Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1648 posts ]  Previous   1 62 63 64 65 66
Author Message
 Post subject: Re: Hakim Ziyech
PostPosted: 23 Sep 2019 15:12 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
DeRuit wrote:
ajaxrules wrote:

Dat wordt dan gezegd. Ziyech is zo wisselvallig als het weer. Bij de nationale ploeg van Marokko is hij ook al zo wisselvallig als de pest.
Die jongen heeft tot nu toe 12 wedstrijden gespeeld en daar zit een matige tussen, die van gisteren. Reeds 5 goals gescoord en 6 assists afgegeven.

Praat dus svp niet zo dom.
Als je matig en dan weer goed speelt ben je toch wisselvallig?
Over het algemeen vind ik Ziyech dit seizoen een constant, goed niveau halen. Gisteren was minder ja, maar dan ben je niet direct wisselvallig.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 23 Sep 2019 15:51 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Vorig jaar heeft hij een stabiel en goed seizoen gedraaid en ook nu is hij weer goed bezig. Was blijkbaar niet helemaal fris en fit en dat was er aan af te zien. Anderzijds snap ik ook dat je een Ziyech op 60% prevaleert boven een Labyad of Lang op 100%. Zou Van de Beek helemaal fit zijn dan had je er voor kunnen kiezen om Ziyech als wissel te laten starten. Nu wilde Ten Hag zo sterk mogelijk voor de dag komen. Hoorde Sjaak Swart zeggen dat ook Tadic niet okselfris was. En Neres is het hele seizoen nog niet lekker in vorm. Dan blijft er van je eigenlijk zo sterke voorhoede opeens een stuk minder over. En dan nog kwam Ajax tot best wat kansen. Ik zie het niet als een structureel probleem.

Gelukkig heeft hij zich vorig jaar in de CL laten gelden, dus daarmee kunnen we dat 'nooit presteren in grote wedstrijden' verhaaltje ook afdoen als totale onzin. Laten we het koesteren dat hij nóg een extra jaar in Amsterdam speelt. Heerlijk toch?

PostPosted: 23 Sep 2019 19:34 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Bergkamp
Droomaankoop: Ziyech
Seizoenskaart: Ja
DeRuit wrote:
ajaxrules wrote:

Dat wordt dan gezegd. Ziyech is zo wisselvallig als het weer. Bij de nationale ploeg van Marokko is hij ook al zo wisselvallig als de pest.
Die jongen heeft tot nu toe 12 wedstrijden gespeeld en daar zit een matige tussen, die van gisteren. Reeds 5 goals gescoord en 6 assists afgegeven.

Praat dus svp niet zo dom.
Als je matig en dan weer goed speelt ben je toch wisselvallig?
Je leest niet goed. 12 wedstrijden gespeeld, waarvan 11 goed en 1 matig. Dan ben je niet wisselvallig, maar een topper. En ook voor jou geldt, l*l niet zo dom svp.

PostPosted: 23 Sep 2019 20:00 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Nou nou over Marin mag alles gezegd worden maar als het over Ziyech gaat l#llen mensen gelijk dom. Ziyech is een van de best betaalde, zo niet de best betaalde speler van Ajax. Die hoort het team dan te dragen en ook qua leeftijd gewoon constant te zijn. Is ie niet altijd, dan mag dat gewoon benoemd worden toch, dat hij niet in supervorm is.

PostPosted: 23 Sep 2019 20:11 
Erelid

Ziyech is niet uit vorm, Ziyech speelde een matige wedstrijd. Als je hem daarvóór ook al niet goed vond spelen is dom misschien niet de juiste omschrijving, maar opmerkelijk is het wel.

PostPosted: 23 Sep 2019 20:19 

Ik ben niet de enige die zegt dat je dom zit te l#llen, maar de feiten geven dat ook aan. Er is NIEMAND die bij Ajax sinds juli 2018 tot en met heden zo constant en op zo'n hoog niveau speelt in zowel de Eredivisie als de Champions League als Hakim Ziyech. Check alle statistieken er maar op na.

PostPosted: 23 Sep 2019 22:55 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Discussie is prima. Houdt het wel binnen de perken. Iemand ''dom'' noemen is niet productief.
Nu weer on-topic aub.

PostPosted: 24 Sep 2019 02:10 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Ronald de Boer
Droomaankoop: Cristian Pavon
Seizoenskaart: Nee
Ziyech speelt altijd matig tegen Psv. Laten we het daar dan maar op houden!

PostPosted: 24 Sep 2019 15:06 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Lachwekkend hiero, hoe sommige Ziyech afzeiken, ja hij speelde tegen PSV niet sterk, PSV fans sommige die melden dat Ziyech gewoon niet in topwedstrijden goed is, mijn god, volgens mij scoorden hij gewoon tegen Real Madrid, gaf hij een assist tegen Tottenham scoorde tegen Tottenham.
Hij is een hele belangrijke speler van Ajax, hetzelfde klets dat PSV fans nu opeens hun voorhoede beter vind dan de van ons.
En iedereen die mekkert dat Ihatarren de beste was tijdens PSV-Ajax.. serieus?? hij was goed hoor, maar Tadic was bij 4 kansen betrokken... speelde die bal op Tagliafico, de bal op Promes 1e helft, speelde zichzelf knap vrij dolde daar Baumgartl, en gaf de assist op de goal...
Tadic was verreweg de gevaarlijkste man van alle spelers op het veld, creeërde veruit de meeste kansen, maar nog vonden ook veel mensen Tadic zwak spelen, maar Ihattaren omdat hij 1 hele mooie actie maakte, opeens de held.. LACHWEKKEND!

PostPosted: 24 Sep 2019 15:06 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Er is NIEMAND die bij Ajax sinds juli 2018 tot en met heden zo constant en op zo'n hoog niveau speelt in zowel de Eredivisie als de Champions League als Hakim Ziyech. Check alle statistieken er maar op na.
Amen! Dit vergeten veel mensen. Heeft iemand ook nog een statistiekje ter beschikking over de doelpunten waar hij bij betrokken is?

Ziyech is veruit onze beste speler.

PostPosted: 24 Sep 2019 15:16 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
GJ1402 wrote:
Er is NIEMAND die bij Ajax sinds juli 2018 tot en met heden zo constant en op zo'n hoog niveau speelt in zowel de Eredivisie als de Champions League als Hakim Ziyech. Check alle statistieken er maar op na.
Amen! Dit vergeten veel mensen. Heeft iemand ook nog een statistiekje ter beschikking over de doelpunten waar hij bij betrokken is?

Ziyech is veruit onze beste speler.
Ik vind Ziyech of Tadic onze beste speler. Tadic is wel bij meer goals betrokken dan Ziyech. Verder vind ik juist omdat Ziyech samen met Tadic zo goed is (en daar ook naar verdient) dat hij niet laks moet beginnen tegen Sparta en een matige wedstrijd tegen een zwakke back en je grootste tegenstander in de competitie daar niet bij hoort. En zijn balverlies/slagen van passes vind ik nog steeds een dingetje op zijn leeftijd en ervaring. Maar daar heeft hij dan creativiteit tegenover staan.

PostPosted: 24 Sep 2019 21:01 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Is niet te zien vandaag op de training verwacht dat hij morgen niet speelt.

PostPosted: 24 Sep 2019 22:46 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Prima wedstrijd om hem rust te geven. Huntelaar in de spits, Neres op rechts, Donny naast Martinez en Alvarez naast Blind.

PostPosted: 24 Sep 2019 23:58 
Erelid

Krijgt inderdaad rust morgen, meldt Freek Janssen.

PostPosted: 04 Oct 2019 15:18 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Geen clausule in contract van Ziyech.
https://www.telegraaf.nl/sport/28743697 ... act-Ziyech

PostPosted: 05 Oct 2019 10:25 

343 wrote:
Geen clausule in contract van Ziyech.
https://www.telegraaf.nl/sport/28743697 ... act-Ziyech
Goed gedaan van Overmars. Pluim mag ook wel eens.

PostPosted: 05 Oct 2019 10:55 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Lijkt me een redelijke eis richting kamp Ziyech nu hij een riante salarisverhoging heeft gekregen. Hij meer salaris, Ajax weer vrij om te vragen wat het wil. Niet dat ik denk dat Ajax (veel) hoger in de boom gaat zitten, maar het voorkomt dat een club op de laatste dag nog even met een zak geld aan komt zetten en Ajax dan geen regie meer heeft. Dat moet je ten alle tijden zien te voorkomen.

Elk jaar dat hij blijft moeten we koesteren. Een genot om naar te kijken op het veld. Tegen Valencia ook weer laten zien dat hij enorm belangrijk is voor Ajax. Fantastische speler.

PostPosted: 05 Oct 2019 12:54 
Erelid

Seizoenskaart: 125
Ik zie het steeds kansrijker worden dat hij gewoon de rest van zijn carriere bij ons blijft.
Hier word hij gelieft, krijgt hij de ruimte te zwerven, is hij het baasje, dicht bij familie, een type spel waar hij zich lekker bij voelt, champions league etc etc

PostPosted: 05 Oct 2019 12:57 
Erelid

Ik zie het steeds kansrijker worden dat hij gewoon de rest van zijn carriere bij ons blijft.
Hier word hij gelieft, krijgt hij de ruimte te zwerven, is hij het baasje, dicht bij familie, een type spel waar hij zich lekker bij voelt, champions league etc etc
En niet te vergeten, met de huidige salarisschaal kan hij zich hier ruim financieel onafhankelijk spelen. Elders kan hij echt niet veel meer gaan verdienen dan 4 a 5 miljoen per jaar.

PostPosted: 05 Oct 2019 18:53 

Lijkt me een redelijke eis richting kamp Ziyech nu hij een riante salarisverhoging heeft gekregen. Hij meer salaris, Ajax weer vrij om te vragen wat het wil. Niet dat ik denk dat Ajax (veel) hoger in de boom gaat zitten, maar het voorkomt dat een club op de laatste dag nog even met een zak geld aan komt zetten en Ajax dan geen regie meer heeft. Dat moet je ten alle tijden zien te voorkomen.

Elk jaar dat hij blijft moeten we koesteren. Een genot om naar te kijken op het veld. Tegen Valencia ook weer laten zien dat hij enorm belangrijk is voor Ajax. Fantastische speler.
Hij heeft ons ook veel gegeven he, op sportief gebied, maar hij heeft ook heel veel geld verdiend voor Ajax: Finale Europa League, plaatsing Champions League, Halve-Finale Champions League, weer plaatsing Champions League. Meer dan 100 miljoen euro. Hem vervolgens belonen met een contract waarmee hij 4 a 5 miljoen bruto/jaar verdient, is echt een schijntje gebleken.

PostPosted: 06 Oct 2019 11:46 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Hij heeft ons ook veel gegeven he, op sportief gebied, maar hij heeft ook heel veel geld verdiend voor Ajax: Finale Europa League, plaatsing Champions League, Halve-Finale Champions League, weer plaatsing Champions League. Meer dan 100 miljoen euro. Hem vervolgens belonen met een contract waarmee hij 4 a 5 miljoen bruto/jaar verdient, is echt een schijntje gebleken.
Dit vind ik een gevaarlijke conclusie hoe jij het neerzet. Het is en blijft een teamsport en je zult nooit weten wat de resultaten geweest zouden zijn zonder een Ziyech. Neemt niet weg, dat hij met zijn creativiteit enorm veel toevoegt aan Ajax. Ook is Ziyech een speler die veel risico in zijn spel legt, dus dan is hij ook wat meer afhankelijk van het team wat achter hem staat. Hij doet het niet alleen.

Vorig jaar was gewoon een geweldige teamprestatie waar Tadic zeker net zoveel invloed op de resultaten heeft gehad dan Ziyech. Kijk heel zwart/wit gezien is een Tagliafico ook bijna onmisbaar door zijn energie.

Je ziet nu eigenlijk ook weer dat De Jong en De Ligt ook goed opgevangen worden en ze Europees 'gewoon' doorgaan met waar ze gebleven zijn.

Neemt niet weg, dat je zulke spelers moet belonen maar je moet er ook mee opletten.

PostPosted: 06 Oct 2019 22:42 

Dit vind ik een gevaarlijke conclusie hoe jij het neerzet. Het is en blijft een teamsport en je zult nooit weten wat de resultaten geweest zouden zijn zonder een Ziyech. Neemt niet weg, dat hij met zijn creativiteit enorm veel toevoegt aan Ajax. Ook is Ziyech een speler die veel risico in zijn spel legt, dus dan is hij ook wat meer afhankelijk van het team wat achter hem staat. Hij doet het niet alleen.

Vorig jaar was gewoon een geweldige teamprestatie waar Tadic zeker net zoveel invloed op de resultaten heeft gehad dan Ziyech. Kijk heel zwart/wit gezien is een Tagliafico ook bijna onmisbaar door zijn energie.

Je ziet nu eigenlijk ook weer dat De Jong en De Ligt ook goed opgevangen worden en ze Europees 'gewoon' doorgaan met waar ze gebleven zijn.

Neemt niet weg, dat je zulke spelers moet belonen maar je moet er ook mee opletten.
Tadic heeft derhalve ook een nieuw, dik vet contract gekregen. Deze twee kanjers hebben Ajax gedragen. Ziyech iets langer dan Tadic, maar da's logisch. Zonder hen zou Ajax de Europese topploegen niet kunnen verslaan.

PostPosted: 09 Oct 2019 18:34 
Erelid

Slaat de oefenwedstrijden van Marokko over wegens vermoeidheid (VI). Prima.

Post new topic  Reply to topic  [ 1648 posts ]  Previous   1 62 63 64 65 66

All times are UTC+02:00