Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 540 posts ]  Previous   1 4 5 6 7 8 22  Next
Author Message
 Post subject: Re: Justin Kluivert
PostPosted: 04 Feb 2018 14:48 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ik ook, Frank. Ik vind dit helemaal niets meer.

PostPosted: 04 Feb 2018 14:57 

Frank1009 wrote:
renemar wrote:
Naar verluidt in onderhandeling met Man.U.. We hebben sowieso maar 3 buitenspelers waarvan er 2 wss. verkassen. Als Younes niet zou vertrekken zou ik wijsneusje meteen op de bank zetten. Nu maakt het niet uit omdat ze allebei vertrekken. Of Kuhn zou goed genoeg moeten zijn. Dan zou ik beiden op de bank zetten. Zowel Younes als Kluivert spelen ondermaats.
M.U. wil Kluivert mss. meteen verhuren. Ik hoop toch dat AJAX hem niet gaat huren. Zo zie je maar, M.U. koopt hem nu om te voorkomen dat ze straks meer moeten betalen. Is mss. een nieuwe trend. Zum Kotsen.
Tja, die Engelse clubs moeten nu eenmaal een beetje op de kleintjes letten hè? Vooral als je het niet zo breed hebt, zoals United... :roll: Wat een tijd eigenlijk wat voetbal betreft, clubs die maar spelers halen die ze eigenlijk niet eens nodig hebben, wat verlang ik terug naar de tijd voor het Bosman arrest...
Eens!

PostPosted: 04 Feb 2018 15:31 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Tsja... Mocht dit gerucht waar zijn... Deze Kluivert gaat natuurlijk Rashford, Martial of Lingard uit de basis spelen. Deze spelen al nauwelijks en Mourinho speelt per wedstrijd maar met 2 aanvallers. Deze keuze gaat Kluivert sportief niets brengen. Je wordt gewoon gekocht voor de handel en verhuurd met de hoop dat je opvalt.

PostPosted: 04 Feb 2018 15:41 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Suarez
Seizoenskaart: 405
Zou er inderdaad ook niets van snappen. Vooral omdat de familie Kluivert zich geen zorgen om geld hoeft te maken als zoonlief ernstig geblesseerd raakt. Kluivert jr. lijkt me wel een labiel kind van deze tijd. Senior zou inmiddels (assistent van Van Gaal geweest o.a.) wel beter moeten weten toch?

PostPosted: 04 Feb 2018 15:53 

guy_ajax wrote:
Zou er inderdaad ook niets van snappen. Vooral omdat de familie Kluivert zich geen zorgen om geld hoeft te maken als zoonlief ernstig geblesseerd raakt. Kluivert jr. lijkt me wel een labiel kind van deze tijd. Senior zou inmiddels (assistent van Van Gaal geweest o.a.) wel beter moeten weten toch?
Dit idd.

PostPosted: 04 Feb 2018 16:48 
Beheerder

Ik weet het niet. Kluivert sr. is ook niet de stabielste.
https://nos.nl/artikel/2164873-goksyndi ... ivert.html

PostPosted: 04 Feb 2018 23:07 
Beheerder

https://www.ajaxinside.nl/kluivert-manc ... -gegrepen/

PostPosted: 05 Feb 2018 08:47 

343 wrote:
Je vraagt je och af of die gassies wel eens een hele wedstrijd helemaal nakijken.
Moet zeggen dat hij gisteren weer paar mooie acties had maar zou hij werkelijk denken dat hij t.z.t. bij M.U. terecht komt? Welke speler van 18 spreekt dat openlijk uit?
Ja, ze zeggen dat ze daarop hopen maar heb nog nooit (nou, kom op, Zlatan is de uitzondering maar die is ook van een andere categorie dan Kluivert) iemand horen zeggen dat het NOG te vroeg is. M.a.w. dat hij op dat niveau komt is wel zeker, is alleen de vraag wanneer.
Ik heb nieuws voor Kluivertje, spelers als Rashford en Martial zijn ook erg jong, maar die lachen zich de ballen uit de broek als Kluivert hun concurrent wordt. Die hebben op alle gebied meer kwaliteit dan de zoon van Patrick.
Was Bailey, of voor dit seizoen Richarlison, maar gekomen. Dan had dit jongetje nog gespeeld waar hij eigenlijk hoort te spelen, bij Jong AJAX. Uit nood is hij vorig seizoen bij het eerste gekomen en het is nu lastig hem terug te zetten.

PostPosted: 05 Feb 2018 10:57 

renemar wrote:
343 wrote:
.
Ik heb nieuws voor Kluivertje, spelers als Rashford en Martial zijn ook erg jong, maar die lachen zich de ballen uit de broek als Kluivert hun concurrent wordt. Die hebben op alle gebied meer kwaliteit dan de zoon van Patrick.
Was Bailey, of voor dit seizoen Richarlison, maar gekomen. Dan had dit jongetje nog gespeeld waar hij eigenlijk hoort te spelen, bij Jong AJAX. Uit nood is hij vorig seizoen bij het eerste gekomen en het is nu lastig hem terug te zetten.
Kluivert moet inderdaad nog stappen maken en we zullen zien of hij bijtekent of niet. Bailey had voetballend geweldig geweest, maar zijn entourage is een amateuristische versie van Raiola. In Genk waren ze uiteindelijk blij dat ze hem kwijt waren door al het randgebeuren.

PostPosted: 05 Feb 2018 11:46 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Hij is er NU nog niet klaar voor, zegt ie maar als hij 5 goede wedstrijden speelt, gaat ie weer iets anders roepen.

Net zoals Younes moet Kluivert goed nadenken welke vervolgstap hij gaat maken om de simpele reden, dat je nu een positie bekleedt welke bij 99% van de clubs deze positie niet bestaat. Dan moet je ook andere kwaliteiten bezitten welke hij (nog) niet heeft. Kijk zo'n Neres is veel verder en dat zie je ook in zijn spel terug. Kluivert is nog jong en wisselvallig.

PostPosted: 13 Feb 2018 14:15 
Beheerder

Weer een interview van iemand die zichzelf al bij Barcelona of Real Madrid ziet voetballen.
https://www.ajaxinside.nl/kluivert-uite ... echtkomen/

PostPosted: 13 Feb 2018 14:27 

Droomaankoop: Adam Maher
343 wrote:
Weer een interview van iemand die zichzelf al bij Barcelona of Real Madrid ziet voetballen.
https://www.ajaxinside.nl/kluivert-uite ... echtkomen/
En als je de Engelse Tabloids vorige week las dan kan je concluderen dat hij weg is, United heeft al 12 miljoen geboden, hij wilt niet verlengen, die is gevlogen.

PostPosted: 13 Feb 2018 21:32 

Ik zei het eerder al dat Kluivert niet zou verlengen. Toen werd ik hier zo’n beetje voor krank verklaard.
Zonde dat Kluivert, waarschijnlijk, volkomen gek is gemaakt door zijn zaakwaarnemer.

PostPosted: 13 Feb 2018 22:17 
Nieuwsredacteur

Overmars zei vandaag nog dat hij juist goede hoop had dat hij wel zou verlengen. Zegt ook niet alles, maar ik zou nog even niet doen alsof het zeker is dat hij weggaat.

PostPosted: 14 Feb 2018 19:45 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: De Bruyne
Seizoenskaart: I wish
https://www.vi.nl/nieuws/bosz-raadt-klu ... -route-aan

PostPosted: 15 Feb 2018 10:45 

guy_ajax wrote:
Je bent niet echt op de hoogte. Patrick zit in geldzorgen en was/is allesbehalve labiel, net als de moeder van Justin die in de gevangenis zit.

Los van dat Justin gewoon niet heel slim is en dan ook nog eens Raiola aan z'n zijde heeft. Als die had willen blijven had hij allang verlengd. Is basisspeler, heeft weinig concurrentie (ook volgend seizoen nog nauwelijks), prima vooruitzicht. Waarom zou je dan zo treuzelen met verlengen. Gaat gewoon weg, maar houdt de schijn hoog om speelminuten te blijven maken en vriendjes te blijven met de supporters. 2 weken voor de laatste wedstrijd zal die z'n keuze wel bekend maken.

PostPosted: 15 Feb 2018 11:21 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Snake wrote:
guy_ajax wrote:
Je bent niet echt op de hoogte. Patrick zit in geldzorgen en was/is allesbehalve labiel, net als de moeder van Justin die in de gevangenis zit.

Los van dat Justin gewoon niet heel slim is en dan ook nog eens Raiola aan z'n zijde heeft. Als die had willen blijven had hij allang verlengd. Is basisspeler, heeft weinig concurrentie (ook volgend seizoen nog nauwelijks), prima vooruitzicht. Waarom zou je dan zo treuzelen met verlengen. Gaat gewoon weg, maar houdt de schijn hoog om speelminuten te blijven maken en vriendjes te blijven met de supporters. 2 weken voor de laatste wedstrijd zal die z'n keuze wel bekend maken.
Ik heb het zelfde gevoel als jou. Dit had allang een contract moeten opleveren.

PostPosted: 15 Feb 2018 14:21 

Inderdaad. Enige twijfel die ik heb komt door Overmars die aangeeft vertrouwen te hebben in een verlenging. Destijds met Tete was hij daar een stuk negatiever over.

PostPosted: 15 Feb 2018 21:40 

AFCA Niels wrote:
Inderdaad. Enige twijfel die ik heb komt door Overmars die aangeeft vertrouwen te hebben in een verlenging. Destijds met Tete was hij daar een stuk negatiever over.
Heb je een terecht punt. Maar ik hou er toch geen rekening meer mee.
Kluivert is vertrokken.

PostPosted: 19 Feb 2018 10:22 

Gisteren was hij ontiegelijk slecht, echt tot een paar keer toe dat er een tegenstander vrij langs hem liep en samen naar de keeper konden lopen, maar zelf van een grote afstand probeerde te scoren, kansloos.
Kerel is zo ontiegelijk egoistisch, op deze manier zal hij echt de stap naar het buitenland niet kunnen maken.

PostPosted: 20 Feb 2018 06:54 

Hij zei gisteren bij touzani dat hij het niet nodig achtte om in NL te blijven en indien er een mooie club hij vertrekt. Nou en Overmars zei dat er veel clubs concreet voor justin zijn. Dus bij deze hij vertrekt 90 procent zeker.

PostPosted: 20 Feb 2018 13:35 
Beheerder

Zou triest zijn, maar zegt veel over deze familie. Kluivert kwam met Mendez en zijn (ex)vrouw kwam met Raiola heb ik ergens gelezen.

PostPosted: 20 Feb 2018 13:46 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: De Bruyne
Seizoenskaart: I wish
343 wrote:
Zou triest zijn, maar zegt veel over deze familie. Kluivert kwam met Mendez en zijn (ex)vrouw kwam met Raiola heb ik ergens gelezen.
Klopt inderdaad, en Raiola heeft vervolgens Mendes wat later vakkundig buitengewerkt om alleen de belangen van Kluivert Jr te mogen behartigen (lees ten gelde mogen maken).

PostPosted: 20 Feb 2018 14:37 

Morfe0 wrote:
Hij zei gisteren bij touzani dat hij het niet nodig achtte om in NL te blijven en indien er een mooie club hij vertrekt. Nou en Overmars zei dat er veel clubs concreet voor justin zijn. Dus bij deze hij vertrekt 90 procent zeker.
Veel te snel dus, zonde...

PostPosted: 20 Feb 2018 14:55 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Suarez
Seizoenskaart: 405
Echte Ajacieden die Kluiverts.

Wat een verschil met de familie Blind in dat opzicht.

Post new topic  Reply to topic  [ 540 posts ]  Previous   1 4 5 6 7 8 22  Next

All times are UTC+02:00