Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 499 posts ]  Previous   1 16 17 18 19 20
Author Message
 Post subject: Re: Daley Sinkgraven
PostPosted: 04 Oct 2018 10:10 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Wanneer is dit opgenomen?
https://www.facebook.com/afcajax/videos ... 035038734/

PostPosted: 04 Oct 2018 15:34 

En sinds wanneer is Sinkgraven rechts?

PostPosted: 04 Oct 2018 16:16 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Luis Suarez
Het schijnt al van een flinke tijd geleden te zijn, in de tijd dat hij nog flink meer geblesseerd was dan nu. Daarom zou hij met rechts schieten.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 02 Nov 2018 13:30 
Beheerder

Gaat de goede kant uit, volgen EtH.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/85 ... iten-.html

PostPosted: 02 Nov 2018 16:01 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Op jonge leeftijd toch al met behoren wat blessureleed te maken gehad. Al een aantal terugslagen gehad gedurende zijn huidige revalidatie. Ik ben helaas sceptisch over zijn professionele carrière. Het duurt maar en het duurt maar. En dat terwijl ik onder Bosz zeer van hem gecharmeerd was geraakt. Echt een linksback zoals ik die graag zie. Voetballen vermogen, fijne techniek en aanvallend een bijdrage kunnen leveren. Verdedigend was hij ook oké. Niet heel goed, maar hij viel ook zeker niet door de mand. Ontwikkelde zich op dat vlak wel steeds meer. De progressie was zichtbaar en ik vond hem een van de positieve verrassingen dat jaar. Een beetje zoals 'middenvelder' Mazraoui nu zijn kans grijpt op rechts dit jaar.

PostPosted: 05 Nov 2018 09:25 

Op jonge leeftijd toch al met behoren wat blessureleed te maken gehad. Al een aantal terugslagen gehad gedurende zijn huidige revalidatie. Ik ben helaas sceptisch over zijn professionele carrière. Het duurt maar en het duurt maar. En dat terwijl ik onder Bosz zeer van hem gecharmeerd was geraakt. Echt een linksback zoals ik die graag zie. Voetballen vermogen, fijne techniek en aanvallend een bijdrage kunnen leveren. Verdedigend was hij ook oké. Niet heel goed, maar hij viel ook zeker niet door de mand. Ontwikkelde zich op dat vlak wel steeds meer. De progressie was zichtbaar en ik vond hem een van de positieve verrassingen dat jaar. Een beetje zoals 'middenvelder' Mazraoui nu zijn kans grijpt op rechts dit jaar.
Helemaal eens. Had zich geweldig kunnen doorontwikkelen als back, echt heel jammer.

Contract loopt volgend jaar af en ga er niet vanuit dat Ajax nog geduld heeft. En terecht. Je kunt niet op Sinkgraven bouwen.

PostPosted: 11 Nov 2018 12:55 
Beheerder

https://nos.nl/artikel/2258787-het-somb ... erdam.html

PostPosted: 02 Dec 2018 11:14 

Op de bank vandaag! Zo, die zag niemand aankomen.

PostPosted: 02 Dec 2018 11:21 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Zimmerman wrote:
Op de bank vandaag! Zo, die zag niemand aankomen.
Dat kun je wel zeggen. Wel een enorme verrassing.
Maar hij mag toch niet meer meedoen met Jong?

Ik blijf Sinkgraven een zeer interessante speler vinden. Vergelijkbaar met Mazraoui. Een aanvallend denkende middenvelder, die als back wordt opgesteld. Ik zie ook veel vergelijkingen.

Ben wel benieuwd hoe Ten Hag Sinkgraven ziet. Is een fitte Sinkgraven de eerste vervanger van Tagliafico!

PostPosted: 02 Dec 2018 11:39 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Seizoenskaart: 411
Ik zat net met een vriend van me te discussiëren over Daley. Als hij weer op niveau zou komen denk ik dat hij die rol van Frenkie ook wel aardig zou kunnen invullen.

PostPosted: 02 Dec 2018 11:45 
Beheerder

Dat zou kunnen, WG. Ik ben altijd een fan geweest van Daley, maar ik ben geen fan van zijn fysieke gesteldheid. Die zal, denk ik, nooit meer aanhaken. Kun je niet op vertrouwen. Ook al zit hij vandaag eindelijk eens op de bank.

PostPosted: 02 Dec 2018 11:56 

Ik zat net met een vriend van me te discussiëren over Daley. Als hij weer op niveau zou komen denk ik dat hij die rol van Frenkie ook wel aardig zou kunnen invullen.
Leuke discussie.
Voetballend kan hij die positie wel aan maar niet zoals Frenkie het doet. Ik vind Sinkgraven beter als hij dichter bij de goal speelt als middenvelder. Frenkie heeft een talent van altijd vrijlopen en altijd aanspeelbaar zijn. Dat is iets wat je hebt en dat heeft Sinkgraven veel minder.

Als je nu ziet hoe het loopt met Tagliafico en Tadic aan de linkerkant, vind ik Sinkgraven aanvallend beter dan Tagliafico. Tagliafcio verschijnt vaak voorin en dat ligt Sinkgraven beter dan Tagliafico. Natuurlijk haal je hem er niet uit maar qua vervanger en manier van spelen vind ik een fitte Sinkgraven de beste optie en zo kun je Blind altijd centraal houden.

Ik hoop, dat hij wat speelminuten mag maken. De gunfactor is hoog bij hem. Zal hem goed doen.

PostPosted: 02 Dec 2018 15:34 

Leuk dat Ten Hag hem liet invallen. Ben benieuwd of daar ook aandacht aan wordt besteed door de analisten. Bij andere wissels brandden ze hem helemaal af.
Hoop dat hij fit blijft. Heb hem altijd een hele fijne speler gevonden. Technisch prima. Onder Bosz als LB speelde hij heel goed.

PostPosted: 02 Dec 2018 17:09 

Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Hou toch op jongens. Zal nooit een basisspeler in Ajax 1 worden. Onder De Boer liet hij werkelijk niets zien en was het gewoon categorie Ramselaar/Larson die af en toe iets leuks doen maar voor wie de stap te groot blijkt te zijn.

Als back was het eventjes leuk en hij werd wel beter maar wij waren jarenlang Boilesen, Dijks en Viergever (zijn EL jaar was top maar de rest gewoon erg slecht) gewend. Nu hebben we Tagliafico en ik mag hopen dat Ajax dat niveau ook in de toekomst kan nastreven.

Gun Sinkgraven het beste, maar denk dat hij beter naar een mooie subtopper in Nederland kan gaan of van zijn Ajax status gebruik moet maken en naar een voetballende ploeg in het buitenland (geen topcompetitie) moet gaan of moet cashen.

PostPosted: 02 Dec 2018 17:44 
Beheerder

https://www.ajaxinside.nl/daley-sinkgra ... -te-staan/

PostPosted: 02 Dec 2018 21:17 

guy_ajax wrote:
Hou toch op jongens. Zal nooit een basisspeler in Ajax 1 worden. Onder De Boer liet hij werkelijk niets zien en was het gewoon categorie Ramselaar/Larson die af en toe iets leuks doen maar voor wie de stap te groot blijkt te zijn.

Als back was het eventjes leuk en hij werd wel beter maar wij waren jarenlang Boilesen, Dijks en Viergever (zijn EL jaar was top maar de rest gewoon erg slecht) gewend. Nu hebben we Tagliafico en ik mag hopen dat Ajax dat niveau ook in de toekomst kan nastreven.

Gun Sinkgraven het beste, maar denk dat hij beter naar een mooie subtopper in Nederland kan gaan of van zijn Ajax status gebruik moet maken en naar een voetballende ploeg in het buitenland (geen topcompetitie) moet gaan of moet cashen.
Ik vind het zonde om hem zo vroeg af te schrijven na een jaar blessureleed. Voorheen vind ik hem fragiel, waarschijnlijk ook de reden waardoor hij blessure gevoelig was. Ik vond hem vandaag 'mannelijk'. Hij heeft een nek van een stier heeft gekregen door krachttraining. Hij heeft nog een half jaar om op niveau te komen, en al is hij komend seizoen vaste wissel als back of linkermiddenvelder, ik hoop dat hij blijft.Sinkgraven toonde vandaag een paar keer een fraaie lichtvoetigheid, iets dat wat ik van houd. Ik hoop dan ook dat hij zijn belofte gaat inlossen, net als Cerny.

PostPosted: 02 Dec 2018 22:02 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Ik vond hem goed invallen. Ik ben benieuwd wat er nog over is van hem.

PostPosted: 02 Dec 2018 22:32 

guy_ajax wrote:

Ik vind het zonde om hem zo vroeg af te schrijven na een jaar blessureleed. Voorheen vind ik hem fragiel, waarschijnlijk ook de reden waardoor hij blessure gevoelig was. Ik vond hem vandaag 'mannelijk'. Hij heeft een nek van een stier heeft gekregen door krachttraining. Hij heeft nog een half jaar om op niveau te komen, en al is hij komend seizoen vaste wissel als back of linkermiddenvelder, ik hoop dat hij blijft.Sinkgraven toonde vandaag een paar keer een fraaie lichtvoetigheid, iets dat wat ik van houd. Ik hoop dan ook dat hij zijn belofte gaat inlossen, net als Cerny.

Voor sommige leden is het erg zwart/wit. Als Sinkgraven, Cerny en Veltman weer op niveau komen zijn het nuttige spelers. Zeker met de leegloop van komende zomer zie ik voor alle 3 kansen en mits ze op niveau komen is dat voor Ajax alleen maar mooi meegenomen.

PostPosted: 03 Dec 2018 01:21 

Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Voor Ajax mooi meegenomen? Wat is er zo mooi meegenomen als er dragende spelers vertrekken en dat wordt opgevangen door categorie Veltman, Sinkgraven en Cerny (die al 2,5 jaar niets heeft laten zien)? Dat ga je een paar stappen terug.

PostPosted: 03 Dec 2018 17:54 
Beheerder

Het is meegenomen dat je ze dit seizoen nog op de bank hebt zitten. Dan kan Ten Hag de basisspelers vroegtijdig naar de kant te halen om ze zo wat extra rust te gunnen.
Als vaste vervangers van de vertrekkende basisspelers komen ze tekort. Vooral Veltman en Cerny.

PostPosted: 03 Dec 2018 23:40 

343 wrote:
Vooral Veltman en Cerny.
Veltman ligt aan de positie.
Veltman als rechtsback kan niet onder Ten Hag omdat hij voetballend/aanvallend niet past in de strategie van Ten Hag. Als centrale verdediger vind ik Veltman goed genoeg voor Ajax. Ook als mogelijke basisspeler.

Cerny boekt weinig progressie in mijn ogen. Althans bij Jong Ajax valt hij niet op. Ik zie niet die extra klasse (meer) bij hem zeg maar zoals je bij Dolberg bij vlagen dit wel ziet. Ik weet het niet. Misschien toch te vroeg gebracht (Celtic uit) en daarna gaan zweven. Zware blessure gehad en hij komt maar niet op het gewenste nivo.

Sinkgraven blijf ik in potentie een echte Ajaxspeler vinden. Ook multifunctioneel. Zou moeiteloos een Schonerol kunnen gaan vervullen maar door zijn vele blessures is het verdomde moeilijk om op hem te bouwen.

PostPosted: 04 Dec 2018 09:09 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Snake wrote:
Helemaal eens. Had zich geweldig kunnen doorontwikkelen als back, echt heel jammer.

Contract loopt volgend jaar af en ga er niet vanuit dat Ajax nog geduld heeft. En terecht. Je kunt niet op Sinkgraven bouwen.
Er schijnt een optie te zijn om met een jaar te verlengen. Zelf zou ik die wel lichten, zeker als hij fit blijft dit half jaar. Ik denk dat Tagliafico nog niet vertrekt na dit seizoen. Heeft al eens eerder in Europa gespeeld en dat was geen succes, dus wat continuiteit (in Europa) kan geen kwaad. Het lijkt me dat hij het niet erg vindt om nog een seizoen te blijven en Ajax zal ook niet graag meewerken denk ik. Dan kan Daley volgend seizoen bewijzen dat hij hem kan vervangen.

PostPosted: 04 Dec 2018 09:51 

DeRuit wrote:
Snake wrote:

Er schijnt een optie te zijn om met een jaar te verlengen. Zelf zou ik die wel lichten, zeker als hij fit blijft dit half jaar. Ik denk dat Tagliafico nog niet vertrekt na dit seizoen. Heeft al eens eerder in Europa gespeeld en dat was geen succes, dus wat continuiteit (in Europa) kan geen kwaad. Het lijkt me dat hij het niet erg vindt om nog een seizoen te blijven en Ajax zal ook niet graag meewerken denk ik. Dan kan Daley volgend seizoen bewijzen dat hij hem kan vervangen.
Ik weet niet in welke schaal Sinkgraven momenteel zit. Zou het daar vanaf laten hangen als directie. Als het geen grootverdiener is ben ik het met je eens dat je hem nog een kans kan geven, met de voorwaarde dat hij de rest van dit seizoen fit blijft. Daley als linksback ben ik wel enorm fan van.

PostPosted: 06 Dec 2018 16:53 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Snake wrote:
Ik weet niet in welke schaal Sinkgraven momenteel zit. Zou het daar vanaf laten hangen als directie. Als het geen grootverdiener is ben ik het met je eens dat je hem nog een kans kan geven, met de voorwaarde dat hij de rest van dit seizoen fit blijft. Daley als linksback ben ik wel enorm fan van.
Inderdaad, en Sinkgraven moet denk ik ook voor het toekomstperspectief kiezen en niet voor het geld. Dus als hij tegen dezelfde voorwaarden kan verlengen of met een lichte opwaardering dan moet hij in het achterhoofd houden dat hij bij Ajax in het krijt staat. Hij heeft immers weinig gespeeld de afgelopen tijd. Dan is het al mooi als het vertrouwen in je wordt uitgesproken en je mag blijven. Dan zou geld even geen prioriteit moeten hebben.

Ik geloof dat Sinkgraven best van waarde kan gaan zijn. Ik vond het ook een erg goede linksbacks met veel voetballend vermogen en als middenvelder zou je hem ook kunnen gaan gebruiken. Een fijne jongen om erbij te hebben mits fit. Liet tegen ADO ook weer een vleugje van zijn klasse zien toen hij de zestien indribbelde, passeerde en een assist leek te geven. Helaas had Frenkie te veel tijd nodig, zoals wel meer van zijn collega's die zondag.

Het zou ook zonde van de investering zijn als je hem nu transfervrij laat gaan. Is toch voor een flinke som geld gehaald en ik denk dat hij nog steeds van waarde voor Ajax kan zijn. Ik hoop daarom ook dat Ajax de intentie heeft om te verlengen en ook Sinkgraven dat graag wil. Dan moet je er samen uit kunnen komen, toch?

Post new topic  Reply to topic  [ 499 posts ]  Previous   1 16 17 18 19 20

All times are UTC+01:00