Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 345 posts ]  Previous   1 10 11 12 13 14
Author Message
 Post subject: Re: Klaas-Jan Huntelaar
PostPosted: 02 Sep 2018 16:20 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Oké, hij mist veel kansen, maar hij heeft vandaag echt een prima wedstrijd gespeeld. Valt me op dat hij blijft jagen, ook terwijl Ajax dik voor staat. En toch pikt hij ook weer zijn doelpuntjes mee. Knap hoor, met 35 jaar.

- Johan Cruijff in de Voetbal International van 8 mei.

PostPosted: 02 Sep 2018 18:41 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Federer kan het ook nog steeds op 37-jarige leeftijd ;)

PostPosted: 02 Sep 2018 21:12 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
geenidee4 wrote:
Oké, hij mist veel kansen, maar hij heeft vandaag echt een prima wedstrijd gespeeld. Valt me op dat hij blijft jagen, ook terwijl Ajax dik voor staat. En toch pikt hij ook weer zijn doelpuntjes mee. Knap hoor, met 35 jaar.
Ik vind het wel meevallen met kansen missen. Vorig jaar heeft hij een minder jaar gehad en dan wordt er nogal snel een stempel gedrukt. Ik vind deze Huntelaar topfit met een geweldige wedstrijd mentaliteit waarbij hij nog scoort ook. Hij staat vaak op de juiste plek en dat instinct heb je of heb je niet. Dit jaar wordt hij ook nog eens veel beter bediend en niet elke kans is raak. Natuurlijk zie je soms dat hij 35 is maar over het algemeen is hij totaal geen dissonant.

PostPosted: 02 Sep 2018 21:42 

Droomaankoop: Luis Suarez
Goede wedstrijd, denk dat hij met het team mee groeit en steeds beter gaat spelen.

PostPosted: 03 Sep 2018 08:27 
Erelid

Ik vind het ook nog wel meevallen hoor. Niemand schiet elke bal erin, ook Messi niet.
Huntelaar heeft nu 8 goals in 10 wedstrijden, dat is gewoon héél erg goed.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 03 Sep 2018 12:31 
Erelid

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=336795
“De uitgangspositie is overwinteren. Maar natuurlijk mikken we ook zeker op een tweede plek. Sterker: het doel is de groepszege. Dat is sport. Alles is mogelijk. Bayern is natuurlijk van een hoger niveau. Dat is de favoriet in de groep. Maar ik kan niet voorzien wat daar gebeurt. Wij willen het hoogst haalbare.”
Kijk, DAT willen we horen!

PostPosted: 16 Sep 2018 00:54 
Erelid

Na vorig seizoen niet verwacht, dat we deze Huntelaar nu zouden zien.

Belangrijk geweest in de voorronde CL en staat nu op zes doelpunten in de competitie.

Dolberg is op de weg terug maar zal deze Huntelaar er niet zo snel uitspelen. Huntelaar mist natuurlijk wel explosiviteit en snelheid. Iets wat Dolberg zeer zeker wel heeft. Die zal en kan veel beter anticiperen op de steekballetjes van Neres, Ziyech en Tadic. Het echte meevoetballen kan Dolberg natuurlijk veel beter maar Huntelaar blijft natuurlijk een meester in de zestien qua positiekiezen.

PostPosted: 16 Sep 2018 09:04 

Een spits die 2 keer scoort in een wedstrijd staat in principe niet ter discussie. Vond hem wel weer een dissonant in het combinatiespel. Blijf hem technisch heel beperkt vinden maar zolang hij scoort is dat niet belangrijk.

PostPosted: 16 Sep 2018 11:04 
Erelid

Dolberg mag echt gaan bewijzen dat hij beter/belangrijker is na zijn blessure, want als Huntelaar zo doorgaat wordt hij gewoon topscorer van de Eredivisie.

PostPosted: 16 Sep 2018 11:50 
Erelid

renemar wrote:
Een spits die 2 keer scoort in een wedstrijd staat in principe niet ter discussie. Vond hem wel weer een dissonant in het combinatiespel. Blijf hem technisch heel beperkt vinden maar zolang hij scoort is dat niet belangrijk.
Ik kijk niet alleen naar zijn doelpunten en weet ook wel dat Huntelaar niet de beste meevoetballende spits is maar hij brengt wel meer in het elftal.

Ik denk, dat vele zijn drive en wedstrijdmentaliteit onderschatten. Ik vergelijk dit een beetje met Tagliafico. Dat gif wat die in een wedstrijd steken is - ongeacht of ze goed of slecht spelen - ook een meerwaarde. Huntelaar is ook nog steeds bereid om vuile meters te lopen voor andere.

Ik vind hem tot nu toe niet echt een dissonant wat betreft meevoetballen. Is wel eens erger geweest.

En zoals Stormrage ook al zegt, deze Huntelaar maakt er met gemak meer als 20 als hij zo doorgaat. En als je dan ook nog bedenkt, dat er weinig echte voorzetten van de zijkanten komen....

PostPosted: 16 Sep 2018 13:43 
Erelid

Stormrage wrote:
Dolberg mag echt gaan bewijzen dat hij beter/belangrijker is na zijn blessure, want als Huntelaar zo doorgaat wordt hij gewoon topscorer van de Eredivisie.
.

Klopt maar met een fitte Dolberg, hoef je Huntelaar ook geen hele wedstrijden meer te laten spelen! Het verschil is in ieder geval vele malen kleiner als je Dolberg inbrengt t.o.v. Sierhuis.

PostPosted: 16 Sep 2018 14:32 

renemar wrote:
Ik kijk niet alleen naar zijn doelpunten en weet ook wel dat Huntelaar niet de beste meevoetballende spits is maar hij brengt wel meer in het elftal.

Ik denk, dat vele zijn drive en wedstrijdmentaliteit onderschatten. Ik vergelijk dit een beetje met Tagliafico. Dat gif wat die in een wedstrijd steken is - ongeacht of ze goed of slecht spelen - ook een meerwaarde. Huntelaar is ook nog steeds bereid om vuile meters te lopen voor andere.

Ik vind hem tot nu toe niet echt een dissonant wat betreft meevoetballen. Is wel eens erger geweest.

En zoals Stormrage ook al zegt, deze Huntelaar maakt er met gemak meer als 20 als hij zo doorgaat. En als je dan ook nog bedenkt, dat er weinig echte voorzetten van de zijkanten komen....
Die drive heeft hij zeker. In tegenstelling tot Dolberg (althans wat we ons kunnen herinneren, is al zo lang geleden :D ) jaagt hij de tegenstander op. Je kunt hem wat dat betreft niks verwijten. Niettemin stokken de combinaties veel bij hem.

PostPosted: 17 Sep 2018 12:55 

KJH doet het dit seizoen boven (mijn) verwachting goed, maar ben zeer benieuwd naar Dolberg met Tadic, Neres en de huidige Ziyech om hem heen.

PostPosted: 17 Sep 2018 15:40 
Erelid

de dominee wrote:
KJH doet het dit seizoen boven (mijn) verwachting goed, maar ben zeer benieuwd naar Dolberg met Tadic, Neres en de huidige Ziyech om hem heen.
Ik ook. Als het met deze spelers om je heen niet gaat lukken, dan is Dolberg niet het (super)talent wat we allemaal hopen of denken.

PostPosted: 17 Sep 2018 17:24 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
We hebben gewoon een luxeprobleem dat Huntelaar het goed doet waardoor Dolberg voorlopig alle tijd heeft om rustig terug te komen. Voor mij is het heel simpel: Huntelaar is eerste spits totdat Dolberg aantoont dat hij duidelijk zijn oude vorm terug heeft (en dus de overduidelijke betere van de twee is).

Huntelaar is 35 jaar en we spelen nog in drie competities dus Dolberg gaat echt genoeg minuten maken. Zou het eerlijk gezegd ook niet erg vinden als Huntelaar het zo goed blijft doen en Dolberg op de bank beland want dan speelt hij waarschijnlijk ook nog volgend seizoen bij ons.

PostPosted: 17 Sep 2018 18:20 

guy_ajax wrote:
We hebben gewoon een luxeprobleem dat Huntelaar het goed doet waardoor Dolberg voorlopig alle tijd heeft om rustig terug te komen. Voor mij is het heel simpel: Huntelaar is eerste spits totdat Dolberg aantoont dat hij duidelijk zijn oude vorm terug heeft (en dus de overduidelijke betere van de twee is).

Huntelaar is 35 jaar en we spelen nog in drie competities dus Dolberg gaat echt genoeg minuten maken. Zou het eerlijk gezegd ook niet erg vinden als Huntelaar het zo goed blijft doen en Dolberg op de bank beland want dan speelt hij waarschijnlijk ook nog volgend seizoen bij ons.
Dolberg gaat van de tribune naar de dokter. Gebed zonder einde.

PostPosted: 25 Dec 2018 18:27 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Waarschijnlijk gaat hij verlengen. Nog een jaartje een prima 2e spits voor Ajax er bij dus.

PostPosted: 25 Dec 2018 21:32 

DeRuit wrote:
Waarschijnlijk gaat hij verlengen. Nog een jaartje een prima 2e spits voor Ajax er bij dus.
Ik vind het helemaal niks. Is imo weggegooid geld. Is beter voor Lucky AJAX met Sjakie.

PostPosted: 09 Feb 2019 11:38 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Kan vandaag zijn 100ste officiële goal maken voor AJAX.
https://www.telegraaf.nl/sport/3131449/ ... x-mijlpaal

PostPosted: 09 Feb 2019 12:10 

343 wrote:
Kan vandaag zijn 100ste officiële goal maken voor AJAX.
https://www.telegraaf.nl/sport/3131449/ ... x-mijlpaal
Zou leuk zijn zoals die omhaal jaren geleden uit de voorzet van Rommedahl.

Post new topic  Reply to topic  [ 345 posts ]  Previous   1 10 11 12 13 14

All times are UTC+01:00