Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 345 posts ]  Previous   1 8 9 10 11 12 14  Next
Author Message
 Post subject: Re: André Onana
PostPosted: 08 Sep 2018 15:17 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ziet er niet goed uit bij de goal.
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/ ... assen.html

PostPosted: 10 Sep 2018 12:26 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp
Droomaankoop: De Bruyne, Vertonghen
Seizoenskaart: I wish
343 wrote:
Ziet er niet goed uit bij de goal.
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/ ... assen.html
Ik vind dat hij regelmatig van die momentjes heeft, enkel tijdens het seizoen onder Bosz was hij echt elke wedstrijd bijna top. Daarna werd het wat minder vond ik al blijft het een uitstekende keeper. Hij heeft evengoed al fantastische reddingen verricht.

PostPosted: 20 Oct 2018 23:14 
Erelid

Had twee onwaarschijnlijk knappe reddingen. Het viel nu totaal niet op omdat we ruim winnen maar dat (ik bedoel die twee keren dat ie heel snel bij de grond was bij schoten laag in de hoek) waren echt hele goede saves.

PostPosted: 21 Oct 2018 10:16 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Jnp wrote:
Had twee onwaarschijnlijk knappe reddingen. Het viel nu totaal niet op omdat we ruim winnen maar dat (ik bedoel die twee keren dat ie heel snel bij de grond was bij schoten laag in de hoek) waren echt hele goede saves.
Dit doet hij al jaren eigenlijk. Het enige wat hij soms heeft is een dom momentje aan de bal als hij net even te relaxed is. Of hij is wel eens uit de goal gekomen op een totaal verkeerd moment. Als lijnkeeper maakt hij niet gek veel fouten.

Daarom was ik ook zo verbolgen over de aankoop van V. Leer. Mensen hier vonden het een prima aankoop.... inmiddels weet denk ik iedereen dat het nooit wat zal worden. Het is dus hopen op Kotarski want verder is er helemaal niemand die Onana kan opvolgen.

PostPosted: 23 Oct 2018 10:47 
Beheerder

Van Leer had een goede tweede doelman kunnen zijn, maar als vervanger van Onana? Nee, dat zag en zie ik hem niet. Onana is op alle fronten beter.

PostPosted: 23 Oct 2018 12:32 
Erelid

Svilar zit te verkommeren op de bank bij Benfica, dat is een mega talent.

Maar ja, Kotarski is ook een talent. Dan zou je 2 talenten hebben die het samen moeten uitvechten met Lamprou erachter. Er gemakkelijkheidshalve maar even van uitgaande dat van Leer mag vertrekken. Lamprou zal echter ook geen 2e of 3e viool willen blijven spelen vermoed ik.

PostPosted: 23 Oct 2018 18:55 
Beheerder

Zou echt een topkeeper halen als vervanger van Onana. In februari wordt Kotarski nog maar 19 jaar. Erg jong, maar hij heeft wel veel talent.

PostPosted: 23 Oct 2018 23:16 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Onana weer stille kracht vanavond. Staat er op de momenten dat het moet. Lekker man.

PostPosted: 24 Oct 2018 08:59 

Keepte prima.

PostPosted: 29 Oct 2018 17:26 
Beheerder

Spurs in de markt voor Onana (VI).
https://www.ajaxinside.nl/vi-onana-in-d ... tottenham/

PostPosted: 30 Oct 2018 06:13 

Ik ben heel benieuwd wie Onana op moet gaan volgen na dit seizoen. Ik ga er namelijk vanuit dat hij vertrekt. Lamprou moet mijns inziens meteen vertrekken, omdat hij niet geschikt is.

Jeugdkeeper, of zijn er andere kandidaten?

PostPosted: 30 Oct 2018 07:56 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Weirdo wrote:
Ik ben heel benieuwd wie Onana op moet gaan volgen na dit seizoen. Ik ga er namelijk vanuit dat hij vertrekt. Lamprou moet mijns inziens meteen vertrekken, omdat hij niet geschikt is.

Jeugdkeeper, of zijn er andere kandidaten?
Kotarski

PostPosted: 30 Oct 2018 09:58 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Kotarski is een groot talent maar je moet je afvragen of je die volgend jaar voor de leeuwen moet gooien. Is nog heel jong en je moet je ook afvragen wat voor elftal er volgend jaar staat en zeker wat voor achterhoede.

Ik mag hopen, dat Ajax een grote schaduwlijst heeft inclusief keepers. Je weet, dat er een paar grote uitgaande transfers gaan plaatsvinden dus er mag geen excuus zijn, dat je geen ervaren goede keeper kunt/wilt aantrekken.

Ook weet je niet precies hoe Ajax intern Van Leer ziet want als ze het niet in hem zien zitten, lijkt me het zeer slim om in de winterstop al een keeper aan te trekken. Lamprou is ook geen keeper voor de toekomst.

Natuurlijk is The Spurs een geweldige club maar is ook een club in verval. Al jaren net niet en veel steunpilaren die al op leeftijd geraken. Hun talenten zullen ook weggekaapt gaan worden dus moet hij daar heen gaan?

PostPosted: 30 Oct 2018 10:02 

Als Onana vertrekt moeten ze zeker een nieuwe doelman halen. Lamprou is imo een goede stand-in. Je moet ook geen twee heel gelijkwaardige keepers hebben. Krijg je weer gezeik.
Mss. Cillessen polsen om terug te komen. Die wil wss. weer gaan keepen.

PostPosted: 30 Oct 2018 11:24 
Erelid

renemar wrote:
Als Onana vertrekt moeten ze zeker een nieuwe doelman halen. Lamprou is imo een goede stand-in. Je moet ook geen twee heel gelijkwaardige keepers hebben. Krijg je weer gezeik.
Cillessen kon vd zomer nog naar top clubs in de top 5 competities van Europa dus die zie ik nog niet komen. Lijkt me onhaalbaar. Barca vroeg ook 30 miljoen voor hem. Kotarski is een groot talent, maar lijkt mij ook nog te jong en te bleu om de eerste keeper van Ajax 1 te worden komend seizoen. Van Leer komt tekort en Lamprou is een leuke stand in. Maar wie dan wel, buiten Onana loopt er nationaal weinig keeperstalent rond. Svilar zit op de bank bij Benfica, mega talent maar ook nog erg jong.

PostPosted: 30 Oct 2018 11:48 

Svilar is 1 jaar ouder dan Kotarski. Als je die haalt kun je beter Kotarski opstellen.

PostPosted: 30 Oct 2018 12:20 

rebuah wrote:
renemar wrote:
Cillessen kon vd zomer nog naar top clubs in de top 5 competities van Europa dus die zie ik nog niet komen. Lijkt me onhaalbaar. Barca vroeg ook 30 miljoen voor hem. Kotarski is een groot talent, maar lijkt mij ook nog te jong en te bleu om de eerste keeper van Ajax 1 te worden komend seizoen. Van Leer komt tekort en Lamprou is een leuke stand in. Maar wie dan wel, buiten Onana loopt er nationaal weinig keeperstalent rond. Svilar zit op de bank bij Benfica, mega talent maar ook nog erg jong.
Kan natuurlijk. Maar veel mensen hebben mij ook voor gek verklaard toen ik zei dat Blind mogelijk zou terugkomen. Het was nog te vroeg en Blind kon elders veel meer verdienen heette het.
En hoeveel mensen hebben er rekening mee gehouden dat Tadic nu bij ons speelt?
Een opmerkelijke uitspraak van Overmars na het aantrekken van Blind was dat dat het begin pas was.
Daarom sluit ik, in tegenstelling tot velen, ook niet uit dat Alderweireld na dit seizoen (transfervrij) terugkomt. Ook gezien zijn opmerking dat hij niet wil komen "uitbuiken".
En mss. is het ook aantrekkelijk voor Cillessen en Vertonghen terug te komen. Of een van deze jongens.
Zeker gezien de huidige gang van zaken. We moeten hier garen bij spinnen. Haal je zulke jongens terug dan weet je ook dat ze naar alle waarschijnlijkheid niet zo snel weer vertrekken. In het geval van Vertonghen en Alderweireld mss. wel helemaal niet meer. Dat is ook weer goed voor de ontwikkeling van de talenten. Een sterke ervaren as. Jongens als Gravenberch kunnen zich dan in de schaduw van de ervaren spelers goed ontwikkelen.
Het is natuurlijk afwachten. Ik denk wel dat er heel wat staat te gebeuren.

PostPosted: 30 Oct 2018 13:30 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Cillessen verwacht ik toch echt niet. Die is pas zijn derde jaar in het buitenland en hij heeft nog nauwelijks gespeeld. Ik denk dat hij eerst ergens eerste keeper wil zijn en een paar jaar wil spelen voor hij überhaupt aan een terugkeer gaat denken.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 02 Nov 2018 17:05 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Volgens Ten Hag is er geen sprake meer van een risico bij Onana. Die is dus weer volledig fit. Goed nieuws voor Ajax want hij is een van de redenen dat we zo vaak de nul weten te houden. Ook in balbezit belangrijk met zijn rust en voetballende kwaliteiten. Waar ik hem begin dit seizoen soms wat minder sterk vond ogen heeft hij alweer een paar weken een stijgende lijn ingezet. Pakt weer ballen die er bij 9 van de 10 Eredivisiekeepers in zouden vliegen.

PostPosted: 03 Nov 2018 14:31 
Beheerder

Gelukkig wel. En hopelijk blijft hij heel het seizoen fit, want met Lamprou kun je niet aankomen in de CL of EL en Kotarski is er nog lang niet.

PostPosted: 05 Nov 2018 12:49 
Beheerder

Pijnstillers voor Ajax-uitblinker: "Ik heb meer problemen dan ooit tevoren"
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/85 ... oren-.html

PostPosted: 05 Nov 2018 15:37 

Nog 2 wedstrijden en dan weer interlands. Kan ie z'n rust weer even pakken.

PostPosted: 05 Nov 2018 17:01 

Snake wrote:
Hoeft Kameroen niet te spelen? Ik zou hem na woensdag rust geven. Tegen Excelsior kan Lamprou ook keepen.

PostPosted: 07 Nov 2018 08:45 

renemar wrote:
Snake wrote:
Hoeft Kameroen niet te spelen? Ik zou hem na woensdag rust geven. Tegen Excelsior kan Lamprou ook keepen.
Hopelijk speelt gewoon Ondoa daar, maar los van dat hoop ik dat hij Kameroen even aan zich voorbij laat gaan als hij zoveel pijntjes heeft.

PostPosted: 08 Nov 2018 16:53 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Wat een domme actie. Eigenlijk 2.

Hij draait een sterk seizoen maar dit moet er gewoon uit. Eens in de zoveel tijd heeft hij van die vreemde fratsen, die je net zo goed punten kunnen kosten. Dit moet er echt uit.

Post new topic  Reply to topic  [ 345 posts ]  Previous   1 8 9 10 11 12 14  Next

All times are UTC+02:00