Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 575 posts ]  Previous   1 19 20 21 22 23  Next
Author Message
 Post subject: Re: Donny van de Beek
PostPosted: 10 Aug 2019 01:11 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Shit, die is dus weg.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 10 Aug 2019 09:12 

Als Donny inderdaad blijft heb ik nu al te doen met Overmars voor de transferperiode na dit seizoen.
Moet hij zich nu al mee bezig gaan houden. Ziyech, Donny, Tagliafico, Neres, Onana, Veltman vertrekken dan zeer wss.. Zeker als we weer een succesvol seizoen krijgen. En dat hopen we allemaal.

Last edited by renemar on 10 Aug 2019 22:33, edited 1 time in total.

PostPosted: 10 Aug 2019 09:37 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
renemar wrote:
Als Donny inderdaad blijft heb ik nu al te doen met Overmars voor de transferperiode na dit seizoen.
Moet hij zich nu al mee bezig gaan houden. Ziyech, Donny, Tagliafico, Neres, Onana, Veltman vertrekken dan zeer wss.. Zeker als we weer een succsesvol seizoen krijgen. En dat hopen we allemaal.
Volgend jaar is de lichting van Gravenberch, Taylor, Unuvar, Salah Edine 18. Die kunnen dan meer minuten maken, heb je nog wel wat extra aankopen nodig, maar kan je wel meer rouleren met de jeugd.
Spelers als Ekkelenkamp/De Wit etc, is gewoon veels te matig nu.

PostPosted: 10 Aug 2019 10:33 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
renemar wrote:
Moet hij zich nu al mee bezig gaan houden. Ziyech, Donny, Tagliafico, Neres, Onana, Veltman vertrekken dan zeer wss.. Zeker als we weer een succsesvol seizoen krijgen. En dat hopen we allemaal.
Maar daar heeft Overmars nu een jaar de tijd voor. Het verschil met afgelopen seizoen is dat we nu nog meer geld hebben, dat deze spelers meer waard zijn geworden en dat het door het CL succes van vorig jaar ook makkelijker is om spelers aan te trekken.

PostPosted: 10 Aug 2019 11:51 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Seizoenskaart: Nee
guy_ajax wrote:
renemar wrote:
Maar daar heeft Overmars nu een jaar de tijd voor. Het verschil met afgelopen seizoen is dat we nu nog meer geld hebben, dat deze spelers meer waard zijn geworden en dat het door het CL succes van vorig jaar ook makkelijker is om spelers aan te trekken.
En als je dit jaar kampioen wordt heb je direct plaatsing voor Champions League. Toch een groot pluspunt voor spelers en geeft jezelf ook wat meer tijd.

PostPosted: 10 Aug 2019 16:02 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Ronald de Boer
Droomaankoop: Cristian Pavon
Seizoenskaart: Nee
renemar wrote:
Ja daarom hoop dat ze Antony deze periode nog vast weten te leggen, dan hebben we voorin ook wat extra stootkracht dat is geen overbodige luxe, want met Dolberg moet je het maar weer afwachten, hoe komt bande terug van zijn blessure etc. kan hij het vlug oppakken ja of nee..
En hoef je volgend seizoen niet zo massaal te vervangen.
Alleen ik ben bang dat het niet doorgaat met Antony en de rvc weer dwars gaat liggen, Deden ze namelijk ook met Bergwijn dat eerst Neres verkocht diende te worden. Ik maak me wel zorgen voorin..

PostPosted: 10 Aug 2019 16:51 

ajaxrules wrote:
renemar wrote:
Ja daarom hoop dat ze Antony deze periode nog vast weten te leggen, dan hebben we voorin ook wat extra stootkracht dat is geen overbodige luxe, want met Dolberg moet je het maar weer afwachten, hoe komt bande terug van zijn blessure etc. kan hij het vlug oppakken ja of nee..
En hoef je volgend seizoen niet zo massaal te vervangen.
Alleen ik ben bang dat het niet doorgaat met Antony en de rvc weer dwars gaat liggen, Deden ze namelijk ook met Bergwijn dat eerst Neres verkocht diende te worden. Ik maak me wel zorgen voorin..
Ik maak mij momenteel meer zorgen om het middenveld. Tot nu toe klopt van de bezetting in die linie niks. Is ook het meeste verandert. Ten Hag moet dat niet oplossen door de achterhoede ook door elkaar te husselen maar een oplossing voor het middenveld te zoeken.
Natuurlijk heeft Ten Hag krediet maar tot nu toe vind ik hem dit seizoen erg matig, veel verkeerde keuzes.
De RvC heeft in het verleden wel vaker als stoorzender gewerkt. Zijn erg kortzichtig. Hebben geen visie.

PostPosted: 10 Aug 2019 19:27 
Erelid

renemar wrote:
Zeiden we (gedurende) vorig seizoen ook. ;)

PostPosted: 10 Aug 2019 22:32 

Jnp wrote:
renemar wrote:
Zeiden we (gedurende) vorig seizoen ook. ;)
Klopt. Maar verwacht je zo'n scenario volgend jaar niet?

PostPosted: 10 Aug 2019 23:11 
Erelid

Jawel, vooralsnog wel. Alleen je weet nooit hoe het loopt in het voetbal, zeker niet mochten we weer zo’n mooi seizoen draaien.

PostPosted: 12 Aug 2019 12:20 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Ik denk, dat Donny wil vertrekken.
Volgens mij (AD van een tijdje terug) heeft Ajax intern een deadline gesteld en dat is na de tweeluik tegen PAOK. Ik denk ook, dat dit voor alle partijen het beste is want je moet toch verder. Met of zonder Donny.

Ik blijf het jammer vinden, dat Donny niet een jaar net zo bepalend en dominant wil zijn als De Ligt en De Jong dit zijn geweest. Dit kan voor hem ook positief uitpakken voor Oranje. Als vaste international en een goed jaar Ajax in de benen, kom je toch anders binnen. Zeker bij zo'n grote club als Real.

Het feit, dat hij nog geen duidelijk wil geven, geeft mij de indruk, dat er nog iets speelt.

PostPosted: 12 Aug 2019 12:32 

Volgens mij (AD van een tijdje terug) heeft Ajax intern een deadline gesteld en dat is na de tweeluik tegen PAOK. Ik denk ook, dat dit voor alle partijen het beste is want je moet toch verder. Met of zonder Donny.

Ik blijf het jammer vinden, dat Donny niet een jaar net zo bepalend en dominant wil zijn als De Ligt en De Jong dit zijn geweest. Dit kan voor hem ook positief uitpakken voor Oranje. Als vaste international en een goed jaar Ajax in de benen, kom je toch anders binnen. Zeker bij zo'n grote club als Real.

Het feit, dat hij nog geen duidelijk wil geven, geeft mij de indruk, dat er nog iets speelt.
Dat vermoed ik ook. Ik vind Real geen club waar hij heen moet, maar weiger dat maar eens. Bij Real zien ze liever artiesten. Ben bang dat hij op de bank komt.
Vraag is dan, wat gaat AJAX doen? Dan is versterking van de middenlinie een absolute must.
Overigens wel goed dat onze spelers naar clubs als Real, Barca en Juve (los van het feit dat ik dat eigenlijk een k#tclub vind) gaan. Genua voor Schöne valt in beetje in het niet.
Zo zie je maar wat een goed CL jaar betekent.

PostPosted: 12 Aug 2019 13:22 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Seizoenskaart: 401
renemar wrote:

Dat vermoed ik ook. Ik vind Real geen club waar hij heen moet, maar weiger dat maar eens. Bij Real zien ze liever artiesten. Ben bang dat hij op de bank komt.
Vraag is dan, wat gaat AJAX doen? Dan is versterking van de middenlinie een absolute must.
Overigens wel goed dat onze spelers naar clubs als Real, Barca en Juve (los van het feit dat ik dat eigenlijk een k#tclub vind) gaan. Genua voor Schöne valt in beetje in het niet.
Zo zie je maar wat een goed CL jaar betekent.
Inderdaad, een stuk beter dan dat onze spelers naar Everton, Napoli en AS Roma gaan. Dat is volgens mij ook waarom het belangrijk is om dat salarisplafond los te laten. Het moet net zo aantrekkelijk zijn om bij ons te spelen als bij de subtop van Europa, dan gaan spelers alleen weg naar absolute topclubs.

PostPosted: 12 Aug 2019 13:34 
Erelid

Totdat we zelf een absolute topclub zijn! :D

PostPosted: 12 Aug 2019 15:20 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Real wil blijkbaar een grote naam halen getuige de interesse in Pogba en nu Neymar. Eriksen werd ook veelvuldig genoemd, wie weet mag die alsnog vertrekken omdat hij anders transfervrij de deur uit gaat. Het is in ieder geval duidelijk dat Van de Beek geen eerste keus is, maar zeg maar eens 'nee' tegen Real. Ik vind het niet gek dat hij bereidt is om te wachten en ook als derde keus graag naar Madrid gaat. Een van de grootste clubs ter wereld en er zal ongetwijfeld een riant salaris tegenover staan.

Ik hoop wel voor Ajax en Van de Beek dat er snel duidelijkheid komt. Want het maar moeten wachten is geen wenselijke situatie en zorgt voor onzekerheid. En als Ajax nog een vervanger wil aantrekken voor Van de Beek heeft het daar ook tijd voor nodig. Je moet wel een deadline stellen voor Real waar ook Van de Beek zich in kan vinden. Anders krijg je alsnog gezeik.

PostPosted: 13 Aug 2019 00:29 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
Ten Hag gaat er vanuit dat hij nog een seizoen blijft...

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/89 ... ijft-.html

PostPosted: 13 Aug 2019 08:56 

rebuah wrote:
Ten Hag gaat er vanuit dat hij nog een seizoen blijft...

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/89 ... ijft-.html
Wat moet hij ook anders zeggen? Ik denk dat dit niet veel te betekenen heeft.

PostPosted: 13 Aug 2019 23:17 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Grote kans dat Van de Beek blijft.
https://www.ajaxinside.nl/van-de-beek-e ... jax-blijf/

PostPosted: 13 Aug 2019 23:28 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Denk dat ze bezig zijn met een deal voor 2020. Anders zijn Overmars en ten Hag niet zo stellig en was Donny wel emotioneler denk ik.

PostPosted: 14 Aug 2019 00:25 
Erelid

Toen hij gewisseld werd, was ik ervan overtuigd dat hij weg zou gaan. Leek me echt een afscheidswissel.

Verrast me dan ook positief dat hij waarschijnlijk blijft. Anders zou echt je complete middenveld vertrokken zijn en dan gaat het een zwaar seizoen worden.

PostPosted: 14 Aug 2019 10:37 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Stormrage wrote:
Toen hij gewisseld werd, was ik ervan overtuigd dat hij weg zou gaan. Leek me echt een afscheidswissel.

Verrast me dan ook positief dat hij waarschijnlijk blijft. Anders zou echt je complete middenveld vertrokken zijn en dan gaat het een zwaar seizoen worden.
Of juist niet. Het stoort me een beetje dat Ten Hag zo stug wil vasthouden aan zijn systeem. We hebben geen Frenkie meer en De Ligt die alles achterin dichthoud, dus probeer niet je succes van vorig jaar te kopieren met mindere spelers?

Wat betreft Donny: het is graag of niet. Die clichés van die zogenaamde 'oer Ajacied' komen echt m'n strot uit.

PostPosted: 14 Aug 2019 11:00 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Inderdaad. Als hij een echte oer Ajacied zou zijn, had je toch allang duidelijkheid kunnen verschaffen?

Ik word ook een beetje moet van al die analisten die dan ineens gaan beweren, dat je geen NEE kunt zeggen tegen Real. Waarom niet? Vorig jaar riepen diezelfde analisten, dat het voor De Ligt heel goed zou zijn om nog een jaar Ajax te spelen incl CL. En vd Beek is nu nog niet zover als De Ligt vorig jaar al was.

Je ziet en merkt gewoon, dat de echte topclub eerst naar echte namen zoeken. Het is duidelijk dat VD Beek geen eerste keus is en waarom moet je dan gaan? Bayern haalt nu ook Peresic. Is toch een orde minder dan bv Sane of Dembele maar is die (zoveel) beter dan Bergwijn of Ziyech? Maar hij heeft wel een naam en is international.

De vergelijking of Pogba of vd Beek vind ik ook zon scheve.

Maar goed. Als het AD een week geleden goed geïnformeerd was, loopt er nu een deadline af intern. Ajax wil verder de tijd hebben mocht vd Beek vertrekken.

Benieuwd welke rook we de komende dagen kunnen verwachten.

PostPosted: 14 Aug 2019 12:05 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Als Zidane gisteren naar Ajax heeft gekeken kan hij alleen maar concluderen om Donny lekker in Amsterdam te houden. Speelde echt dramatisch.

PostPosted: 14 Aug 2019 12:11 

GJ1402 wrote:
Als Zidane gisteren naar Ajax heeft gekeken kan hij alleen maar concluderen om Donny lekker in Amsterdam te houden. Speelde echt dramatisch.
Vond hem vorige week ook niet zo geweldig. Speelt mijn inziens met de handrem erop.

Tuurlijk hoop ik dat hij blijft, maar het kan eigenlijk nog best goed uitpakken als hij vertrekt. De puzzel zou zomaar eens in elkaar kunnen vallen. Dan móet Ajax nog een middenvelder halen lijkt mij, en zou Marin bijv. op zijn positie terecht kunnen komen.

PostPosted: 14 Aug 2019 13:51 
Erelid

Snake wrote:
GJ1402 wrote:
Vond hem vorige week ook niet zo geweldig. Speelt mijn inziens met de handrem erop.

Tuurlijk hoop ik dat hij blijft, maar het kan eigenlijk nog best goed uitpakken als hij vertrekt. De puzzel zou zomaar eens in elkaar kunnen vallen. Dan móet Ajax nog een middenvelder halen lijkt mij, en zou Marin bijv. op zijn positie terecht kunnen komen.
Lijkt puur voor de statistieken (goals en assists) te spelen, bij balverlies en in de omschakeling geeft hij itt vorig jaar nog niet thuis dit seizoen.

Post new topic  Reply to topic  [ 575 posts ]  Previous   1 19 20 21 22 23  Next

All times are UTC+02:00