk hoe bij Haller de ballen van de voeten springen. Een profvoetballer onwaardig. Hij is heel beperkt en dat past niet bij Ajax.

BerichtGeplaatst: 16 jul 2021 14:55 
Beheerder

AJAX - Leeds United op 4 augustus.
https://twitter.com/AFCAjax/status/1416016439438422016

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 140 berichten ]  Vorige   1 2 3 4 5 6  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00