Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 542 berichten ]  Vorige   1 17 18 19 20 21 22  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Noussair Mazraoui
BerichtGeplaatst: 05 aug 2021 08:59 

Gisteren echt heel goed.

BerichtGeplaatst: 05 aug 2021 09:49 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
Dat Mazraoui goed kan voetballen, daar waren ook geen twijfels over. Ik vond hem gisteren ook heel sterk, het oogt ook allemaal gemakkelijk en soepel. Mooie speler om te zien qua speelstijl. Draait zich ook zoveel makkelijker vrij dan een 'gemaakte' back als Timber of eerder iemand als Veltman. Helaas is die jongen van papier maché gemaakt en lijkt het iedere keer weer afwachten wanneer het nieuwe pijntje zich weer aandoet. Desondanks hoop ik dat hij spoedig zijn contract tekent, een fitte Mazraoui is onze beste rechtsback.

BerichtGeplaatst: 05 aug 2021 10:33 

Speelde sterk tegen Leeds. Benieuwd welke scouts er op de tribune zaten om dat aan te wakkeren.

BerichtGeplaatst: 15 aug 2021 19:58 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Tekent hopelijk snel bij. Jammer dat hij nu pas doorheeft dat hij ook aan zijn fysiek moet werken. Al lijkt me daar nog wel verbetering in te kunnen zitten.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ho ... ~adaba2e4/

,,Ik blijf er bij dat die blessures vooral met pech te maken hadden”, vertelt hij. ,,Maar door beter als een prof te leven, kan je ze misschien een beetje voorkomen. Ik ben wat meer krachttrainingen gaan doen. Iedere dag wel bijna, soms maar 10 minuten. Ik let meer op mijn eten en slaap. Ik doe graag iets extra’s, want ik ben klaar met die blessures.”

BerichtGeplaatst: 26 aug 2021 22:43 

Waarom heeft hij eigenlijk ruzie met de bondscoach van Marokko? De vorige interlandperiode is er blijkbaar wat voorgevallen, maar het is nooit echt naar buiten gekomen wat dat zou zijn. Iemand die daar meer van weet?

Voor Ajax wel gunstig, missen we hem in januari niet met de Afrika Cup. Laat maar lekker in Amsterdam. In Marokko is het altijd gezeik, een tijdlang ook tussen de vorige bondscoach Renard en Ziyech. Volgens mij zit er ook nu weer iets niet lekker, Ziyech reageerde wat raar op Insta op het niet selecteren van zijn persoon.

BerichtGeplaatst: 26 aug 2021 22:46 

We can confirm that Noussair Mazraoui was dropped from the Moroccan national team (partly) for disciplinary reasons. The Ajax full-back is said to have shown "unprofessional behavior" towards one of the team's luggage carriers, deemed unacceptable by head coach Vahid Halilhodzic.
Meldt het account Maghrib Foot op Twitter. Geen idee of dat een betrouwbare bron is. Maar iets met vervelend gedrag richting een van de bagagedragers. Vreemd, ik vind Mazraoui eigenlijk wel een rustige, intelligente jongen van wie ik dit gedrag niet verwacht.

BerichtGeplaatst: 26 aug 2021 22:49 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
We can confirm that Noussair Mazraoui was dropped from the Moroccan national team (partly) for disciplinary reasons. The Ajax full-back is said to have shown "unprofessional behavior" towards one of the team's luggage carriers, deemed unacceptable by head coach Vahid Halilhodzic.
Meldt het account Maghrib Foot op Twitter. Geen idee of dat een betrouwbare bron is. Maar iets met vervelend gedrag richting een van de bagagedragers. Vreemd, ik vind Mazraoui eigenlijk wel een rustige, intelligente jongen van wie ik dit gedrag niet verwacht.
Is dat niet al een tijdje geleden? Staat me wat van bij..

BerichtGeplaatst: 01 sep 2021 12:01 

Wordt tijd om de verlenging bekend te maken. Anders maar orienteren op Rensch als eerste back richting volgend seizoen.

BerichtGeplaatst: 01 sep 2021 18:40 

Nous speelt momenteel goed, maar ik zou zeker de druk een beetje opvoeren. Als Rensch goed genoeg wordt bevonden door de technische leiding zou ik die na de interlandbreak laten spelen zolang Nous niet bijtekent.
Spelers roepen heel vaak dat ze willen blijven, laat dat dan ook zien en geef je zaakwaarnemer opdracht het rond te maken of ontsla die gast. Anders krijg je Brobbey taferelen.

BerichtGeplaatst: 05 sep 2021 18:04 

ibramovic89 schreef:
Is dat niet al een tijdje geleden? Staat me wat van bij..
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=393400 Het nationale team is nu in Guinee, maar daar is nu een staatsgreep gaande. Zullen hij en Ziyech wel niet mee zitten dat ze dat gemist hebben dan.

BerichtGeplaatst: 06 sep 2021 19:07 

Verkoop hem maar in de winter dan en zet in op Rensch. Volgens Mike Verweij gaat het hardnekkige gerucht dat Mazraoui nu ook bij Raiola zit.

BerichtGeplaatst: 06 sep 2021 19:15 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ja, maar dan is het al te laat. Die onderhandelingen duren niet voor niets zo lang. Mazroui wil cashen.

BerichtGeplaatst: 06 sep 2021 19:28 

343 schreef:
Ja, maar dan is het al te laat. Die onderhandelingen duren niet voor niets zo lang. Mazroui wil cashen.
De regel die er onder de Boer was dat wanneer Ajax je een aanbod doet, maar je tekent niet dat je dan gewoon niet speelt je laatste jaar was misschien zo gek nog niet.

BerichtGeplaatst: 06 sep 2021 19:30 
Beheerder

Als een speler niet bijtekent voordat het seizoen geëindigd is en hij heeft daarna nog een 1-jarige verbintenis dan direct op de transferlijst zetten. Je kunt je 1 keer laten piepelen, maar de hoeveelste keer is dit nu al?

BerichtGeplaatst: 06 sep 2021 20:02 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
En maar roepen dat hij (Mazraoui) zo graag bij Ajax wil blijven. Had al mijn twijfels want als dat zo is waarom moeten die onderhandelingen dan zo lang duren? Dit addertje zit er dus onder het gras.

BerichtGeplaatst: 06 sep 2021 21:19 

343 schreef:
Als een speler niet bijtekent voordat het seizoen geëindigd is en hij heeft daarna nog een 1-jarige verbintenis dan direct op de transferlijst zetten. Je kunt je 1 keer laten piepelen, maar de hoeveelste keer is dit nu al?
Overmars heeft ook hier zijn zaakjes goed op orde. :lol:

BerichtGeplaatst: 06 sep 2021 22:20 

Het mes snijdt aan 2 kanten, maar wel eens met FR. Je wist gewoon hoe laat het was. Maar Overmars laat zich wéér piepelen. Had ‘m gewoon verpatst. De zoveelste die ons miljoenen gaat laten verdampen.

De apathische houding van Overmars zorgt voor grote problemen.

BerichtGeplaatst: 06 sep 2021 23:04 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Ik vind het te makkelijk om dit op het bordje van Overmars te schuiven.

Mazraoui heeft laatste 2 jaar zeer wisselvallig gespeeld waarbij hij nooit een lange reeks echt onbetwist basisspeler is geweest. Ten Hag is veel met hem bezig geweest en het lijkt erop alsof hij de handdoek heeft opgepakt want vanaf de voorbereiding speelt hij heel vast en goed.

Ik denk dat het ook niet verkeerd als je iemand beloond als hij in samenspraak met de technische staf openstaat voor verbetering. Als Mazraoui zich niet verbeterd had en hij nu weer na 2 goede wedstrijden pijntjes vertoonde en/of minder speelde hadden we geroepen waarom zijn contract verlengd is.

Daarnaast weten wij ook niet welke afspraken of intenties alle partijen gemaakt hebben en wie hier nu (ineens) van afwijkt. Als je als speler al tijden roept, dat je bij Ajax wil blijven maar ondertussen iedereen een voor de gek houdt, wat kan Overmars of Ajax hier dan aan doen? Misschien is Mazraoui wel met aanvullende eisen gekomen waar Ajax niet aan wil/kan voldoen. Ligt dit dan aan Overmars?

Ik kan me wel vinden dat Ajax niet zo snel verlengd heeft met Mazraoui want op een of andere manier heeft hij 2 jaar lang niet kunnen aantonen onbetwist basisspeler te zijn. Ik vermoed dat Ajax hem iets in het vooruitzicht heeft gesteld dat als hij zich zou verbeteren er dan weer gepraat gaat worden. Misschien denkt Mazraoui hier nu anders over en is van zaakwaarnemer gewisseld. Jammer dan.

BerichtGeplaatst: 07 sep 2021 09:30 

Mwa, Overmars is verantwoordelijk voor selectiebeleid en contracten. Daar kan ik weinig aan veranderen, dat is zo. Als Mazraoui gratis de deur uitloopt is dat door zijn toedoen.

Mazraoui wilde een Tadic-salaris en Ajax ging daar niet in mee. Dat begrijp ik heel goed. Daarvoor heeft hij te weinig laten zien. Heel misplaatste houding van Mazraoui. Maar als je als Overmars weet hoe kamp Mazraoui er in staat, dan neem je een beslissing en ga je niet zijn laatste contractjaar in zonder duidelijkheid. We houden geen cent meer over op deze manier.

BerichtGeplaatst: 07 sep 2021 12:29 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Degene die transfervrij lijken te vertrekken hebben allemaal ook weinig gekost.
Onana paar ton
Mazraoui gratis
En Tagliafico 3,5 miljoen.

BerichtGeplaatst: 07 sep 2021 14:42 

Morfe0 schreef:
Onana paar ton
Mazraoui gratis
Wat een kortzichtige gedachte. De basis van ons business model is spelers verkopen, en dan zoom ik graag in op eigen jeugdspelers en jonge aankopen. Dat een Tagliafico met zijn leeftijd ons niet rijk gaat maken dat accepteer ik, die is bewust gehaald met een doel. Als we gaan accepteren dat de jonge gasten die een ruime restwaarde vertegenwoordigen ons gratis gaan verlaten dan zijn we zo terug bij af, dat garandeer ik je.

BerichtGeplaatst: 07 sep 2021 14:56 

Snake schreef:
Morfe0 schreef:
Onana paar ton
Mazraoui gratis
Wat een kortzichtige gedachte. De basis van ons business model is spelers verkopen, en dan zoom ik graag in op eigen jeugdspelers en jonge aankopen. Dat een Tagliafico met zijn leeftijd ons niet rijk gaat maken dat accepteer ik, die is bewust gehaald met een doel. Als we gaan accepteren dat de jonge gasten die een ruime restwaarde vertegenwoordigen ons gratis gaan verlaten dan zijn we zo terug bij af, dat garandeer ik je.
Helemaal mee eens. Ik vind ook dat het de schuld van Marc is als ze allemaal gratis vertrekken. Ik denk ook dat hij dan iets eerder moet beginnen. Nu was het eerste gerucht in maart dat ze wilden verlengen en de gesprekken nog moesten opstarten. Dan zou ik gewoon in december beginnen. Dan heeft een speler een half jaar om te tekenen en anders op de transferlijst en niet meer spelen bij het eerste mocht hij toch willen blijven.

BerichtGeplaatst: 07 sep 2021 15:18 
Beheerder

Volledig eens met Snake, DR en renemar uiteraard.
Ik neem het Overmars niet kwalijk dat hij die contracten niet kan verlengen, maar het is hem echt kwalijk te nemen dat deze spelers transfervrij vertrekken. Dat kan echt niet.

BerichtGeplaatst: 07 sep 2021 15:19 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Ik zou ook inderdaad vooral gewoon die trajecten meteen afbakenen.

'Nous, we willen graag verlengen. Laten we daar samen 4 maanden de tijd voor nemen. Na die 4 maanden is alles van de tafel en gaan we verder kijken. Dit is ons eerste voorstel, we horen graag van je.'

Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.

BerichtGeplaatst: 07 sep 2021 19:02 
Beheerder

Volgende week verder met gesprekken over contractverlenging, aldus Overmars. Hij heeft wel goede hoop dat het gaat lukken. (Ajax.nl)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 542 berichten ]  Vorige   1 17 18 19 20 21 22  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00